Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Νοέ 2008, 19:37:49 Θέμα δημοσίευσης: 307 - Θερμοκρασίες κινητήρα |
|
|
σε οδήγηση με 120-130 χμ/ώρα η θερμοκρασία λαδιού είναι στους 100 με 117 C. όταν το πάω με 150-160 χμ/ώρα ανεβαίνει στο επόμενο "κουτάκι" δηλαδή στους 134 C! στο βιβλιαράκι γράφει ότ όταν πάει στο τελευταίο "κουτάκι" (150 C) πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσουμε! και ρωτάω: αν είναι στους 134 C και συνεχίσουμε να πηγαίνουμε με 150 χμ/ώρα υπάρχει περίπτωση να φτάσει η θερμοκρασία του λαδιού στους 150? έχει κανένας έμπρακτη απάντηση?
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
P.C (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 2.0 (16V) GTi
Ένταξη: 25 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Νοέ 2008, 23:14:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλοκαίρι με καύσωνα και το μοτέρ στον κόφτη για περισότερο απο κάνα 10λεπτο μπορεί.
Πάντως στο δικό μου δούλευε κοντά στον κόφτη για κανα 10 λεπτο μεσημέρι ιούλιος μήνας δεν έφτασε 140.
Μην το φοβάσαι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kostas107 (kostas) Μόλις έγραψα

207 rally 2008
Ένταξη: 24 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 19
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2008, 16:01:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΦΙΛΕ ΘΑΝΑΣΗ,ΕΧΩ ΤΟ 207 RALLY,ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΡΧΕΣ ΜΑΙΟΥ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΩ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟ ΠΑΩ ΟΣΟ ΠΑΕΙ,ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΧΩ ΤΡΕΞΕΙ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΥΣΩΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΝΤΡΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΗ,ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΗΓΑ ΝΑΥΛΙΟ,ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΒΓΩ ΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΩ,ΕΚΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΚΟΡΙΝΘΟ ΣΕ 25 ΛΕΠΤΑ,ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΟΒΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΟΥΛΕΝ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΚΑΛΑΣ,ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΑΘΕΡΑ 210 ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΜΕ 200 Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ?ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ!!!!
ΦΙΛΙΚΑ ΚΩΣΤΑΣ
Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με πεζους χαρακτηρες (μικρά), γιατί είναι αρκετά κουραστικό για όλους μας να διαβάζουμε τα μηνύματά σου
Εκ της MOD-Team
Ghost Dog |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
P.C (Παναγιώτης) Μόλις έγραψα

Peugeot 206 2.0 (16V) GTi
Ένταξη: 25 Αύγ 2006 Δημοσιεύσεις: 4
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Νοέ 2008, 20:10:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για 1400 οι θερμοκρασίες σου είναι λογικές, πρέπει να έχεις τελική ταχύτητα κάπου 180??. Και πάλι 150 βαθμούς ειναι σχεδόν αδύνατον να δείς, 140 με 145 το πολύ άμα πας με καμια 180άρα. Επίσης μπορείς λίγο πριν κάνεις αλλαγή λαδιών να το πλακώσεις και να δείς πόσο ανεβαίνει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2008, 10:33:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ευχαριστώ πολύ παιδιά. πριν πάω για αλλαγή θα το πλακώσω μία και θα το αναφέρω στους συντηρητές!
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lyciferakos (Lyciferakos) Νέος χρήστης

-
Ένταξη: 19 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Μάϊ 2009, 17:53:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, τι να πω και γω εμενα ειναι μια ζωη η θερμοκρασια στο φουλ και του νερου και των λαδιων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TopGear (Χρήστος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more
Ένταξη: 03 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 993 Τόπος: Pole Position
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Μάϊ 2009, 20:49:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.
Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω.
Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;; 
My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Μάϊ 2009, 07:30:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.
Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω.
Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;;  |
of topic . αλλα τι χταποδι φορας?
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Μάϊ 2009, 08:29:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: |
Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω.
140;;;  |
Λογικο μιας και το χταποδι εχει αφενος καλητερη ροικοτητα και μεγαλητερη διατομη οποτε τα καυσαερια βγαινουν με μεγαλητερη ταχυτητα και ευκολια...Λογικη οποτε η συμπεριφορα της θερμοκρασιας...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Μάϊ 2009, 01:14:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TopGear έγραψε: | Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.
Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω.
Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;;  |
μήπως αναφέρεσαι σε θερμοκρασία νερού? αυτή πέφτει όταν τρέχει το αυτοκίνητο γιατί εισέρχεται κρύος αέρας από τον προγυλακτήρα. Σε πλάκωμα δύσκολα να πέσει η θερμοκρασία λαδιού (εκτός κι αν το πλάκωμα ειναι "σχετικό")
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vamvakoolas (kostis) Τρελλαμένο μέλος


 307cc
Ένταξη: 30 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 979 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Μάϊ 2009, 12:59:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lyciferakos (Lyciferakos) Νέος χρήστης

-
Ένταξη: 19 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 51
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Μάϊ 2009, 19:52:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδες λογικα στα ταξιδια πεφτει η θερμοκρασια γιατι το αυτοκινητο κινειται με μεγαλες στροφες, οποτε και η αντλια νερου, αφου γυρναει πιο γρηγορα στελνει περισσολτερο νερο. Μια ζωη μες την κινηση, οταν βρασει το μοτερ, ανεβαζω τις στροφες στεις 2500 και ετσι καταφερνω να ριξω λιγακι την θερμοκρασια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2009, 14:23:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
άλλαξα τα λάδια στο αμάξι μου και από τα shell 10w-40 έβαλα τα ELF 10w-40 competition!!! αυτό που παρατηρώ είναι ότι ακούγεται πιο καλά- απαλά ο κινητήρας (εντάξει πρόκειται για υποκειμενική άποψη) πάντως ρώτησα στο συνεργείο και μου είπαν ότι είναι λογικό να ανεβαίνει η θερμοκρασία του λαδιού! αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσει στο τελευταίο κουτάκι και να καεί!!! ας μου πει κάποιος αν η θερμοκρασία του λαδιού και στο δικό του αμαξι φτάνει στο δεύτερο κουτάκι πάνω από τους 100!!!
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιούλ 2009, 15:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμενα το 1,4 207 ανεβαζε ενα κουτακι επανω απο το 90 πηγενε ακριβως μεχρι τι γραμμη . Ηρθα απο θεσαλονικη σχετικα πατημενος και δεν ανεβεικε παραπανω εκανα ενα διαλειμα για βενζινη μετα τα τεμπη και ενα καλο διαλειμα μετα τι λαμια στα goodys για μασα νερο κτλ κτλ .
με 4 ατομα και γεματο πορτ παγκαζ .
PS καθως ομως και εμενα ανεβαζε μεχρι που εκαψε φλατζα 24-27κ δε θυμαμε οταν μου την αλαξανε επεσε οπως και η θερμοκρασια νερου. ημουν 90 χαλαρος ανεβαζε 93-95 και ξαναεπευτε 90 ενω μετα την επισκευη 87 παει 90 ξαναπευτει 87 κοκ
Πες τους να σου κανουν αναβαθμιση ή ακομα καλλιτερα να το μπριζωσουν να δουν αν δουλευει σωστα θερμωστατης κτλ κτλ .
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
retejj (Χρήστος) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 SW pack (2003)
Ένταξη: 17 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:02:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γεια σας παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι?
Έχω γράψει και στο peugeot club, όμως δεν πήρα απάντηση, ίσως γιατί δεν ήξερε κανένα παιδί ή δε διάβαζε κανένα.
Θέλω για κάποιο λόγο, να ελέγχω και εγώ τη θερμοκρασία της μηχανής. Έχω ένα 307 1600, σκέπτωμαι λοιπόν να βάλω ένα διακόπτη και να δώσω ρεύμα στο βεντιλατέρ και να δουλεύει όπωτε θέλω και εγώ. Το ρεύμα που θα δώσω όμως θα πάει και στον εγκέφαλο, σωστά? Μήπως πρέπει να βάλω διόδους? Το να βραχυκυκλώσω τη βαλβίδα δε γίνεται, γιατί το έκανα και δε δούλεψε. Έχετε να προτείνετε κάτι? Ακόμη έβαλα και ένα δεύτερο βεντιλατέρ μικρό, γιατί δε χωρούσε μεγαλύτερο πίσω από το ψυγείο, στο σημείο που είναι το τρομπάκι αμπραγιάζ, όμως δε μου κατέβαζε καθόλου τη θερμοκρασία και το έβγαλα. Σκέπτωμαι να βρω τρόπο να χρησημοποιήσω το δικό του.
Ευχαριστώ.......... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:19:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδη με λιγα λογια θελεις να ανοιγοκλεινεις το βεντιλατερ εσυ οποτε θελεις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
retejj (Χρήστος) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 SW pack (2003)
Ένταξη: 17 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:26:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς
Και σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση....... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:06:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου κατι τετοιο δεν υπαρχει λογος να το κανεις..
Εκτος πια αν εχεις κανα φτιαγμενο 307 με εκκεντρα και ιστοριες που δεδομενα το μοτερ ανεβαζει πιο ευκολα θερμοκρασιες..
Νομιζω μπορεις να αλλαξεις φουσκα ετσι ωστε να λειτουργει το βεντιλατερ σε πιο χαμηλες θερμοκρασιες,αλλα αν το αμαξι σου ειναι μαμα και με δεδομενο οτι δεν το εχεις στους κοφτες καθε λιγο και λιγακι δεν υπαρχει κανενας λογος να ασχοληθεις
Οι θερμοκρασιες σου που κυμαινονται καθημερινα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
retejj (Χρήστος) Μόλις έγραψα

Peugeot 307 SW pack (2003)
Ένταξη: 17 Ιούν 2011 Δημοσιεύσεις: 9 Τόπος: Αιγάλεω
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:31:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξέρεις Νίκο γιατί θέλω να το κάνω?
Έχω κάποιο κόλημα και δε θέλω να το σβήνω πολύ ζεστό. Αν πχ το σβήσω στους 95, αυτό θα πάει 110 και δε θέλω.
Επίσης αν για οποιοδήποτε λόγο δε δουλέψει το βεντηλατέρ, θα το ανοίξω χειροκίνητα. Σε όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα, είχα βάλει και διακόπτη και λαμπάκι για να βλέπω πότε ανάβει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:38:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Oλα τα αμαξια αν τα αφησεις στους 95,θα πανε σε θερμοκρασιες υψηλοτερες για λιγη ωρα...αυτο δεν ειναι τοσο κακο πια για τον κινητηρα..
Αν εχεις τοσο κολλημα πια ,ανοιγε το καπο για ενα λεπτακι να φυγει η θερμοτητα πιο γρηγορα...που και αυτο κουλο ειναι αλλα τεσπα...
Πολυ πιο επιβλαβες για το μοτερ σου ειναι να το αφησεις με τα λαδια στους 130+ βαθμους παρα το μοτερ σου στους 100
Κοιτα να συντηρεις σωστα το θεμα ψυγειο-νερο-παραφλου και δεν θα εχεις προβλημα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|