Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιαν 2009, 23:44:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
15 μονο? ποσο χαμηλωμενο το εχεις?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 01:28:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
yokagyla έγραψε: | επισης μια ηλιθια ερωτηση ρε παιδια... για να σιγουρευτω οτι οι ραβδοι στρεψεις μου ειναι 21 και οχι 22 επειδη δεν θυμαμαι 1000% μπορω να τις μετρησω επανω στο ραλλακι μου? και αν ναι μετραω με παχιμετρο την διαμετρο της ραυδου ή με μεζουρα την περιμετρο ??? |
Ποιά περίμετρο βρε???
Τα 21 κ 22mm αναφέρονται στη διατομή, άρα την ξαπλάρεις από κάτω και μετράς με παχύμετρο
Οι 21 είναι σίγουρα μαύρες πάντως με κάτι μωβ ρίγες στις άκρες. Οι 22 δε γνωρίζω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 10:48:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | 15 μονο? ποσο χαμηλωμενο το εχεις? |
δεν ειναι χαμηλωμενο... η αναρτηση ηταν μια χαρα μεχρι πριν 1 μηνα μεχρι που μαζεψα 3-4 τεραστιες λακουβες και εκανε τρομακτικο κοπανημα η καθε αναρτηση απο 2 λακουβες εκαστος... λογικα απο αυτο ειναι... απλα πρεπει να αλλαξω ελατηρια μαλλον να βαλω πιο λιγες λιμπρες και να κοψω bampstop , σε καινουργιες παντα. παω τωρα συνεργειο να το σηκωσω και να δω αριθμους ελατηριων και παχος ραβδους στρεψεις.
ευχαριστω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 19:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μαμα 106 εχει 19 αντιστρεπτικη σωστα? τα πιο μεγαλα μεγεθη τι σκοπο εχουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 23:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σαν να βαζεις σκληρα ελατηρια...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 04:17:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλημερα απο μενα...
κοιταξα τις ραβδους στρεψεις και ειναι 20,9mm. οσο αναφορα για τα ελατηρια που αναρωτιεμαι ποσες λιμπρες ειναι... οι αριθμοι απο πανω εχουν σβηστει λιγο και αυτα που καταφερα και ειδα ειναι τα εξης ...
α)γραφει 3 νουμερα τα οποια δεν φαινονται και διπλα 50 - 170 (με βαση την παρακατω εικονα φαινετε τι ειναι το καθενα...
β)το υψος του ελατηριου ειναι 16 και κατι παραπανω απ'οσο μπορεσα να μετρησω.
γ)το παχος του σπυρωματος ειναι 1cm
δ)η διαμετρος του ελατηριου ειναι 7,9cm
και οπως προειπα ειναι kw
βοηθανε αυτα για να βρουμε τις λιμπρες?
...και μια ακομα ερωτηση... παιζει ρολο αν φοραει η αναρτηση σκληρο ελατηριο ή μαλακο για το αν θα αντεξει περισσοτερο? το λεω γιατι αν βαλω πιο μαλακο η bilstein θα τερματιζει πιο ευκολα λογικα... για πειτε ρε αδερφια γιατι τριζει το κακομοιρο...[img] |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 20:18:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nik_marin έγραψε: | Αυτό που έχεις 50-170 είναι 50Ν/mm και 17cm μήκος ( 286lbs/in ) |
yokagyla έγραψε: | σε υπερευχαριστω αδερφε... αν βαλω 240 λιμπρες με καινουργια group n θα ειναι πιο μαλακο? δεν θα κοπαναει πιο ευκολα λογο μικροτερης αντιστασης? 240 ειναι και οι 21 mm ραβδοι πισω kai θα ταιριαξει νομιζω. συγνωμη αν σας !@##@$@!$ τα @@
και αν μπορειτε να μου πειτε τι μηκος και τι μαρκα ελατηριο να βαλω θα σας ειμαι υποχρεως γιατι δεν ξερω...ενημερωτικα εχω τα πιατελα της apex... |
το κοπάνημα ειναι κάτι τελείως σχετικό στο πως το εννοεί ο καθένας
αν θες την άποψη μου ΠΡΙΝ κάνεις οποιαδηποτε αλλαγή / επισκευη
πήγαινε να κόψεις τα bump stop
αν στα εχουν αφησει οπως ειναι "μακριά" στο μηκος ειναι πολύ πιθανό να τερματίζει το αμορτισερ πάνω στο bump stop και γι αυτό να "κοπανάει"
σχετικά με τα ελατηρια οσο πιο σκληρα ειναι τοσο περισσότερο "ταρακουνάει" το αμάξι στις λακουβες, δεν "κοπανάει"
κοπανάει μονο αν τα αμορτισερ ειναι διαλυμένα τελείως και δεν συγρατουν καθόλου το ελατηριο (ή αν εχεις παρα πολυ σφικτα αμορτισερ με υπερ μαλακο ελατηριο που δεν εισαι σε αυτή την περίπτωση)
οι 286 λιμπρες ειναι μια σουπερ μεση λυση για "τα πάντα" (σβελτο δρομο και πιστα)
αποκλειστικά για δρόμο μπορείς να επιλέξεις λιγο πιο μαλακά ελατηρια αρκει να ταιριάξεις το ρυθμισμα / επισκευη των αμορτισερ στα νέα ελατηρια
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Παρ 09 Ιαν 2009, 11:03:58, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 21:13:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια καποιος να με βοηθησει απο το club να παρω την αναρτηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 21:48:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NemesisUltra έγραψε: | παιδια καποιος να με βοηθησει απο το club να παρω την αναρτηση |
τι αναρτηση θελεις?
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 22:39:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NemesisUltra έγραψε: | παιδια καποιος να με βοηθησει απο το club να παρω την αναρτηση |
Αν εισαι ευχαριστημενος απο τα ν γιατι δεν τα ξαναβαζεις.
Υ.Γ. Εχω παθει την πλακα μου δεν το πιστευω οτι ειναι αυτο το αυτοκινητο μου!!!! Και δοκιμη σε βρεγμενο ειναι πολυ μπροστα!!!!
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 23:01:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ν= Bilstain λες?? εσυ τι θα μου πρωτεινες? σπασμενη ειναι η δικια μου απλα ελατηρια ειχα και μια που ειναι πανω για φτιαξιματα να παρω και την αναρτηση θελω να ειναι χαμηλο για τις γρηγορες βολτες μου απο 700 εως 800 μαξ μακαρι να ημουν αθηνα να ερχομουν στο κλαμπ μια βολτα και εγω ελπιζω να ερθω καποια μερα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 00:32:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | το κοπάνημα ειναι κάτι τελείως σχετικό στο πως το εννοεί ο καθένας
αν θες την άποψη μου ΠΡΙΝ κάνεις οποιαδηποτε αλλαγή / επισκευη
πήγαινε να κόψεις τα bump stop
αν στα εχουν αφησει οπως ειναι "μακριά" στο μηκος ειναι πολύ πιθανό να τερματίζει το αμορτισερ πάνω στο bump stop και γι αυτό να "κοπανάει"
σχετικά με τα ελατηρια οσο πιο σκληρα ειναι τοσο περισσότερο "ταρακουνάει" το αμάξι στις λακουβες, δεν "κοπανάει"
κοπανάει μονο αν τα αμορτισερ ειναι διαλυμένα τελείως και δεν συγρατουν καθόλου το ελατηριο (ή αν εχεις παρα πολυ σφικτα αμορτισερ με υπερ μαλακο ελατηριο που δεν εισαι σε αυτή την περίπτωση)
οι 286 λιμπρες ειναι μια σουπερ μεση λυση για "τα πάντα" (σβελτο δρομο και πιστα)
αποκλειστικά για δρόμο μπορείς να επιλέξεις λιγο πιο μαλακά ελατηρια αρκει να ταιριάξεις το ρυθμισμα / επισκευη των αμορτισερ στα νέα ελατηρια |
σε ευχαριστω πολυ και εσενα με την σειρα σου φιλαρακι... και εγω αυτο λεω να βαλω ελατηρια γυρω στις 240-250 λιμπρες και να βαλω 2 καινουργια μπουκαλια με κομμενα bampstop. το θεμα ειναι τι ρυθμισμα/επισκευη εννοεις εσυ? υπαρχει κατι αλλο εκτος κοψιμο bampstop? πχ υπαρχει περιπτωση να την κανουμε λιγο πιο μαλακιά αν και νομιζω οτι δεν θα χρειαζεται αν αλλαχτουν τα bampstop σε μικροτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 00:33:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To χαμηλωμα για αυτα τα αυτοκινητα ειναι max 3cm παρακατω μονο για μουρη...
Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα Bilsten grN με τα στενα 300λιμπρες και περιπου 2.5cm με 3cm κατω (απλα τα N με τα 300αρια ειναι λιγο σεικερ το αυτοκινητο).Μπορεις να βαλεις και Osrav KGA που ειναι και ρυθμιζομενα και ειναι στα λεφτα που θες μαζι με στενα ρυθμιζομενα πιατελα.Και αν θες πιστα το σκληραινεις και αν θες ανεση το μαλακωνεις...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 02:25:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | To χαμηλωμα για αυτα τα αυτοκινητα ειναι max 3cm παρακατω μονο για μουρη...
Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα Bilsten grN με τα στενα 300λιμπρες και περιπου 2.5cm με 3cm κατω (απλα τα N με τα 300αρια ειναι λιγο σεικερ το αυτοκινητο).Μπορεις να βαλεις και Osrav KGA που ειναι και ρυθμιζομενα και ειναι στα λεφτα που θες μαζι με στενα ρυθμιζομενα πιατελα.Και αν θες πιστα το σκληραινεις και αν θες ανεση το μαλακωνεις... |
οσραβ ελατηρια ή αναρτηση ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 03:10:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ρυθμισμα που λεω εγω αφορα την επισκευη τους και θα γίνει προκειμένου να ταιριάξει η απόσβεση των αμορτισερ με τα νεα ελατηρια
ξαναλέω..
ΠΡΙΝ κάνεις οτιδηποτε αλλο κόψε (κοντυνε) τα μπαμστοπ
δες πως θα ειναι (= πέσε σε μερικές λακουβες) και μετα τα υπόλοιπα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 03:38:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | το ρυθμισμα που λεω εγω αφορα την επισκευη τους και θα γίνει προκειμένου να ταιριάξει η απόσβεση των αμορτισερ με τα νεα ελατηρια
ξαναλέω..
ΠΡΙΝ κάνεις οτιδηποτε αλλο κόψε (κοντυνε) τα μπαμστοπ
δες πως θα ειναι (= πέσε σε μερικές λακουβες) και μετα τα υπόλοιπα |
οκ . οκ . να πω κατι ακομα... η αναρτηση σιγουρα εχει παθει βλαβη και εκτος αυτου θα αγορασω καινουργια για μπρος και αυτη θα την επισκευασω και θα την κρατησω καβατζα. το θεμα ειναι... εχω 2 μπουκαλες καινουργιες , 2 ελατηρια καινουργια 240 λιμπρες , 2 πιατελα παλια . ποιος μαγκας θα κοψει τα bampstop και ποιος θα ρυθμισει το ταιριαγμα της αποσβεσης με τα ελατηρια? δεν ξερω κανεναν που να κανει τετοιο πραγμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 03:47:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξερουμε εμεις... (θα σου πει ο volvos)
αφου θα πάρεις ουτως η άλλως νεα αμορτισερ εμπρός
μπορείς να τα βάλεις οπως θα τα παρεις με τα νεα ελατηρι;α δοκιμαστικά
μπορεί να σου αρέσει και να μην χρειαστει να τα "σκαλίσεις" περαιτέρω.
απ την άλλη (και νομιζω οτι ετσι ειναι σωστότερο) μπορείς πριν πάρεις τα νέα αμορτισερ
να πάς να "σκαλίσεις" (επισκευάσεις) τα παλιά και να τα βάλεις στο αμάξι με τα νεα ελατηρια
δοκιμάζεις και βλέπεις πως ειναι
και βλέπεις και αν θα χρειαστεί ρυθμίσεις κάτι διαφορετικό στα νέα αμορτισερ 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 03:59:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ξερουμε εμεις... (θα σου πει ο volvos)
αφου θα πάρεις ουτως η άλλως νεα αμορτισερ εμπρός
μπορείς να τα βάλεις οπως θα τα παρεις με τα νεα ελατηρι;α δοκιμαστικά
μπορεί να σου αρέσει και να μην χρειαστει να τα "σκαλίσεις" περαιτέρω.
απ την άλλη (και νομιζω οτι ετσι ειναι σωστότερο) μπορείς πριν πάρεις τα νέα αμορτισερ
να πάς να "σκαλίσεις" (επισκευάσεις) τα παλιά και να τα βάλεις στο αμάξι με τα νεα ελατηρια
δοκιμάζεις και βλέπεις πως ειναι
και βλέπεις και αν θα χρειαστεί ρυθμίσεις κάτι διαφορετικό στα νέα αμορτισερ  |
α ρε τι αλανια εισαστε εσεις εδω μεσα? σας θαυμαζω... μπορω να παρω μια ιδεα απο ελατηρια 240-250 λιμπρες? δεν ξερω τι κυκλοφορει και τι πρεπει να βαλω σε μηκος ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
yokagyla (Γιώργος) Δραστήριο μέλος

Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι
Ένταξη: 06 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 224
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 18:10:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανεις τπτ? μια ιδεα ρε παιδια ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 20:05:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με υψος ελατηριου στα 16cm,και ο Μερλιν να σεταρει τα αμορτισερ σου,παλι θα κοπανανε και θα σκασουν πολυ συντομα.
Αμα δεν καταλαβετε οτι το 106 θελει διαδρομη στην αναρτηση του για να δουλεψει,δεν θα βγαλετε ποτε ακρη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|