PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Ηλεκτρικό turbo....απάτη?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2007, 11:13:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μεγαλυτερη παροχη αερα ομως χριαζετε και παραπανω καυσιμο για να δρασει σωστα.
Αλλιως το μιγμα μας ειναι φτωχο.
14,7 μερη αερα αποδιδουν τα μεγιστα με 1 μερος βενζινης.
Στην πραγματικοτητα μπορουμε να ριξουμε οση βενζινη θελουμε αλλα δεν θα καταφερουμε τιποτα αν δεν εχουμε τον απαιτουμενο αερα για να αναμιχθει και να αποδοσει την ιπποδυναμη που ζητουμε.
Γι'αυτο κανουμε τα παντα για να εχουμε περισσοτερο μιγμα στον θαλαμο καυσης.
Ειτε τουρμπιζοντας ειτε με πιο αγριους εκκεντροφορους ειτε ειτε ειτε.
Τωρα οι απατες που υπαρχουν ειναι πολλες.
Προσοχη θελει και να μιλαμε με ατομα που ξερουν.
Τα ατομα που κοιτανε πως να πουλησουν και μονο μην τα ακουτε.
Γιατι μεχρι και γιωσεις μπορουν να σας πουλησουν για να παρετε καποιο παραπανω αλογο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2007, 12:28:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανένα ουσιώδες post, καμία χρήσιμη πληροφορία.

Άλλο ένα post δηλαδή από τον spammer, brz20.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιαν 2008, 14:20:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως καθαρα θεωριτικα γινετε να γινει και κατι custom με ανταλλακτικα απο κανονικη εισαγωγη τουρμπινας και φυσικα με προγραμμα κλπ κλπ....
γινεται...αμα αναλογιστουμε οτι υπαρχουν ηλεκτρικοι κινητηρες (μοντελισμου κατακορον) που στροφαρουν στα 20.000+ rpm νομιζω οτι γινεται....!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 10:31:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
Παντως καθαρα θεωριτικα γινετε να γινει και κατι custom με ανταλλακτικα απο κανονικη εισαγωγη τουρμπινας και φυσικα με προγραμμα κλπ κλπ....
γινεται...αμα αναλογιστουμε οτι υπαρχουν ηλεκτρικοι κινητηρες (μοντελισμου κατακορον) που στροφαρουν στα 20.000+ rpm νομιζω οτι γινεται....!

Αυτό που λες ακριβώς το είχα σκεφτεί και εγώ.
Το θέμα είναι ότι χρειάζεσαι κιβώτιο ώστε από τις 20000 να πας στις 120.000 αν θες απευθείας οδήγηση, αλλιώς χρειάζεται και ιμάντας.
Ο έλεγχος ταχύτητας μπορεί να γίνεται ηλεκτρονικά, είναι πανεύκολο.
ΤΟ θέμα όμως είναι ότι τα μοτέρ που αναφέρεις πάσχουν από ροπή και δεν αντέχουν σε συνεχή χρήση, διαλύονται τα καρβουνάκια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 14:24:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιαν 2008, 15:17:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο?


Tωρα αυτο το λες ειρωνικα??
Τελος παντων αμα σκεφτεις οτι δουλευοντας στον κοφτη ενα τετοιο μοτερ θελει 1 αμπεροριο (1000mah)....γινεται!

Υπαρχουν και brushless μοτερ χωρις καρβουνακια!!!!!
με μεγαλλητερη ροπη και φυσικα εννοειται τοι θα ειναι με ιμαντα γιατι με κιβωτιο θα χανεις ενα καρο δυναμης σε μηχανικες απωλειες....

Δεν θα απολυθω...... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 09:54:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Giannis307 έγραψε:
volvos έγραψε:
μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο?


Tωρα αυτο το λες ειρωνικα??
Τελος παντων αμα σκεφτεις οτι δουλευοντας στον κοφτη ενα τετοιο μοτερ θελει 1 αμπεροριο (1000mah)....γινεται!

Υπαρχουν και brushless μοτερ χωρις καρβουνακια!!!!!
με μεγαλλητερη ροπη και φυσικα εννοειται τοι θα ειναι με ιμαντα γιατι με κιβωτιο θα χανεις ενα καρο δυναμης σε μηχανικες απωλειες....

Δεν θα απολυθω...... Rolling eyes

Δε νομίζω να το είπε ειρωνικά.
Με σωστό κιβώτιο έχεις ελάχιστες απώλειες (δες τον Rotrex). Πάντως σίγουρα θα τραβάει ρεύμα. Άνετα 6-7 Αh.
Πάντως ένα τέτοιο μοτέρ πρέπει να στοιχίζει κοντά στα 300Ε. Έχει ενδιαφέρον πάντως
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 11:44:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Embarassed Embarassed Very happy Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 12:13:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχάς καλησπέρα και καλός σας βρήκα στο forum αυτό.
πρόσφατα αγόρασα ενα μεταχερισμένο Pug 206 cc 1600cc .

Και σκέφτομαι τρόπους οικονομικούς να του δώσω λιγα άτια παραπάνω.

Το εν λόγο προιον "E-ram electric supercharger" http://www.electricsupercharger.com/
στην θεωρία τουλάχιστον θα πρέπει να δίνει κάτι παραπάνω σε επιδώσεις. ΕΙναι σαν να βαζουμε μια φιλτροχωάνη με εισαγωγή αέρα απευθείας απο ένα εξωτερικό σημέιο του αυτοκινήτου. (μεγαλύτερη ποσότητα και πυκνότητα αέρα). Άρα γιατι να μην δουλεύει?

Το μόνο "κόλημα" που σκέφτομαι εγώ ειναι το να μήν μπορεί ο εγκέφαλος να καταγράψει την μεγαλύτερη ποσότητα-ποιότητα αέρα και να ρίξει το ανάλογα παραπάνω καύσιμο για την καλύτερη-αποδοτικότερη καύση.

Πάντος τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνουν στην σελίδα τους και όλο το θεωριτικό υπόβαθρο κτλ φαίνεται να στέκει.

εμένα μου μείαζει με ενα φτηνιάρικο ξάδερφο του κανονικού turbo (έχουν την ίδια θεοριτική βαση τουλάχιστον)

Επίσης σε κάποιο Αγγλικό περιοδικό ειχα δεί ενα review με τίτλο "E-Ram Turbo, what others make fun of we test and prove!"
και εν ολίγης έλεγε οτι τα συγκεκριμένα προιόντα τα σνομπάρουν ολοι αλλα αυτοί τα δοκίμασαν και όντος δίνουν το boost που υπόσχοντε.

Επίσης κατι άλλο που πέτυχα σε ενα news post, οτι η εταιρία πισω απο το E-Ram στην περσινή παγκόσμια έκθεση αυτοκινήτων και πειραγματών κτλ στο las Vegas κέρδισε 7 από τα 10 βραβεία ανάμεσα σε προιόντα 3.500 εκθετών! ειναι κατι αυτό έτσι?

Τεσπα. Δεν διαφημίζω τιποτα ουτε καν έχω αγοράσει το εν λόγο προιόν (ακόμα τουλαχιστον) απλός στο θεωρητικό υπόβαθρο με έχει πεισει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 12:23:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρηματα πεταμενα στον δρομο... Exclamation
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 13:16:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ξέρω οτι ειμαι καινούριος και δεν θέλω να προκαλώ αλλά μια λιτή και απαξιοτική απαντηση του στύλ "Χρηματα πεταμενα στον δρομο..." δεν βοηθάει ούτε ειναι άποψη . Με την ίδια λογική ότι αναβαθμήσεις για επιδώσεις ή εικαστικές κανουμε στα αμάξια μας ειναι "Χρηματα πεταμενα στον δρομο..." στην κυριολεξία (λογοπαίγνιο). Smile

Γιατί πιστεύεις οτι δεν αξίζει? αν ειναι κάποιος να προβεί σε αναβάθμηση της εισαγωγής του αντί να βάλει μια φιλτοχοάνη ή σκούπα που θα του βγούν 150-200Ε γιατί να μήν βάλει ενα τέτοιο με 250?

Πού πιστεύειες οτι δεν λειτουργεί η ιδέα αυτή στην θεωρία? Γιατί αποτι κατάλαβα δεν το έχει δοκιμάσει κανένας εδώ μεσα για να έχουμε πρακτική αποψη..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:01:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι με 50Ε βαζεις ενα panel και βγαζεις και τους πνιχτες με το ιδιο αποτελεσμα.
Και σου μενουν και τα 200.

Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:30:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:


Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο.


ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:37:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσα watt είναι το ανεμιστηράκι; Laughing Cool


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5109
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:48:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτό το ανεμιστηράκι είναι στυλ tower Η/Υ... Περισσότερο θα εμποδίζει τον αέρα, παρά θα του δίνει και συμπίεση κιόλας!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:52:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Pughell έγραψε:


Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο.


ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι..


Για να δεις αν δουλεύει το... ανεμιστηράκι, θα πρέπει να υπολογίσεις ταχύτητα αέρα στην εισαγωγή κατά την πλήρωση των θαλάμων καύσης, σε όλο το εύρος στροφών.

Επειδή η ταχύτητα αέρα σε υψηλές στροφές του κινητήρα είναι πάρα πολύ μεγάλη, σου λέω από τώρα ότι δεν υπάρχει περίπτωση κανένα ανεμιστηράκι να επιτύχει υπερπλήρωση. Αν θα καταφέρει κάτι το ανεμιστηράκι είναι στις πολύ χαμηλές στροφές που εκεί η ταχύτητα εισόδου είναι πιο μικρή. Το κέρδος που θα έχεις είναι πολύ δυσανάλογο της τιμής που θα πληρώσεις.

Αν ασχολείσαι με μαθηματικά/φυσική, μπορείς να υπολογίσεις ταχύτητα και πόσα κυβικά αέρα χρειάζεται ένας κινητήρας 1,6 λίτρων στις 6.000 στροφές/λεπτό.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:55:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
Pughell έγραψε:


Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο.


ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι..

Καταρχην δεν αυξανει την συμπιεση αλλα την πιεση του αερα.
Απο εκει και περα,το 1 psi ειναι 0,07 bar...
Γελοιο νουμερο...
Οποτε δεν μιλαμε για ουσιαστικη πιεση οπως καταλαβες. Laughing
Αν "σηκωνε" 0,1+ bar,εκει οντως θα λεγαμε οτι κανει κατι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:58:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι..

Ε πόση είναι αυτή η συμπίεση που δημιουργεί το παπαρο-ανεμιστηράκι?

0.00001 bar? Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δεν ειναι τοσο χαλια ρε το ανεμιστηρακί. Το συγκεκριμένο προιον δεν ειναι σαν κατι φτηνιάρικα στo ebay με 50Ε ειναι πλαστικά

"The e-RAM Electric Supercharger produces on demand, the pressurizing effects greater than a perfectly designed ram-air system traveling at over 220 MPH, even when your car is standing still. To accomplish this, the e-RAM incorporates a custom high-power electric motor built specifically to our proprietary specifications, drawing over 830WATTS of electrical energy (1.2HP of electrical energy directly from the car battery) while running at a speed of 25,300rpm. We mate this up to a specially designed fully enclosed axial-flow fan unit that is desined much like a single stage of a jet turbine, incorporating tight enough tolerances between the fan blades and the internal walls to provide a high capability of air-flow with a mild pressure generating potential. When energized, the e-RAM tries to flow 800cfm into the intake, but since 2L engines only require 190 cfm at 6000 rpm, and 5.0L engines only require 470 CFM at 6000 rpm, it is the differential in airflow from what the e-RAM is trying to flow vs. what the engine is trying to take in that generates the positive pressure in the intake.

Since the e-RAM is 3.75" inside diameter, even with the motor in the center, it allows a free air-flow equivalent of a 3.1" diameter intake tube, so it does not create any restriction in the intake system when not energized during part-throttle conditions. "

http://www.electricsupercharger.com/faq.html#1
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 15:26:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω πιστευω οτι ειναι ακομα πιο χαλια απο οσο πιστευα... Laughing

Παντως αν οντως ειναι ετσι οπως γραφουν,την δυναμη που λεει οτι κερδιζεις,την χανεις απο το ρευμα που τραβαει για να δουλεψει ρε! Rotfl

Τεσπα,προβληματισου αν θελεις να το βαλεις στο αμαξι σου...
Τετοια κυκλοφορουν στο εμποριο εδω και χρονια και μονο καποιοι ηλιθιοι τα εβαλαν για να ανακαλυψουν οτι εκαναν μια τρυπα στο νερο.
Απο οτι βλεπεις παντως,ολοι ειναι καθετοι στο κατα ποσο δουλευει. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 2 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2376s (PHP: 67% - SQL: 33%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on