PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Φρεσκο 207 1.6Τ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
soulos6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6T

Ένταξη: 03 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:30:57    Θέμα δημοσίευσης: Φρεσκο 207 1.6Τ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βαασικα καλησπερα σας.
Δεν ξερω αν ποσταρω στο σωστο μερος, αλλα αν οχι συγχωρεστε με.
Πριν 10 μερες αποκτησα το νεο μου τουτου 207 1.6 THP και μολις πριν 3 ωρες αποχωριστικα το παλιο μου VTS (κλαψ,κλαψ)!!
Το θεμα ειναι οτι πηγα διακοπες 10 μερες Βορεια Ελλαδα με το 207 και εγραψα 2500 χλμ. μονο με 100σταρα βενζινη.
Παρατηρηθηκαν τα εξης:
1) Στο δουλεμα του κινητηρα στο ρελαντι ακουγεται ενας ελαφρυς ηχος σαν να δουλευει ταξι,σαν καδενα απο πιο παλιο αυτοκινητο.
2) Οταν δουλευει το καλοριφερ ερχεται μια περιεργη μυρωδια σαν κατι καμμενο (αραγε ειναι τα πλαστικα που ειναι ακομα φρεσκα?)
3) Το τελειωμα της εξατμισης μαυρισε λιγο και κοιταξα τα λαδια και ειναι σχετικα ψιλομαυρα. Αυριο κιολας παω για αλλαγη, για να παρατηρησω καλυτερα τυχον προβλημα.

Ολα τα παραπανω με οδηγηση max 130-140 στην εθνικη και 3500-4000 στροφες.
Ειναι φυσιολογικα??
Υ.Γ 1 Μη με παρεξηγησετε!!
Υ.Γ 2 Πρωτη φορα που ανακατευομαι με turbo[/b]


Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:40:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

1. Τ α μειονεκτήματα της καδένας. Very happy Δεν υπάρχει πρόβλημα.
2. Λογικό εν μέρη, με τα καινούρια μέρη να βγάζουν ακόμα διάφορα χημικά. Λογικά θα στρώσει εν καιρώ.
3. Το τελικό θα μαυρίζει πάντα. Ούτε αυτό είναι πρόβλημα. Καλό είναι βέβαια να αλλάξεις τα λάδια.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:48:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι 3500 με 4000 σ.α.λ. είναι αρκετές για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει. Ειδικά σε αυτά τα μοτέρ, δε, που έχουν ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να πιέζονται για να αποδώσουν, καλό είναι να μην ξεπερνάμε τις 3.000 σ.α.λ. μέχρι τα 2500-3000 χλμ. και από τότε και μετά σταδιακό ανέβασμα, αναλόγως και πως νιώθεις το αμάξι. Πάντως, το σωστό στρώσιμο έχει σημασία και για τη μακροζωΐα αλλά και για την μετέπειτα απόδοση του μοτέρ (ή και άλλων μηχανικώ μερών του αυτοκινή του). Wink

Για τα άλλα ουδέν πρόβλημα! Cool


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
soulos6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6T

Ένταξη: 03 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:49:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου, ευχαριστω για την αμεση ανταποκριση σου.
(Με το δαχτυλο στο πληκτρολογιο περιμενες?)
Με καθυσιχασες λιγο, αλλα αυριο κιολας εχω φυγει για αλλαγη λαδιων και στενη παρακολουθηση.
Οσο για τον ηχο στο ρελαντι, δεν το περιμενα απο την αρχη.


Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:52:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η καδένα ακούγεται πάντα, λόγω τρόπου λειτουργίας. Δεν είναι πρόβλημα/φθορά.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soulos6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6T

Ένταξη: 03 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:54:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai έγραψε:
Οι 3500 με 4000 σ.α.λ. είναι αρκετές για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει. Ειδικά σε αυτά τα μοτέρ, δε, που έχουν ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να πιέζονται για να αποδώσουν, καλό είναι να μην ξεπερνάμε τις 3.000 σ.α.λ. μέχρι τα 2500-3000 χλμ.



Ευχαριστω και σενα.
Οι στροφες που ανεφερα ηταν στην εθνικη και οι μεγιστες και αισθανομουν οτι το αυτοκινητο πηγαινε μονο του. Πολυ συχνα ηταν και αρκετα πιο χαμηλες.


Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soulos6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6T

Ένταξη: 03 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:57:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
Η καδένα ακούγεται πάντα, λόγω τρόπου λειτουργίας. Δεν είναι πρόβλημα/φθορά.


Ειχα συζησει ενα διετες διαστημα και με ενα Cinquecento ως φοιτητης, οποτε ξερω τι σημαινει καδενα, αλλα απλα δεν το περιμενα σε καινουργιο αμαξι.
Δεν με ενοχλει , απλα εξεπλαγην.


Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 20:59:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τίποτα! Απλά στο λέω γιατί με αυτοσυγκράτηση τώρα στην αρχή (είναι δύσκολο με 20-τόσα κιλά ροπή κάτω απ'το δεξί πόδι, το ξέρω), θα απολαμβάνεις περισσότερες δυνατότητες αργότερα! Wink Χαρακτηριστικά να σου αναφέρω ότι φίλος με LEON 1.4 TSI στα 6000 χλμ έφτασε πρώτη φορά το μοτέρ στις 5200 σ.α.λ. Μη σε αγχώνει, απλά έχε το στο μυαλό σου και προσπάθησε να το τηρείς. Smile Με γειές, κιόλας.


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
bagosgt (Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rallye

Ένταξη: 24 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 3075

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 21:00:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ο ηχος που ακους σα ταξι,ειναι λογω μπεκ μιας κ ειναι υψηλης πιεσης κ ψεκαζουν με 120 μπαρ κ οχι με 3 μπαρ οπως στα πιο παλια Wink



Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soulos6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6T

Ένταξη: 03 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 21:07:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sinanai έγραψε:
Τίποτα! Απλά στο λέω γιατί με αυτοσυγκράτηση τώρα στην αρχή (είναι δύσκολο με 20-τόσα κιλά ροπή κάτω απ'το δεξί πόδι, το ξέρω), θα απολαμβάνεις περισσότερες δυνατότητες αργότερα! Wink Χαρακτηριστικά να σου αναφέρω ότι φίλος με LEON 1.4 TSI στα 6000 χλμ έφτασε πρώτη φορά το μοτέρ στις 5200 σ.α.λ. Μη σε αγχώνει, απλά έχε το στο μυαλό σου και προσπάθησε να το τηρείς. Smile Με γειές, κιόλας.



Δεν εχω στο μυαλο μου να το σκισω Evil απο τωρα, αλλα και πο την αλλη δεν νομιζω να αντεξω οσο ο φιλος σου. Laughing Laughing


Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soulos6 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


207 1.6T

Ένταξη: 03 Νοέ 2008
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: GR

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 21:12:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε bagosgt δεν εχω εμβαθυνει σε τοσο τεχνικες λεπτομερειες, αλλα μου φαινεται λογικο . Idea


Μην τρέχεις!!!!!Ζαλίζομαι!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Arvas (Dimitris)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc

Ένταξη: 15 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 320
Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 22:25:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν... οσο για τα 6000χλμ ειναι παρα πολλα και θα κανεις το μοτερ νουλα... τα μοτερ ειναι ηδη ψιλοστρωμενα θελουν το πολυ μεχρι τα 1000χλμ ηρεμη οδηγηση και μετα βαθια πατηματα με μεγαλη ταχυτητα (4η) να φτασει ψηλα και μετα ρολαρισμα. δεν ειναι μονο ο κυλινδροσ που πρεπει να ξυστει ειναι και τα ελατηρια και αυτα χωρις ζορι δεν στρωνουν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
android (γιωργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 gt

Ένταξη: 30 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 3540

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 22:43:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

2500 χλμ? και δεν εχεις δει πως παει?ρε θα μπουκωσει το αμαξι θα αρχησει να καιει λαδια...δωστου να αρπαξει δεν τρεχει τπτ
τα λαδια συχνες αλλαγες οσο αντεχει η τσεπη σου ενταξει να μην ειναι κ κατω απο 5000χλμ αλλα οχι κ πανω απο 10.000χλμ
οπως κ τις βαλβολινες καλο θα ταν να τις αλλαζεις που κ που
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 01:02:32    Θέμα δημοσίευσης: Re: Φρεσκο 207 1.6Τ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

soulos6 έγραψε:
Βαασικα καλησπερα σας.
Δεν ξερω αν ποσταρω στο σωστο μερος, αλλα αν οχι συγχωρεστε με.
Πριν 10 μερες αποκτησα το νεο μου τουτου 207 1.6 THP και μολις πριν 3 ωρες αποχωριστικα το παλιο μου VTS (κλαψ,κλαψ)!!
Το θεμα ειναι οτι πηγα διακοπες 10 μερες Βορεια Ελλαδα με το 207 και εγραψα 2500 χλμ. μονο με 100σταρα βενζινη.
Παρατηρηθηκαν τα εξης:
1) Στο δουλεμα του κινητηρα στο ρελαντι ακουγεται ενας ελαφρυς ηχος σαν να δουλευει ταξι,σαν καδενα απο πιο παλιο αυτοκινητο.
2) Οταν δουλευει το καλοριφερ ερχεται μια περιεργη μυρωδια σαν κατι καμμενο (αραγε ειναι τα πλαστικα που ειναι ακομα φρεσκα?)
3) Το τελειωμα της εξατμισης μαυρισε λιγο και κοιταξα τα λαδια και ειναι σχετικα ψιλομαυρα. Αυριο κιολας παω για αλλαγη, για να παρατηρησω καλυτερα τυχον προβλημα.
Ολα τα παραπανω με οδηγηση max 130-140 στην εθνικη και 3500-4000 στροφες.
Ειναι φυσιολογικα??
Υ.Γ 1 Μη με παρεξηγησετε!!
Υ.Γ 2 Πρωτη φορα που ανακατευομαι με turbo[/b]

O ήχος του.. "ταξί"! είναι όπως λέχθηκε και πιο πριν απο την πίεση στα μπεκ, έχω ρωτήσει αρκετούς γνώστες.
Η μυρωδιά του καμμένου στο καλοριφέρ, είναι και αυτή νορμάλ, την είχα κ εγώ για 2 μήνες περίπου, δε νομίζω να σε ενοχλεί ,άλλωστε είναι ανεπαίσθητη. Εγώ την είχα συνδιάσει με αυτό που λέμε "καινουργίλα" Very happy
Το τελείωμα της εξάτμισης θα είναι πάντα μαύρο, χωρίς να είναι κακό αυτό. Τα λάδια σου είναι λίγο νωρίς για μένα να τα αλλάξεις, αλλά μάλλον δεν θα του κάνουν κακό. Επίσης αν λείπουν και λίγα, μην ανησυχήσεις, εμένα μέχρι της 10000 τσιμπούσε λίγα, τώρα τίποτα.



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 01:23:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Arvas έγραψε:
Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν...

Ρε παιδιά έλεος με αυτές τις απόψεις του μπαρμπαμήτσου, τι είναι τα μοτέρ, τόρνοι και βγάζουν γρέζια, στους κινητήρες του 2008 δεν υπάρχει αυτό, οι τριβόμενες επιφάνειες έχουν τέλειες κατεργασίες και τρομερές αντοχές, δεν είναι σαν τους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000 χμ θέλαν ρεκτιφιέ. Και αν υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κάτι, θα το κρατήσει το φίλτρο, γι' αυτό είναι εκεί! Δηλαδή αυτός ο άσχετος ο κατασκευαστής του που λέει να κάνεις πρώτη αλλαγή λαδιού στις 20000 χμ δεν ξέρει τίποτα? Θα είχε γίνει άχρηστο μέχρι τότε απο το πολύ ξύσιμο Scratch Scratch Scratch



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 09:54:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως, σε κάποιο άρθρο (χωρίς να είμαι σίγουρος τώρα, αλλά θα το τσεκάρω) του Χοϊδά αναφερόταν ότι τα πρώτα γρέζια κατά κάποιο τρόπο "κάνουν καλό"! Δε θυμάμαι την ακριβή εξήγηση τώρα, αλλά αν το βρώ, θα το παραθέσω. Πάντως και εμένα μου φαίνεται ότι η πρώτη αλλαγή στα 7500-10000 χλμ είναι ok. Μιλώ για αυτά τα μοτέρ, τσι μοδός... Cool


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MTerry 
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


320 si

Ένταξη: 09 Ιούλ 2008
Δημοσιεύσεις: 243
Τόπος: Λευκάδα-Ιωάννινα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 13:38:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
Arvas έγραψε:
Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν...

Ρε παιδιά έλεος με αυτές τις απόψεις του μπαρμπαμήτσου, τι είναι τα μοτέρ, τόρνοι και βγάζουν γρέζια, στους κινητήρες του 2008 δεν υπάρχει αυτό, οι τριβόμενες επιφάνειες έχουν τέλειες κατεργασίες και τρομερές αντοχές, δεν είναι σαν τους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000 χμ θέλαν ρεκτιφιέ. Και αν υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κάτι, θα το κρατήσει το φίλτρο, γι' αυτό είναι εκεί! Δηλαδή αυτός ο άσχετος ο κατασκευαστής του που λέει να κάνεις πρώτη αλλαγή λαδιού στις 20000 χμ δεν ξέρει τίποτα? Θα είχε γίνει άχρηστο μέχρι τότε απο το πολύ ξύσιμο Scratch Scratch Scratch

Πέστα Χρυσόστομε !!!
Γίναμε όλοι , καλύτεροι απο την Peugeot . . . !!! Rotfl


. . .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 14:59:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλά, τα γρέζια σε μοτέρ εν έτη 2008 είναι λίγο αστεία, τουλάχιστον με την μορφή που οι περισσότεροι από εμάς ορίζουμε τα γρέζια. Laughing Cool

Το ότι θα υπάρχουν ίχνη μετάλλου είναι σίγουρο. Σίγουρα μια αλλαγή στα 3-4k μόνο καλό θα κάνει.

Από και πέρα, ο κατασκευαστής συστήνει 20k για τα λάδια για πολλούς λόγους. Οικολογικούς, οικονομικούς, marketing κλπ. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να κρατήσει το αμάξι του για αρκετά χιλιόμετρα, τα διαστήματα αυτά είναι υπερβολικά μεγάλα. Δεν είναι ότι το λάδι χαλάει αυτό καθεαυτό, αλλά επιμολύνεται συνέχεια με διάφορες ξένες ουσίες που μειώνουν την αποτελεσματικότητά του.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 16:55:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το εχουμε χιλιοσυζητησει αυτο για τα λαδια....Το 20.000 χλμ ειναι σε συνθηκες εργαστηριου και οχι καθημερινης χρησης και ειδηκα μεσα σε κινηση...Εγω παντως σκαρτα 8.000 κανω σε καθε αλλαγη...και μαζι και το φιλτρο..και το αποτελεσμα ειναι το μοτεε παρολο πυ το ματσουκιαζω να εχει δεξει αριστη διαγωγη και το ιδα καο ο ιδιος οταν ανοιχτηκε το καπακι για ρυθμηση βαλβιδων που ολα ητνα πεντακαθαρα...επισης το 20.000 χλμ ειναι πρωτη αλλαγη και οχι για μια ζωη...το οπιο ειναι λογικο ωστε να υπρξει λιγο περισσοτερη τριβη στο μοτερ και να παρουν ολα την σωστη λειτουργεια τους...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 17:10:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έβαλα πρόγραμμα και τώρα βαράω 10άρες Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 1 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1829s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on