Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 01 Μάρ 2003, 19:42:10 Θέμα δημοσίευσης: Πυράκια - Τί είναι αυτό; |
|
|
Καλησπέρα παίδες και καλό μήνα!!
Ας περάσουμε γρήγορα-γρήγορα στο θέμα μας!!!
Η απορία μου είναι η εξής: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΥΡΑΚΙΑ;;;
Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!!
Ποιά είναι η δουλειά τους,γιατί λέμε οτι χτυπάνε και τα σχετικά....
Ευθύνονται για αυξημένους θορύβους στον κινητήρα μας ή για οτιδήποτε άλλο;;;;
Πιστεύω πως θα μπορούσε σε αυτή την κατηγορία του forum να καθιερωθούν topics στα οποία θα αναλύονται κάθε εξάρτημα που υπάρχει στο 206 μας(πού βρίσκεται,τί κάνει,πώς χαλάει και επισκευάζεται κτλ κτλ).
Ρωτάω αυτά τα πράγματα γιατί το 206 είναι το πρώτο μου αμάξι και δέν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με αυτοκίνητα(αν και είμαι 24χρονών)και πιστεύω πως και άλλοι θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα...
ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ του 206club.

Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2003, 03:31:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα "Πυράκια" δεν είναι εξάρτημα.
Είναι ακουστικό φαινόμενο που οφείλεται σε λανθασμένο χρονισμό ανάφλεξης του μίγματος. Το μίγμα αναφλέγεται πολύ νωρίς, πριν ακόμη φθάσει το πιστόνι στο άνω νεκρό σημείο. Αυτό επιφέρει μείωση της απόδοσης του κινητήρα και αύξηση της καταπόνησης των μπιελών. Σε κινητήρες τούρμπο το φαινόμενο καταστρέφει τον κινητήρα τάχιστα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2003, 13:43:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε όσα είπε ο Μίλτος θα προσθέσω τα εξής :
1)Τα πυράκια (ήχος μεταλλικός, σαν χτύπημα ενός σφυριού σε μια συμπαγή μεταλλική επιφάνεια) μπορείς να τα ακούσεις κυρίως όταν το αυτοκίνητο "κρεμάει" και το φορτίο του κινητήρα είναι μεγάλο (π.χ. αν σε μια ανηφόρα ξεχάσεις να κατεβάσεις ταχύτητα)
2)Σε κάθε χτύπημα έχουμε δραματική μείωση της θερμοδυναμικής απόδοσης του κινητήρα (διαφυγή μεγάλων ποσών ενέργειας προς τα τοιχώματα των κυλίνδρων). Γι' αυτό και τα αυτοκίνητα που κτυπάνε πυράκια σε μια ανηφόρα δεν μπορούν να επιταχύνουν σωστά (δεν είμαι σίγουρος γι' αύτό).
3)Σε κάθε κτύπημα έχουμε κρουσικές καταπονήσεις του μηχανισμού του κινητήρα (μπιέλες, έμβολα, κουζινέτα, ελατήρια κ.τ.λ.)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να τα αποφεύγεις γιατί αποτελούν φθορά για τον κινητήρα. Προσοχή όμως! Η εξάτμιση του 206 (και όχι μόνο) παράγει από τις ταλαντώσεις της έναν θόρυβο ο οποίος μοιάζει πολύ με πυράκι.
Η διερεύνηση των πραγματικών αιτιών που ευθύνονται για την εμφάνιση της προανάφλεξης (πυράκια) μας οδηγεί στην μελέτη του φαινομένου της καύσης. Το φαινόμενο αυτό είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο φαινόμενο κάτι που καθιστά δύσκολη (όχι αδύνατη) την απλουστευμένη περιγραφή του, αφου δεν κατέχω (ακόμα) τις απαραίτητες γνώσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2003, 16:34:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!! | παπ***α μέντολες που λέει και ο φαφούτης.
Τί βλακείες εκσφεντονίζω απο εδώ και απο εκεί!!!!!
Μαζέψτε με!!!!
Πώς δεν μου πετάξατε καμιά ντομάτα πάλι καλά!!
Με αυτά που είπα θα ξεχάσετε και αυτά που ξέρατε!!!!!!
Anyway.Ξέρετε πώς γίνεται να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα;;
Βοηθάει η αλλαγή καλύτερου λαδιού στον κινητήρα;;;
Το λέω γιατί στην πρώτη αλλαγή λαδιών που είχα κάνει στα 7500χλμ είχα βάλει λάδι 15W/50 και ο κινητήρας ακούγεται.... άστα...
(έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον).Στο service που έκανα στα 20000χλμ δέν ρώτησα τί λάδι βάλανε στην αντιπροσωπεία που πήγα.Το μόνο που ξέρω είναι πως ήταν Shell. Μου φαίνεται πως ήρθε η ώρα της TOTAL(είμαι στα 27000χλμ)
Σφαίρα λοιπόν για TOTAL!!!!!
Σφαίρα ο λέων!!!! 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2003, 19:03:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: | mick206 έγραψε: | Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!! | παπ***α μέντολες που λέει και ο φαφούτης.
Τί βλακείες εκσφεντονίζω απο εδώ και απο εκεί!!!!!
Μαζέψτε με!!!!
Πώς δεν μου πετάξατε καμιά ντομάτα πάλι καλά!!
Με αυτά που είπα θα ξεχάσετε και αυτά που ξέρατε!!!!!!
Anyway.Ξέρετε πώς γίνεται να ξεπεραστεί αυτό το πρόβλημα;;
Βοηθάει η αλλαγή καλύτερου λαδιού στον κινητήρα;;;
Το λέω γιατί στην πρώτη αλλαγή λαδιών που είχα κάνει στα 7500χλμ είχα βάλει λάδι 15W/50 και ο κινητήρας ακούγεται.... άστα...
(έτσι μου φαίνεται τουλάχιστον).Στο service που έκανα στα 20000χλμ δέν ρώτησα τί λάδι βάλανε στην αντιπροσωπεία που πήγα.Το μόνο που ξέρω είναι πως ήταν Shell. Μου φαίνεται πως ήρθε η ώρα της TOTAL(είμαι στα 27000χλμ)
Σφαίρα λοιπόν για TOTAL!!!!!
Σφαίρα ο λέων!!!!  |
Ούτε βλακείες λες, ούτε λάθος είναι να ρωτάμε τις απορίες μας.
Λάθος είναι να μην ρωτάμε.
Για να αποφύγεις τα πυράκια, εκτός του ότι δεν πρέπει να "κρεμάς" τον κινητήρα, όπως πολύ σωστά είπε ο Δημήτρης, βάζε καλής ποιότητας βενζίνη. Εγώ προσωπικά αυτό κάνω, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω αποφύγει (κι αυτό είναι κάτι που με προβληματίζει )
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 02 Μάρ 2003, 21:23:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Εγώ προσωπικά αυτό κάνω, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν τα έχω αποφύγει (κι αυτό είναι κάτι που με προβληματίζει ) |
Η καλή ποιότητα βενζίνης (περισσότερα οκτάνια) βοηθά πολύ, αφού αντιστέκεται στην αυτοανάφλεξη. Πάντως ενδέχεται ο θόρυβος που ακούς να είναι και από το ζουάν. Το θέμα το είχα θίξει σε ένα άλλο topic (πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος; ) γιατί με έκαιγε.
Εκτός αυτού πάντως, καλο είναι να περάσεις το αυτοκίνητο σου από την συσκευή αυτοδιάγνωσης (την οποία διαθέτουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα ) για να δεις αν τρέχει κάτι. Εγώ το είχα περάσει μια φορά και διαπιστώθηκε πως ο κύλινδρος 2 (αν θυμάμαι καλά) έκανε διακοπές και πως στο αβάνς υπήρχε γενικό σφάλμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού όμως όλα διορθώθηκαν (ή μήπως όχι; ).
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 00:09:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ'οσο εχω καταλαβει πυρακια δεν αποφευγονται στις χαμηλες στροφες οταν κρεμαμε τον κινητηρα.. Απλα μετατοπιζεται το φασμα στροφων που εμφανιζεται το φαινομενο.. Πχ αν πηγαινες να ανεβεις μια ανηφορα με 2α και 1000 στροφες και εχεις κακη βενζινη και ενα λαδι που δεν βοηθαει στην ευστροφια του κινητηρα καθολου τοτε μπορει να ακουσεις "τακ-τακ-τακ" ... Αν παλι εχεις καλη βενζινη και καλο λαδι τοτε μπορει το ιδιο να σου συμβει στις 850-800 στροφες και με τις 900 ή 1000 στροφες να ανεβενει την ανηφορα κανονικα.. Αν και δεν πιστευα ποτε οτι ενα λαδι κανει διαφορα στα πυρακια, το διαπιστωσα οταν αλλαξα και εβαλα τα Motul οπου πλεον δεν χρειαζοταν κατεβασμα σε αργες στροφες απο 2α σε 1η γιατι απλα η ευστροφια του κινητηρα διατηρουνταν σε ολες τις στροφες πιο ακοπα με αποτελεσμα να επιταχυνει το αμαξι και οχι να "βαραει πυρακια" ακομα και σε πολυ χαμηλες στροφες...
Τωρα Στεφανε αυτο που λες οτι εσενα σου βαραει, που το εννοεις? Σε ψηλες στροφες (πχ 3-4 χιλιαδες) και να πατας τερμα γκαζι και να ακους τακ-τακ-τακ ή στις χαμηλες?
Εμενα σε τετοια φαση μου χει βαρεσει μονο μια φορα και αυτο ηταν το 99 οταν ειχα βαλει απλη αμολυβδη απο ενα ΕΤΕΚΑ εδω στη γειτονια μου και απο τοτε ορκιστηκα να μην ξαναβαλω ΕΤΕΚΑ...
Δεν λεω οτι φταιει η ΕΤΕΚΑ αλλα απο τοσες φορες που εχω βαλει οποιαδηποτε βενζινη μονο μια φορα μου εχει συμβει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 10:20:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: |
Τωρα Στεφανε αυτο που λες οτι εσενα σου βαραει, που το εννοεις? Σε ψηλες στροφες (πχ 3-4 χιλιαδες) και να πατας τερμα γκαζι και να ακους τακ-τακ-τακ ή στις χαμηλες?
|
Το άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! Φαντάσου ανηφόρα με δευτέρα, 4.000 σαλ και ακόμα να χτυπάει.
Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι, αλλά για να τα ακούσεις πρέπει να έχεις κλειστή τη μουσική, ανοιχτά παράθυρα και να μην υπάρχει θόρυβος από την κίνηση στο δρόμο.
Στο 205, που κι αυτό τα ίδια συμπτώματα είχε, είχα παρατηρήσει ότι βάραγε πυράκια στις εξής περιπτώσεις :
α. Κακής ποιότητας βενζίνη.
β. Λάδια με πάνω από 7500 χλμ στην πλάτη τους.
γ. Μπουζί με 10.000 χλμ στην πλάτη τους.
δ. Ζεστές μέρες.
Διαπιστώνω ότι και με το 206 αυτό τίνει να γίνεται. Τώρα αν αυτά είναι απλώς η εντύπωσή μου ή υπάρχει κάποιος επιστημονικός λόγος που να ισχύουν και να εξηγούνται, τότε ακούω! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 11:43:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mick206 έγραψε: |
Τί βλακείες εκσφεντονίζω απο εδώ και απο εκεί!!!!!
Μαζέψτε με!!!!
Πώς δεν μου πετάξατε καμιά ντομάτα πάλι καλά!!
|
Πάρε αυτή , πάρε και αυτή ........
Για να μάθεις........
Ακους εκεί να μην ξέρεις τι είναι τα.........πυραυλάκια δε τα είπαμε ρε παιδιά ????
Φίλε mick206, όπως (ελπίζω) θα έχεις καταλάβει, πλάκα κάνω.....
Για μένα, είσαι άξιος και πρώτος μάγκας, που ρωτάς χωρίς φόβο και πάθος....
Και μη νομίζεις, τα άτομα που ξέρουνε, είναι μετρημένα σ' αυτό το forum....
Και όλοι άλλοι, είμαστε (και εγώ μαζί) κρεμασμένοι από τα χείλη (πληκτρολόγια) τους...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 13:25:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Πάντως ενδέχεται ο θόρυβος που ακούς να είναι και από το ζουάν. Το θέμα το είχα θίξει σε ένα άλλο topic (πυράκια ή κάποιος άλλος μεταλλικός ήχος; ) γιατί με έκαιγε.
Εκτός αυτού πάντως, καλο είναι να περάσεις το αυτοκίνητο σου από την συσκευή αυτοδιάγνωσης (την οποία διαθέτουν μόνο τα εξουσιοδοτημένα ) για να δεις αν τρέχει κάτι. Εγώ το είχα περάσει μια φορά και διαπιστώθηκε πως ο κύλινδρος 2 (αν θυμάμαι καλά) έκανε διακοπές και πως στο αβάνς υπήρχε γενικό σφάλμα. Με το πάτημα ενός κουμπιού όμως όλα διορθώθηκαν (ή μήπως όχι; ). |
To ζοάν (ζουάν, το ίδιο είναι) θα το ακούσεις περισσότερο όταν αφήσεις ή πατήσεις απότομα το γκάζι. Υπάρχει περίπτωση να κοπανάει στις χαμηλές στροφές όταν δηλαδή κουνιέται αρκετά η μηχανή.
Επίσης έχω "πιάσει" να κάνει θόρυβο παρόμοιο με πυράκια η βάση της μηχανής (κουκουνάρα) από μεγάλη ταλάντωση της μηχανής στις χαμηλές στροφές.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 03 Μάρ 2003, 15:02:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Alex έγραψε: |
Τωρα Στεφανε αυτο που λες οτι εσενα σου βαραει, που το εννοεις? Σε ψηλες στροφες (πχ 3-4 χιλιαδες) και να πατας τερμα γκαζι και να ακους τακ-τακ-τακ ή στις χαμηλες?
|
Το άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! Φαντάσου ανηφόρα με δευτέρα, 4.000 σαλ και ακόμα να χτυπάει.
Δεν ξέρω αν σημαίνει κάτι, αλλά για να τα ακούσεις πρέπει να έχεις κλειστή τη μουσική, ανοιχτά παράθυρα και να μην υπάρχει θόρυβος από την κίνηση στο δρόμο.
Στο 205, που κι αυτό τα ίδια συμπτώματα είχε, είχα παρατηρήσει ότι βάραγε πυράκια στις εξής περιπτώσεις :
α. Κακής ποιότητας βενζίνη.
β. Λάδια με πάνω από 7500 χλμ στην πλάτη τους.
γ. Μπουζί με 10.000 χλμ στην πλάτη τους.
δ. Ζεστές μέρες.
Διαπιστώνω ότι και με το 206 αυτό τίνει να γίνεται. Τώρα αν αυτά είναι απλώς η εντύπωσή μου ή υπάρχει κάποιος επιστημονικός λόγος που να ισχύουν και να εξηγούνται, τότε ακούω!  |
Χμμμμ... στις υψηλες? Περιεργο... οπως σου ειπα εμενα μια φορα μονο μου το χει κανει και το ξερω γιατι το γκαζι το φτανω στον πατο πολλες φορες και δεν ακουω ποτε κατι.. ησυχια..
Δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο το οτι οι κινητηρες μας δεν ειναι ακριβως ιδιοι, πχ εμενα εχει πλακε θαλαμο η πολλαπλη εισαγωγης ενω εσενα κυλινδρικο αν θυμαμαι καλα.. Επισης εχεις τον καταλυτη μπροστα καθως επισης και οι θερμοκρασιες λειτουργιας σου ειναι τουλαχιστον 10C απανω σε σχεση με μενα....
Και επειδη απ'οτι μου λες το φαινομενο παρουσιαζεται σε συναρτηση και με τη ζεστη ισως να εχει σχεση το οτι ο καταλυτης (που σε σενα βρισκεται ~50 εκατοστα αποσταση απ'το φιλτροκουτο) παρεα με το ψυγειο θερμαινουν πολυ το χωρο της μηχανης και μοιραια το φιλτροκουτο αρα και ο εισερχομενος αερας ειναι πολυ ζεστος και δημιουργει προβλημα...
Υποθεσεις κανω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 09:28:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ady έγραψε: | Φίλε mick206, όπως (ελπίζω) θα έχεις καταλάβει, πλάκα κάνω..... | Μήν ανησυχείς φίλε Ady Κατάλαβα οτι έκανες πλάκα.Καλό είναι να κάνουμε πλάκα αλλά και να δεχόμαστε την πλάκα
Don't worry,δέν παρεξηγήθηκα.
Miltellas έγραψε: | Μικ206, 15W50 σου έβαλαν οι μουρλοί; Ποτέ ξανά και από δω και πέρα 5W40 ή 10W40 και αν έχεις μοντέλο 2000 και μετά μπορείς να βάλεις άφοβα και 5W30 (δεν το έχω δοκιμάσει αυτό ακόμη)! Τα πυράκια φυσικά και ενισχύονται αν έχεις λάδι με υψηλό ιξώδες (παχύρευστο). | Δέν μου έβαλαν αυτοί.Εγώ πήγα και έβαλα 15W/50 στα 7500χλμ σε ένα βενζινάδικο δίχως να ξέρω τότε τι εστί 15W/50 Είχα καλυφθεί απο το γεγονός το οτι ήταν ημι-συνθετικό Φυσικά τότε δεν είχα ιδέα για αμάξια και για το 206club και έκανα του κεφαλιού μου. Τώρα κάπως φτιάχνεται η κατάσταση ύστερα απο πολλές εργατοώρες μέσα στο 206club
Πολύ διάβασμα!!!! Τώρα για το service που έκανα στα 20000χλμ δέν ρώτησα(κακώς βέβαια) τί λάδι βάλανε.Στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα που λέει ο σοφός λαός μας.
Ααα... Το αμάξι είναι μοντέλο του 5/01 οπότε ή θα μπεί 5W/40,10W/40 ή θα πάω στα βαθειά με το 5W/30 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 14:23:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Στούκα, μυρίζομαι μπουζο-πρόβλημα.  |
Να σου πω, κι εγώ το σκεφτόμουν, αλλά έχουν κάνει μόνο 8000 χλμ.
Μιλάμε τώρα για τα αυθεντικά της Πεζό, που γράφουν επάνω Πεζό. Μάλλον θα πάω για τα διάκιδα της SAGEM.
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 15:09:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | To άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! Φαντάσου ανηφόρα με δευτέρα, 4.000 σαλ και ακόμα να χτυπάει. |
Επιμένω στο ζουάν της εξάτμισης
Έλεγξέ το... (επίσης πέρνα και από την διαγνωστική συσκευή το αυτοκίνητό σου, στα πλάίσια της εγγύησης)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 18:51:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Στούκα, μυρίζομαι μπουζο-πρόβλημα.  |
Να σου πω, κι εγώ το σκεφτόμουν, αλλά έχουν κάνει μόνο 8000 χλμ.
Μιλάμε τώρα για τα αυθεντικά της Πεζό, που γράφουν επάνω Πεζό. Μάλλον θα πάω για τα διάκιδα της SAGEM. |
Στούκα, όχι, δεν πρέπει να έχεις πρόβλημα στα μπουζί. Δεν συνηθίζεται τα σωστά μπουζί (μαμά είναι τα Sagem/Eyquem) να έχουν πρόβλημα σε μόλις 8000χλμ. Τα Sagem που λες είναι τα γνωστά γαλλικά Eyquem. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 21:22:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Svstouk έγραψε: | To άσχημο είναι ότι μου το κάνει και στις χαμηλές, αλλά και στις υψηλές με πλήρες φορτίο! Φαντάσου ανηφόρα με δευτέρα, 4.000 σαλ και ακόμα να χτυπάει. |
Επιμένω στο ζουάν της εξάτμισης
Έλεγξέ το... (επίσης πέρνα και από την διαγνωστική συσκευή το αυτοκίνητό σου, στα πλάίσια της εγγύησης) |
ΟΚ, το ζουάν ελέγχεται.
Αλλά η διαγνωστική συσκευή......... 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tenere (ntinos) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.6 16V XS
Ένταξη: 27 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Μάρ 2003, 21:02:51 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πυράκια - Τί είναι αυτό; |
|
|
mick206 έγραψε: | Καλησπέρα παίδες και καλό μήνα!!
Ας περάσουμε γρήγορα-γρήγορα στο θέμα μας!!!
Η απορία μου είναι η εξής: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΥΡΑΚΙΑ;;;
Το μόνο που ξέρω είναι οτι βρίσκονται στην μηχανή!!
Ποιά είναι η δουλειά τους,γιατί λέμε οτι χτυπάνε και τα σχετικά....
Ευθύνονται για αυξημένους θορύβους στον κινητήρα μας ή για οτιδήποτε άλλο;;;;
Πιστεύω πως θα μπορούσε σε αυτή την κατηγορία του forum να καθιερωθούν topics στα οποία θα αναλύονται κάθε εξάρτημα που υπάρχει στο 206 μας(πού βρίσκεται,τί κάνει,πώς χαλάει και επισκευάζεται κτλ κτλ).
Ρωτάω αυτά τα πράγματα γιατί το 206 είναι το πρώτο μου αμάξι και δέν έχω ασχοληθεί ποτέ μου με αυτοκίνητα(αν και είμαι 24χρονών)και πιστεύω πως και άλλοι θα ήθελαν να μάθουν περισσότερα...
ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ του 206club.
 |
Τα λεγόμενα πυράκια οφείλονται σε προαναφλέξεις του καύσιμου μίγματος πριν δοθεί ο σπίνθήρας από τα μπουζί. Αυτό οφείλεται σε υπερθέρμανση του μίγματος που φτάνει σε αυτανάφλεξη από μόνο του.Τα λεγόμενα πυράκια είναι καταστροφικά για τον κινητήρα γιατί μπορούν να προκαλέσουν μέχρι και λιώσιμο του πιστονιού. Ο θόρυβος που ακούγεται δεν είναι παρά κρουστικά κύματα που χτυπάνε στα τοιχώματα του κυλίνδρου και διμιουργούν τον μεταλλικό ήχο που εμείς λέμε πυράκια. Τις περισσότερες φορές οφείλεται το καύσιμο δηλαδή ο αριθμός των οκτανίων που περιέχει. Τα μπουζί χρειάζονται αλλαγή κάθε 50000 με 60000 (δοκιμασμένα) χωρίς να διμιουργούν κανένα πρόβλημα εκτός και αν χρησιμοποιείται μπουζί που δεν ορίζει ο κατασκευαστής. Τα πυράκια μπορεί να οφείλονται και σε κακό χρονισμό του κινητήρα από τον ιμάντα χρινισμού (αρκεί και ένα δόντι να φύγει) μπορεί να βραχυκυκλώσει και μπουζί και να μην δουλεύει ένας κύλινδρος σωστά λόγω υπερθέρμανσης από κακό χρόνισμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 03:13:53 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πυράκια - Τί είναι αυτό; |
|
|
tenere έγραψε: | ....Τα λεγόμενα πυράκια είναι καταστροφικά για τον κινητήρα γιατί μπορούν να προκαλέσουν μέχρι και λιώσιμο του πιστονιού.... |
...λόγω της ανάπτυξης υπερβολικών θερμοκρασιών.
Αυτό βέβαια είναι εξεζητημένη περίπτωση για τα μοτέρ παραγωγής, αλλά μπορεί να συμβεί σε αγωνιστικούς κινητήρες. Οι κινητήρες τούρμπο είναι οι πιο επιρρεπής. Και όσοι με Νίτρο... εάν τους συμβεί (πυράκια) δεν θα προλάβουν ούτε να το σκεφτούν. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|