PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Καθαρισμός μπεκ
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
KostasKostas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 8V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 09:13:56    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Καθαρισμός μπεκ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά έχει καθαρίσει κανείς τα μπεκ?

Εγώ μετά απο 60.000χλμ νοιώθω το car να μην πηγαίνει τόσο καλά όσο παλιότερα και ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες (παλιά έπιανε και 200 κοντερίσια ενώ τώρα με δυσκολία 190-195)...και σκεφτόμουνα μήπως φταίνε τα μπεκ...

Any ideas?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
theflame 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 475
Τόπος: Αθήνα - Αμπελόκηποι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Νοέ 2002, 11:20:47    Θέμα δημοσίευσης: Re: Καθαρισμός ΜΠΕΚ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

KostasKostas έγραψε:
Ρε παιδιά έχει καθαρίσει κανείς τα μπεκ?

Εγώ μετά απο 60.000χλμ νοιώθω το car να μην πηγαίνει τόσο καλά όσο παλιότερα και ειδικά στις μεγάλες ταχύτητες (παλιά έπιανε και 200 κοντερίσια ενώ τώρα με δυσκολία 190-195)...και σκεφτόμουνα μήπως φταίνε τα μπεκ...

Any ideas?


Για ρίξε μία ματιά στο topic της βενζίνης και στο topic για κραδασμούς στο ρελαντί όπου αν θυμάμαι καλά ο Miltellas είχε αναφέρει κάποιο καθαριστικό που μπαίνει στο ντεπόζιτο και κάνει θαύματα!!



206 reasons to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 00:45:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Έλα μην ψάχνεις.
ProTec Line Cleaner λέγεται, βάλε ένα τενεκεδάκι σε μισό ρεζερβουάρ και αν δεν πιάσει ούτε αυτό τότε τρέχα...
Να το χρησιμοποιείς κάθε 10-15χιλ χιλιόμετρα.
Καθαρίζει το ρεζερβουάρ, όλα τα σωληνάκια, τα μπεκ και όπου κυκλοφορεί η βενζίνη.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
richardos 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 rallye

Ένταξη: 31 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 08:36:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα μπεκ χρειάζονται κάθε 30-40χιλιάδες χιλιόμετρα καθάρισμα.
Μαζί με το καθάρισμα βλέπεις και τηνπαροχή τους που πρέπει να είναι σε όλα ίδια. Τα ογκομετρείς δηλαδή. Είναι σημαντικό να καθαρίζεις όποτε πρέπει τα μπεκ, όσο σημαντικό είναι να αλλάζεις στην Ελλάδα συχνά το φίλτρο βενζίνης αλλά και να δουλεύεις με όσο το δυνατόν μπορείς καλύτερη βενζίνη.
Μπορεί για το γεγονός ότι δεν τραβάει το αμάξι σου να μην φταίνε τα μπεκ. Ομως μετά από 60000χλμ σίγουρα χρειάζονται καθάρισμα.


...μετά το 106...όλα τα υπόλοιπα είναι gti σκουπίδια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KostasKostas 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 8V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 32
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 19 Νοέ 2002, 08:39:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Έλα μην ψάχνεις.
ProTec Line Cleaner λέγεται, βάλε ένα τενεκεδάκι σε μισό ρεζερβουάρ και αν δεν πιάσει ούτε αυτό τότε τρέχα...
Να το χρησιμοποιείς κάθε 10-15χιλ χιλιόμετρα.
Καθαρίζει το ρεζερβουάρ, όλα τα σωληνάκια, τα μπεκ και όπου κυκλοφορεί η βενζίνη.


Thanks Laughing

Θα το βάλω και θα σας πώ αν είδα βελτίωση...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 23:06:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό το υγρό (ή αντίστοιχο) το χρησιμοποιούν αυτούσιο οι μηχανικοί για τον καθαρισμό των μπεκ. Οπότε εάν δεν δεις αποτέλεσμα, θα σημαίνει ότι δεν αρκεί η ανάμειξή του στην βενζίνη και ότι πρέπει να κάνεις αυτό που λέει ο Ριχάρδος.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 20 Νοέ 2002, 23:12:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

richardos έγραψε:
Τα μπεκ χρειάζονται κάθε 30-40χιλιάδες χιλιόμετρα καθάρισμα.
Μαζί με το καθάρισμα βλέπεις και τηνπαροχή τους που πρέπει να είναι σε όλα ίδια. Τα ογκομετρείς δηλαδή. Είναι σημαντικό να καθαρίζεις όποτε πρέπει τα μπεκ, όσο σημαντικό είναι να αλλάζεις στην Ελλάδα συχνά το φίλτρο βενζίνης αλλά και να δουλεύεις με όσο το δυνατόν μπορείς καλύτερη βενζίνη.
Μπορεί για το γεγονός ότι δεν τραβάει το αμάξι σου να μην φταίνε τα μπεκ. Ομως μετά από 60000χλμ σίγουρα χρειάζονται καθάρισμα.



Μην λες "φίλτρο βενζίνης" γιατί κάθε φορά που το ακούω, αρχίζω και ζαλίζομαι! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


γα**το!

Τόσο δύσκολο ήταν να βάλετε φίλτρο;;;!!!! Evil Evil




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιαν 2003, 14:59:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
richardos έγραψε:
Τα μπεκ χρειάζονται κάθε 30-40χιλιάδες χιλιόμετρα καθάρισμα.
Μαζί με το καθάρισμα βλέπεις και τηνπαροχή τους που πρέπει να είναι σε όλα ίδια. Τα ογκομετρείς δηλαδή. Είναι σημαντικό να καθαρίζεις όποτε πρέπει τα μπεκ, όσο σημαντικό είναι να αλλάζεις στην Ελλάδα συχνά το φίλτρο βενζίνης αλλά και να δουλεύεις με όσο το δυνατόν μπορείς καλύτερη βενζίνη.
Μπορεί για το γεγονός ότι δεν τραβάει το αμάξι σου να μην φταίνε τα μπεκ. Ομως μετά από 60000χλμ σίγουρα χρειάζονται καθάρισμα.



Μην λες "φίλτρο βενζίνης" γιατί κάθε φορά που το ακούω, αρχίζω και ζαλίζομαι! Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad


γα**το!

Τόσο δύσκολο ήταν να βάλετε φίλτρο;;;!!!! Evil Evil

Αφου δεν το βαλανε αυτοι, αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορουμε να το βαλουμε εμεις!!!! Συγγεκριμενα στο service που θα κανω στην αντιπροσωπια της περιοχης μου μαλιστα θα τοποθετησουμε και φιλτρο!! Εχει λιγο δουλεια αλλα το σιγουρο ειναι οτι τοποθετειτε...




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 02:11:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλτρο βενζίνης δεν είναι δύσκολο να μπει, και δεν θέλει πολύ δουλειά. Αλλά προβληματίζομαι, μήπως μετά πρέπει να αυξήσουμε την πίεση της αντλίας βενζίνης, δεδομένου ότι πλέον θα κόβει τη φόρα της βενζίνης το φίλτρο που θα παρεμβάλλεται. Η Peugeot μήπως τα έχει επανυπολογίσει έχοντας υπ'όψιν ότι το φίλτρο απουσιάζει;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 08:42:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Φίλτρο βενζίνης δεν είναι δύσκολο να μπει, και δεν θέλει πολύ δουλειά. Αλλά προβληματίζομαι, μήπως μετά πρέπει να αυξήσουμε την πίεση της αντλίας βενζίνης, δεδομένου ότι πλέον θα κόβει τη φόρα της βενζίνης το φίλτρο που θα παρεμβάλλεται. Η Peugeot μήπως τα έχει επανυπολογίσει έχοντας υπ'όψιν ότι το φίλτρο απουσιάζει;

Απο οτι εχω συζητησει με τον μαστορα δεν χρειαζετε να παρεμβεις πουθενα αλλου αλλα θα του πω και γι αυτο για να ειμαστε σιγουροι...Οπως το σκεφτομαι εγω παντως το φιλτρο θα ειναι γεματο βενζινη μεσα οποτε δεν θα κρατιεται η πιεση στα ιδια επιπεδα?




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Φεβ 2003, 10:51:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η πρόσθεση του φίλτρου βενζίνης θα επιφέρει και μείωση της πίεσης (τοπικές απώλειες ροής). Το θέμα είναι αν αυτή η πτώση είναι σημαντική ή όχι. Επίσης ξέρει κανείς τίποτα για υδατοπαγίδες; Έχουν τα δικά μας peugeot;

Πάντως μέχρι πρότινος νόμιζα πως το αυτοκίνητό μου είχε φίλτρο και είχα βαλθεί να το αλλάξω. Με τον γρύλο κοιτούσα κάτω από το αυτοκίνητο, με τον φακό έψαχνα μέσα στο καπώ, έβγαλα τα πίσω καθίσματα, χάλασα ένα (από τα τέσσερα) πιρτσίνι από το καπάκι της βενζιναντλίας (κάτω από το πίσω κάθισμα), πουθενά το φίλτρο!!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Είδα και απόειδα στο τέλος.... Confused Smile


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 10 Μάρ 2003, 19:28:10, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Φεβ 2003, 19:00:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α! Με την αλλαγή των τακακίων (βλ. σχετικό topic) τοποθέτησα και το καθαριστικό του συστήματος τροφοδοσίας της Pro-tec. Μόλις κάνει χιλιόμετρα το αυτοκίνητο θα σας πω εντυπώσεις.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 21 Μάρ 2003, 20:26:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στα 60000 εγινε ο καθαρισμος των μπεκ σε ειδικο μηχανημα.Αφου ξεσυναρμολογηθηκαν απο την μηχανη συνδεθηκαν στο μηχανημα και βυθιστηκαν σε θερμαινομενο λουτρο καθαριστικου υγρου οπου και παρεμειναν για 30' περιπου (γινοταν συνεχεις αναρροφησεις-εκτοξευσεις).Στην συνεχεια συνδεθηκαν σε νεες υποδοχες και ογκομετρηθηκε η παροχη τους .Αφου διαπιστωθηκε η σωστη και ομοτιμη παροχη επανατοποθετηθηκαν στην θεση τους.Κοστος περιπου 40 Ευρω


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
NICK (ΝΙΚΟΣ)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 XT Premium 1.4 (2000)

Ένταξη: 05 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 232
Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2003, 23:43:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Έλα μην ψάχνεις.
ProTec Line Cleaner λέγεται, βάλε ένα τενεκεδάκι σε μισό ρεζερβουάρ και αν δεν πιάσει ούτε αυτό τότε τρέχα...
Να το χρησιμοποιείς κάθε 10-15χιλ χιλιόμετρα.
Καθαρίζει το ρεζερβουάρ, όλα τα σωληνάκια, τα μπεκ και όπου κυκλοφορεί η βενζίνη.



Είναι εύκολο να βρεθεί στην αγορά ή υπάρχουν συγκεκριμένα μόνο σημεία πώλησης Μίλτο Question Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 24 Μάρ 2003, 01:52:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ProTec κυκλοφορεί στην αγορά μόνο στην χονδρική και γι αυτό θα το βρεις μόνο σε επαγγελματίες. Η εργασία καθαρισμού που περιγράφει παραπάνω ο Αλέξανδρος γίνεται με αυτό ή αντίστοιχο καθαριστικό. Πάντως, στη Θεσσαλονίκη το έχουν και οι "Βασίληδες".


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 12:38:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
To ProTec κυκλοφορεί στην αγορά μόνο στην χονδρική και γι αυτό θα το βρεις μόνο σε επαγγελματίες. Η εργασία καθαρισμού που περιγράφει παραπάνω ο Αλέξανδρος γίνεται με αυτό ή αντίστοιχο καθαριστικό. Πάντως, στη Θεσσαλονίκη το έχουν και οι "Βασίληδες".


Παιδιά, το έχω αναφέρει και αλλού, υποψιάζομαι πως αυτό το καθαριστικό ενδέχεται να προκαλεί επιπλοκές στα ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρισης του καυσίμου. Βέβαια μπορεί να είναι και από άλλους λόγους...

Την τελευταία φορά που πέρασα το αυτοκίνητο από την συσκευή διάγνωσης, διαπιστώθηκε η ύπαρξη κάποιων προβλημάτων (από αυτά που ξεπερνιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού). Ο μηχανικός μου είπε πως φταίνε η βενζίνη και το γεγονός πως επιτρέπουν οι βενζινοπώλες την πώληση βενζίνης αμέσως μετά τον ανεφοδιασμό των δεξαμενών τους (πριν προλάβουν να κατακαθίσουν τα σκουπιδάκια και το νερό). Δεν θυμάμαι όμως στο μεσοδιάστημα να πήγα σε βενζινάδικο που είχε ανεφοδιαστεί λίγο πριν την επίσκεψή μου...Τώρα θα μου πείτε που το ξέρεις αυτό;
Το μόνο που μπορούσα να "φωτογραφήσω" ήταν το Linear Cleaning. Ξέχασα όμως να το ρωτήσω στον μηχανικό...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
YiannisK 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206ColorLine 1,4

Ένταξη: 06 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: KOZANH

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 16:03:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πριν λιγο καιρο ειχα και εγω το ιδιο προβλημα με τα μπεκ στο 106 μου. Το αυτοκινητο ειχε πεσει κατα πολυ στην αποδοση του και ο κινητηρας "κλωτσουσε" (ολα αυτα στις 68.000 χιλιομετρα). Στο συνεργειο που το πηγα, βαλανε απο αυτο το καθαριστικο, και διαπιστωσα αμεσως τη διαφορα. Το κλωτσημα του κινητηρα εξαφανιστηκε και οι στροφες ανεβαινανε πολυ γρηγοροτερα. Το συνιστω ανεπιφυλακτα, κανει πολυ καλη δουλεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kaisaras96 (Κωστας)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος




Ένταξη: 05 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 282
Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάϊ 2003, 20:55:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το οτι δεν εχουμε φιλτρο βενζινης δεν μου αρεσαε καθολου..........μηπως ειναι πανω στην τρομπα μεσα στο ρεζερβουαρ οπως σε αλλα συγχρονα τουτου?
Τελος παντων με την παρεμβολη ενος φιλτρου κατα 99,9% δεν θα μειωθει καθολου η πιεση βενζινης!Ο λογος ειναι απλος η τρομπα δουλευει με σταθερη παροχη αρκετα μεγαλυτερη απο τις μεγιστες αναγκες του κινητηρα.Οταν λεμε 3bar πιεση βενζινης ειναι κατι σχετικο,καθως δεν αναφερεται στην πιεση που εχει το καυσιμο σε σχεση με την ατμοσφαιρικη αλλα σε σχεση με την πιεση που επικρατει μεσα στην εισαγωγη,η οποια ως γνωστων ειναι μικροτερη(αλλα μεγαλυτερη σε περιπτωσεις τουρμπο).Ο λογος ειναι προφανης οταν υπαρχει ιδια διαφορα πιεσης παντα πχ3bar εχουν και σταθερη παροχη τα μπεκ για δεδομενο χρονο ψεκασμου.Οτι περισευει παει στην επιστροφη καυσιμου στο ρεζερβουαρ.Με την ιδια λογικη οταν βαζουμε 5ο μπεκ δεν πεφτει η πιεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
TONY PAP (Aντώνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


206 1,6 16V 5θ

Ένταξη: 22 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 556
Τόπος: Μοσχάτο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2004, 15:04:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή συχνα πυκνά γράφουμε για τα μπεκ και την ανάγκη καθαρισμού τους κλπ κλπ καλό θα ήταν να καταθέσουμε τις γνώσεις και εμπειρίες μας σχετικά με τον εν λόγω θέμα.
Οσοι τελικά τα έχουν καθαρίσει να μας πουν τι και πως (πρόβλημα-κόστος-αποτέλεσμα) και όσοι απλώς χρησιμοποιούν διάφορα χημικά πρόσθετα καθαρισμού αν ένιωσαν κάποια διαφορά. Κάποιοι παλαιότερα έβαλαν to ProTec Line Cleaner Συμπεράσματα ?
Στην αγορά ο καθένας λέει ότι θέλει πχ. ότι δεν χρειάζονται καθάρισμα !!! ή ότι χρειάζονται οπωσδήποτε κάθε 35-40000 χλμ.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι οι βενζίνες μας περιέχουν απ'όλα τα καλά... και ότι μερικά 206 δεν έχουν φίλτρο βενζίνης τι ισχύει τελικά ?


TONY PAP
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George20vt (Γιώργος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 207 cc

Ένταξη: 13 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 16
Τόπος: Αθήνα - Αγ.Παρασκευή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Απρ 2004, 15:22:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nα επισημάνουμε για όσους έχουν αντικαταστήσει το ξηρό (χάρτινο) φίλτρο αέρος με υγρού τύπου panel (π.χ. Κ&Ν) ότι το υγρό ή spray που χρησιμοποιείται για τη λίπανση του φίλτρου ώστε να κάνει καλύτερη κατακράτηση των σωματιδίων ενδέχεται να χειροτερέψει την κατάσταση των μπεκ.

Ειδικά εάν έχει μπεί παραπάνω ποσότητα από την κανονική παρασύρεται με τον εισερχόμενο αέρα και επικάθεται τόσο στην πεταλούδα της εισαγωγής όσο και στα μπεκ με αποτέλεσμα να χρειάζεται συχνότερα καθαρισμός απ'ότι προτείνει ο κατασκευαστής. Πάντως τα 30.000 - 40.000 χλμ είναι γενικά ένα καλό διάστημα ασφαλείας (πάντα σε σύγκριση με την ποιότητα των καυσίμων).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1204s (PHP: 83% - SQL: 17%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on