PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Καινούριος...και λιπαντικά
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 161, 162, 163  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 13:23:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα 8100 Xαρη!
Επισης εχω να προσθεσω οτι η τελευταια σειρα 8100 πρεπει να εχει βελτιωθει σημαντικα καθως δεν βλεπω ουτε τραχυτητα στο μοτερ μετα τα 7500 οπως εβλεπα παλια.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 02:01:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πήρα το αυτοκίνητο από το σέρβις σήμερα και έβαλα τελικά τα Amsoil HDD 5W-30.

Οδήγησα το αυτοκίνητο καμιά ώρα μέσα στην Αθήνα χωρίς να το στροφάρω ιδιαίτερα και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η κανονική θερμοκρασία αυτού του λαδιού σταθεροποιείται μόλις πριν την γραμμή των 115 βαθμών ενώ το Motul 300v 5W-30 θυμάμαι ότι μόλις περνούσε τη γραμμή των 90 βαθμών!!!!

Οι υπόλοιποι που βάλατε HDD έχετε προσέξει το ίδιο πράγμα????

Και όταν ζοριστεί πόσο πάει?????????? Έιμαι περίεργος να δω!


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 03:22:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Οι υπόλοιποι που βάλατε HDD έχετε προσέξει το ίδιο πράγμα????

Και όταν ζοριστεί πόσο πάει?????????? Έιμαι περίεργος να δω!

Ναι.

Και μαλακώνει και ο ήχος του κινητήρα σε σχέση με τα 8100, και δείχνει και πιο εύστροφος ο κινητήρας.

Όταν ζοριστεί (10 λεπτα 2α-3η με απανωτό στροφιλίκι) μια γραμμή πάνω από τους 115.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 11:02:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
[Όταν ζοριστεί (10 λεπτα 2α-3η με απανωτό στροφιλίκι) μια γραμμή πάνω από τους 115.

Στους 140???????? Shocked


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 11:48:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ultra-one έγραψε:
Steve έγραψε:
[Όταν ζοριστεί (10 λεπτα 2α-3η με απανωτό στροφιλίκι) μια γραμμή πάνω από τους 115.

Στους 140???????? Shocked

Μια γραμμή ρε ΑΛΒΑΝΕ όχι ένα κουτάκι. 1 χιλιοστό πάνω από τους 115. Μια γραμμ.η



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 12:45:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω παντως με τη ψυκτρα λαδιου εχω ξεχασει τι σημαινει λαδι...
σχεδον μου ειναι αχρηστο το οργανο!

συμφωνα με αργυρη αν καταλαβα καλα στα 206 η υψκτρα αυτη παιρνει χαμηλα διπλα απο τρομπα νερου με αποτελεσμα το νερο που παει στη ψυκτρα να ειναι καρακρυο
ενω στα 106 παιρνει απο πιο ψηλα οποτε και ειναι πιο ζεστο εξου και που λενε οτι στα 106 δε κανει τοσο τρομερη δουλεια και βαζουν ψυγειο κανονικο λαδιου

σταυρο ψαξε βρες μια οπωσδηποτε Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 14:33:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
εγω παντως με τη ψυκτρα λαδιου εχω ξεχασει τι σημαινει λαδι...
σχεδον μου ειναι αχρηστο το οργανο!

συμφωνα με αργυρη αν καταλαβα καλα στα 206 η υψκτρα αυτη παιρνει χαμηλα διπλα απο τρομπα νερου με αποτελεσμα το νερο που παει στη ψυκτρα να ειναι καρακρυο
ενω στα 106 παιρνει απο πιο ψηλα οποτε και ειναι πιο ζεστο εξου και που λενε οτι στα 106 δε κανει τοσο τρομερη δουλεια και βαζουν ψυγειο κανονικο λαδιου

σταυρο ψαξε βρες μια οπωσδηποτε Wink

Μισό γιατί μου φαίνεται κουλό.

Οι ψύκτρες λαδιού που ξέρω είναι αερόψυκτες, και όχι υδρόψυκτες με κύκλωμα από το νερό του ψυγείου. (συγκεκριμένα κάτι Setrab που κοιτούσα επί εποχών 1.4 16v)

Εσένα Τάκη τί ψύκτρα είναι? Είσαι σίγουρος ότι ψύχεται με νερό του ψυγείου? Surprised



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 19:51:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι η ψήκτρα του 106 και είναι συνδεδεμένη στο κάτω κολάρο του ψυγείου νερού και γι’ αυτό δεν ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 21:38:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρείτε μου κωδικό, την Τρίτη έχω δουλειά απ' ότι φαίνεται Laughing

Και έχει κάπου βάση να πιαστεί ή θέλει πατέντα?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 22:01:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γα**το να μη μενεις αθηνα...
θα του το κλειναμε αποκλειστικα για μας τους δυο με το μηνα το μαγαζι του αργυρη!!! Laughing

αυτη τη ψυκτρα-παπαρια καλο ειναι να τη ψαξεις σε παλιατζηδες δεν εχει νοημα να τη παρεις καινουργια...
αν θυμαμαι καλα τα κολαρα που λειπουν για να συνδε3θουν ειχαν κατω απο 20ευρω
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 22:39:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
γα**το να μη μενεις αθηνα...
θα του το κλειναμε αποκλειστικα για μας τους δυο με το μηνα το μαγαζι του αργυρη!!! Laughing

αυτη τη ψυκτρα-παπαρια καλο ειναι να τη ψαξεις σε παλιατζηδες δεν εχει νοημα να τη παρεις καινουργια...
αν θυμαμαι καλα τα κολαρα που λειπουν για να συνδε3θουν ειχαν κατω απο 20ευρω

Αν είχα δώσει εκείνα τα επιπλέον 1500 ρημαδοευρώ στις 28 Απριλίου το 2004, θα το είχα κλείσει αποκλειστικά για εμένα με το μήνα, και δύσκολα θα προλάβενε να εξυπηρετήσει και 2ο άτομο Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 22:45:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να την βάλεις πρέπει να μην έχεις των καταλυτη μπροστά ξεκινάμε από αυτό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 23:04:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Touristas έγραψε:
Για να την βάλεις πρέπει να μην έχεις των καταλυτη μπροστά ξεκινάμε από αυτό.

Υπάρχει ήδη ολόκληρη εξάτμιση από rallye με δίχαλο και τον καταλύτη κάτω από τον λεβιέ

Συνέχισε Laughing



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιούν 2008, 06:46:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλεις το 3 αν μπορείς να το βρεις μεταχειρισμένο , το 2 αφού έχεις είδη μεταλλικό φίλτρο και τελείωσες από εδώ.


και μετά παίρνεις ένα κάτω κολάρο νερού code 1351GZ από 206 αυτόματο με ψυγείο λαδιού για το Α.Κ.Τ (αυτόματο , κιβώτιο , ταχυτήτων)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 02:31:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να βοηθήσω λίγο...

Περί TU5JP4 και HDD ο λόγος...
Κατανάλωνα 200ml/1000χλμ. Πριν ένα μήνα άνοιξα μοτέρ (135000χλμ) και άλλαξα τσιμουχάκια. Καταναλώνω 0-50ml/1000χλμ με κανονικό έως τέρμα γκάζι. Κατέβηκα Αθήνα για τις οργανωτικές ανάγκες του Ρ.Ακρόπολις και είδα πολλές φορές 220+ στο κοντέρ όχι απαραίτητα σε ευθείες (ξυραφιάζει το ρημάδι μετά την αλλαγή του πολλαπλασιαστή!). Γκάζι στο πάτωμα για 1300+χλμ για άλλη μία φορά. Αλλά το φράγμα των 3 ωρών πάλι δεν κατάφερα να το σπάσω...

Για τον Χάρη: Με τα HDD η θερμοκρασία αρχικά ανεβαίνει γρήγορα και μετά δεν ανεβαίνει με τίποτα. Τυπική λειτουργία των λεπτόρευστων λιπαντικών. Θερμαίνονται γρήγορα, αλλά και ξεθερμαίνονται γρήγορα, λόγω ταχύτερης κυκλοφορίας στο κύκλωμα λίπανσης (τα έχω πει πολλάκις).

Οι ενδείξεις από οργανάκι σε οργανάκι διαφέρουν και δεν έχουν νόημα. Πάντως ο κινητήρας μας (TU5JP4) δουλεύει καλύτερα με σύγχρονο 30ρι, στροφάρει υπέροχα, ακούγεται υπέροχα και στο πλάκωμα κρατάει τις θερμοκρασίες χαμηλότερα από τα μεγαλύτερα ιξώδη.

Ο κινητήρας μου όταν ανοίχτηκε και ελέγθηκε με την ευκαιρία για τα τσιμουχάκια είχε μηδέν φθορά (φαίνεται κι από την κατανάλωση λιπαντικού που επανήλθε στα εργοστασιακά επίπεδα μετά τα τσιμουχάκια) και γυάλιζαν όλα. 135000χλμ και μηδέν φθορά. Όλα σανίδα. Άφθαρτο μοτέρ. Τί να πει κι ο Γιάννης με 190000χλμ που δεν ξεπέρασε ακόμη τα 200ml/1000χλμ τάπα χωρίς να ανοίξει ποτέ μοτέρ για οποιονδήποτε λόγο (βουνό-πίστα-πόλη το ίδιο κάνει αφού ο Γιάννης πάει παντού και πάντα τάπα - τώρα θα ηρεμήσει λίγο αλλά δεν αποκαλύπτω τον λόγο ακόμη - για καλό πρόκειται). Με HDD κι ο Γιάννης... Με HDD κι ο Μάκης που ακόμη παραμιλάει. Κι ο Μιχάλης με το C2 μία από τα ίδια. Και πολλοί άλλοι γνωστοί μου (όχι γνωστοί μέσω διαδικτύου) που πήραν, καμία αστοχία στην εφαρμογή παρά μόνο ενθουσιασμός από το αποτέλεσμα!

Δεν ξαναλλάζω λιπαντικό. Κατέληξα στο HDD γιατί μόνο με αυτό πλακώνω όσην ωρα θέλω χωρίς να με τρομάζει η θερμοκρασία στον μετρητή λαδιού του ταμπλό. Και το αλλάζω όχι επειδή ακούγεται το μοτέρ ή κάτι ανησυχητικό, αλλά μόνο από συνήθεια, αλλιώς ξεχνάω ότι πρέπει να ασχοληθώ με τα λάδια.

---

ACEA A5 σημαίνει longlife με φυσιολογική χρήση (normal service)
ACEA A3 σημαίνει longlife με σκληρή χρήση (severe service)
Όσοι το πηδάτε το γκάζι μένετε σε A3 σταθεροί. Η Α5 είναι για καθημερινή-μικτή οδήγηση και όχι για όλην την ώρα τάπα!

- Όσοι με κινητήρες 8v επιλέξτε ΑΜΟ, στροφάρει τέλεια και δεν χαλάει "ποτέ".
- Όσοι με 16v (πλην Rallye και παλιά μοτέρ) επιλέξτε AFL ή HDD.
- Όσοι με Rallye (TU5J4 και J4S) ή παλιά 16V επιλέγετε ΑΜΟ λόγω ανοχών, εάν για κάποιον λόγο το μοτέρ είναι αφάγωτο χρησιμοποιήστε άνετα και AFL.
- Όσοι με τα παλιότερα 2λιτρα πάτε για AMO ή AFL.
- Όσοι με μεταγενέστερα 2λιτρα ή RC πάτε για AFL ή HDD.
- Όσοι με τον καινούριο 1.6T πάτε για HDD και μόνο (απαιτείται αυστηρά 30ρι με ACEA A3).

Αυτά εάν επιλέξετε AMSOIL.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 07:46:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Γκάζι στο πάτωμα για 1300+χλμ για άλλη μία φορά. Αλλά το φράγμα των 3 ωρών πάλι δεν κατάφερα να το σπάσω...

Θα σκάσω αν δεν το πώ.

510 χλμ. που είναι περίπου η απόσταση Θεσσαλονίκη-Αθήνα, για να το κάνεις σε 3 παρά ώρες πρέπει να έχεις 170 χ.α.ω. και κάτι μέση ωριαία ταχύτητα στο trip computer. Όσο και να θες, θα περάσεις από τα Τέμπη.

Δεν πρόκειται να σπάσει το "φράγμα των 3 ωρών" κύριε Γκαζοφονιά μου Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 09:03:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Γκάζι στο πάτωμα για 1300+χλμ για άλλη μία φορά. Αλλά το φράγμα των 3 ωρών πάλι δεν κατάφερα να το σπάσω...

Θα σκάσω αν δεν το πώ.

510 χλμ. που είναι περίπου η απόσταση Θεσσαλονίκη-Αθήνα, για να το κάνεις σε 3 παρά ώρες πρέπει να έχεις 170 χ.α.ω. και κάτι μέση ωριαία ταχύτητα στο trip computer. Όσο και να θες, θα περάσεις από τα Τέμπη.

Δεν πρόκειται να σπάσει το "φράγμα των 3 ωρών" κύριε Γκαζοφονιά μου Very happy

Εξαρταται ποτε θα περασεις απο τα τεμπη!
Αν περασεις νυχτα 'η ξημερωματα, μπορει να μην συναντησεις αυτοκινητο μπροστα σου!(μου εχει τυχει)


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ultra-one (Χάρης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)

Ένταξη: 13 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 1792
Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 09:58:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Για τον Χάρη: Με τα HDD η θερμοκρασία αρχικά ανεβαίνει γρήγορα και μετά δεν ανεβαίνει με τίποτα. Τυπική λειτουργία των λεπτόρευστων λιπαντικών. Θερμαίνονται γρήγορα, αλλά και ξεθερμαίνονται γρήγορα, λόγω ταχύτερης κυκλοφορίας στο κύκλωμα λίπανσης (τα έχω πει πολλάκις).

Οι ενδείξεις από οργανάκι σε οργανάκι διαφέρουν και δεν έχουν νόημα. Πάντως ο κινητήρας μας (TU5JP4) δουλεύει καλύτερα με σύγχρονο 30ρι, στροφάρει υπέροχα, ακούγεται υπέροχα και στο πλάκωμα κρατάει τις θερμοκρασίες χαμηλότερα από τα μεγαλύτερα ιξώδη.

Όντως!!!!

Μέσα στην πόλη σταμάτα-ξεκίνα για μια ώρα (και με χαμηλές στροφές) το λάδι έδειχνε πάνω από τους 115 και μου έδωσε την εντύπωση ότι θα ανεβάζει θερμοκρασίες.
Το περασμένο ΣΚ όμως που πήγα προς Αράχωβα μεριά, ακόμη και με 150-160χάω στην Εθνική και πλάκωμα στις στροφές, η θερμοκρασία δεν ανέβηκε σε καμία φάση πάνω από 120.
Επίσης κάτι αξιοσημείωτο είναι ότι μέσα σε 5-6 λεπτά οδήγησης φτάνει στους 90-100 βαθμούς και είναι έτοιμο για πλάκωμα!

Πάντως το HDD 5W-30 δείχνει πολύ καλό. Ο χρόνος θα δείξει αν είναι καλύτερο από το (μέχρι τώρα αγαπημένο μου Motul 300V 5W-30).

Σίγουρα θα συμφωνήσω απόλυτα ότι τελικά τα μοτέρ μας δουλεύουν ΠΑΑΑΡΑΑ πολύ καλύτερα με λεπτόρευστα λάδια από ότι με 40άρια-50άρια-60άρια. Cool


Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 10:03:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Εξαρταται ποτε θα περασεις απο τα τεμπη!
Αν περασεις νυχτα 'η ξημερωματα, μπορει να μην συναντησεις αυτοκινητο μπροστα σου!(μου εχει τυχει)

Off Topic
Επειδή πέτυχα πέρισυ το σκηνικό αυτό (άδειος δρόμος στα Τέμπη), πάνω από 130 μπροστά από την Αγ. Παρασκευή, δεν μπορείς να περάσεις, που να έχεις και Evo, ενώ η μέγιστη ταχύτητα για τις περισσότερες στροφές της διαδρομής είναι περί τα 110-120 χ.α.ω. Επίσης ο δρόμος από Σκοτίνα μέχρι και μετά τα Τέμπη, είναι μια λωρίδα ανά κατεύθυνση σχεδόν με αρκετά σφιχτή διαδρομή (βλ. Κάστρο Πλαταμώνα κλπ.) οπότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, αν ΔΕΝ πετύχεις τον δρόμο άδειο.

Για να καλύψεις μια τέτοια πτώση στην μέση ωριαία ταχύτητα, πρέπει μετά να πάς με 220 (όσοι καταφέρνουν και τα πιάνουν με τα 206) για όση ώρα ήσουν μέσα στα Τέμπη. Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 12:39:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σιγουρα Σταυρο στα τεμπη δεν πιανεις 170 μεση, απλα αν ειναι αδειος ο δρομος το καθαριζεις σε 5 λεπτα οπως λες 120-130.

Αλλα ειμεθα οφφ τοπικ οποτε....


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 81, 82, 83 ... 161, 162, 163  Επόμενη
Σελίδα 82 από 163

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3492s (PHP: 54% - SQL: 46%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on