Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
soulos6 Νέος χρήστης

207 1.6T
Ένταξη: 03 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:30:57 Θέμα δημοσίευσης: Φρεσκο 207 1.6Τ |
|
|
Βαασικα καλησπερα σας.
Δεν ξερω αν ποσταρω στο σωστο μερος, αλλα αν οχι συγχωρεστε με.
Πριν 10 μερες αποκτησα το νεο μου τουτου 207 1.6 THP και μολις πριν 3 ωρες αποχωριστικα το παλιο μου VTS (κλαψ,κλαψ)!!
Το θεμα ειναι οτι πηγα διακοπες 10 μερες Βορεια Ελλαδα με το 207 και εγραψα 2500 χλμ. μονο με 100σταρα βενζινη.
Παρατηρηθηκαν τα εξης:
1) Στο δουλεμα του κινητηρα στο ρελαντι ακουγεται ενας ελαφρυς ηχος σαν να δουλευει ταξι,σαν καδενα απο πιο παλιο αυτοκινητο.
2) Οταν δουλευει το καλοριφερ ερχεται μια περιεργη μυρωδια σαν κατι καμμενο (αραγε ειναι τα πλαστικα που ειναι ακομα φρεσκα?)
3) Το τελειωμα της εξατμισης μαυρισε λιγο και κοιταξα τα λαδια και ειναι σχετικα ψιλομαυρα. Αυριο κιολας παω για αλλαγη, για να παρατηρησω καλυτερα τυχον προβλημα.
Ολα τα παραπανω με οδηγηση max 130-140 στην εθνικη και 3500-4000 στροφες.
Ειναι φυσιολογικα??
Υ.Γ 1 Μη με παρεξηγησετε!!
Υ.Γ 2 Πρωτη φορα που ανακατευομαι με turbo[/b]
Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:40:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1. Τ α μειονεκτήματα της καδένας. Δεν υπάρχει πρόβλημα.
2. Λογικό εν μέρη, με τα καινούρια μέρη να βγάζουν ακόμα διάφορα χημικά. Λογικά θα στρώσει εν καιρώ.
3. Το τελικό θα μαυρίζει πάντα. Ούτε αυτό είναι πρόβλημα. Καλό είναι βέβαια να αλλάξεις τα λάδια.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:48:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι 3500 με 4000 σ.α.λ. είναι αρκετές για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει. Ειδικά σε αυτά τα μοτέρ, δε, που έχουν ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να πιέζονται για να αποδώσουν, καλό είναι να μην ξεπερνάμε τις 3.000 σ.α.λ. μέχρι τα 2500-3000 χλμ. και από τότε και μετά σταδιακό ανέβασμα, αναλόγως και πως νιώθεις το αμάξι. Πάντως, το σωστό στρώσιμο έχει σημασία και για τη μακροζωΐα αλλά και για την μετέπειτα απόδοση του μοτέρ (ή και άλλων μηχανικώ μερών του αυτοκινή του).
Για τα άλλα ουδέν πρόβλημα! 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soulos6 Νέος χρήστης

207 1.6T
Ένταξη: 03 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:49:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου, ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση σου.
(Με το δαχτυλο στο πληκτρολογιο περιμενες?)
Με καθυσιχασες λιγο, αλλα αυριο κιολας εχω φυγει για αλλαγη λαδιων και στενη παρακολουθηση.
Οσο για τον ηχο στο ρελαντι, δεν το περιμενα απο την αρχη.
Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:52:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η καδένα ακούγεται πάντα, λόγω τρόπου λειτουργίας. Δεν είναι πρόβλημα/φθορά.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soulos6 Νέος χρήστης

207 1.6T
Ένταξη: 03 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:54:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Οι 3500 με 4000 σ.α.λ. είναι αρκετές για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει. Ειδικά σε αυτά τα μοτέρ, δε, που έχουν ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να πιέζονται για να αποδώσουν, καλό είναι να μην ξεπερνάμε τις 3.000 σ.α.λ. μέχρι τα 2500-3000 χλμ. |
Ευχαριστω και σενα.
Οι στροφες που ανεφερα ηταν στην εθνικη και οι μεγιστες και αισθανομουν οτι το αυτοκινητο πηγαινε μονο του. Πολυ συχνα ηταν και αρκετα πιο χαμηλες.
Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soulos6 Νέος χρήστης

207 1.6T
Ένταξη: 03 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:57:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Η καδένα ακούγεται πάντα, λόγω τρόπου λειτουργίας. Δεν είναι πρόβλημα/φθορά. |
Ειχα συζησει ενα διετες διαστημα και με ενα Cinquecento ως φοιτητης, οποτε ξερω τι σημαινει καδενα, αλλα απλα δεν το περιμενα σε καινουργιο αμαξι.
Δεν με ενοχλει , απλα εξεπλαγην.
Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:59:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τίποτα! Απλά στο λέω γιατί με αυτοσυγκράτηση τώρα στην αρχή (είναι δύσκολο με 20-τόσα κιλά ροπή κάτω απ'το δεξί πόδι, το ξέρω), θα απολαμβάνεις περισσότερες δυνατότητες αργότερα! Χαρακτηριστικά να σου αναφέρω ότι φίλος με LEON 1.4 TSI στα 6000 χλμ έφτασε πρώτη φορά το μοτέρ στις 5200 σ.α.λ. Μη σε αγχώνει, απλά έχε το στο μυαλό σου και προσπάθησε να το τηρείς. Με γειές, κιόλας.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 21:00:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ο ηχος που ακους σα ταξι,ειναι λογω μπεκ μιας κ ειναι υψηλης πιεσης κ ψεκαζουν με 120 μπαρ κ οχι με 3 μπαρ οπως στα πιο παλια 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soulos6 Νέος χρήστης

207 1.6T
Ένταξη: 03 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 21:07:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sinanai έγραψε: | Τίποτα! Απλά στο λέω γιατί με αυτοσυγκράτηση τώρα στην αρχή (είναι δύσκολο με 20-τόσα κιλά ροπή κάτω απ'το δεξί πόδι, το ξέρω), θα απολαμβάνεις περισσότερες δυνατότητες αργότερα! Χαρακτηριστικά να σου αναφέρω ότι φίλος με LEON 1.4 TSI στα 6000 χλμ έφτασε πρώτη φορά το μοτέρ στις 5200 σ.α.λ. Μη σε αγχώνει, απλά έχε το στο μυαλό σου και προσπάθησε να το τηρείς. Με γειές, κιόλας. |
Δεν εχω στο μυαλο μου να το σκισω απο τωρα, αλλα και πο την αλλη δεν νομιζω να αντεξω οσο ο φιλος σου. 
Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soulos6 Νέος χρήστης

207 1.6T
Ένταξη: 03 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: GR
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 21:12:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε bagosgt δεν εχω εμβαθυνει σε τοσο τεχνικες λεπτομερειες, αλλα μου φαινεται λογικο . 
Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Arvas (Dimitris) Φανατικό μέλος

Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc
Ένταξη: 15 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 320 Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 22:25:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν... οσο για τα 6000χλμ ειναι παρα πολλα και θα κανεις το μοτερ νουλα... τα μοτερ ειναι ηδη ψιλοστρωμενα θελουν το πολυ μεχρι τα 1000χλμ ηρεμη οδηγηση και μετα βαθια πατηματα με μεγαλη ταχυτητα (4η) να φτασει ψηλα και μετα ρολαρισμα. δεν ειναι μονο ο κυλινδροσ που πρεπει να ξυστει ειναι και τα ελατηρια και αυτα χωρις ζορι δεν στρωνουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 22:43:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2500 χλμ? και δεν εχεις δει πως παει?ρε θα μπουκωσει το αμαξι θα αρχησει να καιει λαδια...δωστου να αρπαξει δεν τρεχει τπτ
τα λαδια συχνες αλλαγες οσο αντεχει η τσεπη σου ενταξει να μην ειναι κ κατω απο 5000χλμ αλλα οχι κ πανω απο 10.000χλμ
οπως κ τις βαλβολινες καλο θα ταν να τις αλλαζεις που κ που |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 01:02:32 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρεσκο 207 1.6Τ |
|
|
soulos6 έγραψε: | Βαασικα καλησπερα σας.
Δεν ξερω αν ποσταρω στο σωστο μερος, αλλα αν οχι συγχωρεστε με.
Πριν 10 μερες αποκτησα το νεο μου τουτου 207 1.6 THP και μολις πριν 3 ωρες αποχωριστικα το παλιο μου VTS (κλαψ,κλαψ)!!
Το θεμα ειναι οτι πηγα διακοπες 10 μερες Βορεια Ελλαδα με το 207 και εγραψα 2500 χλμ. μονο με 100σταρα βενζινη.
Παρατηρηθηκαν τα εξης:
1) Στο δουλεμα του κινητηρα στο ρελαντι ακουγεται ενας ελαφρυς ηχος σαν να δουλευει ταξι,σαν καδενα απο πιο παλιο αυτοκινητο.
2) Οταν δουλευει το καλοριφερ ερχεται μια περιεργη μυρωδια σαν κατι καμμενο (αραγε ειναι τα πλαστικα που ειναι ακομα φρεσκα?)
3) Το τελειωμα της εξατμισης μαυρισε λιγο και κοιταξα τα λαδια και ειναι σχετικα ψιλομαυρα. Αυριο κιολας παω για αλλαγη, για να παρατηρησω καλυτερα τυχον προβλημα.
Ολα τα παραπανω με οδηγηση max 130-140 στην εθνικη και 3500-4000 στροφες.
Ειναι φυσιολογικα??
Υ.Γ 1 Μη με παρεξηγησετε!!
Υ.Γ 2 Πρωτη φορα που ανακατευομαι με turbo[/b] |
O ήχος του.. "ταξί"! είναι όπως λέχθηκε και πιο πριν απο την πίεση στα μπεκ, έχω ρωτήσει αρκετούς γνώστες.
Η μυρωδιά του καμμένου στο καλοριφέρ, είναι και αυτή νορμάλ, την είχα κ εγώ για 2 μήνες περίπου, δε νομίζω να σε ενοχλεί ,άλλωστε είναι ανεπαίσθητη. Εγώ την είχα συνδιάσει με αυτό που λέμε "καινουργίλα"
Το τελείωμα της εξάτμισης θα είναι πάντα μαύρο, χωρίς να είναι κακό αυτό. Τα λάδια σου είναι λίγο νωρίς για μένα να τα αλλάξεις, αλλά μάλλον δεν θα του κάνουν κακό. Επίσης αν λείπουν και λίγα, μην ανησυχήσεις, εμένα μέχρι της 10000 τσιμπούσε λίγα, τώρα τίποτα.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 01:23:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Arvas έγραψε: | Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν... |
Ρε παιδιά έλεος με αυτές τις απόψεις του μπαρμπαμήτσου, τι είναι τα μοτέρ, τόρνοι και βγάζουν γρέζια, στους κινητήρες του 2008 δεν υπάρχει αυτό, οι τριβόμενες επιφάνειες έχουν τέλειες κατεργασίες και τρομερές αντοχές, δεν είναι σαν τους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000 χμ θέλαν ρεκτιφιέ. Και αν υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κάτι, θα το κρατήσει το φίλτρο, γι' αυτό είναι εκεί! Δηλαδή αυτός ο άσχετος ο κατασκευαστής του που λέει να κάνεις πρώτη αλλαγή λαδιού στις 20000 χμ δεν ξέρει τίποτα? Θα είχε γίνει άχρηστο μέχρι τότε απο το πολύ ξύσιμο 
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 09:54:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως, σε κάποιο άρθρο (χωρίς να είμαι σίγουρος τώρα, αλλά θα το τσεκάρω) του Χοϊδά αναφερόταν ότι τα πρώτα γρέζια κατά κάποιο τρόπο "κάνουν καλό"! Δε θυμάμαι την ακριβή εξήγηση τώρα, αλλά αν το βρώ, θα το παραθέσω. Πάντως και εμένα μου φαίνεται ότι η πρώτη αλλαγή στα 7500-10000 χλμ είναι ok. Μιλώ για αυτά τα μοτέρ, τσι μοδός... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MTerry Δραστήριο μέλος

320 si
Ένταξη: 09 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 243 Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 13:38:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis106 έγραψε: | Arvas έγραψε: | Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν... |
Ρε παιδιά έλεος με αυτές τις απόψεις του μπαρμπαμήτσου, τι είναι τα μοτέρ, τόρνοι και βγάζουν γρέζια, στους κινητήρες του 2008 δεν υπάρχει αυτό, οι τριβόμενες επιφάνειες έχουν τέλειες κατεργασίες και τρομερές αντοχές, δεν είναι σαν τους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000 χμ θέλαν ρεκτιφιέ. Και αν υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κάτι, θα το κρατήσει το φίλτρο, γι' αυτό είναι εκεί! Δηλαδή αυτός ο άσχετος ο κατασκευαστής του που λέει να κάνεις πρώτη αλλαγή λαδιού στις 20000 χμ δεν ξέρει τίποτα? Θα είχε γίνει άχρηστο μέχρι τότε απο το πολύ ξύσιμο  |
Πέστα Χρυσόστομε !!!
Γίναμε όλοι , καλύτεροι απο την Peugeot . . . !!! 
. . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 14:59:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλά, τα γρέζια σε μοτέρ εν έτη 2008 είναι λίγο αστεία, τουλάχιστον με την μορφή που οι περισσότεροι από εμάς ορίζουμε τα γρέζια.
Το ότι θα υπάρχουν ίχνη μετάλλου είναι σίγουρο. Σίγουρα μια αλλαγή στα 3-4k μόνο καλό θα κάνει.
Από και πέρα, ο κατασκευαστής συστήνει 20k για τα λάδια για πολλούς λόγους. Οικολογικούς, οικονομικούς, marketing κλπ. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να κρατήσει το αμάξι του για αρκετά χιλιόμετρα, τα διαστήματα αυτά είναι υπερβολικά μεγάλα. Δεν είναι ότι το λάδι χαλάει αυτό καθεαυτό, αλλά επιμολύνεται συνέχεια με διάφορες ξένες ουσίες που μειώνουν την αποτελεσματικότητά του.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 16:55:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το εχουμε χιλιοσυζητησει αυτο για τα λαδια....Το 20.000 χλμ ειναι σε συνθηκες εργαστηριου και οχι καθημερινης χρησης και ειδηκα μεσα σε κινηση...Εγω παντως σκαρτα 8.000 κανω σε καθε αλλαγη...και μαζι και το φιλτρο..και το αποτελεσμα ειναι το μοτεε παρολο πυ το ματσουκιαζω να εχει δεξει αριστη διαγωγη και το ιδα καο ο ιδιος οταν ανοιχτηκε το καπακι για ρυθμηση βαλβιδων που ολα ητνα πεντακαθαρα...επισης το 20.000 χλμ ειναι πρωτη αλλαγη και οχι για μια ζωη...το οπιο ειναι λογικο ωστε να υπρξει λιγο περισσοτερη τριβη στο μοτερ και να παρουν ολα την σωστη λειτουργεια τους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|