PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Τί ανάρτηση για το rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 57, 58, 59  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Ιαν 2009, 23:44:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

15 μονο? ποσο χαμηλωμενο το εχεις?



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 01:28:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

yokagyla έγραψε:
επισης μια ηλιθια ερωτηση ρε παιδια... για να σιγουρευτω οτι οι ραβδοι στρεψεις μου ειναι 21 και οχι 22 επειδη δεν θυμαμαι 1000% μπορω να τις μετρησω επανω στο ραλλακι μου? και αν ναι μετραω με παχιμετρο την διαμετρο της ραυδου ή με μεζουρα την περιμετρο ???


Ποιά περίμετρο βρε??? Shocked

Τα 21 κ 22mm αναφέρονται στη διατομή, άρα την ξαπλάρεις από κάτω και μετράς με παχύμετρο Wink

Οι 21 είναι σίγουρα μαύρες πάντως με κάτι μωβ ρίγες στις άκρες. Οι 22 δε γνωρίζω Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 10:48:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
15 μονο? ποσο χαμηλωμενο το εχεις?

δεν ειναι χαμηλωμενο... η αναρτηση ηταν μια χαρα μεχρι πριν 1 μηνα μεχρι που μαζεψα 3-4 τεραστιες λακουβες και εκανε τρομακτικο κοπανημα η καθε αναρτηση απο 2 λακουβες εκαστος... λογικα απο αυτο ειναι... απλα πρεπει να αλλαξω ελατηρια μαλλον να βαλω πιο λιγες λιμπρες και να κοψω bampstop , σε καινουργιες παντα. παω τωρα συνεργειο να το σηκωσω και να δω αριθμους ελατηριων και παχος ραβδους στρεψεις.
ευχαριστω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 19:57:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το μαμα 106 εχει 19 αντιστρεπτικη σωστα? τα πιο μεγαλα μεγεθη τι σκοπο εχουν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 07 Ιαν 2009, 23:45:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σαν να βαζεις σκληρα ελατηρια...



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 04:17:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλημερα απο μενα...
κοιταξα τις ραβδους στρεψεις και ειναι 20,9mm. οσο αναφορα για τα ελατηρια που αναρωτιεμαι ποσες λιμπρες ειναι... οι αριθμοι απο πανω εχουν σβηστει λιγο και αυτα που καταφερα και ειδα ειναι τα εξης ...

α)γραφει 3 νουμερα τα οποια δεν φαινονται και διπλα 50 - 170 (με βαση την παρακατω εικονα φαινετε τι ειναι το καθενα...


β)το υψος του ελατηριου ειναι 16 και κατι παραπανω απ'οσο μπορεσα να μετρησω.
γ)το παχος του σπυρωματος ειναι 1cm
δ)η διαμετρος του ελατηριου ειναι 7,9cm
και οπως προειπα ειναι kw

βοηθανε αυτα για να βρουμε τις λιμπρες?
...και μια ακομα ερωτηση... παιζει ρολο αν φοραει η αναρτηση σκληρο ελατηριο ή μαλακο για το αν θα αντεξει περισσοτερο? το λεω γιατι αν βαλω πιο μαλακο η bilstein θα τερματιζει πιο ευκολα λογικα... για πειτε ρε αδερφια γιατι τριζει το κακομοιρο...[img]
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 20:18:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
Αυτό που έχεις 50-170 είναι 50Ν/mm και 17cm μήκος ( 286lbs/in )


yokagyla έγραψε:
σε υπερευχαριστω αδερφε... αν βαλω 240 λιμπρες με καινουργια group n θα ειναι πιο μαλακο? δεν θα κοπαναει πιο ευκολα λογο μικροτερης αντιστασης? 240 ειναι και οι 21 mm ραβδοι πισω kai θα ταιριαξει νομιζω. συγνωμη αν σας !@##@$@!$ τα @@
και αν μπορειτε να μου πειτε τι μηκος και τι μαρκα ελατηριο να βαλω θα σας ειμαι υποχρεως γιατι δεν ξερω...ενημερωτικα εχω τα πιατελα της apex...



το κοπάνημα ειναι κάτι τελείως σχετικό στο πως το εννοεί ο καθένας

αν θες την άποψη μου ΠΡΙΝ κάνεις οποιαδηποτε αλλαγή / επισκευη
πήγαινε να κόψεις τα bump stop
αν στα εχουν αφησει οπως ειναι "μακριά" στο μηκος ειναι πολύ πιθανό να τερματίζει το αμορτισερ πάνω στο bump stop και γι αυτό να "κοπανάει"

σχετικά με τα ελατηρια οσο πιο σκληρα ειναι τοσο περισσότερο "ταρακουνάει" το αμάξι στις λακουβες, δεν "κοπανάει"

κοπανάει μονο αν τα αμορτισερ ειναι διαλυμένα τελείως και δεν συγρατουν καθόλου το ελατηριο (ή αν εχεις παρα πολυ σφικτα αμορτισερ με υπερ μαλακο ελατηριο που δεν εισαι σε αυτή την περίπτωση)

οι 286 λιμπρες ειναι μια σουπερ μεση λυση για "τα πάντα" (σβελτο δρομο και πιστα)

αποκλειστικά για δρόμο μπορείς να επιλέξεις λιγο πιο μαλακά ελατηρια αρκει να ταιριάξεις το ρυθμισμα / επισκευη των αμορτισερ στα νέα ελατηρια


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την MEMsound στις Παρ 09 Ιαν 2009, 11:03:58, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 21:13:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια καποιος να με βοηθησει απο το club να παρω την αναρτηση
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 21:48:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NemesisUltra έγραψε:
παιδια καποιος να με βοηθησει απο το club να παρω την αναρτηση


τι αναρτηση θελεις?


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 22:39:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NemesisUltra έγραψε:
παιδια καποιος να με βοηθησει απο το club να παρω την αναρτηση

Αν εισαι ευχαριστημενος απο τα ν γιατι δεν τα ξαναβαζεις.

Υ.Γ. Εχω παθει την πλακα μου δεν το πιστευω οτι ειναι αυτο το αυτοκινητο μου!!!! Cool Και δοκιμη σε βρεγμενο ειναι πολυ μπροστα!!!!



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Ιαν 2009, 23:01:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ν= Bilstain λες?? εσυ τι θα μου πρωτεινες? σπασμενη ειναι η δικια μου απλα ελατηρια ειχα και μια που ειναι πανω για φτιαξιματα να παρω και την αναρτηση θελω να ειναι χαμηλο για τις γρηγορες βολτες μου απο 700 εως 800 μαξ μακαρι να ημουν αθηνα να ερχομουν στο κλαμπ μια βολτα και εγω ελπιζω να ερθω καποια μερα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 00:32:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
το κοπάνημα ειναι κάτι τελείως σχετικό στο πως το εννοεί ο καθένας

αν θες την άποψη μου ΠΡΙΝ κάνεις οποιαδηποτε αλλαγή / επισκευη
πήγαινε να κόψεις τα bump stop
αν στα εχουν αφησει οπως ειναι "μακριά" στο μηκος ειναι πολύ πιθανό να τερματίζει το αμορτισερ πάνω στο bump stop και γι αυτό να "κοπανάει"

σχετικά με τα ελατηρια οσο πιο σκληρα ειναι τοσο περισσότερο "ταρακουνάει" το αμάξι στις λακουβες, δεν "κοπανάει"

κοπανάει μονο αν τα αμορτισερ ειναι διαλυμένα τελείως και δεν συγρατουν καθόλου το ελατηριο (ή αν εχεις παρα πολυ σφικτα αμορτισερ με υπερ μαλακο ελατηριο που δεν εισαι σε αυτή την περίπτωση)

οι 286 λιμπρες ειναι μια σουπερ μεση λυση για "τα πάντα" (σβελτο δρομο και πιστα)

αποκλειστικά για δρόμο μπορείς να επιλέξεις λιγο πιο μαλακά ελατηρια αρκει να ταιριάξεις το ρυθμισμα / επισκευη των αμορτισερ στα νέα ελατηρια

σε ευχαριστω πολυ και εσενα με την σειρα σου φιλαρακι... και εγω αυτο λεω να βαλω ελατηρια γυρω στις 240-250 λιμπρες και να βαλω 2 καινουργια μπουκαλια με κομμενα bampstop. το θεμα ειναι τι ρυθμισμα/επισκευη εννοεις εσυ? υπαρχει κατι αλλο εκτος κοψιμο bampstop? πχ υπαρχει περιπτωση να την κανουμε λιγο πιο μαλακιά αν και νομιζω οτι δεν θα χρειαζεται αν αλλαχτουν τα bampstop σε μικροτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 00:33:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To χαμηλωμα για αυτα τα αυτοκινητα ειναι max 3cm παρακατω μονο για μουρη...
Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα Bilsten grN με τα στενα 300λιμπρες και περιπου 2.5cm με 3cm κατω (απλα τα N με τα 300αρια ειναι λιγο σεικερ το αυτοκινητο).Μπορεις να βαλεις και Osrav KGA που ειναι και ρυθμιζομενα και ειναι στα λεφτα που θες μαζι με στενα ρυθμιζομενα πιατελα.Και αν θες πιστα το σκληραινεις και αν θες ανεση το μαλακωνεις...



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 02:25:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
To χαμηλωμα για αυτα τα αυτοκινητα ειναι max 3cm παρακατω μονο για μουρη...
Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα Bilsten grN με τα στενα 300λιμπρες και περιπου 2.5cm με 3cm κατω (απλα τα N με τα 300αρια ειναι λιγο σεικερ το αυτοκινητο).Μπορεις να βαλεις και Osrav KGA που ειναι και ρυθμιζομενα και ειναι στα λεφτα που θες μαζι με στενα ρυθμιζομενα πιατελα.Και αν θες πιστα το σκληραινεις και αν θες ανεση το μαλακωνεις...

οσραβ ελατηρια ή αναρτηση ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 03:10:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ρυθμισμα που λεω εγω αφορα την επισκευη τους και θα γίνει προκειμένου να ταιριάξει η απόσβεση των αμορτισερ με τα νεα ελατηρια
ξαναλέω..
ΠΡΙΝ κάνεις οτιδηποτε αλλο κόψε (κοντυνε) τα μπαμστοπ
δες πως θα ειναι (= πέσε σε μερικές λακουβες) και μετα τα υπόλοιπα


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 03:38:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
το ρυθμισμα που λεω εγω αφορα την επισκευη τους και θα γίνει προκειμένου να ταιριάξει η απόσβεση των αμορτισερ με τα νεα ελατηρια
ξαναλέω..
ΠΡΙΝ κάνεις οτιδηποτε αλλο κόψε (κοντυνε) τα μπαμστοπ
δες πως θα ειναι (= πέσε σε μερικές λακουβες) και μετα τα υπόλοιπα

οκ . οκ . να πω κατι ακομα... η αναρτηση σιγουρα εχει παθει βλαβη και εκτος αυτου θα αγορασω καινουργια για μπρος και αυτη θα την επισκευασω και θα την κρατησω καβατζα. το θεμα ειναι... εχω 2 μπουκαλες καινουργιες , 2 ελατηρια καινουργια 240 λιμπρες , 2 πιατελα παλια . ποιος μαγκας θα κοψει τα bampstop και ποιος θα ρυθμισει το ταιριαγμα της αποσβεσης με τα ελατηρια? δεν ξερω κανεναν που να κανει τετοιο πραγμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 03:47:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξερουμε εμεις... (θα σου πει ο volvos)

αφου θα πάρεις ουτως η άλλως νεα αμορτισερ εμπρός
μπορείς να τα βάλεις οπως θα τα παρεις με τα νεα ελατηρι;α δοκιμαστικά
μπορεί να σου αρέσει και να μην χρειαστει να τα "σκαλίσεις" περαιτέρω.

απ την άλλη (και νομιζω οτι ετσι ειναι σωστότερο) μπορείς πριν πάρεις τα νέα αμορτισερ
να πάς να "σκαλίσεις" (επισκευάσεις) τα παλιά και να τα βάλεις στο αμάξι με τα νεα ελατηρια
δοκιμάζεις και βλέπεις πως ειναι
και βλέπεις και αν θα χρειαστεί ρυθμίσεις κάτι διαφορετικό στα νέα αμορτισερ Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 03:59:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
ξερουμε εμεις... (θα σου πει ο volvos)

αφου θα πάρεις ουτως η άλλως νεα αμορτισερ εμπρός
μπορείς να τα βάλεις οπως θα τα παρεις με τα νεα ελατηρι;α δοκιμαστικά
μπορεί να σου αρέσει και να μην χρειαστει να τα "σκαλίσεις" περαιτέρω.

απ την άλλη (και νομιζω οτι ετσι ειναι σωστότερο) μπορείς πριν πάρεις τα νέα αμορτισερ
να πάς να "σκαλίσεις" (επισκευάσεις) τα παλιά και να τα βάλεις στο αμάξι με τα νεα ελατηρια
δοκιμάζεις και βλέπεις πως ειναι
και βλέπεις και αν θα χρειαστεί ρυθμίσεις κάτι διαφορετικό στα νέα αμορτισερ Wink

α ρε τι αλανια εισαστε εσεις εδω μεσα? σας θαυμαζω... μπορω να παρω μια ιδεα απο ελατηρια 240-250 λιμπρες? δεν ξερω τι κυκλοφορει και τι πρεπει να βαλω σε μηκος ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
yokagyla (Γιώργος)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


Peugeot 106 kid μετατροπη Gti=τραβέλι

Ένταξη: 06 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 224

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 18:10:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανεις τπτ? μια ιδεα ρε παιδια ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 09 Ιαν 2009, 20:05:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με υψος ελατηριου στα 16cm,και ο Μερλιν να σεταρει τα αμορτισερ σου,παλι θα κοπανανε και θα σκασουν πολυ συντομα.
Αμα δεν καταλαβετε οτι το 106 θελει διαδρομη στην αναρτηση του για να δουλεψει,δεν θα βγαλετε ποτε ακρη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 57, 58, 59  Επόμενη
Σελίδα 11 από 59

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1518s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on