PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - rallye 16v Εκκεντοφόροι
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2008, 09:01:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι στην Κύπρο το λέμε Τζουβά Smile

Ευχαριστώ για την απάντηση


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2008, 07:24:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλά να πω ότι χθες πήρα τη φλάντζα του 206 από την αντιπροσωπεία.

Ήταν 32 ευρώ με το ΦΠΑ και την πήρα 26 με την έκπτωση του Συνδέσμου μας εδώ στην Κύπρο.

Για τον χρονισμό έχει κανένας άποψη?


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2008, 09:44:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μαμα σημαδια για αρχη...
Το βαζεις μπρος και μετρας με συμπιεσομετρο ποσα psi ή bar σου βγαζει.
Αν ειναι κατω απο 200 psi,τοτε δινεις 2-3 μοιρες αργοπορεια στον εκκεντροφορο εξαγωγης.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 16 Δεκ 2008, 15:06:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μαμα σημαδια για αρχη...
Το βαζεις μπρος και μετρας με συμπιεσομετρο ποσα psi ή bar σου βγαζει.
Αν ειναι κατω απο 200 psi,τοτε δινεις 2-3 μοιρες αργοπορεια στον εκκεντροφορο εξαγωγης.


Στέλιο ευχαριστώ νάσε καλά Smile


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 14:47:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πήρα σήμερα το αυτοκίνητο από το μηχανικό και έχουν εφαρμοστεί τα pt51 μαζί με τη φλάντζα από TU5JP4.

Δυσκολευτήκαμε λιγάκι με τις βίδες των εκκεντροφόρων.
Οι μαμά είχαν 10μμ ενώ αυτοί ήθελαν 11μμ που είναι σχετικά σπάνιες Smile
Βρήκαμε 1 στην Peugeot και κάναμε ακόμη 1 στον τόρνο.

Προς το παρόν θα το δουλέψω λιγάκι και μετά θα κάνουμε πιο δυνατά πατήματα και δυναμομέτρηση


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 14:56:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κωστα υποθετω οτι εννοεις τις βιδες των γραναζιων των εκκεντροφορων,αυτες που βιδωνουν στο πλαι του εκκεντροφορου δηλαδη. Confused
Γιατι παντως δεν εκαναν οι δικες σου; Question
Γιατι απο οτι ξερω,ειναι ιδιες ρε...
Παρα το γεγονος οτι εκκεντροφοροι και γραναζια ειναι διαφορετικα σε μονοφυσα/τριφυσα,λογικα οι βιδες δεν θα ειχαν καποια διαφορα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 15:26:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Κωστα υποθετω οτι εννοεις τις βιδες των γραναζιων των εκκεντροφορων,αυτες που βιδωνουν στο πλαι του εκκεντροφορου δηλαδη. Confused
Γιατι παντως δεν εκαναν οι δικες σου; Question
Γιατι απο οτι ξερω,ειναι ιδιες ρε...
Παρα το γεγονος οτι εκκεντροφοροι και γραναζια ειναι διαφορετικα σε μονοφυσα/τριφυσα,λογικα οι βιδες δεν θα ειχαν καποια διαφορα.


Ναι Στέλιο αυτές Smile

Όταν δοκίμασε ο Θείος μου με τις μαμά 10αρες έπαιζαν λίγο οι εκκεντροφόροι και για αυτό έβαλε 11αρες. Δοκίμασε και 12αρες αλλά αυτές δεν έμπαιναν.

Με τις 11αρες δεν είχαν καθόλου λάσκο / παίξιμο


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 16:49:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 17:14:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NemesisUltra έγραψε:
τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα


Με αυτή τη φράση διαχωρίζεται ο εγκέφαλος εάν έχει 3 φύσες ή μία.

Τα τρίφυσα είναι πιο καινούργια απο 2001 και μετά στην Αγγλία,
Τα Gti έχουν καλύτερο δέρμα και δεν τσακίζει όπως τα παλαιότερα,
Έχουν άσπρα όργανα μέσα και ηλεκτρονικό μιλίμετρο,
Διαφορετική πόμπα (Τρόμπα τη λέτε?) ABS και επίσης έχουν και
Δεύτερο λάμδα σένσορ μετά τον καταλύτη.

Ουσιαστικά ο τρίφυσος εγκέφαλος είναι πιο εξελιγμένος από το εργοστάσιο αλλά σε περιορίζει από ορισμένες λύσεις μετατροπών όπως εγκέφαλο PS, πρόγραμμα PS, διάφορα Chip που κυκλοφορούν κλπ.

Επίσης ο τρίφυσος μπορεί να προγραμματιστεί μέσω της OBD φύσας με ένα φορητό υπολογιστή ενώ για τα μονόφυσα νομίζω πρέπει να ανοικτεί ο εγκέφαλος


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
NemesisUltra (Μιχάλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye

Ένταξη: 21 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 391
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιαν 2009, 23:46:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οκ φιλε κατι καταλαβα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
106rallye (βικυ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106rallye 1,6 16v

Ένταξη: 07 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 33
Τόπος: φερες εβρου

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Ιαν 2009, 10:14:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

NemesisUltra έγραψε:
τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα
ειναι πολλες οι διαφορες που εχουν αλλα βαση των εμπειριων μου και σε τριφυσσο saxo αλλα και σε μονοφυσο ραλυ ειναι πρωτον οτι τα μονοφυσα βελτιωνονται πιο καλα και πιο γρηγορα απο τα τριφυσσα ,οτι στα μονοφυσα σπανια θα αναψει το λαμπακι κινητηρα.


το rallye μου ειναι λιγο πιο πολυ απο μαμα,μα το οδηγω με παθος,και στρειβω με χειροφρενο χωρις να κανω λαθος
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 09:32:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

106rallye έγραψε:
NemesisUltra έγραψε:
τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα
ειναι πολλες οι διαφορες που εχουν αλλα βαση των εμπειριων μου και σε τριφυσσο saxo αλλα και σε μονοφυσο ραλυ ειναι πρωτον οτι τα μονοφυσα βελτιωνονται πιο καλα και πιο γρηγορα απο τα τριφυσσα ,οτι στα μονοφυσα σπανια θα αναψει το λαμπακι κινητηρα.


Ναι το λαμπάκι κινητήρα συνήθως ανάβει λόγω του 2ου λάμδα μετά τον καταλύτη. Μιλώ από προσωπική εμπειρία Smile


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Ιαν 2009, 09:35:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΒΑΛΕ αποστατη -ρωτα σαλεξ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 15 Φεβ 2009, 18:27:45    Θέμα δημοσίευσης: απορια για εκκεντροφορους Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολλες καλησπερες.ξερει κανεις αν οι cat 705 που ειναι για σαξοραλλα μπορουν να δουλεψουν με μαμα συμπιεση?η τι χρειαζονται να δουλεψουν μηπως ξερει κανεις τιμες απο γερμανια? παιζει να ειναι πιο φτηνα?θα παει ενα γνωστος μου γιαυτο ρωταω.εδω εχουν νομιζω κοντα 500αρικο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2009, 08:08:08    Θέμα δημοσίευσης: Re: απορια για εκκεντροφορους Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

LIONKING έγραψε:
πολλες καλησπερες.ξερει κανεις αν οι cat 705 που ειναι για σαξοραλλα μπορουν να δουλεψουν με μαμα συμπιεση?η τι χρειαζονται να δουλεψουν μηπως ξερει κανεις τιμες απο γερμανια? παιζει να ειναι πιο φτηνα?θα παει ενα γνωστος μου γιαυτο ρωταω.εδω εχουν νομιζω κοντα 500αρικο


Τα 705 είναι το πιο ελαφρύ προφιλ για τα rallye.

Δες εδώ τους διάφορους τύπους

http://www.catcams.co.uk/acatalog/tu5j4.html

Από τιμή μάλλον πιο φθηνά από Αγγλία με τη πτώση της στερλίνας.
Το link λέει 300 + φπα + μεταφορικά.

Από απόδοση πάντως μην περιμένεις και πολλά.
Πόσο θέλεις να βγάλεις?
Αυτά πρέπει να είναι μεταξύ 140 - 145 σε συνδυασμό με φίλτρο, εξάτμιση κλπ.


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2009, 17:34:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και γω για τοσο υπολογιζα οχι τιποτα τρελο,αυτο το κατι παραπανω απο το πρωτο σταδιο δηλ αμα αυτοι ειναι light οι 703 τι ειναι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kane (Σταύρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


SL 55 AMG

Ένταξη: 01 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3238
Τόπος: στο συνεργείο...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 16 Φεβ 2009, 23:14:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στελιο,(παγκχελλ) θελει ρε συ ενα φιλαρακι να δει καμμια 150 πς πανω κατω.

Δν τον πολυνοιαζει η απολυτη ιπποδυναμη ,μιας και δν ειναι κανας τρελοκοντρακιας.
Πιστονια δε θα βαλει.
Τι λες για τους κατ τους 715 ? περιπου σαν πεζοσπορισιοι ειναι.Απο συμπιεση,μονο φλαντζα 206 θα μπει.

Θα δουλεψουν λες ικανοποιητικα? απο ρελαντι και τετοια θα χουμε προβλημα? Προγραμμα θα κανει ο σαλεξ (δν το ξερει,θα το μαθει ομως Laughing ).

Για πες... (ή αν εχεις υποψιν σου κατι σε σρικ,μιας και ξερεις τον καταλογο απεξω.)


Kane + Steve VS 2kg αρνίσιο παϊδάκι, σημειώσατε 1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2009, 07:28:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

LIONKING έγραψε:
και γω για τοσο υπολογιζα οχι τιποτα τρελο,αυτο το κατι παραπανω απο το πρωτο σταδιο δηλ αμα αυτοι ειναι light οι 703 τι ειναι?


Τους 703 που τους βρήκες?
Τώρα τους είδα πιο κάτω Smile
Αυτοί είναι για μεγάλες μετατροπές Very happy

Εγώ έβαλα PT51 με φλάντζα από 206 και χωρίς το πρόγραμμα πήγε 149 σε maha. Τώρα με το πρόγραμμα πρέπει να είναι περίπου 153 - 155. Θα μάθουμε σύντομα Smile

Αφού θα δώσεις τα λεφτά για καινούριους πάρε λίγο πιο άγριους πχ 708.
Είναι πολύ διαδεδομένοι στην Αγγλία.
Επίσης οι Newman PH3 είναι παραπλήσια επιλογή.
Αυτοί είναι ακόμη πιο φθηνοί τώρα......


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
greenpug106 (Κωνσταντίνος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 Gti, PT51, etuned

Ένταξη: 24 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 897
Τόπος: Κύπρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2009, 07:35:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kane έγραψε:
Στελιο,(παγκχελλ) θελει ρε συ ενα φιλαρακι να δει καμμια 150 πς πανω κατω.

Δν τον πολυνοιαζει η απολυτη ιπποδυναμη ,μιας και δν ειναι κανας τρελοκοντρακιας.
Πιστονια δε θα βαλει.
Τι λες για τους κατ τους 715 ? περιπου σαν πεζοσπορισιοι ειναι.Απο συμπιεση,μονο φλαντζα 206 θα μπει.

Θα δουλεψουν λες ικανοποιητικα? απο ρελαντι και τετοια θα χουμε προβλημα? Προγραμμα θα κανει ο σαλεξ (δν το ξερει,θα το μαθει ομως Laughing ).

Για πες... (ή αν εχεις υποψιν σου κατι σε σρικ,μιας και ξερεις τον καταλογο απεξω.)


Για αυτά τα νούμερα θα έλεγα PT51, Cat Cams 708, Newman PH3.

Για τους 715 η Cat αναφέρει τα πιο κάτω

information & important remarks:

# ! [link] spring info for PEUGEOT 106 16v / CITROEN Saxo VTS (120hp)

# stronger springs [ref. 902-0014] or [ref. 902-0015] can replace the OEM without further modifications

# for race engines, without positioning marks in the camshaft. (A-B) homologation tolerances on all camlobes. ON SPECIAL DEMAND ONLY

# ONLY for dirt track applications and pro street use with adjustable engine management or carburettors

Όσον αφορά τους Schrick βρήκα αυτούς στο ebay

http://cgi.ebay.co.uk/Peugeot-106-GTi-Saxo-VTS-Schrick-Fast-Road-Cams_W0QQitemZ350166123317QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item350166123317&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

For the technical bods. then the full specification is:
Part No: Exhaust Cam 326 A1 601 - 00
Inlet Cam 326 E1 601- 00
Duration In/Ex: 260 Degrees
Cam lift : 9.3mm
Valve timing : 20-60 60-20
Valve lift @ TDC : 1.1mm
Cam Timing: No 1 inlet valve fully open 110 degrees ATDC


Γκαράζ
Peugeot 106 GTi 150+ ίππους etuned
Audi A4 TFSi SLine Special Edition 250+ ίππους etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
LIONKING (βασιλης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


saxo vts 1.6 (16v) 02"

Ένταξη: 05 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 371

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 17 Φεβ 2009, 15:18:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω ειχα την εντυπωση οτι οι 703 ειναι οι πιο ηπιοι Scratch τουλαχιστον απο τους 705,επειδη ηθελα ενα προφιλ για απειραχτο μοτερ δηλ αυτο που ειναι να κανεις με reprofiled να βαλεις κατι ετοιμο σε λαιτ καταστασεις
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 21, 22, 23  Επόμενη
Σελίδα 4 από 23

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1412s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on