Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 06 Ιούν 2008, 13:23:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα 8100 Xαρη!
Επισης εχω να προσθεσω οτι η τελευταια σειρα 8100 πρεπει να εχει βελτιωθει σημαντικα καθως δεν βλεπω ουτε τραχυτητα στο μοτερ μετα τα 7500 οπως εβλεπα παλια.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 02:01:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πήρα το αυτοκίνητο από το σέρβις σήμερα και έβαλα τελικά τα Amsoil HDD 5W-30.
Οδήγησα το αυτοκίνητο καμιά ώρα μέσα στην Αθήνα χωρίς να το στροφάρω ιδιαίτερα και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι η κανονική θερμοκρασία αυτού του λαδιού σταθεροποιείται μόλις πριν την γραμμή των 115 βαθμών ενώ το Motul 300v 5W-30 θυμάμαι ότι μόλις περνούσε τη γραμμή των 90 βαθμών!!!!
Οι υπόλοιποι που βάλατε HDD έχετε προσέξει το ίδιο πράγμα????
Και όταν ζοριστεί πόσο πάει?????????? Έιμαι περίεργος να δω!
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 03:22:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Οι υπόλοιποι που βάλατε HDD έχετε προσέξει το ίδιο πράγμα????
Και όταν ζοριστεί πόσο πάει?????????? Έιμαι περίεργος να δω! |
Ναι.
Και μαλακώνει και ο ήχος του κινητήρα σε σχέση με τα 8100, και δείχνει και πιο εύστροφος ο κινητήρας.
Όταν ζοριστεί (10 λεπτα 2α-3η με απανωτό στροφιλίκι) μια γραμμή πάνω από τους 115.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 11:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | [Όταν ζοριστεί (10 λεπτα 2α-3η με απανωτό στροφιλίκι) μια γραμμή πάνω από τους 115. |
Στους 140???????? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 11:48:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ultra-one έγραψε: | Steve έγραψε: | [Όταν ζοριστεί (10 λεπτα 2α-3η με απανωτό στροφιλίκι) μια γραμμή πάνω από τους 115. |
Στους 140????????  |
Μια γραμμή ρε ΑΛΒΑΝΕ όχι ένα κουτάκι. 1 χιλιοστό πάνω από τους 115. Μια γραμμ.η
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 12:45:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω παντως με τη ψυκτρα λαδιου εχω ξεχασει τι σημαινει λαδι...
σχεδον μου ειναι αχρηστο το οργανο!
συμφωνα με αργυρη αν καταλαβα καλα στα 206 η υψκτρα αυτη παιρνει χαμηλα διπλα απο τρομπα νερου με αποτελεσμα το νερο που παει στη ψυκτρα να ειναι καρακρυο
ενω στα 106 παιρνει απο πιο ψηλα οποτε και ειναι πιο ζεστο εξου και που λενε οτι στα 106 δε κανει τοσο τρομερη δουλεια και βαζουν ψυγειο κανονικο λαδιου
σταυρο ψαξε βρες μια οπωσδηποτε  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 14:33:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εγω παντως με τη ψυκτρα λαδιου εχω ξεχασει τι σημαινει λαδι...
σχεδον μου ειναι αχρηστο το οργανο!
συμφωνα με αργυρη αν καταλαβα καλα στα 206 η υψκτρα αυτη παιρνει χαμηλα διπλα απο τρομπα νερου με αποτελεσμα το νερο που παει στη ψυκτρα να ειναι καρακρυο
ενω στα 106 παιρνει απο πιο ψηλα οποτε και ειναι πιο ζεστο εξου και που λενε οτι στα 106 δε κανει τοσο τρομερη δουλεια και βαζουν ψυγειο κανονικο λαδιου
σταυρο ψαξε βρες μια οπωσδηποτε  |
Μισό γιατί μου φαίνεται κουλό.
Οι ψύκτρες λαδιού που ξέρω είναι αερόψυκτες, και όχι υδρόψυκτες με κύκλωμα από το νερό του ψυγείου. (συγκεκριμένα κάτι Setrab που κοιτούσα επί εποχών 1.4 16v)
Εσένα Τάκη τί ψύκτρα είναι? Είσαι σίγουρος ότι ψύχεται με νερό του ψυγείου? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 19:51:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι η ψήκτρα του 106 και είναι συνδεδεμένη στο κάτω κολάρο του ψυγείου νερού και γι’ αυτό δεν ανεβάζει θερμοκρασία λαδιού. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 22:01:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γα**το να μη μενεις αθηνα...
θα του το κλειναμε αποκλειστικα για μας τους δυο με το μηνα το μαγαζι του αργυρη!!!
αυτη τη ψυκτρα-παπαρια καλο ειναι να τη ψαξεις σε παλιατζηδες δεν εχει νοημα να τη παρεις καινουργια...
αν θυμαμαι καλα τα κολαρα που λειπουν για να συνδε3θουν ειχαν κατω απο 20ευρω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 22:39:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | γα**το να μη μενεις αθηνα...
θα του το κλειναμε αποκλειστικα για μας τους δυο με το μηνα το μαγαζι του αργυρη!!!
αυτη τη ψυκτρα-παπαρια καλο ειναι να τη ψαξεις σε παλιατζηδες δεν εχει νοημα να τη παρεις καινουργια...
αν θυμαμαι καλα τα κολαρα που λειπουν για να συνδε3θουν ειχαν κατω απο 20ευρω |
Αν είχα δώσει εκείνα τα επιπλέον 1500 ρημαδοευρώ στις 28 Απριλίου το 2004, θα το είχα κλείσει αποκλειστικά για εμένα με το μήνα, και δύσκολα θα προλάβενε να εξυπηρετήσει και 2ο άτομο 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 22:45:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να την βάλεις πρέπει να μην έχεις των καταλυτη μπροστά ξεκινάμε από αυτό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιούν 2008, 23:04:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Για να την βάλεις πρέπει να μην έχεις των καταλυτη μπροστά ξεκινάμε από αυτό. |
Υπάρχει ήδη ολόκληρη εξάτμιση από rallye με δίχαλο και τον καταλύτη κάτω από τον λεβιέ
Συνέχισε 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 14 Ιούν 2008, 06:46:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλεις το 3 αν μπορείς να το βρεις μεταχειρισμένο , το 2 αφού έχεις είδη μεταλλικό φίλτρο και τελείωσες από εδώ.
και μετά παίρνεις ένα κάτω κολάρο νερού code 1351GZ από 206 αυτόματο με ψυγείο λαδιού για το Α.Κ.Τ (αυτόματο , κιβώτιο , ταχυτήτων) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 02:31:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να βοηθήσω λίγο...
Περί TU5JP4 και HDD ο λόγος...
Κατανάλωνα 200ml/1000χλμ. Πριν ένα μήνα άνοιξα μοτέρ (135000χλμ) και άλλαξα τσιμουχάκια. Καταναλώνω 0-50ml/1000χλμ με κανονικό έως τέρμα γκάζι. Κατέβηκα Αθήνα για τις οργανωτικές ανάγκες του Ρ.Ακρόπολις και είδα πολλές φορές 220+ στο κοντέρ όχι απαραίτητα σε ευθείες (ξυραφιάζει το ρημάδι μετά την αλλαγή του πολλαπλασιαστή!). Γκάζι στο πάτωμα για 1300+χλμ για άλλη μία φορά. Αλλά το φράγμα των 3 ωρών πάλι δεν κατάφερα να το σπάσω...
Για τον Χάρη: Με τα HDD η θερμοκρασία αρχικά ανεβαίνει γρήγορα και μετά δεν ανεβαίνει με τίποτα. Τυπική λειτουργία των λεπτόρευστων λιπαντικών. Θερμαίνονται γρήγορα, αλλά και ξεθερμαίνονται γρήγορα, λόγω ταχύτερης κυκλοφορίας στο κύκλωμα λίπανσης (τα έχω πει πολλάκις).
Οι ενδείξεις από οργανάκι σε οργανάκι διαφέρουν και δεν έχουν νόημα. Πάντως ο κινητήρας μας (TU5JP4) δουλεύει καλύτερα με σύγχρονο 30ρι, στροφάρει υπέροχα, ακούγεται υπέροχα και στο πλάκωμα κρατάει τις θερμοκρασίες χαμηλότερα από τα μεγαλύτερα ιξώδη.
Ο κινητήρας μου όταν ανοίχτηκε και ελέγθηκε με την ευκαιρία για τα τσιμουχάκια είχε μηδέν φθορά (φαίνεται κι από την κατανάλωση λιπαντικού που επανήλθε στα εργοστασιακά επίπεδα μετά τα τσιμουχάκια) και γυάλιζαν όλα. 135000χλμ και μηδέν φθορά. Όλα σανίδα. Άφθαρτο μοτέρ. Τί να πει κι ο Γιάννης με 190000χλμ που δεν ξεπέρασε ακόμη τα 200ml/1000χλμ τάπα χωρίς να ανοίξει ποτέ μοτέρ για οποιονδήποτε λόγο (βουνό-πίστα-πόλη το ίδιο κάνει αφού ο Γιάννης πάει παντού και πάντα τάπα - τώρα θα ηρεμήσει λίγο αλλά δεν αποκαλύπτω τον λόγο ακόμη - για καλό πρόκειται). Με HDD κι ο Γιάννης... Με HDD κι ο Μάκης που ακόμη παραμιλάει. Κι ο Μιχάλης με το C2 μία από τα ίδια. Και πολλοί άλλοι γνωστοί μου (όχι γνωστοί μέσω διαδικτύου) που πήραν, καμία αστοχία στην εφαρμογή παρά μόνο ενθουσιασμός από το αποτέλεσμα!
Δεν ξαναλλάζω λιπαντικό. Κατέληξα στο HDD γιατί μόνο με αυτό πλακώνω όσην ωρα θέλω χωρίς να με τρομάζει η θερμοκρασία στον μετρητή λαδιού του ταμπλό. Και το αλλάζω όχι επειδή ακούγεται το μοτέρ ή κάτι ανησυχητικό, αλλά μόνο από συνήθεια, αλλιώς ξεχνάω ότι πρέπει να ασχοληθώ με τα λάδια.
---
ACEA A5 σημαίνει longlife με φυσιολογική χρήση (normal service)
ACEA A3 σημαίνει longlife με σκληρή χρήση (severe service)
Όσοι το πηδάτε το γκάζι μένετε σε A3 σταθεροί. Η Α5 είναι για καθημερινή-μικτή οδήγηση και όχι για όλην την ώρα τάπα!
- Όσοι με κινητήρες 8v επιλέξτε ΑΜΟ, στροφάρει τέλεια και δεν χαλάει "ποτέ".
- Όσοι με 16v (πλην Rallye και παλιά μοτέρ) επιλέξτε AFL ή HDD.
- Όσοι με Rallye (TU5J4 και J4S) ή παλιά 16V επιλέγετε ΑΜΟ λόγω ανοχών, εάν για κάποιον λόγο το μοτέρ είναι αφάγωτο χρησιμοποιήστε άνετα και AFL.
- Όσοι με τα παλιότερα 2λιτρα πάτε για AMO ή AFL.
- Όσοι με μεταγενέστερα 2λιτρα ή RC πάτε για AFL ή HDD.
- Όσοι με τον καινούριο 1.6T πάτε για HDD και μόνο (απαιτείται αυστηρά 30ρι με ACEA A3).
Αυτά εάν επιλέξετε AMSOIL.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 07:46:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Γκάζι στο πάτωμα για 1300+χλμ για άλλη μία φορά. Αλλά το φράγμα των 3 ωρών πάλι δεν κατάφερα να το σπάσω... |
Θα σκάσω αν δεν το πώ.
510 χλμ. που είναι περίπου η απόσταση Θεσσαλονίκη-Αθήνα, για να το κάνεις σε 3 παρά ώρες πρέπει να έχεις 170 χ.α.ω. και κάτι μέση ωριαία ταχύτητα στο trip computer. Όσο και να θες, θα περάσεις από τα Τέμπη.
Δεν πρόκειται να σπάσει το "φράγμα των 3 ωρών" κύριε Γκαζοφονιά μου 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 09:03:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Γκάζι στο πάτωμα για 1300+χλμ για άλλη μία φορά. Αλλά το φράγμα των 3 ωρών πάλι δεν κατάφερα να το σπάσω... |
Θα σκάσω αν δεν το πώ.
510 χλμ. που είναι περίπου η απόσταση Θεσσαλονίκη-Αθήνα, για να το κάνεις σε 3 παρά ώρες πρέπει να έχεις 170 χ.α.ω. και κάτι μέση ωριαία ταχύτητα στο trip computer. Όσο και να θες, θα περάσεις από τα Τέμπη.
Δεν πρόκειται να σπάσει το "φράγμα των 3 ωρών" κύριε Γκαζοφονιά μου  |
Εξαρταται ποτε θα περασεις απο τα τεμπη!
Αν περασεις νυχτα 'η ξημερωματα, μπορει να μην συναντησεις αυτοκινητο μπροστα σου!(μου εχει τυχει)
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 09:58:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Για τον Χάρη: Με τα HDD η θερμοκρασία αρχικά ανεβαίνει γρήγορα και μετά δεν ανεβαίνει με τίποτα. Τυπική λειτουργία των λεπτόρευστων λιπαντικών. Θερμαίνονται γρήγορα, αλλά και ξεθερμαίνονται γρήγορα, λόγω ταχύτερης κυκλοφορίας στο κύκλωμα λίπανσης (τα έχω πει πολλάκις).
Οι ενδείξεις από οργανάκι σε οργανάκι διαφέρουν και δεν έχουν νόημα. Πάντως ο κινητήρας μας (TU5JP4) δουλεύει καλύτερα με σύγχρονο 30ρι, στροφάρει υπέροχα, ακούγεται υπέροχα και στο πλάκωμα κρατάει τις θερμοκρασίες χαμηλότερα από τα μεγαλύτερα ιξώδη. |
Όντως!!!!
Μέσα στην πόλη σταμάτα-ξεκίνα για μια ώρα (και με χαμηλές στροφές) το λάδι έδειχνε πάνω από τους 115 και μου έδωσε την εντύπωση ότι θα ανεβάζει θερμοκρασίες.
Το περασμένο ΣΚ όμως που πήγα προς Αράχωβα μεριά, ακόμη και με 150-160χάω στην Εθνική και πλάκωμα στις στροφές, η θερμοκρασία δεν ανέβηκε σε καμία φάση πάνω από 120.
Επίσης κάτι αξιοσημείωτο είναι ότι μέσα σε 5-6 λεπτά οδήγησης φτάνει στους 90-100 βαθμούς και είναι έτοιμο για πλάκωμα!
Πάντως το HDD 5W-30 δείχνει πολύ καλό. Ο χρόνος θα δείξει αν είναι καλύτερο από το (μέχρι τώρα αγαπημένο μου Motul 300V 5W-30).
Σίγουρα θα συμφωνήσω απόλυτα ότι τελικά τα μοτέρ μας δουλεύουν ΠΑΑΑΡΑΑ πολύ καλύτερα με λεπτόρευστα λάδια από ότι με 40άρια-50άρια-60άρια. 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 10:03:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Εξαρταται ποτε θα περασεις απο τα τεμπη!
Αν περασεις νυχτα 'η ξημερωματα, μπορει να μην συναντησεις αυτοκινητο μπροστα σου!(μου εχει τυχει) |
Επειδή πέτυχα πέρισυ το σκηνικό αυτό (άδειος δρόμος στα Τέμπη), πάνω από 130 μπροστά από την Αγ. Παρασκευή, δεν μπορείς να περάσεις, που να έχεις και Evo, ενώ η μέγιστη ταχύτητα για τις περισσότερες στροφές της διαδρομής είναι περί τα 110-120 χ.α.ω. Επίσης ο δρόμος από Σκοτίνα μέχρι και μετά τα Τέμπη, είναι μια λωρίδα ανά κατεύθυνση σχεδόν με αρκετά σφιχτή διαδρομή (βλ. Κάστρο Πλαταμώνα κλπ.) οπότε δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, αν ΔΕΝ πετύχεις τον δρόμο άδειο.
Για να καλύψεις μια τέτοια πτώση στην μέση ωριαία ταχύτητα, πρέπει μετά να πάς με 220 (όσοι καταφέρνουν και τα πιάνουν με τα 206) για όση ώρα ήσουν μέσα στα Τέμπη. 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Ιούν 2008, 12:39:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγουρα Σταυρο στα τεμπη δεν πιανεις 170 μεση, απλα αν ειναι αδειος ο δρομος το καθαριζεις σε 5 λεπτα οπως λες 120-130.
Αλλα ειμεθα οφφ τοπικ οποτε....
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|