PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρυθμιση Camber - Ακραξόνια Peugeot Sport
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Ιούν 2008, 17:25:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ok... οταν μάθεις "αναφέρεσαι" άμεσα... Wink Salute


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 14:16:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Πάντως Χάρη ετσι όπως το περιγράφεις...
μια θεωρητική προσέγγιση ειναι (σε 1η φάση) πίσω 1 κλιπ (δόντι στις ραβδους) κάτω (αν δεν εχεις ηδη 20άρες ραβδους και δεν θες να δώσεις λεφτά τώρα) και στο μέλλον 20άρες αρχικά στο αυτό υψος και βλέπεις...

πάντως οτι με τα ακρα θα "επιδυνωθεί" το ξεκόλλημα του πίσω μέρους το θεωρω σίγουρο...

Το 1 δόντι πόσο χαμηλώνει?
Στο (νεκρό πια) Βρετανικό φόρουμ, όλοι κατέβαζαν 1 πόντο με τη μαμά ανάρτηση/ακρα και ήταν πολύ ευχαριστημένοι. Θα έλεγα ότι με τα άκρα πρέπει να πάω ίσως 1,5 πόντους κάτω.

Βασικά θέλω το πίσω μέρος πιο σταθερό και λιγότερο παιχνιδιάρικο (ή επικίνδυνο αν θέλετε) χωρίς να γίνει ντουβάρι και να μην γυρίζει με τίποτα!

Θέλω να γυρίζει μόνο "on demand" Laughing Laughing Laughing


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 14:25:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

basika οπως παντα δε ξερεις τι θες και θα κανεις παλι μαλ***ες οπως με τα μπαλονολαστιχα...

αυτο που περιγραφεις μονο με ραβδους μπορεις να το πετυχεις...


1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα...

παντως εχουμε 3-3 στα τρια οσων δοκιμασαν καμπερ και τωρα παραμιλανε για το αμαξι τους (τακης-μαικ-δημητρης)

ο μητσος καθε τρεις και λιγο παιρνει τηλεφωνα τρελλαμενος με το αμαξι και το πως στριβει πλεον...

για μενα μαζι με τις ραβδους ειναι οι καλυτερες μετατροπες που εχω κανει στο αμαξι
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 15:18:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα...

τοσο πολυ ειναι ενα δόντι? είσαι σιγουρος?
δουλίτσα θελει ουτως η άλλως πάντως κυρίως οχι για να το κατεβάσεις 1 ή 2 πόντους αλλα για το κάνεις ιδιο ακριβώς δεξια και αριστερα... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 15:55:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
volvos έγραψε:
1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα...

τοσο πολυ ειναι ενα δόντι? είσαι σιγουρος?
δουλίτσα θελει ουτως η άλλως πάντως κυρίως οχι για να το κατεβάσεις 1 ή 2 πόντους αλλα για το κάνεις ιδιο ακριβώς δεξια και αριστερα... Wink

Και εμένα μου ακούγεται υπερβολικό το 1δόντι=3 πόντοι χαμήλωμα.

Βρήκα αυτό εδώ (αναφέρεται στο 205, αλλά δεν νομίζω να έχουν πολλή διαφορά τα δόντια των ράβδων του 206):
http://pages.zoom.co.uk/rossd/Techspecandservice.htm

"Lowering by one spline (e.g. one 'Click') is about 12mm off the ride height."

Άρα με 1 δόντι θα είμαι ΟΚ πιστεύω.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 16:09:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ημαρτον υπαρχουν 10τοπικ για το χαμηλωμα πισω σε πεζο
ανοιξτε τα στραβα σας και διαβαστε τα

αν πας ενα δοντι ειναι 3 ή 3.5ποντοι

αν αρχιζεις και το ψαχνεις με το τροπο που αναφερεται μπορεις να το χαμηλωσεις χιλιοστο χιλιοστο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Ιούν 2008, 16:31:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
volvos έγραψε:
1δοντι ειναι 3ποντοι.
για να πετυχεις 1 ποντο θελει λιγο μανικι και δουλιτσα...

τοσο πολυ ειναι ενα δόντι? είσαι σιγουρος?
δουλίτσα θελει ουτως η άλλως πάντως κυρίως οχι για να το κατεβάσεις 1 ή 2 πόντους αλλα για το κάνεις ιδιο ακριβώς δεξια και αριστερα... Wink

Αυτο ακριβως Μανθο διαπιστωσα μετα λυπης κι εγω.
Εχω διαφορα 1+ ποντο πισω δεξια αριστερα.
Παρασκευη μπαινει μεσα να δουμε τι θα πετυχουμε.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2008, 02:11:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Αν η διαφορά μπρος με πίσω είναι παραπάνω από 40mm στα κλασσικά σημεία, ναι, χαμήλωσε το μέχρι να πάει 40mm.

Μέτρησα τη διαφορά ύψους μπρος-πίσω και είναι 25χιλ.

Άρα λέτε να μη χαμηλώσω??? Confused


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2008, 07:24:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είσαι σίγουρος ότι μέτρησες από τα σωστά σημεία? Razz



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2008, 09:13:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Άρα λέτε να μη χαμηλώσω??? Confused


(θεωρώντας οτι μετρησες σωστά...)

...οπως θα ελεγε και τακης...



Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2008, 09:18:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΕΙΣΤΕ ΟΦ ΤΟΠΙΚ

υπαρχουν τοπικ για χαμηλωμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:03:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα άκρα τελικά μπήκαν χθες! Twisted evil

Προς το παρόν είμαι στη φάση "δεν ξέρω που πατάνε οι τροχοί μου" και "το τιμόνι ελάφρυνε και έγινε ασαφές", αλλά έχω υπομονή μέχρι να φορμαριστούν τα λάστιχα μου στη νέα γεωμετρία. Την πραγματική διαφορά θα τη δω μετά από 1000+ χιλιόμετρα αφού μη ξεχνάμε ότι η αλλαγή είναι 2 ολόκληρες μοίρες, (από +0,5 μοίρες θετικό κάμπερ που είχα σε -1,5 μοίρες αρνητικό με τα άκρα) οπότε τα λάστιχα μου τώρα πατάνε μόνο από μέσα! (από +0,5 μοίρες θετικό κάμπερ που είχα σε -1,5 μοίρες αρνητικό με τα άκρα).

Εννοείται ότι πρέπει να πάω και για ευθυγράμμηση για να είμαι κομπλέ.

Περιμένετε σχόλια και εντυπώσεις σύντομα!!!!!!!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:32:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα)

αλλα καλήτερα να κάνεις υπομονή αυτά τα 1000 ή και παραπάνω χιλιόμετρα να πατήσουν( φαγωθουν) τα λάστιχα και να εχεις πιο συγκρίσιμο συμπέρασμα...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Ιούν 2008, 11:44:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα)

Xμμ! Καλή σκέψη...... Δεν το σκέφτηκα!

Δεν θα είναι "έτοιμα" φορμαρισμένα αλλά η διαφορά θα είναι ότι θα χρειαστούν να φορμαριστούν 1 μοίρα αντί 2.


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Ιούν 2008, 23:29:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
μια τελειως μεσοβέζικη λύση για πιο αμεση χρήση (αν τα λάστιχα σου εκτός από rotation, δεν εχουν και inside/outside) ειναι να ξεζαντάρεις το δεξί και να το ζαντάρεις αριστερα (και τουμπαλιν) (οχι να βάλεις το δεξια ζαντολάστιχο αριστερα)

Αυτό δεν παίζει τελικά διότι τα Exalto 2 έχουν Inside και Outside


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 00:06:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
οταν τα βαλει ο ουλτρα ουαν
θα δεις ποστ στο πορταλ πρωτο πρωτο στην ιστοσελιδα του
στο μπλοκ του στο 309κλαμπ αγγλιας στο 206κλαμπ αυστραλιας
γενικα θα πατας στο google ακραξονια και θα βγαινει η φατσα του χαρη μ ενα χαμογελο ΝΑ Laughing

Έχω ΛΑΛΗΣΕΙ!!!!!!!!!! Silly Silly Silly

Ακόμη παραμιλάω.......


Και για να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά, στα πρώτα 100 χιλιόμετρα με τα άκρα και μέχρι να αρχίσουν να στρώνουν τα λάστιχα στη νέα γεωμετρία, το αυτοκίνητό ήταν από χάλια μέχρι επικίνδυνο αφού το πέλμα πατούσε μόνο στη μέσα μεριά.
Στην εθνική το αυτοκίνητο ήταν απίστευτα ασταθές και το τιμόνι τελείως ελαφρύ και ασαφές.

Έκανα 500+ χιλιόμετρα το ΣΚ (που δεν είναι αρκετά αφού ακόμη τα πέλματα δεν πατάνε κάτω σε όλο το πλάτος) και το αυτοκίνητο γίνεται καλύτερο με το κάθε χιλιομετρο που περνάει και ακόμη πρέπει να πάει για ευθυγράμμηση μετά την εφαρμογή των άκρων!

Σήμερα πήγα στις Αλυκές Βοιωτίας (για όσους ξέρουν τον δρόμο) και έχω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ερωτευτεί το αυτοκίνητο μου!!!!!!!!!!
Το 206 ΕΠΡΕΠΕ να έχει 1,5 μοίρα αρνητικό κάμπερ από το εργοστάσιο και είναι έγκλημα όπως λέει και ο Τάκης πιο κάτω που έχει μηδενικό ή και θετικό.

Το τιμόνι ακούει με την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ απειροελάχιστη κίνηση, η αρχική υποστροφή είναι από ελάχιστη έως μηδενική και η υποστροφή μέσα στη στροφή αισθητά μειωμένη, το πάτημα και η αίσθηση που δίνει το αυτοκίνητο είναι πολύυυυυυυυυ καλύτερη από το μαμά κάμπερ και η ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών πολύ καλύτερη από πριν.

Υποστροφή έχω δει μόνο σε ανηφορικές φουρκέτες και αυτή σε πολύ μικρότερο βαθμό από πριν.
Στις κατηφορικές διαδρομές και ειδικά στις φουρκέτες επιβάλλεται σοβαρότητα και προσοχή αφού η ουρά είναι έτοιμη να σε δαγκώσει και το αυτοκίνητο απαιτεί σεβασμό στις κινήσεις του τιμονιού που πλέον μπορούν να είναι πολύ μικρότερες από πριν αφού το αυτοκίνητο ακούει με την παραμικρή κίνηση του τιμονιού.
Για μένα που μου αρέσει να οδηγώ με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών και όχι να παλεύω με το τιμόνι με έχει κατενθουσιάσει.

Στα "S" το αυτοκίνητο στρίβει με ελάχιστο τιμόνι, φλικάρωντας μόνο τους καρπούς, άμεσα και χωρίς καθόλου καθυστέρηση στην αλλαγή πορείας με μια ουδέτερη προς ελαφρά υπερστροφική τάση ακόμη και με φουλ γκάζι.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το 206 απέκτησε ένα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ τιμόνι σε αίσθηση ΚΑΙ κυρίως σε ακρίβεια και ένα πολύ πιο σπορ στήσιμο.

Είναι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ βελτίωση που έχω κάνει μέχρι τώρα στο αυτοκίνητο!

Δεν θέλω να υπερβάλλω αλλά μου θύμισε πολύ περισσότερο το 205GTi 1.9 (και το 309 GTi λιγότερο) από αυτό το ΠΡΑΓΜΑ που ήταν πριν μπούν τα άκρα, ενώ ταυτόχρονα η συμπεριφορά της ουράς (ακόμη και με φρένα μέσα στη στροφή) είναι πολύ πιο προοδευτική από του 205.

Είμαι σίγουρος ότι στα επόμενα 1000-2000χμ που θα πατήσουν καλά τα πέλματα κάτω, το αυτοκίνητο θα γίνει ακόμη καλύτερο. Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Ένα πράγμα θα σας πω!

ΤΡΕΞΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΑΚΡΑ PS! Cool Cool Cool Cool


Δείτε τι λένε όσοι έβαλαν τα άκρα και σκεφτήτε το πολύ σοβαρά!:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:
volvos έγραψε:
μετα απο 2000+ με τα ακρα

μπορω να πω οτι το αμαξι μου εχει τσακωθει με την υποστροφη

ειναι απλα αδυνατο να βγαλει μουτρα σε συνδιασμο και με την αναρτηση βεβαια...


και πολυ φοβαμαι οτι στη πιστα θα αρχισω να εχω μικροθεματακια με το κωλο παρολες τις 22αρες

σε φρεναρισμα εγω γνωμη δε μπορω να εχω καθως εβαλα και σερβο με αποτελεσμα να αμαξι να φρεναρει πολυ καλυτερα και το abs να μη μπαινει σχεδον καθολου

καμπερ ειπαμε με τα ακρα παιρνει μια μιση μοιρα
νουμερο που θεωρω οτι ειναι ιδανικο για overall χρηση...


το γενικο συμπερασμα παντως ειναι οτι το αμαξι ειναι εγκλημα που δεν ειχε μιση με μια μοιρα καμπερ απο το εργοστασιο (οπως τα 106)


Συμφωνώ και επαυξάνω!

+100000000000000000000000000000000000000!!!!!!!!! Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 08:03:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

χαρη εδω κολλαει πλεον η ατακα μυθος...

ΘΕΣ ΡΑΒΔΟΥΣ

edit by MEMsound...
και σε GIF για να μένει χαραγμένο στην μνήμη...:

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 10:12:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Υποστροφή έχω δει μόνο σε ανηφορικές φουρκέτες και αυτή σε πολύ μικρότερο βαθμό από πριν.

Υποστροφή σε ανηφορικές φουρκέτες?

Με μπροσθόβαρο αμάξι?

Μάλιστα...

ultra-one έγραψε:
με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών

φλικάρωντας μόνο τους καρπούς,


Έχεις μπερδέψει τις ονομασίες των μερών των χεριών. Το μέρος του χεριού ΣΟΥ με το οποίο κάνεις χειρουργικές κινήσεις και φλικάρεις, λέγεται "αγκώνας" Wink



Anyway, μεγειά και καλοπάτητα Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 10:25:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
χαρη εδω κολλαει πλεον η ατακα μυθος...

ΘΕΣ ΡΑΒΔΟΥΣ

Ο Τάκης ξανακτυπά! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing



Steve έγραψε:


ultra-one έγραψε:
με "χειρουργικές" κινήσεις των καρπών

φλικάρωντας μόνο τους καρπούς,


Έχεις μπερδέψει τις ονομασίες των μερών των χεριών. Το μέρος του χεριού ΣΟΥ με το οποίο κάνεις χειρουργικές κινήσεις και φλικάρεις, λέγεται "αγκώνας" Wink

Anyway, μεγειά και καλοπάτητα Smile

Ευχαριστώ!

Άντε και στα δικά σου!! Laughing Laughing Laughing

ΌΧΙ δεν έχω μπερδέψει τους καρπούς με τους αγκώνες! Στις περισσότερες στροφές μπορώ πλέον να στρίβω με τους καρπούς χωρίς να κινώ τους αγκώνες Cool


Y.Γ: Έχω κάνει Update και στο τόπικ για το Setup μας εδώ: http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=245705


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Ιούν 2008, 10:45:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Ευχαριστώ!

Άντε και στα δικά σου!! Laughing Laughing Laughing


2 εβδομάδες....


Έχει έρθει όλη η ανάρτηση και μόνο τα άκρα μείνανε Evil



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενη
Σελίδα 9 από 13

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2064s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on