Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ozzy1948 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 15 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 06:41:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ρωτησω κατι.. Το 206 xs 1.4 16v τι κ/π φοραει στην πραγματικοτητα? Εχει διαφορα xs-απλο? Και ποια ειναι η ιδανικη σχεση κ/π? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 09:00:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το XS φοράει 16/65.
Η ιδανική σχέση είναι αυτή που βολεύει τον καθένα για τον σύνολο των μετακινήσεων, διότι έχουμε ένα αμάξι για όλα : trackdays, ταξίδια, carrefour, λαϊκή αγορά.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 15:27:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και επανέρχομαι ύστερα από ένα ταξίδι με το αλλαγμένο πλέον σε 16/65 (από 17/64 που φορούσε εκ του εργοστασίου).
Μπορώ να πώ ακόμα ότι παραμιλάω, διότι κατάφερα να πάω και να έρθω Αθήνα με ένα ντεπόζιτο μόνο.
Επί εποχής 1.4 16v, για να κατέβω Αθήνα ήθελα το μισό ντεπόζιτο και άλλο 1/8 περίπου με 1/4, δηλαδή στο σύνολο 2,5/4 με 3/4.
Το ταξίδι πλέον γίνεται ακόμα πιο εύκολα, με τα 130 χ.α.ω. να έρχονται με 6,7 με 7,0 λίτρα ανά 100 χλμ. στιγμιαίας κατανάλωσης. Στο σύνολο, μαζί με κάποιες μετακινήσεις εντός Αθήνας, καταναλώθηκαν 80 ευρώ βενζίνης στα 860 χλμ σύνολο.
Τα 60 ευρώ βενζίνης ήταν με 1.298 ευρώ το λίτρο (100άρα), 46,22 λίτρα δηλαδή, ενώ τα άλλα 20 ευρώ ήταν με 1.345 αν θυμάμαι καλά, 14,87 λίτρα.
Μαζί με τα καφριλίκια των λιμς κλπ., τα ανοίγματα και την λειτουργία του μπλοκέ, μπορώ να πώ ότι το 16/65 είναι ο ιδανικός συμβιβασμός για όλες τις μετακινήσεις.
Στο 17/64 απλά χάνουμε πίστες αναβάσεις, ενώ στο 14/60 (ακόμα και με γρανάζι 5ης) πιστεύω πως πάλι χάνουμε τις μακρινές μετακινήσεις.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 15:38:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο.
Eπειδη εχω δει πολλα σαζμαν απο τη στιγμη που ανεβαζεις κοφτη 7000+
το 14/60 γινεται μονοδρομος καθως εχεις οτι με το 16-65 σε μαμα κοφτη...
επισης με το 14/60 και τη μακρυα 5η ειχα στη 5η ενα κλικ παραπανω χλμ απο οτι μαμα το αμαξι με αποτελεσμα τα ταξιδια να ειναι ακομα πιο μεγαλη απολαυση αφου η 5η μετατρεποταν σε οβερνταιβ και ειχες 4η μεχρι τα 180 να πυροβολεις  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιούλ 2008, 16:58:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο.
Eπειδη εχω δει πολλα σαζμαν απο τη στιγμη που ανεβαζεις κοφτη 7000+
το 14/60 γινεται μονοδρομος καθως εχεις οτι με το 16-65 σε μαμα κοφτη... |
Ναι αλλά με πόσες σ.α.λ. έχεις αυτά τα χιλιόμετρα?
volvos έγραψε: | επισης με το 14/60 και τη μακρυα 5η ειχα στη 5η ενα κλικ παραπανω χλμ απο οτι μαμα το αμαξι με αποτελεσμα τα ταξιδια να ειναι ακομα πιο μεγαλη απολαυση αφου η 5η μετατρεποταν σε οβερνταιβ και ειχες 4η μεχρι τα 180 να πυροβολεις  |
Overdrive ταχύτητες δεν μου κάνουν. Θέλω να πυροβολώ μέχρι τα 260 τα M3 Μετά ας μου ανοίγουν 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
papadoc (Νίκος) Μέλος

Peugeot 106 Rallye 2002 ,308 2020 Diesel
Ένταξη: 08 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 160 Τόπος: Χολομωντας λεμε!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 16:28:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να μην πω καμιά π@π@ρι@ κατά λάθος,το 13/61 από ποιο μοντέλο είναι ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 17:23:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PASALIMANI (Σπυρος) Νέος χρήστης

Peugeot 206 1.6 (16V) XS (2002)
Ένταξη: 07 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 85 Τόπος: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 22:16:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο | και μαλλον πρεπει να ναι ακομη πιο τελειο με 50αρια σε κοsei k1,ελαφρωμα βολαν τροχαλιων και hdd. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
papadoc (Νίκος) Μέλος

Peugeot 106 Rallye 2002 ,308 2020 Diesel
Ένταξη: 08 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 160 Τόπος: Χολομωντας λεμε!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 22:21:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
papadoc έγραψε: | Για να μην πω καμιά π@π@ρι@ κατά λάθος,το 13/61 από ποιο μοντέλο είναι ? |
Στο 106 (εάν μπαίνει βέβαια) ,θα κοντύνει ή θα μεγαλώσει η τελική σχέση μετάδοσης?
Είδα ένα εδώ στη γειτονιά μου να πωλείται :
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/155459
Βρε μπας και είναι κανενός δικού μας?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 23:41:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PASALIMANI έγραψε: | Παράθεση: | ναι με μαμα κοφτη οντως το 16-65 ειναι τελειο | και μαλλον πρεπει να ναι ακομη πιο τελειο με 50αρια σε κοsei k1,ελαφρωμα βολαν τροχαλιων και hdd. | Μπα, και με 205-40-17 σε team dynamics το ίδιο τέλειο είναι 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 23:06:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια ειναι λογικο πχ στο 106 μου μετα απο αλαγη του παλιου 16/65 με 14/60 να εχει πιο μικρη διαδρομη ο λεβιες η μπορει να ειναι μοχλικη ρυθμιση η ακομα και λαθος του μηχανικου?? μια βοηθεια πλζ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 23:21:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι δν ειναι λογικο...
Μοχλικο ειναι το θεμα.Μπορει επιτηδες να σου στραβωσε τα ντιζακια για να μαζεψει η διαδρομη.
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 21 Φεβ 2009, 23:41:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ουτε η αλαγη του κπ ειναι λογως ε?
δλδ αυτο μου κανε ο π@π@ρ@ς? και ο λογος πιο ειναι να το κανει?
μιλαμε ενα κλικ πανω για πρωτη και ενα κλικ ποντο δεξια για 5 ελεος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 00:09:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι ασχετο η αλλαγη του ΚΠ και οτιδηποτε ΜΕΣΑ στο σαζμαν με το μοχλικο...
Δηλ δε σαρεσε? πλακα ΜΕ κανεις...
Ολα στο ποντο,μια χαρα στο κανε.Ετσι πρεπει.Κοιτα να βαλεις καμμια ταχυτητα λαθος και να φας γραναζοσουπα με βαλβιδες 
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 01:16:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαχα γιαυτο μου ειπε οτι ειναι μεγαλη υποθεση να το κανεις ετσι
το θεμα ειναι οτι πρεπει να το μαθω καλα τωρα απλα ηθελα να μαθω τι παιζει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 11:25:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχα αναφέρει σε κάποιους ότι σκεφτόμουν να κρατήσω το κορονοπήνιο του 1.4 XS μου (16/65) και να το έβαζα στο 1.6 GTI, το καινούργιο, ώστε να έχουμε λίγο πιο πικάντικες ρεπρίζ και ψυχωμένο άρπαγμα παντού. Αυτό δεν έγινε. Τελικά, όμως, βλέπω, ότι για τη νορμάλ χρήση που κάνει το αμάξι, τουλάχιστον προς το παρόν, το 17/64 είναι μια χαρά. Στα ταξίδια, ειδικά, που στο 1.4 είχα 3750 σ.α.λ. στα 120 χλμ/ώρα, που δεν ήταν ούτε καν 120, ήταν ακόμα λιγότερα, λόγω 50αριού προφίλ, ενώ στο 1.6 έχω τις ίδιες σ.α.λ. στα 130 χλμ/ώρα, η διαφορά σε άνεση από θόρυβο κτλ είναι αρκετή. Δεν ξέρω τι γίνεται, βέβαια, με μετατεθιμένους κόφτες, αλλά πιστεύω ότι για το πως είναι το αμάξι σε όλα τα υπόλοιπα, δλδ "μαμά", είναι μια χαρά έτσι...
Ο μετατεθιμένος κόφτης είναι καθαρά θέμα προγράμματος και επέρχεται μετά από αλλαγή εκκεντροφόρων, σωστά;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 12:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωστα...
αν βαλεις εκκεντροφόρυς που να βγάζουν δημαμη σε πιο ψηλες στροφες ανεβάζεις τον κοφτη για να μπορεσεις να τους εκμεταλλευετείς
πιο κοντο κ/π μπορεις να βάλεις και με τους μαμα εκκεντροφόρους
οι "ασφαλεις" συνταγες ειναι
16/65 με μαμα 5η
14/60 με πιο μακριά 5η (αλλιως παραγίνεται κοντή η 5η και δεν κανει για ταξιδια - για την ακρίβεια γινεται λιγο πιο μακριά από "μαμα 5η με μαμα Κ/Π" - δεν θυμαμαι τι γραναζι χρησιμοποιείται)
13/59 - με μακρια 5η (ιδια με πιο πάνω) και θα εισαι οπως ακριβώς με μαμα 5η και καμα Κ/Π.
υπάρχουν και πιο κοντες επιλογές αλλα οχι για βολταδικο αμαξι
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Φεβ 2009, 15:18:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωστή,
το 17/64 του 1.6 GTi, είναι όπως αναφέρεις και εσύ, ιδανικό για ταξίδια.
Το ίδιο διαπίστωσα και εγώ, μιας που και οι δυο μας κάναμε παρόμοια αλλαγή στα αμάξια μας... Ταξιδεύοντας με τα ίδια χ.α.ω. στο 1.6, διαπίστωσα ότι έκαιγα λιγότερο από το 1.4 ... Αν έκαιγα το ίδιο με 1.4, τότε απλά πήγαινα 20 περίπου χ.α.ω. πιο γρήγορα με το 1.6
Όλα αυτά βέβαια γίναν παρελθόν, όταν έβαλα το 16/65 με το Quaife πάνω στο 1.6 . Καίει παραπάνω βέβαια σε σύγκριση με το 17/64 αλλά, όταν σκέφτεσαι για προσπέραση, πατάς το πόδι κάτω και βλέπεις ότι φορτώνει πιο εύκολα με 3η-4η (σε σύγκριση πάντα με το 17/64 για να μη ξεχνιόμαστε).
Τώρα πλέον ψάχνω για 14/60 για να έχω και από αυτό μια εμπειρία με το υπάρχον setup στο αμάξι 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 25 Φεβ 2009, 17:45:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
στο 106 με 14/60 το κακο ειναι λιγο στην εκινηση με το 4φτερο και το quaife λιγο αποτομα και το αλλο κακο ειναι οτι δεν εβαλα μακρια 5.
με βλεπω σαββατο για μακρια 5 γτ για να παω με 80 - 100 παταω ισα ισα το γκαζι το χαιδευω για λιγες στροφες
+ δεν ρεταρει με τπτ το αμαξι
+δεν κολαω στις ανηφοριες με το ιδιο γκαζι παει το ιδιο καλα δεν χρειαζετε να πατισω πιο πολυ
+ καλυτερη επιταχινση
ΜΑΚΡΙΑ 5η παιδιααα ευτυχως και εχω το μαμα 16 65 να κανω τραμπα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 27 Φεβ 2009, 21:01:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια μια βοηθεια...
εδω και λιγες μερες που εχω το αμαξι παλι.... σφυριζει με το που βαζω 4 ταχυτητα μετα την αλλαγη απο 16/65 σε 14/60 το καταλαβα οταν πηρα το αμαξι του το πηρα πισω και μου ειπε προχωρα το και θα στρωσει αλλιως να του το παρω να το δει!!! ( ενα εντονο σφυριγμα στην 4η ταχυτητα σφσσσσσσσσσσσσσσσσ)
αυριο θα παρω να το δει απο εμπειρια δικια σας τι μπορει να ειναι ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|