Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2008, 17:25:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ok... οταν μάθεις "αναφέρεσαι" άμεσα... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 14:16:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Πάντως Χάρη ετσι όπως το περιγράφεις...
μια θεωρητική προσέγγιση ειναι (σε 1η φάση) πίσω 1 κλιπ (δόντι στις ραβδους) κάτω (αν δεν εχεις ηδη 20άρες ραβδους και δεν θες να δώσεις λεφτά τώρα) και στο μέλλον 20άρες αρχικά στο αυτό υψος και βλέπεις...
πάντως οτι με τα ακρα θα "επιδυνωθεί" το ξεκόλλημα του πίσω μέρους το θεωρω σίγουρο... |
Το 1 δόντι πόσο χαμηλώνει?
Στο (νεκρό πια) Βρετανικό φόρουμ, όλοι κατέβαζαν 1 πόντο με τη μαμά ανάρτηση/ακρα και ήταν πολύ ευχαριστημένοι. Θα έλεγα ότι με τα άκρα πρέπει να πάω ίσως 1,5 πόντους κάτω.
Βασικά θέλω το πίσω μέρος πιο σταθερό και λιγότερο παιχνιδιάρικο (ή επικίνδυνο αν θέλετε) χωρίς να γίνει ντουβάρι και να μην γυρίζει με τίποτα!
Θέλω να γυρίζει μόνο "on demand" 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 14:25:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
basika οπως παντα δε ξερεις τι θες και θα κανεις παλι μαλ***ες οπως με τα μπαλονολαστιχα...
αυτο που περιγραφεις μονο με ραβδους μπορεις να το πετυχεις...
1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα...
παντως εχουμε 3-3 στα τρια οσων δοκιμασαν καμπερ και τωρα παραμιλανε για το αμαξι τους (τακης-μαικ-δημητρης)
ο μητσος καθε τρεις και λιγο παιρνει τηλεφωνα τρελλαμενος με το αμαξι και το πως στριβει πλεον...
για μενα μαζι με τις ραβδους ειναι οι καλυτερες μετατροπες που εχω κανει στο αμαξι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 15:18:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | 1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα...
|
τοσο πολυ ειναι ενα δόντι? είσαι σιγουρος?
δουλίτσα θελει ουτως η άλλως πάντως κυρίως οχι για να το κατεβάσεις 1 ή 2 πόντους αλλα για το κάνεις ιδιο ακριβώς δεξια και αριστερα... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 15:55:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | volvos έγραψε: | 1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα...
|
τοσο πολυ ειναι ενα δόντι? είσαι σιγουρος?
δουλίτσα θελει ουτως η άλλως πάντως κυρίως οχι για να το κατεβάσεις 1 ή 2 πόντους αλλα για το κάνεις ιδιο ακριβώς δεξια και αριστερα...  |
Και εμένα μου ακούγεται υπερβολικό το 1δόντι=3 πόντοι χαμήλωμα.
Βρήκα αυτό εδώ (αναφέρεται στο 205, αλλά δεν νομίζω να έχουν πολλή διαφορά τα δόντια των ράβδων του 206):
http://pages.zoom.co.uk/rossd/Techspecandservice.htm
"Lowering by one spline (e.g. one 'Click') is about 12mm off the ride height."
Άρα με 1 δόντι θα είμαι ΟΚ πιστεύω.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 16:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ημαρτον υπαρχουν 10τοπικ για το χαμηλωμα πισω σε πεζο
ανοιξτε τα στραβα σας και διαβαστε τα
αν πας ενα δοντι ειναι 3 ή 3.5ποντοι
αν αρχιζεις και το ψαχνεις με το τροπο που αναφερεται μπορεις να το χαμηλωσεις χιλιοστο χιλιοστο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 16:31:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | volvos έγραψε: | 1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα...
|
τοσο πολυ ειναι ενα δόντι? είσαι σιγουρος?
δουλίτσα θελει ουτως η άλλως πάντως κυρίως οχι για να το κατεβάσεις 1 ή 2 πόντους αλλα για το κάνεις ιδιο ακριβώς δεξια και αριστερα...  |
Αυτο ακριβως Μανθο διαπιστωσα μετα λυπης κι εγω.
Εχω διαφορα 1+ ποντο πισω δεξια αριστερα.
Παρασκευη μπαινει μεσα να δουμε τι θα πετυχουμε.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2008, 02:11:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Αν η διαφορά μπρος με πίσω είναι παραπάνω από 40mm στα κλασσικά σημεία, ναι, χαμήλωσε το μέχρι να πάει 40mm. |
Μέτρησα τη διαφορά ύψους μπρος-πίσω και είναι 25χιλ.
Άρα λέτε να μη χαμηλώσω??? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2008, 09:13:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Άρα λέτε να μη χαμηλώσω???  |
(θεωρώντας οτι μετρησες σωστά...)
...οπως θα ελεγε και τακης...

η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2008, 09:18:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΙΣΤΕ ΟΦ ΤΟΠΙΚ
υπαρχουν τοπικ για χαμηλωμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα άκρα τελικά μπήκαν χθες!
Προς το παρόν είμαι στη φάση "δεν ξέρω που πατάνε οι τροχοί μου" και "το τιμόνι ελάφρυνε και έγινε ασαφές", αλλά έχω υπομονή μέχρι να φορμαριστούν τα λάστιχα μου στη νέα γεωμετρία. Την πραγματική διαφορά θα τη δω μετά από 1000+ χιλιόμετρα αφού μη ξεχνάμε ότι η αλλαγή είναι 2 ολόκληρες μοίρες, (από +0,5 μοίρες θετικό κάμπερ που είχα σε -1,5 μοίρες αρνητικό με τα άκρα) οπότε τα λάστιχα μου τώρα πατάνε μόνο από μέσα! (από +0,5 μοίρες θετικό κάμπερ που είχα σε -1,5 μοίρες αρνητικό με τα άκρα).
Εννοείται ότι πρέπει να πάω και για ευθυγράμμηση για να είμαι κομπλέ.
Περιμένετε σχόλια και εντυπώσεις σύντομα!!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:32:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα)
αλλα καλήτερα να κάνεις υπομονή αυτά τα 1000 ή και παραπάνω χιλιόμετρα να πατήσουν( φαγωθουν) τα λάστιχα και να εχεις πιο συγκρίσιμο συμπέρασμα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:44:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα) |
Xμμ! Καλή σκέψη...... Δεν το σκέφτηκα!
Δεν θα είναι "έτοιμα" φορμαρισμένα αλλά η διαφορά θα είναι ότι θα χρειαστούν να φορμαριστούν 1 μοίρα αντί 2.
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούν 2008, 23:29:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα) |
Αυτό δεν παίζει τελικά διότι τα Exalto 2 έχουν Inside και Outside
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 00:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | οταν τα βαλει ο ουλτρα ουαν
θα δεις ποστ στο πορταλ πρωτο πρωτο στην ιστοσελιδα του
στο μπλοκ του στο 309κλαμπ αγγλιας στο 206κλαμπ αυστραλιας
γενικα θα πατας στο google ακραξονια και θα βγαινει η φατσα του χαρη μ ενα χαμογελο ΝΑ  |
Έχω ΛΑΛΗΣΕΙ!!!!!!!!!!
Ακόμη παραμιλάω.......
Και για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, στα πρώτα 100 χιλιόμετρα με τα άκρα και μέχρι να αρχίσουν να στρώνουν τα λάστιχα στη νέα γεωμετρία, το αυτοκίνητό ήταν από χάλια μέχρι επικίνδυνο αφού το πέλμα πατούσε μόνο στη μέσα μεριά.
Στην εθνική το αυτοκίνητο ήταν απίστευτα ασταθές και το τιμόνι τελείως ελαφρύ και ασαφές.
Έκανα 500+ χιλιόμετρα το ΣΚ (που δεν είναι αρκετά αφού ακόμη τα πέλματα δεν πατάνε κάτω σε όλο το πλάτος) και το αυτοκίνητο γίνεται καλύτερο με το κάθε χιλιομετρο που περνάει και ακόμη πρέπει να πάει για ευθυγράμμηση μετά την εφαρμογή των άκρων!
Σήμερα πήγα στις Αλυκές Βοιωτίας (για όσους ξέρουν τον δρόμο) και έχω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ερωτευτεί το αυτοκίνητο μου!!!!!!!!!!
Το 206 ΕΠΡΕΠΕ να έχει 1,5 μοίρα αρνητικό κάμπερ από το εργοστάσιο και είναι έγκλημα όπως λέει και ο Τάκης πιο κάτω που έχει μηδενικό ή και θετικό.
Το τιμόνι ακούει με την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ απειροελάχιστη κίνηση, η αρχική υποστροφή είναι από ελάχιστη έως μηδενική και η υποστροφή μέσα στη στροφή αισθητά μειωμένη, το πάτημα και η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο είναι πολύυυυυυυυυ καλύτερη από το μαμά κάμπερ και η ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών πολύ καλύτερη από πριν.
Υποστροφή έχω δει μόνο σε ανηφορικές φουρκέτες και αυτή σε πολύ μικρότερο βαθμό από πριν.
Στις κατηφορικές διαδρομές και ειδικά στις φουρκέτες επιβάλλεται σοβαρότητα και προσοχή αφού η ουρά είναι έτοιμη να σε δαγκώσει και το αυτοκίνητο απαιτεί σεβασμό στις κινήσεις του τιμονιού που πλέον μπορούν να είναι πολύ μικρότερες από πριν αφού το αυτοκίνητο ακούει με την παραμικρή κίνηση του τιμονιού.
Για μένα που μου αρέσει να οδηγώ με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών και όχι να παλεύω με το τιμόνι με έχει κατενθουσιάσει.
Στα "S" το αυτοκίνητο στρίβει με ελάχιστο τιμόνι, φλικάρωντας μόνο τους καρπούς, άμεσα και χωρίς καθόλου καθυστέρηση στην αλλαγή πορείας με μια ουδέτερη προς ελαφρά υπερστροφική τάση ακόμη και με φουλ γκάζι.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το 206 απέκτησε ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ τιμόνι σε αίσθηση ΚΑΙ κυρίως σε ακρίβεια και ένα πολύ πιο σπορ στήσιμο.
Είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ βελτίωση που έχω κάνει μέχρι τώρα στο αυτοκίνητο!
Δεν θέλω να υπερβάλλω αλλά μου θύμισε πολύ περισσότερο το 205GTi 1.9 (και το 309 GTi λιγότερο) από αυτό το ΠΡΑΓΜΑ που ήταν πριν μπούν τα άκρα, ενώ ταυτόχρονα η συμπεριφορά της ουράς (ακόμη και με φρένα μέσα στη στροφή) είναι πολύ πιο προοδευτική από του 205.
Είμαι σίγουρος ότι στα επόμενα 1000-2000χμ που θα πατήσουν καλά τα πέλματα κάτω, το αυτοκίνητο θα γίνει ακόμη καλύτερο.
Ένα πράγμα θα σας πω!
ΤΡΕΞΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΑΚΡΑ PS!
Δείτε τι λένε όσοι έβαλαν τα άκρα και σκεφτήτε το πολύ σοβαρά!:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | volvos έγραψε: | μετα απο 2000+ με τα ακρα
μπορω να πω οτι το αμαξι μου εχει τσακωθει με την υποστροφη
ειναι απλα αδυνατο να βγαλει μουτρα σε συνδιασμο και με την αναρτηση βεβαια...
και πολυ φοβαμαι οτι στη πιστα θα αρχισω να εχω μικροθεματακια με το κωλο παρολες τις 22αρες
σε φρεναρισμα εγω γνωμη δε μπορω να εχω καθως εβαλα και σερβο με αποτελεσμα να αμαξι να φρεναρει πολυ καλυτερα και το abs να μη μπαινει σχεδον καθολου
καμπερ ειπαμε με τα ακρα παιρνει μια μιση μοιρα
νουμερο που θεωρω οτι ειναι ιδανικο για overall χρηση...
το γενικο συμπερασμα παντως ειναι οτι το αμαξι ειναι εγκλημα που δεν ειχε μιση με μια μοιρα καμπερ απο το εργοστασιο (οπως τα 106) |
Συμφωνώ και επαυξάνω! |
+100000000000000000000000000000000000000!!!!!!!!! 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 08:03:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
χαρη εδω κολλαει πλεον η ατακα μυθος...
ΘΕΣ ΡΑΒΔΟΥΣ
edit by MEMsound...
και σε GIF για να μένει χαραγμένο στην μνήμη...:
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 10:12:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Υποστροφή έχω δει μόνο σε ανηφορικές φουρκέτες και αυτή σε πολύ μικρότερο βαθμό από πριν. |
Υποστροφή σε ανηφορικές φουρκέτες?
Με μπροσθόβαρο αμάξι?
Μάλιστα...
ultra-one έγραψε: | με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών
φλικάρωντας μόνο τους καρπούς, |
Έχεις μπερδέψει τις ονομασίες των μερών των χεριών. Το μέρος του χεριού ΣΟΥ με το οποίο κάνεις χειρουργικές κινήσεις και φλικάρεις, λέγεται "αγκώνας"
Anyway, μεγειά και καλοπάτητα 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 10:25:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | χαρη εδω κολλαει πλεον η ατακα μυθος...
ΘΕΣ ΡΑΒΔΟΥΣ |
Ο Τάκης ξανακτυπά!
Steve έγραψε: |
ultra-one έγραψε: | με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών
φλικάρωντας μόνο τους καρπούς, |
Έχεις μπερδέψει τις ονομασίες των μερών των χεριών. Το μέρος του χεριού ΣΟΥ με το οποίο κάνεις χειρουργικές κινήσεις και φλικάρεις, λέγεται "αγκώνας"
Anyway, μεγειά και καλοπάτητα  |
Ευχαριστώ!
Άντε και στα δικά σου!!
ΌΧΙ δεν έχω μπερδέψει τους καρπούς με τους αγκώνες! Στις περισσότερες στροφές μπορώ πλέον να στρίβω με τους καρπούς χωρίς να κινώ τους αγκώνες
Y.Γ: Έχω κάνει Update και στο τόπικ για το Setup μας εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=245705
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|