PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

307 - 307 1.6 Ιμάντας χρονισμού
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΗΖ (Θάνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)

Ένταξη: 10 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:44:23    Θέμα δημοσίευσης: 307 - 307 1.6 Ιμάντας χρονισμού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλό απόγευμα σε όλους. Μήπως γνωρίζει κανείς στα πόσα χλμ αλλάζει προγραμματισμένα ιμάντα (ή καδένα, δεν ξέρω τι έχει Embarassed )χρονισμού το 307 1.6 (SW); Είναι δυνατόν να αλλάζει στα 60.000 χλμ; Δεν είναι λίγα;


Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:51:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=618&start=140



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
grpap (Γρηγορης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 529
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:51:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι δεν ειναι λιγα.Ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας.Αν κοπει ο ιμαντας τοτε αποχαιρετα το μοτερ.Ειναι πολυ δαπανηρη η επισκευη.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:13:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εάν είναι 6αετίας το αμάξι θέλει αλλαγή.
Για νορμάλ χρίση ο κατασκευαστής λέει 120.000χλμ.
Για δυσμενείς συνθήκες 90.000χλμ και αυτό το πρόγραμμα ακολουθείτε εδώ στην Ελλάδα.
Τα 60.000χλμ είναι πολύ λίγα για να θέλει αλλαγή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΝΗΖ (Θάνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)

Ένταξη: 10 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:23:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To αυτοκίνητο το αγόρασα καινούριο το 2005. Ρωτάω για τον ιμάντα διότι στην τελευτάια αλλαγή λαδιών που ρώτησα τι κάνουμε στις 60.000 μου είπε και για τον ιμάντα χρονισμού. Είχα την εντύπωση ότι ο ίμάντας αλλάζει περίπου στις 90-100.000, για αυτό ρώτησα.

Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές. Η Πεζώ επισημα προτείνει αλλαγή στις 90.000; Αν το πάω στην επίσημη αντιπροσωπεία αυτό θα μου πούν;

Ενδεικτικό λογικό κόστος γνωρίζει κανείς; Για να ελέγξω αυτά που θα ακούσω στο συνεργείο.

ΥΓ: Βαλβολίνες δεν έχω αλλάξει ακόμα. Θα έπρεπε να έχουν αλλαχθεί νωρίτερα; Να αλλάξω τώρα; Οι ταχύτητες πάντως αλλάζουν γλυκά (και είμαι και καλομαθημένος σε κιβώτιο από γιαπωνέζικα...)


Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
grpap (Γρηγορης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 529
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:24:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αργυρη στα 206 1.6 λεει το πολυ 75.000 χλμ.Η κανω λαθος;Εχω αλλαξει δυο φορες τον δικο μου.Τη μια στις 70.000 και την δευτερη στις 140.000 χλμ.
Το ιδιο μοτερ δεν ειναι;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:30:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στις 90.000χλμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας.
Το κιτ χρονισμού μαζί με τρόμπα νερού εάν χρειαστεί αλλαγή έχει 167ευρω εργασία δεν θυμάμαι.
Βαλβολίνες καλό θα κάνει εάν της αλλάξεις κακό όχι , ο κατασκευαστής δεν δίνει χιλιόμετρα αλλαγής.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΝΗΖ (Θάνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)

Ένταξη: 10 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:35:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Στις 90.000χλμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας.
Το κιτ χρονισμού μαζί με τρόμπα νερού εάν χρειαστεί αλλαγή έχει 167ευρω εργασία δεν θυμάμαι.
Βαλβολίνες καλό θα κάνει εάν της αλλάξεις κακό όχι , ο κατασκευαστής δεν δίνει χιλιόμετρα αλλαγής.


Ευχαριστώ! Μάλλον θα τις αλλάξω, αφού θα γλυτώσω και τα λεφτά για τον ιμάντα...


Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
lem-x24 (Θανάσης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 307 1.4 (16 V)

Ένταξη: 02 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Σεπ 2008, 21:39:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΝΗΖ έγραψε:

Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές.


Όταν λες φυσιολογικά φίλε μου τι εννοείς? περίπου σε πόσες στροφές αλλάζεις ταχύτητα? ενημερωτικά ρωτάω


όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΗΖ (Θάνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)

Ένταξη: 10 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 08:04:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

lem-x24 έγραψε:
ΝΗΖ έγραψε:

Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές.


Όταν λες φυσιολογικά φίλε μου τι εννοείς? περίπου σε πόσες στροφές αλλάζεις ταχύτητα? ενημερωτικά ρωτάω


Εξαρτάται από την περίσταση. Μέσα στην πολη δεν ξεπερνάω τις 2.500-3.000. Σε επαρχιακό δρόμο χαλαρά κινούμενος συνήθως αλλάζω κάτω από τις 4.000. Όταν όμως υπάρχει λόγος διασκέδασης (στροφές κλπ) προσπαθώ να κινούμαι ρευστά οπότε ορισμένες αλλαγές γίνονται στις 4500-5000. Το ίδιο και σε φυσιολογικό προσπέρασμα, σε περίπτωση όμως ανάγκης θα ανέβω και παραπάνω.

Δεν φοβάμαι να ανεβάσω τις στροφές (πριν από χρόνια ο πατέρας μου είχε φρικάρει επειδή κράτησα την 3η μέχρι τον κόφτη για να προσπεράσουμε ένα φορτηγό σε ανήφορο με το αμάξι του). Απλώς πλέον οδηγώ σε χαμηλότερες στροφές από ότι παλαιότερα διότι η βενζίνη θα αρχίσει να αποτελεί ...τεκμήριο Crying or Very sad .

ΥΓ: Σε λίγο καιρό για να γεμίσεις πλήρως το ρεζερβουάρ θα περνάς πρώτα από την εφορία, ως κεφαλαιούχος Laughing


Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 08 Σεπ 2008, 18:43:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτο ξαναπέστω... Evil

και να ηταν και κεφαλαιο... σημερα την βαζεις αυριο πουφ!! πεταξε.. και ειναι και μαπα το καρπουζι σηνηθως.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 09:16:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αργυρη μια ενσταση σε αυτο...
Αν απο το 100% της χρησης που κανει,το 50% ειναι μεσα στην πολη,παρολο που χιλιομετρικα δεν εχει φτασει στο οριο,οι ωρες που εχει δουλεψει ο ιμαντας πολυ πιθανον να ξεπερνανε και τις προκαθορισμενες... Sad
Οποτε εγω ειμαι της αποψης "Φυλαγε τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα...".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 10:55:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο ιμάντας αλλάζεται ή βάση χιλιομέτρων ή χρόνου που έχει περάσει.
Δεν μετράνε ώρες λειτουργίας για των ιμάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 11:42:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτο δεν εχει λογικη ρε γιατρε μου,αφου κινουμενο μερος ειναι,ποια η διαφορα ειτε δουλευει ρελαντι,ειτε δουλευει κοφτη; Question
Να μου πεις οτι η συνεχης μεταβολη των στροφων τον κουραζει,θα το καταλαβω αλλα και παλι το σταματα-ξεκινα της πολης εχει εξισου ζορικα "φορτια" με αυτα της εθνικης οδου. Confused

Τεσπα,ο καθενας πραττει αναλογα με την τσεπη του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 11:46:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το πρόβλημα δεν είναι όταν δουλεύει αλλά όταν ΔΕΝ
Όσο δουλεύει το μοτέρ είναι μια χαρά όταν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα είναι το πρόβλημα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
ΝΗΖ (Θάνος)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)

Ένταξη: 10 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 41
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 14:17:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Αυτο δεν εχει λογικη ρε γιατρε μου,αφου κινουμενο μερος ειναι,ποια η διαφορα ειτε δουλευει ρελαντι,ειτε δουλευει κοφτη; Question
Να μου πεις οτι η συνεχης μεταβολη των στροφων τον κουραζει,θα το καταλαβω αλλα και παλι το σταματα-ξεκινα της πολης εχει εξισου ζορικα "φορτια" με αυτα της εθνικης οδου. Confused


Mήπως εννοεί ότι καταπονείται το υλικό του (ξεραίνεται) από τον ατμοσφαιρικό αέρα, ειδικά όταν δεν δουλεύει...

Pughell έγραψε:
Τεσπα,ο καθενας πραττει αναλογα με την τσεπη του.


Αυτό ξαναπέστο! Σίγουρα δεν θα τον αλλάξω τώρα (στις 60.000), μάλλον στις 70.000.


Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 14:21:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι πολύ λίγα τα 70.000χλμ
Όταν δεν λειτουργεί ο ιμάντας εκτός του ότι ξεραίνεται καταπονείτε και τοπικά στα σημεία που έχει τάση από το τέντομα με ότι συνεπάγεται αυτό για την αντοχή του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 14:37:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λιγα τα 70?
και πως θα αλλαξουμε και εκκεντρα αφου λυνουμε ιμαντες Laughing Laughing

εμενα γιατι τα εκλασε στα 40?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
soler (Παναγιω-Τάκης)
Moderator


Τροπέτο 206 GTI

Ένταξη: 20 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 604

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 14:46:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:


εμενα γιατι τα εκλασε στα 40?


Τώρα περιμένεις απάντηση εσύ? Razz



Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
jimsid (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 307/1.6/16V 2005

Ένταξη: 12 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 87
Τόπος: Piraeus+Kranidi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2008, 15:12:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε παιδια τελικα εχω μπερδευτει με ολα αυτα ποτε τον αλλαζουμε τελικα Confused Confused Confused


106 to 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1216s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on