Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2008, 09:01:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι στην Κύπρο το λέμε Τζουβά
Ευχαριστώ για την απάντηση
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2008, 07:24:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλά να πω ότι χθες πήρα τη φλάντζα του 206 από την αντιπροσωπεία.
Ήταν 32 ευρώ με το ΦΠΑ και την πήρα 26 με την έκπτωση του Συνδέσμου μας εδώ στην Κύπρο.
Για τον χρονισμό έχει κανένας άποψη?
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2008, 09:44:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μαμα σημαδια για αρχη...
Το βαζεις μπρος και μετρας με συμπιεσομετρο ποσα psi ή bar σου βγαζει.
Αν ειναι κατω απο 200 psi,τοτε δινεις 2-3 μοιρες αργοπορεια στον εκκεντροφορο εξαγωγης. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2008, 15:06:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μαμα σημαδια για αρχη...
Το βαζεις μπρος και μετρας με συμπιεσομετρο ποσα psi ή bar σου βγαζει.
Αν ειναι κατω απο 200 psi,τοτε δινεις 2-3 μοιρες αργοπορεια στον εκκεντροφορο εξαγωγης. |
Στέλιο ευχαριστώ νάσε καλά 
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 14:47:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πήρα σήμερα το αυτοκίνητο από το μηχανικό και έχουν εφαρμοστεί τα pt51 μαζί με τη φλάντζα από TU5JP4.
Δυσκολευτήκαμε λιγάκι με τις βίδες των εκκεντροφόρων.
Οι μαμά είχαν 10μμ ενώ αυτοί ήθελαν 11μμ που είναι σχετικά σπάνιες
Βρήκαμε 1 στην Peugeot και κάναμε ακόμη 1 στον τόρνο.
Προς το παρόν θα το δουλέψω λιγάκι και μετά θα κάνουμε πιο δυνατά πατήματα και δυναμομέτρηση
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 14:56:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κωστα υποθετω οτι εννοεις τις βιδες των γραναζιων των εκκεντροφορων,αυτες που βιδωνουν στο πλαι του εκκεντροφορου δηλαδη.
Γιατι παντως δεν εκαναν οι δικες σου;
Γιατι απο οτι ξερω,ειναι ιδιες ρε...
Παρα το γεγονος οτι εκκεντροφοροι και γραναζια ειναι διαφορετικα σε μονοφυσα/τριφυσα,λογικα οι βιδες δεν θα ειχαν καποια διαφορα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 15:26:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Κωστα υποθετω οτι εννοεις τις βιδες των γραναζιων των εκκεντροφορων,αυτες που βιδωνουν στο πλαι του εκκεντροφορου δηλαδη.
Γιατι παντως δεν εκαναν οι δικες σου;
Γιατι απο οτι ξερω,ειναι ιδιες ρε...
Παρα το γεγονος οτι εκκεντροφοροι και γραναζια ειναι διαφορετικα σε μονοφυσα/τριφυσα,λογικα οι βιδες δεν θα ειχαν καποια διαφορα. |
Ναι Στέλιο αυτές
Όταν δοκίμασε ο Θείος μου με τις μαμά 10αρες έπαιζαν λίγο οι εκκεντροφόροι και για αυτό έβαλε 11αρες. Δοκίμασε και 12αρες αλλά αυτές δεν έμπαιναν.
Με τις 11αρες δεν είχαν καθόλου λάσκο / παίξιμο
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 16:49:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 17:14:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NemesisUltra έγραψε: | τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα |
Με αυτή τη φράση διαχωρίζεται ο εγκέφαλος εάν έχει 3 φύσες ή μία.
Τα τρίφυσα είναι πιο καινούργια απο 2001 και μετά στην Αγγλία,
Τα Gti έχουν καλύτερο δέρμα και δεν τσακίζει όπως τα παλαιότερα,
Έχουν άσπρα όργανα μέσα και ηλεκτρονικό μιλίμετρο,
Διαφορετική πόμπα (Τρόμπα τη λέτε?) ABS και επίσης έχουν και
Δεύτερο λάμδα σένσορ μετά τον καταλύτη.
Ουσιαστικά ο τρίφυσος εγκέφαλος είναι πιο εξελιγμένος από το εργοστάσιο αλλά σε περιορίζει από ορισμένες λύσεις μετατροπών όπως εγκέφαλο PS, πρόγραμμα PS, διάφορα Chip που κυκλοφορούν κλπ.
Επίσης ο τρίφυσος μπορεί να προγραμματιστεί μέσω της OBD φύσας με ένα φορητό υπολογιστή ενώ για τα μονόφυσα νομίζω πρέπει να ανοικτεί ο εγκέφαλος
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος

Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιαν 2009, 23:46:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ φιλε κατι καταλαβα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106rallye (βικυ) Μόλις έγραψα

106rallye 1,6 16v
Ένταξη: 07 Ιαν 2009 Δημοσιεύσεις: 33 Τόπος: φερες εβρου
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιαν 2009, 10:14:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NemesisUltra έγραψε: | τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα | ειναι πολλες οι διαφορες που εχουν αλλα βαση των εμπειριων μου και σε τριφυσσο saxo αλλα και σε μονοφυσο ραλυ ειναι πρωτον οτι τα μονοφυσα βελτιωνονται πιο καλα και πιο γρηγορα απο τα τριφυσσα ,οτι στα μονοφυσα σπανια θα αναψει το λαμπακι κινητηρα.
το rallye μου ειναι λιγο πιο πολυ απο μαμα,μα το οδηγω με παθος,και στρειβω με χειροφρενο χωρις να κανω λαθος |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 09:32:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
106rallye έγραψε: | NemesisUltra έγραψε: | τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα | ειναι πολλες οι διαφορες που εχουν αλλα βαση των εμπειριων μου και σε τριφυσσο saxo αλλα και σε μονοφυσο ραλυ ειναι πρωτον οτι τα μονοφυσα βελτιωνονται πιο καλα και πιο γρηγορα απο τα τριφυσσα ,οτι στα μονοφυσα σπανια θα αναψει το λαμπακι κινητηρα. |
Ναι το λαμπάκι κινητήρα συνήθως ανάβει λόγω του 2ου λάμδα μετά τον καταλύτη. Μιλώ από προσωπική εμπειρία 
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 09:35:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΒΑΛΕ αποστατη -ρωτα σαλεξ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2009, 18:27:45 Θέμα δημοσίευσης: απορια για εκκεντροφορους |
|
|
πολλες καλησπερες.ξερει κανεις αν οι cat 705 που ειναι για σαξοραλλα μπορουν να δουλεψουν με μαμα συμπιεση?η τι χρειαζονται να δουλεψουν μηπως ξερει κανεις τιμες απο γερμανια? παιζει να ειναι πιο φτηνα?θα παει ενα γνωστος μου γιαυτο ρωταω.εδω εχουν νομιζω κοντα 500αρικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2009, 08:08:08 Θέμα δημοσίευσης: Re: απορια για εκκεντροφορους |
|
|
LIONKING έγραψε: | πολλες καλησπερες.ξερει κανεις αν οι cat 705 που ειναι για σαξοραλλα μπορουν να δουλεψουν με μαμα συμπιεση?η τι χρειαζονται να δουλεψουν μηπως ξερει κανεις τιμες απο γερμανια? παιζει να ειναι πιο φτηνα?θα παει ενα γνωστος μου γιαυτο ρωταω.εδω εχουν νομιζω κοντα 500αρικο |
Τα 705 είναι το πιο ελαφρύ προφιλ για τα rallye.
Δες εδώ τους διάφορους τύπους
http://www.catcams.co.uk/acatalog/tu5j4.html
Από τιμή μάλλον πιο φθηνά από Αγγλία με τη πτώση της στερλίνας.
Το link λέει 300 + φπα + μεταφορικά.
Από απόδοση πάντως μην περιμένεις και πολλά.
Πόσο θέλεις να βγάλεις?
Αυτά πρέπει να είναι μεταξύ 140 - 145 σε συνδυασμό με φίλτρο, εξάτμιση κλπ.
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2009, 17:34:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και γω για τοσο υπολογιζα οχι τιποτα τρελο,αυτο το κατι παραπανω απο το πρωτο σταδιο δηλ αμα αυτοι ειναι light οι 703 τι ειναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kane (Σταύρος) Έχω ξεφύγει !!!

 SL 55 AMG
Ένταξη: 01 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3238 Τόπος: στο συνεργείο...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2009, 23:14:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στελιο,(παγκχελλ) θελει ρε συ ενα φιλαρακι να δει καμμια 150 πς πανω κατω.
Δν τον πολυνοιαζει η απολυτη ιπποδυναμη ,μιας και δν ειναι κανας τρελοκοντρακιας.
Πιστονια δε θα βαλει.
Τι λες για τους κατ τους 715 ? περιπου σαν πεζοσπορισιοι ειναι.Απο συμπιεση,μονο φλαντζα 206 θα μπει.
Θα δουλεψουν λες ικανοποιητικα? απο ρελαντι και τετοια θα χουμε προβλημα? Προγραμμα θα κανει ο σαλεξ (δν το ξερει,θα το μαθει ομως ).
Για πες... (ή αν εχεις υποψιν σου κατι σε σρικ,μιας και ξερεις τον καταλογο απεξω.)
Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2009, 07:28:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
LIONKING έγραψε: | και γω για τοσο υπολογιζα οχι τιποτα τρελο,αυτο το κατι παραπανω απο το πρωτο σταδιο δηλ αμα αυτοι ειναι light οι 703 τι ειναι? |
Τους 703 που τους βρήκες?
Τώρα τους είδα πιο κάτω
Αυτοί είναι για μεγάλες μετατροπές
Εγώ έβαλα PT51 με φλάντζα από 206 και χωρίς το πρόγραμμα πήγε 149 σε maha. Τώρα με το πρόγραμμα πρέπει να είναι περίπου 153 - 155. Θα μάθουμε σύντομα
Αφού θα δώσεις τα λεφτά για καινούριους πάρε λίγο πιο άγριους πχ 708.
Είναι πολύ διαδεδομένοι στην Αγγλία.
Επίσης οι Newman PH3 είναι παραπλήσια επιλογή.
Αυτοί είναι ακόμη πιο φθηνοί τώρα......
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greenpug106 (Κωνσταντίνος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 Gti, PT51, etuned
Ένταξη: 24 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 897 Τόπος: Κύπρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2009, 07:35:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kane έγραψε: | Στελιο,(παγκχελλ) θελει ρε συ ενα φιλαρακι να δει καμμια 150 πς πανω κατω.
Δν τον πολυνοιαζει η απολυτη ιπποδυναμη ,μιας και δν ειναι κανας τρελοκοντρακιας.
Πιστονια δε θα βαλει.
Τι λες για τους κατ τους 715 ? περιπου σαν πεζοσπορισιοι ειναι.Απο συμπιεση,μονο φλαντζα 206 θα μπει.
Θα δουλεψουν λες ικανοποιητικα? απο ρελαντι και τετοια θα χουμε προβλημα? Προγραμμα θα κανει ο σαλεξ (δν το ξερει,θα το μαθει ομως ).
Για πες... (ή αν εχεις υποψιν σου κατι σε σρικ,μιας και ξερεις τον καταλογο απεξω.) |
Για αυτά τα νούμερα θα έλεγα PT51, Cat Cams 708, Newman PH3.
Για τους 715 η Cat αναφέρει τα πιο κάτω
information & important remarks:
# ! [link] spring info for PEUGEOT 106 16v / CITROEN Saxo VTS (120hp)
# stronger springs [ref. 902-0014] or [ref. 902-0015] can replace the OEM without further modifications
# for race engines, without positioning marks in the camshaft. (A-B) homologation tolerances on all camlobes. ON SPECIAL DEMAND ONLY
# ONLY for dirt track applications and pro street use with adjustable engine management or carburettors
Όσον αφορά τους Schrick βρήκα αυτούς στο ebay
http://cgi.ebay.co.uk/Peugeot-106-GTi-Saxo-VTS-Schrick-Fast-Road-Cams_W0QQitemZ350166123317QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item350166123317&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318
For the technical bods. then the full specification is:
Part No: Exhaust Cam 326 A1 601 - 00
Inlet Cam 326 E1 601- 00
Duration In/Ex: 260 Degrees
Cam lift : 9.3mm
Valve timing : 20-60 60-20
Valve lift @ TDC : 1.1mm
Cam Timing: No 1 inlet valve fully open 110 degrees ATDC
Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
LIONKING (βασιλης) Φανατικό μέλος

saxo vts 1.6 (16v) 02"
Ένταξη: 05 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 371
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2009, 15:18:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ειχα την εντυπωση οτι οι 703 ειναι οι πιο ηπιοι τουλαχιστον απο τους 705,επειδη ηθελα ενα προφιλ για απειραχτο μοτερ δηλ αυτο που ειναι να κανεις με reprofiled να βαλεις κατι ετοιμο σε λαιτ καταστασεις |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|