Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Νοέ 2007, 11:13:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η μεγαλυτερη παροχη αερα ομως χριαζετε και παραπανω καυσιμο για να δρασει σωστα.
Αλλιως το μιγμα μας ειναι φτωχο.
14,7 μερη αερα αποδιδουν τα μεγιστα με 1 μερος βενζινης.
Στην πραγματικοτητα μπορουμε να ριξουμε οση βενζινη θελουμε αλλα δεν θα καταφερουμε τιποτα αν δεν εχουμε τον απαιτουμενο αερα για να αναμιχθει και να αποδοσει την ιπποδυναμη που ζητουμε.
Γι'αυτο κανουμε τα παντα για να εχουμε περισσοτερο μιγμα στον θαλαμο καυσης.
Ειτε τουρμπιζοντας ειτε με πιο αγριους εκκεντροφορους ειτε ειτε ειτε.
Τωρα οι απατες που υπαρχουν ειναι πολλες.
Προσοχη θελει και να μιλαμε με ατομα που ξερουν.
Τα ατομα που κοιτανε πως να πουλησουν και μονο μην τα ακουτε.
Γιατι μεχρι και γιωσεις μπορουν να σας πουλησουν για να παρετε καποιο παραπανω αλογο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 01 Ιαν 2008, 14:20:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως καθαρα θεωριτικα γινετε να γινει και κατι custom με ανταλλακτικα απο κανονικη εισαγωγη τουρμπινας και φυσικα με προγραμμα κλπ κλπ....
γινεται...αμα αναλογιστουμε οτι υπαρχουν ηλεκτρικοι κινητηρες (μοντελισμου κατακορον) που στροφαρουν στα 20.000+ rpm νομιζω οτι γινεται....! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 10:31:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | Παντως καθαρα θεωριτικα γινετε να γινει και κατι custom με ανταλλακτικα απο κανονικη εισαγωγη τουρμπινας και φυσικα με προγραμμα κλπ κλπ....
γινεται...αμα αναλογιστουμε οτι υπαρχουν ηλεκτρικοι κινητηρες (μοντελισμου κατακορον) που στροφαρουν στα 20.000+ rpm νομιζω οτι γινεται....! |
Αυτό που λες ακριβώς το είχα σκεφτεί και εγώ.
Το θέμα είναι ότι χρειάζεσαι κιβώτιο ώστε από τις 20000 να πας στις 120.000 αν θες απευθείας οδήγηση, αλλιώς χρειάζεται και ιμάντας.
Ο έλεγχος ταχύτητας μπορεί να γίνεται ηλεκτρονικά, είναι πανεύκολο.
ΤΟ θέμα όμως είναι ότι τα μοτέρ που αναφέρεις πάσχουν από ροπή και δεν αντέχουν σε συνεχή χρήση, διαλύονται τα καρβουνάκια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 14:24:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Ιαν 2008, 15:17:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο? |
Tωρα αυτο το λες ειρωνικα??
Τελος παντων αμα σκεφτεις οτι δουλευοντας στον κοφτη ενα τετοιο μοτερ θελει 1 αμπεροριο (1000mah)....γινεται!
Υπαρχουν και brushless μοτερ χωρις καρβουνακια!!!!!
με μεγαλλητερη ροπη και φυσικα εννοειται τοι θα ειναι με ιμαντα γιατι με κιβωτιο θα χανεις ενα καρο δυναμης σε μηχανικες απωλειες....
Δεν θα απολυθω......  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 09:54:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Giannis307 έγραψε: | volvos έγραψε: | μηπως εχετε δει τι καταναλλωση εχει ενα τετοιο ηλεκτρικο μοτερ με ικανη παροχη για να μας κεντρισει το ενδιαφερον σε μια θεωρητικη αυτοκινητιστικη εφαρμογη?
οεο? |
Tωρα αυτο το λες ειρωνικα??
Τελος παντων αμα σκεφτεις οτι δουλευοντας στον κοφτη ενα τετοιο μοτερ θελει 1 αμπεροριο (1000mah)....γινεται!
Υπαρχουν και brushless μοτερ χωρις καρβουνακια!!!!!
με μεγαλλητερη ροπη και φυσικα εννοειται τοι θα ειναι με ιμαντα γιατι με κιβωτιο θα χανεις ενα καρο δυναμης σε μηχανικες απωλειες....
Δεν θα απολυθω......  |
Δε νομίζω να το είπε ειρωνικά.
Με σωστό κιβώτιο έχεις ελάχιστες απώλειες (δες τον Rotrex). Πάντως σίγουρα θα τραβάει ρεύμα. Άνετα 6-7 Αh.
Πάντως ένα τέτοιο μοτέρ πρέπει να στοιχίζει κοντά στα 300Ε. Έχει ενδιαφέρον πάντως |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 07 Ιαν 2008, 11:44:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 12:13:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχάς καλησπέρα και καλός σας βρήκα στο forum αυτό.
πρόσφατα αγόρασα ενα μεταχερισμένο Pug 206 cc 1600cc .
Και σκέφτομαι τρόπους οικονομικούς να του δώσω λιγα άτια παραπάνω.
Το εν λόγο προιον "E-ram electric supercharger" http://www.electricsupercharger.com/
στην θεωρία τουλάχιστον θα πρέπει να δίνει κάτι παραπάνω σε επιδώσεις. ΕΙναι σαν να βαζουμε μια φιλτροχωάνη με εισαγωγή αέρα απευθείας απο ένα εξωτερικό σημέιο του αυτοκινήτου. (μεγαλύτερη ποσότητα και πυκνότητα αέρα). Άρα γιατι να μην δουλεύει?
Το μόνο "κόλημα" που σκέφτομαι εγώ ειναι το να μήν μπορεί ο εγκέφαλος να καταγράψει την μεγαλύτερη ποσότητα-ποιότητα αέρα και να ρίξει το ανάλογα παραπάνω καύσιμο για την καλύτερη-αποδοτικότερη καύση.
Πάντος τα τεχνικά χαρακτηριστικά που δίνουν στην σελίδα τους και όλο το θεωριτικό υπόβαθρο κτλ φαίνεται να στέκει.
εμένα μου μείαζει με ενα φτηνιάρικο ξάδερφο του κανονικού turbo (έχουν την ίδια θεοριτική βαση τουλάχιστον)
Επίσης σε κάποιο Αγγλικό περιοδικό ειχα δεί ενα review με τίτλο "E-Ram Turbo, what others make fun of we test and prove!"
και εν ολίγης έλεγε οτι τα συγκεκριμένα προιόντα τα σνομπάρουν ολοι αλλα αυτοί τα δοκίμασαν και όντος δίνουν το boost που υπόσχοντε.
Επίσης κατι άλλο που πέτυχα σε ενα news post, οτι η εταιρία πισω απο το E-Ram στην περσινή παγκόσμια έκθεση αυτοκινήτων και πειραγματών κτλ στο las Vegas κέρδισε 7 από τα 10 βραβεία ανάμεσα σε προιόντα 3.500 εκθετών! ειναι κατι αυτό έτσι?
Τεσπα. Δεν διαφημίζω τιποτα ουτε καν έχω αγοράσει το εν λόγο προιόν (ακόμα τουλαχιστον) απλός στο θεωρητικό υπόβαθρο με έχει πεισει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 12:23:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χρηματα πεταμενα στον δρομο...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 13:16:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ξέρω οτι ειμαι καινούριος και δεν θέλω να προκαλώ αλλά μια λιτή και απαξιοτική απαντηση του στύλ "Χρηματα πεταμενα στον δρομο..." δεν βοηθάει ούτε ειναι άποψη . Με την ίδια λογική ότι αναβαθμήσεις για επιδώσεις ή εικαστικές κανουμε στα αμάξια μας ειναι "Χρηματα πεταμενα στον δρομο..." στην κυριολεξία (λογοπαίγνιο).
Γιατί πιστεύεις οτι δεν αξίζει? αν ειναι κάποιος να προβεί σε αναβάθμηση της εισαγωγής του αντί να βάλει μια φιλτοχοάνη ή σκούπα που θα του βγούν 150-200Ε γιατί να μήν βάλει ενα τέτοιο με 250?
Πού πιστεύειες οτι δεν λειτουργεί η ιδέα αυτή στην θεωρία? Γιατί αποτι κατάλαβα δεν το έχει δοκιμάσει κανένας εδώ μεσα για να έχουμε πρακτική αποψη.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:01:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιατι με 50Ε βαζεις ενα panel και βγαζεις και τους πνιχτες με το ιδιο αποτελεσμα.
Και σου μενουν και τα 200.
Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:30:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο. |
ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:37:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσα watt είναι το ανεμιστηράκι; 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:48:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό το ανεμιστηράκι είναι στυλ tower Η/Υ... Περισσότερο θα εμποδίζει τον αέρα, παρά θα του δίνει και συμπίεση κιόλας!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:52:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο. |
ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι.. |
Για να δεις αν δουλεύει το... ανεμιστηράκι, θα πρέπει να υπολογίσεις ταχύτητα αέρα στην εισαγωγή κατά την πλήρωση των θαλάμων καύσης, σε όλο το εύρος στροφών.
Επειδή η ταχύτητα αέρα σε υψηλές στροφές του κινητήρα είναι πάρα πολύ μεγάλη, σου λέω από τώρα ότι δεν υπάρχει περίπτωση κανένα ανεμιστηράκι να επιτύχει υπερπλήρωση. Αν θα καταφέρει κάτι το ανεμιστηράκι είναι στις πολύ χαμηλές στροφές που εκεί η ταχύτητα εισόδου είναι πιο μικρή. Το κέρδος που θα έχεις είναι πολύ δυσανάλογο της τιμής που θα πληρώσεις.
Αν ασχολείσαι με μαθηματικά/φυσική, μπορείς να υπολογίσεις ταχύτητα και πόσα κυβικά αέρα χρειάζεται ένας κινητήρας 1,6 λίτρων στις 6.000 στροφές/λεπτό.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:55:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. Απλες σκουπες απο πολυεστερα κανουν 150Ε μαζι με το φιλτρο. |
ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι.. |
Καταρχην δεν αυξανει την συμπιεση αλλα την πιεση του αερα.
Απο εκει και περα,το 1 psi ειναι 0,07 bar...
Γελοιο νουμερο...
Οποτε δεν μιλαμε για ουσιαστικη πιεση οπως καταλαβες.
Αν "σηκωνε" 0,1+ bar,εκει οντως θα λεγαμε οτι κανει κατι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 14:58:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
AlienHack έγραψε: | ναι αλλα δεν εχουν την εξτρα συμπίση αερα που δημιουργει το ανεμιστιρακι.. |
Ε πόση είναι αυτή η συμπίεση που δημιουργεί το παπαρο-ανεμιστηράκι?
0.00001 bar? 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ειναι τοσο χαλια ρε το ανεμιστηρακί. Το συγκεκριμένο προιον δεν ειναι σαν κατι φτηνιάρικα στo ebay με 50Ε ειναι πλαστικά
"The e-RAM Electric Supercharger produces on demand, the pressurizing effects greater than a perfectly designed ram-air system traveling at over 220 MPH, even when your car is standing still. To accomplish this, the e-RAM incorporates a custom high-power electric motor built specifically to our proprietary specifications, drawing over 830WATTS of electrical energy (1.2HP of electrical energy directly from the car battery) while running at a speed of 25,300rpm. We mate this up to a specially designed fully enclosed axial-flow fan unit that is desined much like a single stage of a jet turbine, incorporating tight enough tolerances between the fan blades and the internal walls to provide a high capability of air-flow with a mild pressure generating potential. When energized, the e-RAM tries to flow 800cfm into the intake, but since 2L engines only require 190 cfm at 6000 rpm, and 5.0L engines only require 470 CFM at 6000 rpm, it is the differential in airflow from what the e-RAM is trying to flow vs. what the engine is trying to take in that generates the positive pressure in the intake.
Since the e-RAM is 3.75" inside diameter, even with the motor in the center, it allows a free air-flow equivalent of a 3.1" diameter intake tube, so it does not create any restriction in the intake system when not energized during part-throttle conditions. "
http://www.electricsupercharger.com/faq.html#1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Απρ 2008, 15:26:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω πιστευω οτι ειναι ακομα πιο χαλια απο οσο πιστευα...
Παντως αν οντως ειναι ετσι οπως γραφουν,την δυναμη που λεει οτι κερδιζεις,την χανεις απο το ρευμα που τραβαει για να δουλεψει ρε!
Τεσπα,προβληματισου αν θελεις να το βαλεις στο αμαξι σου...
Τετοια κυκλοφορουν στο εμποριο εδω και χρονια και μονο καποιοι ηλιθιοι τα εβαλαν για να ανακαλυψουν οτι εκαναν μια τρυπα στο νερο.
Απο οτι βλεπεις παντως,ολοι ειναι καθετοι στο κατα ποσο δουλευει.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|