Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
KostasKostas Μόλις έγραψα

 206 XS 8V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 09:13:56 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Καθαρισμός μπεκ |
|
|
Ρε παιδιά έχει καθαρίσει κανείς τα μπεκ?
Εγώ μετά απο 60.000χλμ νοιώθω το car να μην πηγαίνει τόσο καλά όσο παλιότερα και ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες (παλιά έπιανε και 200 κοντερίσια ενώ τώρα με δυσκολία 190-195)...και σκεφτόμουνα μήπως φταίνε τα μπεκ...
Any ideas? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
theflame Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 475 Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 11:20:47 Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός ΜΠΕΚ |
|
|
KostasKostas έγραψε: | Ρε παιδιά έχει καθαρίσει κανείς τα μπεκ?
Εγώ μετά απο 60.000χλμ νοιώθω το car να μην πηγαίνει τόσο καλά όσο παλιότερα και ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες (παλιά έπιανε και 200 κοντερίσια ενώ τώρα με δυσκολία 190-195)...και σκεφτόμουνα μήπως φταίνε τα μπεκ...
Any ideas? |
Για ρίξε μία ματιά στο topic της βενζίνης και στο topic για κραδασμούς στο ρελαντί όπου αν θυμάμαι καλά ο Miltellas είχε αναφέρει κάποιο καθαριστικό που μπαίνει στο ντεπόζιτο και κάνει θαύματα!!
206 reasons to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
richardos Μόλις έγραψα

106 rallye
Ένταξη: 31 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 08:36:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα μπεκ χρειάζονται κάθε 30-40χιλιάδες χιλιόμετρα καθάρισμα.
Μαζί με το καθάρισμα βλέπεις και τηνπαροχή τους που πρέπει να είναι σε όλα ίδια. Τα ογκομετρείς δηλαδή. Είναι σημαντικό να καθαρίζεις όποτε πρέπει τα μπεκ, όσο σημαντικό είναι να αλλάζεις στην Ελλάδα συχνά το φίλτρο βενζίνης αλλά και να δουλεύεις με όσο το δυνατόν μπορείς καλύτερη βενζίνη.
Μπορεί για το γεγονός ότι δεν τραβάει το αμάξι σου να μην φταίνε τα μπεκ. Ομως μετά από 60000χλμ σίγουρα χρειάζονται καθάρισμα.
...μετά το 106...όλα τα υπόλοιπα είναι gti σκουπίδια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KostasKostas Μόλις έγραψα

 206 XS 8V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 32 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 08:39:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Έλα μην ψάχνεις.
ProTec Line Cleaner λέγεται, βάλε ένα τενεκεδάκι σε μισό ρεζερβουάρ και αν δεν πιάσει ούτε αυτό τότε τρέχα...
Να το χρησιμοποιείς κάθε 10-15χιλ χιλιόμετρα.
Καθαρίζει το ρεζερβουάρ, όλα τα σωληνάκια, τα μπεκ και όπου κυκλοφορεί η βενζίνη. |
Thanks
Θα το βάλω και θα σας πώ αν είδα βελτίωση... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 23:12:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
richardos έγραψε: | Τα μπεκ χρειάζονται κάθε 30-40χιλιάδες χιλιόμετρα καθάρισμα.
Μαζί με το καθάρισμα βλέπεις και τηνπαροχή τους που πρέπει να είναι σε όλα ίδια. Τα ογκομετρείς δηλαδή. Είναι σημαντικό να καθαρίζεις όποτε πρέπει τα μπεκ, όσο σημαντικό είναι να αλλάζεις στην Ελλάδα συχνά το φίλτρο βενζίνης αλλά και να δουλεύεις με όσο το δυνατόν μπορείς καλύτερη βενζίνη.
Μπορεί για το γεγονός ότι δεν τραβάει το αμάξι σου να μην φταίνε τα μπεκ. Ομως μετά από 60000χλμ σίγουρα χρειάζονται καθάρισμα. |
Μην λες "φίλτρο βενζίνης" γιατί κάθε φορά που το ακούω, αρχίζω και ζαλίζομαι!
γα**το!
Τόσο δύσκολο ήταν να βάλετε φίλτρο;;;!!!! 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιαν 2003, 14:59:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | richardos έγραψε: | Τα μπεκ χρειάζονται κάθε 30-40χιλιάδες χιλιόμετρα καθάρισμα.
Μαζί με το καθάρισμα βλέπεις και τηνπαροχή τους που πρέπει να είναι σε όλα ίδια. Τα ογκομετρείς δηλαδή. Είναι σημαντικό να καθαρίζεις όποτε πρέπει τα μπεκ, όσο σημαντικό είναι να αλλάζεις στην Ελλάδα συχνά το φίλτρο βενζίνης αλλά και να δουλεύεις με όσο το δυνατόν μπορείς καλύτερη βενζίνη.
Μπορεί για το γεγονός ότι δεν τραβάει το αμάξι σου να μην φταίνε τα μπεκ. Ομως μετά από 60000χλμ σίγουρα χρειάζονται καθάρισμα. |
Μην λες "φίλτρο βενζίνης" γιατί κάθε φορά που το ακούω, αρχίζω και ζαλίζομαι!
γα**το!
Τόσο δύσκολο ήταν να βάλετε φίλτρο;;;!!!!  |
Αφου δεν το βαλανε αυτοι, αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορουμε να το βαλουμε εμεις!!!! Συγγεκριμενα στο service που θα κανω στην αντιπροσωπια της περιοχης μου μαλιστα θα τοποθετησουμε και φιλτρο!! Εχει λιγο δουλεια αλλα το σιγουρο ειναι οτι τοποθετειτε...
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 02:11:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλτρο βενζίνης δεν είναι δύσκολο να μπει, και δεν θέλει πολύ δουλειά. Αλλά προβληματίζομαι, μήπως μετά πρέπει να αυξήσουμε την πίεση της αντλίας βενζίνης, δεδομένου ότι πλέον θα κόβει τη φόρα της βενζίνης το φίλτρο που θα παρεμβάλλεται. Η Peugeot μήπως τα έχει επανυπολογίσει έχοντας υπ'όψιν ότι το φίλτρο απουσιάζει;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 08:42:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Φίλτρο βενζίνης δεν είναι δύσκολο να μπει, και δεν θέλει πολύ δουλειά. Αλλά προβληματίζομαι, μήπως μετά πρέπει να αυξήσουμε την πίεση της αντλίας βενζίνης, δεδομένου ότι πλέον θα κόβει τη φόρα της βενζίνης το φίλτρο που θα παρεμβάλλεται. Η Peugeot μήπως τα έχει επανυπολογίσει έχοντας υπ'όψιν ότι το φίλτρο απουσιάζει; |
Απο οτι εχω συζητησει με τον μαστορα δεν χρειαζετε να παρεμβεις πουθενα αλλου αλλα θα του πω και γι αυτο για να ειμαστε σιγουροι...Οπως το σκεφτομαι εγω παντως το φιλτρο θα ειναι γεματο βενζινη μεσα οποτε δεν θα κρατιεται η πιεση στα ιδια επιπεδα?
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Φεβ 2003, 10:51:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πρόσθεση του φίλτρου βενζίνης θα επιφέρει και μείωση της πίεσης (τοπικές απώλειες ροής). Το θέμα είναι αν αυτή η πτώση είναι σημαντική ή όχι. Επίσης ξέρει κανείς τίποτα για υδατοπαγίδες; Έχουν τα δικά μας peugeot;
Πάντως μέχρι πρότινος νόμιζα πως το αυτοκίνητό μου είχε φίλτρο και είχα βαλθεί να το αλλάξω. Με τον γρύλο κοιτούσα κάτω από το αυτοκίνητο, με τον φακό έψαχνα μέσα στο καπώ, έβγαλα τα πίσω καθίσματα, χάλασα ένα (από τα τέσσερα) πιρτσίνι από το καπάκι της βενζιναντλίας (κάτω από το πίσω κάθισμα), πουθενά το φίλτρο!!!!
Είδα και απόειδα στο τέλος.... 
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 10 Μάρ 2003, 19:28:10, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 28 Φεβ 2003, 19:00:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α! Με την αλλαγή των τακακίων (βλ. σχετικό topic) τοποθέτησα και το καθαριστικό του συστήματος τροφοδοσίας της Pro-tec. Μόλις κάνει χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα σας πω εντυπώσεις. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάρ 2003, 20:26:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στα 60000 εγινε ο καθαρισμος των μπεκ σε ειδικο μηχανημα.Αφου ξεσυναρμολογηθηκαν απο την μηχανη συνδεθηκαν στο μηχανημα και βυθιστηκαν σε θερμαινομενο λουτρο καθαριστικου υγρου οπου και παρεμειναν για 30' περιπου (γινοταν συνεχεις αναρροφησεις-εκτοξευσεις).Στην συνεχεια συνδεθηκαν σε νεες υποδοχες και ογκομετρηθηκε η παροχη τους .Αφου διαπιστωθηκε η σωστη και ομοτιμη παροχη επανατοποθετηθηκαν στην θεση τους.Κοστος περιπου 40 Ευρω
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος

 206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2003, 23:43:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Έλα μην ψάχνεις.
ProTec Line Cleaner λέγεται, βάλε ένα τενεκεδάκι σε μισό ρεζερβουάρ και αν δεν πιάσει ούτε αυτό τότε τρέχα...
Να το χρησιμοποιείς κάθε 10-15χιλ χιλιόμετρα.
Καθαρίζει το ρεζερβουάρ, όλα τα σωληνάκια, τα μπεκ και όπου κυκλοφορεί η βενζίνη. |
Είναι εύκολο να βρεθεί στην αγορά ή υπάρχουν συγκεκριμένα μόνο σημεία πώλησης Μίλτο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:38:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | To ProTec κυκλοφορεί στην αγορά μόνο στην χονδρική και γι αυτό θα το βρεις μόνο σε επαγγελματίες. Η εργασία καθαρισμού που περιγράφει παραπάνω ο Αλέξανδρος γίνεται με αυτό ή αντίστοιχο καθαριστικό. Πάντως, στη Θεσσαλονίκη το έχουν και οι "Βασίληδες". |
Παιδιά, το έχω αναφέρει και αλλού, υποψιάζομαι πως αυτό το καθαριστικό ενδέχεται να προκαλεί επιπλοκές στα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης του καυσίμου. Βέβαια μπορεί να είναι και από άλλους λόγους...
Την τελευταία φορά που πέρασα το αυτοκίνητο από την συσκευή διάγνωσης, διαπιστώθηκε η ύπαρξη κάποιων προβλημάτων (από αυτά που ξεπερνιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού). Ο μηχανικός μου είπε πως φταίνε η βενζίνη και το γεγονός πως επιτρέπουν οι βενζινοπώλες την πώληση βενζίνης αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό των δεξαμενών τους (πριν προλάβουν να κατακαθίσουν τα σκουπιδάκια και το νερό). Δεν θυμάμαι όμως στο μεσοδιάστημα να πήγα σε βενζινάδικο που είχε ανεφοδιαστεί λίγο πριν την επίσκεψή μου...Τώρα θα μου πείτε που το ξέρεις αυτό;
Το μόνο που μπορούσα να "φωτογραφήσω" ήταν το Linear Cleaning. Ξέχασα όμως να το ρωτήσω στον μηχανικό...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
YiannisK Μόλις έγραψα

 206ColorLine 1,4
Ένταξη: 06 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: KOZANH
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 16:03:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πριν λιγο καιρο ειχα και εγω το ιδιο προβλημα με τα μπεκ στο 106 μου. Το αυτοκινητο ειχε πεσει κατα πολυ στην αποδοση του και ο κινητηρας "κλωτσουσε" (ολα αυτα στις 68.000 χιλιομετρα). Στο συνεργειο που το πηγα, βαλανε απο αυτο το καθαριστικο, και διαπιστωσα αμεσως τη διαφορα. Το κλωτσημα του κινητηρα εξαφανιστηκε και οι στροφες ανεβαινανε πολυ γρηγοροτερα. Το συνιστω ανεπιφυλακτα, κανει πολυ καλη δουλεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος

Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 20:55:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οτι δεν εχουμε φιλτρο βενζινης δεν μου αρεσαε καθολου..........μηπως ειναι πανω στην τρομπα μεσα στο ρεζερβουαρ οπως σε αλλα συγχρονα τουτου?
Τελος παντων με την παρεμβολη ενος φιλτρου κατα 99,9% δεν θα μειωθει καθολου η πιεση βενζινης!Ο λογος ειναι απλος η τρομπα δουλευει με σταθερη παροχη αρκετα μεγαλυτερη απο τις μεγιστες αναγκες του κινητηρα.Οταν λεμε 3bar πιεση βενζινης ειναι κατι σχετικο,καθως δεν αναφερεται στην πιεση που εχει το καυσιμο σε σχεση με την ατμοσφαιρικη αλλα σε σχεση με την πιεση που επικρατει μεσα στην εισαγωγη,η οποια ως γνωστων ειναι μικροτερη(αλλα μεγαλυτερη σε περιπτωσεις τουρμπο).Ο λογος ειναι προφανης οταν υπαρχει ιδια διαφορα πιεσης παντα πχ3bar εχουν και σταθερη παροχη τα μπεκ για δεδομενο χρονο ψεκασμου.Οτι περισευει παει στην επιστροφη καυσιμου στο ρεζερβουαρ.Με την ιδια λογικη οταν βαζουμε 5ο μπεκ δεν πεφτει η πιεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TONY PAP (Aντώνης) Τρελλαμένο μέλος

 206 1,6 16V 5θ
Ένταξη: 22 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 556 Τόπος: Μοσχάτο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2004, 15:04:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή συχνα πυκνά γράφουμε για τα μπεκ και την ανάγκη καθαρισμού τους κλπ κλπ καλό θα ήταν να καταθέσουμε τις γνώσεις και εμπειρίες μας σχετικά με τον εν λόγω θέμα.
Οσοι τελικά τα έχουν καθαρίσει να μας πουν τι και πως (πρόβλημα-κόστος-αποτέλεσμα) και όσοι απλώς χρησιμοποιούν διάφορα χημικά πρόσθετα καθαρισμού αν ένιωσαν κάποια διαφορά. Κάποιοι παλαιότερα έβαλαν to ProTec Line Cleaner Συμπεράσματα ?
Στην αγορά ο καθένας λέει ότι θέλει πχ. ότι δεν χρειάζονται καθάρισμα !!! ή ότι χρειάζονται οπωσδήποτε κάθε 35-40000 χλμ.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι βενζίνες μας περιέχουν απ'όλα τα καλά... και ότι μερικά 206 δεν έχουν φίλτρο βενζίνης τι ισχύει τελικά ?
TONY PAP |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George20vt (Γιώργος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 cc
Ένταξη: 13 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 16 Τόπος: Αθήνα - Αγ.Παρασκευή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2004, 15:22:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nα επισημάνουμε για όσους έχουν αντικαταστήσει το ξηρό (χάρτινο) φίλτρο αέρος με υγρού τύπου panel (π.χ. Κ&Ν) ότι το υγρό ή spray που χρησιμοποιείται για τη λίπανση του φίλτρου ώστε να κάνει καλύτερη κατακράτηση των σωματιδίων ενδέχεται να χειροτερέψει την κατάσταση των μπεκ.
Ειδικά εάν έχει μπεί παραπάνω ποσότητα από την κανονική παρασύρεται με τον εισερχόμενο αέρα και επικάθεται τόσο στην πεταλούδα της εισαγωγής όσο και στα μπεκ με αποτέλεσμα να χρειάζεται συχνότερα καθαρισμός απ'ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Πάντως τα 30.000 - 40.000 χλμ είναι γενικά ένα καλό διάστημα ασφαλείας (πάντα σε σύγκριση με την ποιότητα των καυσίμων). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|