Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GeoKa307 Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (2002)
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:22:11 Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή αντλίας νερού μαζί με ιμάντα χρονισμού; |
|
|
Γειά σας από ένα νέο μέλος.
Απέκτησα πολύ πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο 307 και το πήγα σε επίσημη αντιπροσωπία για να μου αλλάξουν ιμάντα χρονισμού για προληπτικούς λόγους, όπως μου σύστησε ο πωλητής (γνωστός μου).
Ο υπάλληλος μου είπε ότι μαζί θα πρέπει να αλλάξουν και την αντλία νερού και μου είπε ότι θα κοστίσει συνολικά περίπου 300 ευρώ. Εγώ έχασα τη μπάλα βέβαια, αφού το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο απ' ότι νόμιζα και επιπλέον το αυτοκίνητο έχει περάσει πολύ πρόσφατα σέρβις και ΚΤΕΟ και είναι σε καλή κατάσταση.
Είναι κάτι που συνηθίζεται; Δεν είμαι γνώστης και ψάχνω μια δεύτερη γνώμη.
Παρεμπιπτόντως, ο υπάλληλος δεν κοίταξε το αυτοκίνητο.
Ευχαριστώ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:25:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσα χλμ έχει το αμάξι, τι χρονολογίας είναι;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeoKa307 Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (2002)
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:44:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι του 2002 και έχει 13.000 χλμ.
Κανονικά ξέρω ότι αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού στα 50-60.000 χλμ, αλλά επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το χρησιμοποιούσε σπάνια μου συνέστησε να τον αλλάξω νωρίτερα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:47:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Aνεξάρτητα από τα χλμ, παίζει και παράγοντας χρόνου. Οπότε καλά θα κάνεις να τον αλλάξεις. Τώρα, αν η αντλία δεν έχει εμφανή σημάδια διαρροής ή φθοράς δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeoKa307 Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (2002)
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:50:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ drdino.
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ. Μου έκανε εντύπωση ότι χωρίς να το έχει δει ο υπάλληλος μου είπε ότι θα αλλάξουν και την αντλία νερού και το είπε λες και είναι κάτι το αυτονόητο.
Τα 300 ευρώ όμως δεν είναι καθόλου αυτονόητα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimsid (Dimitris) Νέος χρήστης

 PEUGEOT 307/1.6/16V 2005
Ένταξη: 12 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 87 Τόπος: Piraeus+Kranidi
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 23:11:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GeoKa307 έγραψε: | Είναι του 2002 και έχει 13.000 χλμ.
Κανονικά ξέρω ότι αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού στα 50-60.000 χλμ, αλλά επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το χρησιμοποιούσε σπάνια μου συνέστησε να τον αλλάξω νωρίτερα. |
Εαν το 13000 χλμ που γραφεις ειναι πραγματικο και οχι λαθος στην πληκτρολογηση μην αλλαξεις ουτε ιμαντα χρονισμου. Για αντλια νερου δεν το συζητω καθολου, θα σου προτεινα να κανεις αλλαγη στο ψυκτικο υγρο μονο, μαζι με τα αλλα αναλωσιμα (λαδια φιλτρα μπουζι κλπ)
106 to 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 23:15:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
6 χρόνια δεν είναι και λίγα. Ας τον αλλάξει τον ιμάντα να έχει ήσυχο το κεφάλι του.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 23:27:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
jimsid έγραψε: | GeoKa307 έγραψε: | Είναι του 2002 και έχει 13.000 χλμ.
Κανονικά ξέρω ότι αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού στα 50-60.000 χλμ, αλλά επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το χρησιμοποιούσε σπάνια μου συνέστησε να τον αλλάξω νωρίτερα. |
Εαν το 13000 χλμ που γραφεις ειναι πραγματικο και οχι λαθος στην πληκτρολογηση μην αλλαξεις ουτε ιμαντα χρονισμου. Για αντλια νερου δεν το συζητω καθολου, θα σου προτεινα να κανεις αλλαγη στο ψυκτικο υγρο μονο, μαζι με τα αλλα αναλωσιμα (λαδια φιλτρα μπουζι κλπ) |
Ναι μεν τα χλμ ειναι λιγα για τον ιμαντα ΑΛΛΑ τα 6 χρονια ειναι πολλα, ακομη και ακινητο να ηταν το αμαξι.
Για αντλια δεν το συζηταμε καν. Μια χαρα ειναι.
Πολλες φορες χρειαζεται αλλαγη (η αντλια) οταν πλεον εχουν διανηθει παααρα πολλα χλμ και με την αλλαγη ιμαντα (επειδη ειναι καινουριος και πιο σφηχτος) καταπωνειται η αντλια. Αλλα μιλαμε για περιπτωσεις ανω των 150.000 χλμ.
Υ.Γ. Εχει σιγουρα, 100%, αναμφησβιτητα ΜΟΝΟ 13.000 χλμ ?
Οχι πως εχει τρομερη σημασια, απλα απο περιεργεια ρωταω. Δηλαδη και 25 και 30 να εχει πραγματικα, μια χαρα θα ειναι απο αποψη αντλιας.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeoKa307 Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (2002)
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 00:01:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι είναι σίγουρα 13.000 τα χλμ, δεν υπάρχει αμφιβολία γι' αυτό.
Τον ιμάντα χρονισμού θα τον αλλάξω έτσι κι αλλιώς λόγω παλαιότητας.
Βλέπω ότι για την αντλία συμφωνείτε όλοι. Θα τους ζητήσω να την ελέγξουν μπροστά μου και αν θεωρούν ότι χρειάζεται αλλαγή θα ζητήσω να μου εξηγήσουν το γιατί (αν δηλαδή υπάρχει φθορά).
Προφανώς ο υπάλληλος είδε ότι δεν ξέρω πολλά πράγματα και θέλησε να μου φορτώσει κανά δυό ανταλλακτικά εξτρά, έτσι για το "καλωσήρθες"...
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimsid (Dimitris) Νέος χρήστης

 PEUGEOT 307/1.6/16V 2005
Ένταξη: 12 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 87 Τόπος: Piraeus+Kranidi
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 00:26:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλλαξε τον για τον φοβο των Ιουδαιων, απλα εγω στο ειπα με το σκεπτικο οτι πηρες πχ σημερα το αυτοκινητο και αυριο πρωι πρωι ντε και καλα επιβαλλετε να αλλαχτει ο ιμανταςτου στυλ οτι με το που θα το βαλεις μπρος θα σου κοπει αμεσως, ελπιζω να με καταλαβαινεις τι εννοω. Αλλα για αντλια νερου ειμαι καθετος εκτος βεβαια και ο προηγουμενος κατοχος αντι για παραφλου του εβαζε θαλασσινο νερο
Εδω ειμαστε για να βοηθαμε οσο μπορουμε ο ενας τον αλλο
106 to 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeoKa307 Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (2002)
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 00:33:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Εδω ειμαστε για να βοηθαμε οσο μπορουμε ο ενας τον αλλο |
Θα το χρειάζομαι τώρα που μπήκα κι εγώ στο κλαμπ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 07:55:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ότι έχει λίγα χιλιόμετρα αυτό σημαίνει πως η αντλία δεν έχει πρόβλημα.
Καλό είναι να αλλαχτεί μαζί με ένα σετ ιμάντα χρονισμού και να αλλαχτούν και τα νερά του κινητήρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 11:16:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα σε συμβούλευα να πάρεις και μία "δεύτερη γνώμη" από άλλο συνεργείο καθώς η γνώμη ορισμένων μηχανικών δεν είναι και πολύ αντικειμενική...
Όσον αφορά την αντλία και τον ιμάντα: Όταν κι εγώ αγόρασα μεταχειρισμένο το 206 μου, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι χρειάζεται αλλαγή ο ιμαντας χρονισμού και ότι η αντλία δεν είναι πολύ στα καλά της οπότε με αφορμή την αλλαγή του ιμάντα να αλλαχτεί και αυτή για να γλυτώσω τα έξοδα εργασίας.
Δέχθηκα εγώ τότε (νομίζω κιόλας ότι τα γαλλικά δεν έχουν και καλή φήμη στις ανλτίες νερού...) αλλά μου ήρθε κι εμένα ένα κουστουμάκι καλοραμμένο... Βέβαια το δικό μου είχε 70000km και 7 χρόνια στην πλάτη του
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeoKa307 Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (2002)
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 12:00:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μισό λεπτό γιατί έχουμε εξελίξεις.
Βλέπω την απόδειξη από το τελευταίο σέρβις που πέρασε το αυτοκίνητο (πριν από ενάμιση μήνα) και έχει, εκτός απ' όλα τα υγρά και τα αναλώσιμα, τα εξής: Ιμάντας 307 Κ6-LE1125, κιτ χρονισμού 206, αντλία νερού 206 κλπ.
Στο δεύτερο φύλλο της απόδειξης γράφει: Ε/Τ (εγκατάσταση;) Ιμάντα χρονισμού και Ε/Τ αντλίας νερού.
Τελικά η μόνη λύση είναι να βρω έναν μηχανικό μέσω γνωστού και να του ζητήσω τη γνώμη του που λέει και ο abaleo, αφού του δείξω και την απόδειξη από το σέρβις.
Σημειωτέον το σέρβις έγινε σε επίσημο έμπορο της Πεζό. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 17:47:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως εχει 130.000χιλιομετρα???????????
αλλιως μου φενετε πολυ κουλο απο το πρωτο σερβις να αλαζεις ιμαντα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimsid (Dimitris) Νέος χρήστης

 PEUGEOT 307/1.6/16V 2005
Ένταξη: 12 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 87 Τόπος: Piraeus+Kranidi
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 18:52:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο κατασκευαστης σου λεει σερβις η καλυτερα αλλαγη του ταδε ανταλλακτικου στις τοσες χιλιαδες χιλιομετρα η στα τοσα χρονια, γιαυτο προφανως αλλαχθηκε γιατι ο ιμαντας ειναι πανω στο αυτοκινητο μια πενταετια γεματη
106 to 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 19:43:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GeoKa307 έγραψε: | Μισό λεπτό γιατί έχουμε εξελίξεις.
Βλέπω την απόδειξη από το τελευταίο σέρβις που πέρασε το αυτοκίνητο (πριν από ενάμιση μήνα) και έχει, εκτός απ' όλα τα υγρά και τα αναλώσιμα, τα εξής: Ιμάντας 307 Κ6-LE1125, κιτ χρονισμού 206, αντλία νερού 206 κλπ.
Στο δεύτερο φύλλο της απόδειξης γράφει: Ε/Τ (εγκατάσταση;) Ιμάντα χρονισμού και Ε/Τ αντλίας νερού.
Τελικά η μόνη λύση είναι να βρω έναν μηχανικό μέσω γνωστού και να του ζητήσω τη γνώμη του που λέει και ο abaleo, αφού του δείξω και την απόδειξη από το σέρβις.
Σημειωτέον το σέρβις έγινε σε επίσημο έμπορο της Πεζό. |
Aφου ειναι απο επισημο συνεργειο Peugeot, πρεπει να γραφει και τα στοιχεια του αυτοκινητου (αριθμος κυκλοφοριας και χλμ). Ακομα καλυτερα μπορεις να πας σε καποια κεντρικη Peugeot (πχ Lion) η καλυτερα στη Peugeot που εγινε το service, και με το VIN (αριθμος παραγωγης του αυτοκινητου σου) να δεις την ιστορια του, ΑΝ φυσικα τα service του εχουν γινει στη Peugeot.
Ποτε δεν ξερεις τι θα μαθεις...
jimsid έγραψε: | Ο κατασκευαστης σου λεει σερβις η καλυτερα αλλαγη του ταδε ανταλλακτικου στις τοσες χιλιαδες χιλιομετρα η στα τοσα χρονια, γιαυτο προφανως αλλαχθηκε γιατι ο ιμαντας ειναι πανω στο αυτοκινητο μια πενταετια γεματη |
Ναι αλλα 6 χρονια σχεδον ακινησιας δεν χαλανε την αντλια.
Εμεις ειχαμε ενα 504 του 81, ξερεις ποτε αλλαξαμε αντλια νερου ? Οταν τα εφτησε πανω στην 20ετια... λιγο πριν τα 300.000χλμ.
ΟΚ δεν λεω οτι η τυπικη αντλια αντεχει τοσο, αλλα γενικα το αμαξι φενεται αχρησιμοποιητο.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GeoKa307 Μόλις έγραψα

 Peugeot 307 1.4 (2002)
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 8
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 20:24:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Stelios ναι τα γράφει όλα, αριθμούς κυκλοφορίας, αριθμούς πλαισίου και μαζί τα χιλιόμετρα (13.000 συν κάτι ψιλά).
Το αμάξι όντως φαίνεται και είναι αχρησιμοποίητο και ο ιμάντας με την αντλία πρέπει να αλλάχθηκαν λόγω 6ετίας.
Κανόνισα να πάω τη Δευτέρα σε άλλο συνεργείο για να ζητήσω τη γνώμη τους και θα κάνω κι αυτό που προτείνεις με το VIN. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
jimsid (Dimitris) Νέος χρήστης

 PEUGEOT 307/1.6/16V 2005
Ένταξη: 12 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 87 Τόπος: Piraeus+Kranidi
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 20:26:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
STELIOS έγραψε: | GeoKa307 έγραψε: | Μισό λεπτό γιατί έχουμε εξελίξεις.
Βλέπω την απόδειξη από το τελευταίο σέρβις που πέρασε το αυτοκίνητο (πριν από ενάμιση μήνα) και έχει, εκτός απ' όλα τα υγρά και τα αναλώσιμα, τα εξής: Ιμάντας 307 Κ6-LE1125, κιτ χρονισμού 206, αντλία νερού 206 κλπ.
Στο δεύτερο φύλλο της απόδειξης γράφει: Ε/Τ (εγκατάσταση;) Ιμάντα χρονισμού και Ε/Τ αντλίας νερού.
Τελικά η μόνη λύση είναι να βρω έναν μηχανικό μέσω γνωστού και να του ζητήσω τη γνώμη του που λέει και ο abaleo, αφού του δείξω και την απόδειξη από το σέρβις.
Σημειωτέον το σέρβις έγινε σε επίσημο έμπορο της Πεζό. |
Aφου ειναι απο επισημο συνεργειο Peugeot, πρεπει να γραφει και τα στοιχεια του αυτοκινητου (αριθμος κυκλοφοριας και χλμ). Ακομα καλυτερα μπορεις να πας σε καποια κεντρικη Peugeot (πχ Lion) η καλυτερα στη Peugeot που εγινε το service, και με το VIN (αριθμος παραγωγης του αυτοκινητου σου) να δεις την ιστορια του, ΑΝ φυσικα τα service του εχουν γινει στη Peugeot.
Ποτε δεν ξερεις τι θα μαθεις...
jimsid έγραψε: | Ο κατασκευαστης σου λεει σερβις η καλυτερα αλλαγη του ταδε ανταλλακτικου στις τοσες χιλιαδες χιλιομετρα η στα τοσα χρονια, γιαυτο προφανως αλλαχθηκε γιατι ο ιμαντας ειναι πανω στο αυτοκινητο μια πενταετια γεματη |
Ναι αλλα 6 χρονια σχεδον ακινησιας δεν χαλανε την αντλια.
Εμεις ειχαμε ενα 504 του 81, ξερεις ποτε αλλαξαμε αντλια νερου ? Οταν τα εφτησε πανω στην 20ετια... λιγο πριν τα 300.000χλμ.
ΟΚ δεν λεω οτι η τυπικη αντλια αντεχει τοσο, αλλα γενικα το αμαξι φενεται αχρησιμοποιητο. |
Και εγω μαζι σου φιλε μου αλλα το 504 του 81 μπορει σε τεχνολογια να ηταν μακραν πιο πισω απο τα σημρινα αλλα σε ποιοτητα κατασκευης υλικων και σε αντοχες ηταν σκυλι. Μονο και μονο αν επεφτες σε κολωνα επεφτε η κολωνα τα λεει ολα νομιζω 
106 to 307 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 21:44:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
jimsid έγραψε: |
Και εγω μαζι σου φιλε μου αλλα το 504 του 81 μπορει σε τεχνολογια να ηταν μακραν πιο πισω απο τα σημερινα αλλα σε ποιοτητα κατασκευης υλικων και σε αντοχες ηταν σκυλι. Μονο και μονο αν επεφτες σε κολωνα επεφτε η κολωνα τα λεει ολα νομιζω  |
Καλα, αυτο δεν ειναι απαραιτητος καλο (απο αποψη ασφαλειας), αλλα I get your point και συμφωνω. Βγηκαμε λιγακι off topic βεβαια τωρα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|