Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΒΑΣΙΛΗΣ (THOR) Μόλις έγραψα

 206ΧΤ 1.1
Ένταξη: 19 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 28 Τόπος: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Φεβ 2004, 12:06:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΑΔΕΡΦΕ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...
ΑΣΕ ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ, ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΤΟ ΑΥΤΟΝΙΚΗΤΟ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΛΟΓΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΒΡΗΣΚΩ!!!!
ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΙΣΧΟΙΟΥΝ ΑΝ ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ,ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ, ΘΑ ΕΙΣΕΑΙ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ!!!!ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙ ΜΟΝΟ 50% ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΥΝΑΜΗ!!!!ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΣΑ ΤΗΝ ΙΔΕΑ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ!!ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΟΥ......ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PUGMAD (Γίωργος) Νέος χρήστης

 206 1.1 (8V) ΧΝ (2001)
Ένταξη: 17 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 57 Τόπος: Ρέθυμνο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Φεβ 2004, 23:08:04 Θέμα δημοσίευσης: Με το MULTIPLEX τι γίνετε |
|
|
Ρε παιδια ξέρει κανείς τι παίζει με το multiplex; Δουλεύω σε μαγαζι με ανταλλακτικα (δυστηχώς μονο καινούργια χωρις άκρη σε μεταχειρισμένα) και γνωρίζω πολυ καλά ολους όσους εχουν συνεργείο στο Ρέθυμνο .Όλοι μου λένε το ίδιο πράγμα οτι δεν μπαίνει RALLYE κινητήρας σε 206 με MULTIPLEX και οτι μονο αν κάποιος κάνει πατέντα τις φύσες τις πλεξούδας πράγμα που σημαίνει
α. αρκετό χρόνο
β. αρκετά εργατικά
γ. κανείς δεν μπορει να σου εγγυηθεί για αξιοπιστία
δ. και αν κατι τύχει με την πλεξούδα αντε να βρείς ανταλλακτικά
οπότε προσανατολίζομε σε 1.6 16V ή 2.0 16V απο 206,XSARA ή 307
Ξέρει κανεις κάτι ή εχει κάνει τετοια μετατροπή;
Υ.Γ. Έχω ακούσει οτι στα Χανιά ενας μηχανικός έχει κανεί τέτοια μετατροπή (απο 1.1 σε 1.6 16V RALLYE) και μάλιστα το έχει ανεβάσει γύρω στους 170 ίππους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Αύγ 2004, 22:12:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επαναφερω το θεμα αυτό άσχετα βεβαια με τον τιτλο αλλά αφορά το 1.1...
Νικόλα μου καλέ μου (για σενα μιλάω Πολιτάκο!)
Αν μπορείς ανέλυσε μου τι έχεις αλλάξει στην Κούλα σου...
Ακραξόνια... Ψαλίδια... Ντίζα;;; Έχεις μηχανική ή ηλεκτρονικό γκάζι;
Τα προβλήματα με το ασταθες ρελαντί είναι παρελθόν;
Για βοήθα λίγο την κατάσταση να ξεκαθαρίσω το (πολύ) χλωμό τοπίο 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreaskoudou (Aνδρεας) Μέλος

Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999
Ένταξη: 20 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 141 Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2008, 18:08:16 Θέμα δημοσίευσης: to kainourio mou Rallye...... |
|
|
Geia sas paidia. Eimai kainourios sto club kai xreiazomai ligi voitheia.
Prin lifous moines agorasa ena 106 1.1 "look" rallye teza xamilomeno me wraia eksatmisi zantes kai me bilstein anartiseis. Tha ithela loipon na mou peite pws mporw na dosw ligi zontania ston uparxwn kinitira twn 60 alogwn xwris na xalasw 1 periousia. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών

999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2008, 19:57:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα κ καλως ηρθες στο φορουμ σεβομενος του κανονες του ομως αν θελεις γραφε με μικρα ελληνικα
οσο για το μοτερ σου μην πετας λεφτα σε 1100 κ εγω 1400 εχω κ οταν αποφασσω να κανω κατι θα παω σε 1600
καλως ηρθες κ παλι 
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Stevon ("Κουμπάρος" John Φυστίκη...) Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων

 VF7 + VF3 = P.S.A.
Ένταξη: 22 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 2584
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 14:27:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τόπικ "to kainourio mou Rallye......" ενώθηκε με το παρών.
Έκ της Mod-Team
Stevon
Δέν προλάβαμε να το "τουρμπίσουμε" και μας άφησε ο 3ος... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreaskoudou (Aνδρεας) Μέλος

Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999
Ένταξη: 20 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 141 Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 16:55:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δηλαδη λες να μην βαλω καθολου το χερακι μου?????
κοιταξα για μετατροπη απο 1,1 σε 1.6 16ν αλλα εβγαινε γυρο στα 3χιλιαρικα*@&#....
αν εβαζα ομως το 8ν 1,6 δε θα μου ερχοταν πολυ πιο φθηνα???
εχει καλη αποδοση??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών

999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 17:22:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αναλογος τι θελεις να κανεις δες ομως κ την αλλη περιπτωση πχ αν δωσεις το δικο σου κ τα 3000 της μετατροπης περνεις 16v γνησιο κ
απο την αλλη αν ψαξεις καλα κ βρεις ενα μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο περιπου στα 1500 +500 αξωνα πισω + αλλα φρενα μπροστα + δεν ξερω κ εγω τι αλλο θα χρειαστεις νομιζω δεν συμφερει το δικο σου ειναι 3μπουλονο η 4μπουλονο ?
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 17:45:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
andreaskoudou έγραψε: | δηλαδη λες να μην βαλω καθολου το χερακι μου?????
..................
..........
.... |
ΦΥΣΙΚΑ και να μη βαλεις χερι....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 19:14:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξεχνατε κατι βασικο
ο σαλεξ εχει 1.1
το εχετε δει πως παει ειδικα τωρα με το χταποδι που εβαλε???  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 22 Οκτ 2008, 19:31:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο 1100 δεν μπορείς εύκολα να αλλάξεις κινητήρα αφού θα χρειαστούν και ένα σωρό άλλες αλλαγές. Καλύτερα πούλα το και πάρε ένα μεταχειρισμένο Rallye.
Μια άλλη λύση πιο ριζοσπαστική είναι να ξηλώσεις όλα τα καθίσματα, τις ταπετσαρίες, πλαστικά κλπ. Αν γλυτώσεις 150 κιλά από αυτά, θα δεις διαφορά αισθητή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greeksshark (Andreas) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.1 XL (8V)
Ένταξη: 04 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Pyrgos, Hleia
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2008, 02:06:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά το 1100 ειναι πολυ ελαφρυ αυτοκινητο και με λιγες βελτιωσεις σε μικρα πραγματα μπορει να παει καλυτερα. Το δικο μου το κληρονομησα λιγο μπουκωμενο και αφου το "εσκασα" λιγο πηγαινε. Για αρχη εχω στο μυαλο μου φιλτρο κρυου αερα και στη συνεχεια ρε παιδια για πειτε καμια ιδεα για περισσοτερη ιπποδυναμη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2008, 07:39:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άν αποφασήσεις να το κρατήσεις τότε όπως είπε ο Volvos στέλε πμ στο Salex.Super το 1.1 του και δεν καίει και τπτ!! Μου φαίνετε έχει και σχετικό dyno στο site(χωρίς το χταπόδι) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreaskoudou (Aνδρεας) Μέλος

Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999
Ένταξη: 20 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 141 Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2008, 18:54:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mikerrgp έγραψε: | αναλογος τι θελεις να κανεις δες ομως κ την αλλη περιπτωση πχ αν δωσεις το δικο σου κ τα 3000 της μετατροπης περνεις 16v γνησιο κ
απο την αλλη αν ψαξεις καλα κ βρεις ενα μοτερ με πλεξουδα εγκεφαλο περιπου στα 1500 +500 αξωνα πισω + αλλα φρενα μπροστα + δεν ξερω κ εγω τι αλλο θα χρειαστεις νομιζω δεν συμφερει το δικο σου ειναι 3μπουλονο η 4μπουλονο ? |
3 μπουλονο η 4μπουλονο????????
με πιανεις αδιαβαστο τωρα.
τι διαφορα εχει???
δηλαδη δυσκολο να του δωσουμε καμια 20ρια αλογα????
μηπως κανενας αλλος εχει κανει κατι παρομειο ρε παιδια???????????
1.6 8v 4-throtlle on fire..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2008, 19:04:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
andreaskoudou έγραψε: | 3 μπουλονο η 4μπουλονο????????
με πιανεις αδιαβαστο τωρα.
τι διαφορα εχει???
δηλαδη δυσκολο να του δωσουμε καμια 20ρια αλογα????
μηπως κανενας αλλος εχει κανει κατι παρομειο ρε παιδια ??????????? |
Πιο ευκολο ειναι να ληξει η παγκοσμια κριση, απο το να παρει ο 1.1 20 αλογα......
Συγνωμη, αλλα δεν υπαρχει η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ελπιδα για κατι τετοιο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreaskoudou (Aνδρεας) Μέλος

Peugeot 106 1.6 8v 4throttle Rallye 1999
Ένταξη: 20 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 141 Τόπος: ΠΑΤΡΑ-ΛΕΙΒΑΔΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2008, 19:37:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οποτε χλωμο.........
εαν μπει χταποδι και σκουπα????
παιζει να κοντινουμε το σαζμαν? οσα εχει τουλαχιστον να τα δινει αμεσως??
να το πουλησω ουτε συζητηση ομως. 
1.6 8v 4-throtlle on fire..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
greeksshark (Andreas) Μόλις έγραψα

Peugeot 106 1.1 XL (8V)
Ένταξη: 04 Νοέ 2008 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Pyrgos, Hleia
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Νοέ 2008, 19:45:40 Θέμα δημοσίευσης: turbocharging 1.1 haha |
|
|
Βασικα το σκεφτομαι για την πλακα. Αλλωστε μην ξεχνατε οτι η Renault μια εποχη ειχε ριξει στην αγορα ενα clio 1.1 η 1.2 δεν θυμαμαι καλα 100ps TCE που θα πει turbo control efficiency οποτε υπαρχουν κολπα. Επισης εχει κανει μονο 30000 χλμ οποτε δν σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|