Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ΝΗΖ (Θάνος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)
Ένταξη: 10 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 41 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:44:23 Θέμα δημοσίευσης: 307 - 307 1.6 Ιμάντας χρονισμού |
|
|
Καλό απόγευμα σε όλους. Μήπως γνωρίζει κανείς στα πόσα χλμ αλλάζει προγραμματισμένα ιμάντα (ή καδένα, δεν ξέρω τι έχει )χρονισμού το 307 1.6 (SW); Είναι δυνατόν να αλλάζει στα 60.000 χλμ; Δεν είναι λίγα;
Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!

 Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 17:51:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι δεν ειναι λιγα.Ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας.Αν κοπει ο ιμαντας τοτε αποχαιρετα το μοτερ.Ειναι πολυ δαπανηρη η επισκευη. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:13:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εάν είναι 6αετίας το αμάξι θέλει αλλαγή.
Για νορμάλ χρίση ο κατασκευαστής λέει 120.000χλμ.
Για δυσμενείς συνθήκες 90.000χλμ και αυτό το πρόγραμμα ακολουθείτε εδώ στην Ελλάδα.
Τα 60.000χλμ είναι πολύ λίγα για να θέλει αλλαγή. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΗΖ (Θάνος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)
Ένταξη: 10 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 41 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To αυτοκίνητο το αγόρασα καινούριο το 2005. Ρωτάω για τον ιμάντα διότι στην τελευτάια αλλαγή λαδιών που ρώτησα τι κάνουμε στις 60.000 μου είπε και για τον ιμάντα χρονισμού. Είχα την εντύπωση ότι ο ίμάντας αλλάζει περίπου στις 90-100.000, για αυτό ρώτησα.
Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές. Η Πεζώ επισημα προτείνει αλλαγή στις 90.000; Αν το πάω στην επίσημη αντιπροσωπεία αυτό θα μου πούν;
Ενδεικτικό λογικό κόστος γνωρίζει κανείς; Για να ελέγξω αυτά που θα ακούσω στο συνεργείο.
ΥΓ: Βαλβολίνες δεν έχω αλλάξει ακόμα. Θα έπρεπε να έχουν αλλαχθεί νωρίτερα; Να αλλάξω τώρα; Οι ταχύτητες πάντως αλλάζουν γλυκά (και είμαι και καλομαθημένος σε κιβώτιο από γιαπωνέζικα...)
Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:24:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αργυρη στα 206 1.6 λεει το πολυ 75.000 χλμ.Η κανω λαθος;Εχω αλλαξει δυο φορες τον δικο μου.Τη μια στις 70.000 και την δευτερη στις 140.000 χλμ.
Το ιδιο μοτερ δεν ειναι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:30:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στις 90.000χλμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας.
Το κιτ χρονισμού μαζί με τρόμπα νερού εάν χρειαστεί αλλαγή έχει 167ευρω εργασία δεν θυμάμαι.
Βαλβολίνες καλό θα κάνει εάν της αλλάξεις κακό όχι , ο κατασκευαστής δεν δίνει χιλιόμετρα αλλαγής. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΗΖ (Θάνος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)
Ένταξη: 10 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 41 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιούλ 2008, 18:35:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Στις 90.000χλμ θέλει αλλαγή ο ιμάντας.
Το κιτ χρονισμού μαζί με τρόμπα νερού εάν χρειαστεί αλλαγή έχει 167ευρω εργασία δεν θυμάμαι.
Βαλβολίνες καλό θα κάνει εάν της αλλάξεις κακό όχι , ο κατασκευαστής δεν δίνει χιλιόμετρα αλλαγής. |
Ευχαριστώ! Μάλλον θα τις αλλάξω, αφού θα γλυτώσω και τα λεφτά για τον ιμάντα...
Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lem-x24 (Θανάσης) Μέλος

Peugeot 307 1.4 (16 V)
Ένταξη: 02 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 189
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Σεπ 2008, 21:39:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΗΖ έγραψε: |
Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές.
|
Όταν λες φυσιολογικά φίλε μου τι εννοείς? περίπου σε πόσες στροφές αλλάζεις ταχύτητα? ενημερωτικά ρωτάω
όλα τα καινούρια αμάξια είναι ψεύτικα !.!.! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΗΖ (Θάνος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)
Ένταξη: 10 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 41 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Σεπ 2008, 08:04:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lem-x24 έγραψε: | ΝΗΖ έγραψε: |
Το αμάξι το δουλεύω φυσιολογικά, ούτε το σπάω, ούτε κινούμαι με 1500 στροφές.
|
Όταν λες φυσιολογικά φίλε μου τι εννοείς? περίπου σε πόσες στροφές αλλάζεις ταχύτητα? ενημερωτικά ρωτάω |
Εξαρτάται από την περίσταση. Μέσα στην πολη δεν ξεπερνάω τις 2.500-3.000. Σε επαρχιακό δρόμο χαλαρά κινούμενος συνήθως αλλάζω κάτω από τις 4.000. Όταν όμως υπάρχει λόγος διασκέδασης (στροφές κλπ) προσπαθώ να κινούμαι ρευστά οπότε ορισμένες αλλαγές γίνονται στις 4500-5000. Το ίδιο και σε φυσιολογικό προσπέρασμα, σε περίπτωση όμως ανάγκης θα ανέβω και παραπάνω.
Δεν φοβάμαι να ανεβάσω τις στροφές (πριν από χρόνια ο πατέρας μου είχε φρικάρει επειδή κράτησα την 3η μέχρι τον κόφτη για να προσπεράσουμε ένα φορτηγό σε ανήφορο με το αμάξι του). Απλώς πλέον οδηγώ σε χαμηλότερες στροφές από ότι παλαιότερα διότι η βενζίνη θα αρχίσει να αποτελεί ...τεκμήριο .
ΥΓ: Σε λίγο καιρό για να γεμίσεις πλήρως το ρεζερβουάρ θα περνάς πρώτα από την εφορία, ως κεφαλαιούχος 
Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Σεπ 2008, 18:43:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτο ξαναπέστω...
και να ηταν και κεφαλαιο... σημερα την βαζεις αυριο πουφ!! πεταξε.. και ειναι και μαπα το καρπουζι σηνηθως. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 09:16:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αργυρη μια ενσταση σε αυτο...
Αν απο το 100% της χρησης που κανει,το 50% ειναι μεσα στην πολη,παρολο που χιλιομετρικα δεν εχει φτασει στο οριο,οι ωρες που εχει δουλεψει ο ιμαντας πολυ πιθανον να ξεπερνανε και τις προκαθορισμενες...
Οποτε εγω ειμαι της αποψης "Φυλαγε τα ρουχα σου για να εχεις τα μισα...". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 10:55:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο ιμάντας αλλάζεται ή βάση χιλιομέτρων ή χρόνου που έχει περάσει.
Δεν μετράνε ώρες λειτουργίας για των ιμάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 11:42:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο δεν εχει λογικη ρε γιατρε μου,αφου κινουμενο μερος ειναι,ποια η διαφορα ειτε δουλευει ρελαντι,ειτε δουλευει κοφτη;
Να μου πεις οτι η συνεχης μεταβολη των στροφων τον κουραζει,θα το καταλαβω αλλα και παλι το σταματα-ξεκινα της πολης εχει εξισου ζορικα "φορτια" με αυτα της εθνικης οδου.
Τεσπα,ο καθενας πραττει αναλογα με την τσεπη του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 11:46:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρόβλημα δεν είναι όταν δουλεύει αλλά όταν ΔΕΝ
Όσο δουλεύει το μοτέρ είναι μια χαρά όταν δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα είναι το πρόβλημα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΗΖ (Θάνος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.6 (16V) SW (2005)
Ένταξη: 10 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 41 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 14:17:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Αυτο δεν εχει λογικη ρε γιατρε μου,αφου κινουμενο μερος ειναι,ποια η διαφορα ειτε δουλευει ρελαντι,ειτε δουλευει κοφτη;
Να μου πεις οτι η συνεχης μεταβολη των στροφων τον κουραζει,θα το καταλαβω αλλα και παλι το σταματα-ξεκινα της πολης εχει εξισου ζορικα "φορτια" με αυτα της εθνικης οδου. |
Mήπως εννοεί ότι καταπονείται το υλικό του (ξεραίνεται) από τον ατμοσφαιρικό αέρα, ειδικά όταν δεν δουλεύει...
Pughell έγραψε: | Τεσπα,ο καθενας πραττει αναλογα με την τσεπη του. |
Αυτό ξαναπέστο! Σίγουρα δεν θα τον αλλάξω τώρα (στις 60.000), μάλλον στις 70.000.
Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναι λίγο πριν το ξημέρωμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 14:21:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι πολύ λίγα τα 70.000χλμ
Όταν δεν λειτουργεί ο ιμάντας εκτός του ότι ξεραίνεται καταπονείτε και τοπικά στα σημεία που έχει τάση από το τέντομα με ότι συνεπάγεται αυτό για την αντοχή του. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 14:37:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λιγα τα 70?
και πως θα αλλαξουμε και εκκεντρα αφου λυνουμε ιμαντες
εμενα γιατι τα εκλασε στα 40? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 09 Σεπ 2008, 14:46:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
εμενα γιατι τα εκλασε στα 40? |
Τώρα περιμένεις απάντηση εσύ? 
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimsid (Dimitris) Νέος χρήστης

 PEUGEOT 307/1.6/16V 2005
Ένταξη: 12 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 87 Τόπος: Piraeus+Kranidi
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Νοέ 2008, 15:12:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε παιδια τελικα εχω μπερδευτει με ολα αυτα ποτε τον αλλαζουμε τελικα 
106 to 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|