PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 - Θερμοκρασίες κινητήρα
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Νοέ 2008, 19:37:49    Θέμα δημοσίευσης: 307 - Θερμοκρασίες κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σε οδήγηση με 120-130 χμ/ώρα η θερμοκρασία λαδιού είναι στους 100 με 117 C. όταν το πάω με 150-160 χμ/ώρα ανεβαίνει στο επόμενο "κουτάκι" δηλαδή στους 134 C! στο βιβλιαράκι γράφει ότ όταν πάει στο τελευταίο "κουτάκι" (150 C) πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσουμε! και ρωτάω: αν είναι στους 134 C και συνεχίσουμε να πηγαίνουμε με 150 χμ/ώρα υπάρχει περίπτωση να φτάσει η θερμοκρασία του λαδιού στους 150? έχει κανένας έμπρακτη απάντηση?


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
P.C (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 2.0 (16V) GTi

Ένταξη: 25 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2008, 23:14:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλοκαίρι με καύσωνα και το μοτέρ στον κόφτη για περισότερο απο κάνα 10λεπτο μπορεί.
Πάντως στο δικό μου δούλευε κοντά στον κόφτη για κανα 10 λεπτο μεσημέρι ιούλιος μήνας δεν έφτασε 140.
Μην το φοβάσαι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kostas107 (kostas)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 rally 2008

Ένταξη: 24 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 19

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2008, 16:01:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΦΙΛΕ ΘΑΝΑΣΗ,ΕΧΩ ΤΟ 207 RALLY,ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΡΧΕΣ ΜΑΙΟΥ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΩ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟ ΠΑΩ ΟΣΟ ΠΑΕΙ,ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΧΩ ΤΡΕΞΕΙ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΥΣΩΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΝΤΡΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΗ,ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΗΓΑ ΝΑΥΛΙΟ,ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΒΓΩ ΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΩ,ΕΚΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΚΟΡΙΝΘΟ ΣΕ 25 ΛΕΠΤΑ,ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΟΒΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΟΥΛΕΝ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΚΑΛΑΣ,ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΑΘΕΡΑ 210 ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΜΕ 200 Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ?ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ!!!!

ΦΙΛΙΚΑ ΚΩΣΤΑΣ

Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με πεζους χαρακτηρες (μικρά), γιατί είναι αρκετά κουραστικό για όλους μας να διαβάζουμε τα μηνύματά σου
Εκ της MOD-Team
Ghost Dog
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
P.C (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 2.0 (16V) GTi

Ένταξη: 25 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2008, 20:10:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για 1400 οι θερμοκρασίες σου είναι λογικές, πρέπει να έχεις τελική ταχύτητα κάπου 180??. Και πάλι 150 βαθμούς ειναι σχεδόν αδύνατον να δείς, 140 με 145 το πολύ άμα πας με καμια 180άρα. Επίσης μπορείς λίγο πριν κάνεις αλλαγή λαδιών να το πλακώσεις και να δείς πόσο ανεβαίνει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2008, 10:33:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ευχαριστώ πολύ παιδιά. πριν πάω για αλλαγή θα το πλακώσω μία και θα το αναφέρω στους συντηρητές!


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lyciferakos (Lyciferakos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


-

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Μάϊ 2009, 17:53:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, τι να πω και γω εμενα ειναι μια ζωη η θερμοκρασια στο φουλ και του νερου και των λαδιων.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Μάϊ 2009, 20:49:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.

Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω. Very happy Very happy

Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;; Shocked Shocked Shocked


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Μάϊ 2009, 07:30:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.

Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω. Very happy Very happy

Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;; Shocked Shocked Shocked


of topic . αλλα τι χταποδι φορας?



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Μάϊ 2009, 08:29:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:

Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω. Very happy Very happy
140;;; Shocked Shocked Shocked



Λογικο μιας και το χταποδι εχει αφενος καλητερη ροικοτητα και μεγαλητερη διατομη οποτε τα καυσαερια βγαινουν με μεγαλητερη ταχυτητα και ευκολια...Λογικη οποτε η συμπεριφορα της θερμοκρασιας......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Μάϊ 2009, 01:14:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.

Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω. Very happy Very happy

Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;; Shocked Shocked Shocked


μήπως αναφέρεσαι σε θερμοκρασία νερού? αυτή πέφτει όταν τρέχει το αυτοκίνητο γιατί εισέρχεται κρύος αέρας από τον προγυλακτήρα. Σε πλάκωμα δύσκολα να πέσει η θερμοκρασία λαδιού (εκτός κι αν το πλάκωμα ειναι "σχετικό")


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
vamvakoolas (kostis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

307cc

Ένταξη: 30 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 979
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Μάϊ 2009, 12:59:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1 Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
lyciferakos (Lyciferakos)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


-

Ένταξη: 19 Μάϊ 2009
Δημοσιεύσεις: 51

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Μάϊ 2009, 19:52:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδες λογικα στα ταξιδια πεφτει η θερμοκρασια γιατι το αυτοκινητο κινειται με μεγαλες στροφες, οποτε και η αντλια νερου, αφου γυρναει πιο γρηγορα στελνει περισσολτερο νερο. Μια ζωη μες την κινηση, οταν βρασει το μοτερ, ανεβαζω τις στροφες στεις 2500 και ετσι καταφερνω να ριξω λιγακι την θερμοκρασια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2009, 14:23:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

άλλαξα τα λάδια στο αμάξι μου και από τα shell 10w-40 έβαλα τα ELF 10w-40 competition!!! αυτό που παρατηρώ είναι ότι ακούγεται πιο καλά- απαλά ο κινητήρας (εντάξει πρόκειται για υποκειμενική άποψη) πάντως ρώτησα στο συνεργείο και μου είπαν ότι είναι λογικό να ανεβαίνει η θερμοκρασία του λαδιού! αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσει στο τελευταίο κουτάκι και να καεί!!! ας μου πει κάποιος αν η θερμοκρασία του λαδιού και στο δικό του αμαξι φτάνει στο δεύτερο κουτάκι πάνω από τους 100!!!


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2009, 15:13:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμενα το 1,4 207 ανεβαζε ενα κουτακι επανω απο το 90 πηγενε ακριβως μεχρι τι γραμμη . Ηρθα απο θεσαλονικη σχετικα πατημενος και δεν ανεβεικε παραπανω εκανα ενα διαλειμα για βενζινη μετα τα τεμπη και ενα καλο διαλειμα μετα τι λαμια στα goodys για μασα νερο κτλ κτλ .

με 4 ατομα και γεματο πορτ παγκαζ .

PS καθως ομως και εμενα ανεβαζε μεχρι που εκαψε φλατζα 24-27κ δε θυμαμε Sad οταν μου την αλαξανε επεσε οπως και η θερμοκρασια νερου. ημουν 90 χαλαρος ανεβαζε 93-95 και ξαναεπευτε 90 ενω μετα την επισκευη 87 παει 90 ξαναπευτει 87 κοκ Wink

Πες τους να σου κανουν αναβαθμιση ή ακομα καλλιτερα να το μπριζωσουν να δουν αν δουλευει σωστα θερμωστατης κτλ κτλ .


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
retejj (Χρήστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 SW pack (2003)

Ένταξη: 17 Ιούν 2011
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:02:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γεια σας παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι?
Έχω γράψει και στο peugeot club, όμως δεν πήρα απάντηση, ίσως γιατί δεν ήξερε κανένα παιδί ή δε διάβαζε κανένα.
Θέλω για κάποιο λόγο, να ελέγχω και εγώ τη θερμοκρασία της μηχανής. Έχω ένα 307 1600, σκέπτωμαι λοιπόν να βάλω ένα διακόπτη και να δώσω ρεύμα στο βεντιλατέρ και να δουλεύει όπωτε θέλω και εγώ. Το ρεύμα που θα δώσω όμως θα πάει και στον εγκέφαλο, σωστά? Μήπως πρέπει να βάλω διόδους? Το να βραχυκυκλώσω τη βαλβίδα δε γίνεται, γιατί το έκανα και δε δούλεψε. Έχετε να προτείνετε κάτι? Ακόμη έβαλα και ένα δεύτερο βεντιλατέρ μικρό, γιατί δε χωρούσε μεγαλύτερο πίσω από το ψυγείο, στο σημείο που είναι το τρομπάκι αμπραγιάζ, όμως δε μου κατέβαζε καθόλου τη θερμοκρασία και το έβγαλα. Σκέπτωμαι να βρω τρόπο να χρησημοποιήσω το δικό του.
Ευχαριστώ..........
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:19:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδη με λιγα λογια θελεις να ανοιγοκλεινεις το βεντιλατερ εσυ οποτε θελεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
retejj (Χρήστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 SW pack (2003)

Ένταξη: 17 Ιούν 2011
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:26:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ακριβώς
Και σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.......
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:06:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου κατι τετοιο δεν υπαρχει λογος να το κανεις..
Εκτος πια αν εχεις κανα φτιαγμενο 307 με εκκεντρα και ιστοριες που δεδομενα το μοτερ ανεβαζει πιο ευκολα θερμοκρασιες..
Νομιζω μπορεις να αλλαξεις φουσκα ετσι ωστε να λειτουργει το βεντιλατερ σε πιο χαμηλες θερμοκρασιες,αλλα αν το αμαξι σου ειναι μαμα και με δεδομενο οτι δεν το εχεις στους κοφτες καθε λιγο και λιγακι δεν υπαρχει κανενας λογος να ασχοληθεις Wink
Οι θερμοκρασιες σου που κυμαινονται καθημερινα?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
retejj (Χρήστος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 SW pack (2003)

Ένταξη: 17 Ιούν 2011
Δημοσιεύσεις: 9
Τόπος: Αιγάλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:31:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρεις Νίκο γιατί θέλω να το κάνω?
Έχω κάποιο κόλημα και δε θέλω να το σβήνω πολύ ζεστό. Αν πχ το σβήσω στους 95, αυτό θα πάει 110 και δε θέλω.
Επίσης αν για οποιοδήποτε λόγο δε δουλέψει το βεντηλατέρ, θα το ανοίξω χειροκίνητα. Σε όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα, είχα βάλει και διακόπτη και λαμπάκι για να βλέπω πότε ανάβει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
nikos 206cc 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 16V

Ένταξη: 12 Μάρ 2010
Δημοσιεύσεις: 2005
Τόπος: thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:38:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oλα τα αμαξια αν τα αφησεις στους 95,θα πανε σε θερμοκρασιες υψηλοτερες για λιγη ωρα...αυτο δεν ειναι τοσο κακο πια για τον κινητηρα..
Αν εχεις τοσο κολλημα πια ,ανοιγε το καπο για ενα λεπτακι να φυγει η θερμοτητα πιο γρηγορα...που και αυτο κουλο ειναι αλλα τεσπα...
Πολυ πιο επιβλαβες για το μοτερ σου ειναι να το αφησεις με τα λαδια στους 130+ βαθμους παρα το μοτερ σου στους 100 Wink
Κοιτα να συντηρεις σωστα το θεμα ψυγειο-νερο-παραφλου και δεν θα εχεις προβλημα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,057s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on