PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αλλαγή αντλίας νερού μαζί με ιμάντα χρονισμού;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
GeoKa307 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (2002)

Ένταξη: 22 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:22:11    Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγή αντλίας νερού μαζί με ιμάντα χρονισμού; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά σας από ένα νέο μέλος.
Απέκτησα πολύ πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο 307 και το πήγα σε επίσημη αντιπροσωπία για να μου αλλάξουν ιμάντα χρονισμού για προληπτικούς λόγους, όπως μου σύστησε ο πωλητής (γνωστός μου).
Ο υπάλληλος μου είπε ότι μαζί θα πρέπει να αλλάξουν και την αντλία νερού και μου είπε ότι θα κοστίσει συνολικά περίπου 300 ευρώ. Εγώ έχασα τη μπάλα βέβαια, αφού το κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο απ' ότι νόμιζα και επιπλέον το αυτοκίνητο έχει περάσει πολύ πρόσφατα σέρβις και ΚΤΕΟ και είναι σε καλή κατάσταση.
Είναι κάτι που συνηθίζεται; Δεν είμαι γνώστης και ψάχνω μια δεύτερη γνώμη.
Παρεμπιπτόντως, ο υπάλληλος δεν κοίταξε το αυτοκίνητο.
Ευχαριστώ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:25:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πόσα χλμ έχει το αμάξι, τι χρονολογίας είναι;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GeoKa307 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (2002)

Ένταξη: 22 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:44:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι του 2002 και έχει 13.000 χλμ.
Κανονικά ξέρω ότι αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού στα 50-60.000 χλμ, αλλά επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το χρησιμοποιούσε σπάνια μου συνέστησε να τον αλλάξω νωρίτερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:47:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Aνεξάρτητα από τα χλμ, παίζει και παράγοντας χρόνου. Οπότε καλά θα κάνεις να τον αλλάξεις. Τώρα, αν η αντλία δεν έχει εμφανή σημάδια διαρροής ή φθοράς δεν υπάρχει λόγος να την αλλάξεις.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GeoKa307 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (2002)

Ένταξη: 22 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 20:50:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ drdino.
Αυτό σκέφτηκα κι εγώ. Μου έκανε εντύπωση ότι χωρίς να το έχει δει ο υπάλληλος μου είπε ότι θα αλλάξουν και την αντλία νερού και το είπε λες και είναι κάτι το αυτονόητο.
Τα 300 ευρώ όμως δεν είναι καθόλου αυτονόητα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
jimsid (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 307/1.6/16V 2005

Ένταξη: 12 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 87
Τόπος: Piraeus+Kranidi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 23:11:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GeoKa307 έγραψε:
Είναι του 2002 και έχει 13.000 χλμ.
Κανονικά ξέρω ότι αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού στα 50-60.000 χλμ, αλλά επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το χρησιμοποιούσε σπάνια μου συνέστησε να τον αλλάξω νωρίτερα.



Εαν το 13000 χλμ που γραφεις ειναι πραγματικο και οχι λαθος στην πληκτρολογηση μην αλλαξεις ουτε ιμαντα χρονισμου. Για αντλια νερου δεν το συζητω καθολου, θα σου προτεινα να κανεις αλλαγη στο ψυκτικο υγρο μονο, μαζι με τα αλλα αναλωσιμα (λαδια φιλτρα μπουζι κλπ)


106 to 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 23:15:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

6 χρόνια δεν είναι και λίγα. Ας τον αλλάξει τον ιμάντα να έχει ήσυχο το κεφάλι του.


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 22 Φεβ 2008, 23:27:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

jimsid έγραψε:
GeoKa307 έγραψε:
Είναι του 2002 και έχει 13.000 χλμ.
Κανονικά ξέρω ότι αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού στα 50-60.000 χλμ, αλλά επειδή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το χρησιμοποιούσε σπάνια μου συνέστησε να τον αλλάξω νωρίτερα.



Εαν το 13000 χλμ που γραφεις ειναι πραγματικο και οχι λαθος στην πληκτρολογηση μην αλλαξεις ουτε ιμαντα χρονισμου. Για αντλια νερου δεν το συζητω καθολου, θα σου προτεινα να κανεις αλλαγη στο ψυκτικο υγρο μονο, μαζι με τα αλλα αναλωσιμα (λαδια φιλτρα μπουζι κλπ)


Ναι μεν τα χλμ ειναι λιγα για τον ιμαντα ΑΛΛΑ τα 6 χρονια ειναι πολλα, ακομη και ακινητο να ηταν το αμαξι.
Για αντλια δεν το συζηταμε καν. Μια χαρα ειναι.

Πολλες φορες χρειαζεται αλλαγη (η αντλια) οταν πλεον εχουν διανηθει παααρα πολλα χλμ και με την αλλαγη ιμαντα (επειδη ειναι καινουριος και πιο σφηχτος) καταπωνειται η αντλια. Αλλα μιλαμε για περιπτωσεις ανω των 150.000 χλμ.

Υ.Γ. Εχει σιγουρα, 100%, αναμφησβιτητα ΜΟΝΟ 13.000 χλμ ?
Οχι πως εχει τρομερη σημασια, απλα απο περιεργεια ρωταω. Δηλαδη και 25 και 30 να εχει πραγματικα, μια χαρα θα ειναι απο αποψη αντλιας.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GeoKa307 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (2002)

Ένταξη: 22 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 00:01:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι είναι σίγουρα 13.000 τα χλμ, δεν υπάρχει αμφιβολία γι' αυτό.
Τον ιμάντα χρονισμού θα τον αλλάξω έτσι κι αλλιώς λόγω παλαιότητας.
Βλέπω ότι για την αντλία συμφωνείτε όλοι. Θα τους ζητήσω να την ελέγξουν μπροστά μου και αν θεωρούν ότι χρειάζεται αλλαγή θα ζητήσω να μου εξηγήσουν το γιατί (αν δηλαδή υπάρχει φθορά).
Προφανώς ο υπάλληλος είδε ότι δεν ξέρω πολλά πράγματα και θέλησε να μου φορτώσει κανά δυό ανταλλακτικά εξτρά, έτσι για το "καλωσήρθες"...
Σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
jimsid (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 307/1.6/16V 2005

Ένταξη: 12 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 87
Τόπος: Piraeus+Kranidi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 00:26:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αλλαξε τον για τον φοβο των Ιουδαιων, απλα εγω στο ειπα με το σκεπτικο οτι πηρες πχ σημερα το αυτοκινητο και αυριο πρωι πρωι ντε και καλα επιβαλλετε να αλλαχτει ο ιμανταςτου στυλ οτι με το που θα το βαλεις μπρος θα σου κοπει αμεσως, ελπιζω να με καταλαβαινεις τι εννοω. Αλλα για αντλια νερου ειμαι καθετος εκτος βεβαια και ο προηγουμενος κατοχος αντι για παραφλου του εβαζε θαλασσινο νερο Very happy Very happy Very happy


Εδω ειμαστε για να βοηθαμε οσο μπορουμε ο ενας τον αλλο


106 to 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
GeoKa307 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (2002)

Ένταξη: 22 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 00:33:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
Εδω ειμαστε για να βοηθαμε οσο μπορουμε ο ενας τον αλλο


Θα το χρειάζομαι τώρα που μπήκα κι εγώ στο κλαμπ. Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 07:55:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το ότι έχει λίγα χιλιόμετρα αυτό σημαίνει πως η αντλία δεν έχει πρόβλημα.
Καλό είναι να αλλαχτεί μαζί με ένα σετ ιμάντα χρονισμού και να αλλαχτούν και τα νερά του κινητήρα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 11:16:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σε συμβούλευα να πάρεις και μία "δεύτερη γνώμη" από άλλο συνεργείο καθώς η γνώμη ορισμένων μηχανικών δεν είναι και πολύ αντικειμενική...

Όσον αφορά την αντλία και τον ιμάντα: Όταν κι εγώ αγόρασα μεταχειρισμένο το 206 μου, μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι χρειάζεται αλλαγή ο ιμαντας χρονισμού και ότι η αντλία δεν είναι πολύ στα καλά της οπότε με αφορμή την αλλαγή του ιμάντα να αλλαχτεί και αυτή για να γλυτώσω τα έξοδα εργασίας.
Δέχθηκα εγώ τότε (νομίζω κιόλας ότι τα γαλλικά δεν έχουν και καλή φήμη στις ανλτίες νερού...) αλλά μου ήρθε κι εμένα ένα κουστουμάκι καλοραμμένο... Βέβαια το δικό μου είχε 70000km και 7 χρόνια στην πλάτη του


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GeoKa307 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (2002)

Ένταξη: 22 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 12:00:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μισό λεπτό γιατί έχουμε εξελίξεις.
Βλέπω την απόδειξη από το τελευταίο σέρβις που πέρασε το αυτοκίνητο (πριν από ενάμιση μήνα) και έχει, εκτός απ' όλα τα υγρά και τα αναλώσιμα, τα εξής: Ιμάντας 307 Κ6-LE1125, κιτ χρονισμού 206, αντλία νερού 206 κλπ.
Στο δεύτερο φύλλο της απόδειξης γράφει: Ε/Τ (εγκατάσταση;) Ιμάντα χρονισμού και Ε/Τ αντλίας νερού.
Τελικά η μόνη λύση είναι να βρω έναν μηχανικό μέσω γνωστού και να του ζητήσω τη γνώμη του που λέει και ο abaleo, αφού του δείξω και την απόδειξη από το σέρβις.
Σημειωτέον το σέρβις έγινε σε επίσημο έμπορο της Πεζό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 17:47:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως εχει 130.000χιλιομετρα???????????
αλλιως μου φενετε πολυ κουλο απο το πρωτο σερβις να αλαζεις ιμαντα Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
jimsid (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 307/1.6/16V 2005

Ένταξη: 12 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 87
Τόπος: Piraeus+Kranidi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 18:52:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο κατασκευαστης σου λεει σερβις η καλυτερα αλλαγη του ταδε ανταλλακτικου στις τοσες χιλιαδες χιλιομετρα η στα τοσα χρονια, γιαυτο προφανως αλλαχθηκε γιατι ο ιμαντας ειναι πανω στο αυτοκινητο μια πενταετια γεματη


106 to 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 19:43:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GeoKa307 έγραψε:
Μισό λεπτό γιατί έχουμε εξελίξεις.
Βλέπω την απόδειξη από το τελευταίο σέρβις που πέρασε το αυτοκίνητο (πριν από ενάμιση μήνα) και έχει, εκτός απ' όλα τα υγρά και τα αναλώσιμα, τα εξής: Ιμάντας 307 Κ6-LE1125, κιτ χρονισμού 206, αντλία νερού 206 κλπ.
Στο δεύτερο φύλλο της απόδειξης γράφει: Ε/Τ (εγκατάσταση;) Ιμάντα χρονισμού και Ε/Τ αντλίας νερού.
Τελικά η μόνη λύση είναι να βρω έναν μηχανικό μέσω γνωστού και να του ζητήσω τη γνώμη του που λέει και ο abaleo, αφού του δείξω και την απόδειξη από το σέρβις.
Σημειωτέον το σέρβις έγινε σε επίσημο έμπορο της Πεζό.


Aφου ειναι απο επισημο συνεργειο Peugeot, πρεπει να γραφει και τα στοιχεια του αυτοκινητου (αριθμος κυκλοφοριας και χλμ). Ακομα καλυτερα μπορεις να πας σε καποια κεντρικη Peugeot (πχ Lion) η καλυτερα στη Peugeot που εγινε το service, και με το VIN (αριθμος παραγωγης του αυτοκινητου σου) να δεις την ιστορια του, ΑΝ φυσικα τα service του εχουν γινει στη Peugeot.
Ποτε δεν ξερεις τι θα μαθεις...

jimsid έγραψε:
Ο κατασκευαστης σου λεει σερβις η καλυτερα αλλαγη του ταδε ανταλλακτικου στις τοσες χιλιαδες χιλιομετρα η στα τοσα χρονια, γιαυτο προφανως αλλαχθηκε γιατι ο ιμαντας ειναι πανω στο αυτοκινητο μια πενταετια γεματη


Ναι αλλα 6 χρονια σχεδον ακινησιας δεν χαλανε την αντλια.
Εμεις ειχαμε ενα 504 του 81, ξερεις ποτε αλλαξαμε αντλια νερου ? Οταν τα εφτησε πανω στην 20ετια... λιγο πριν τα 300.000χλμ.
ΟΚ δεν λεω οτι η τυπικη αντλια αντεχει τοσο, αλλα γενικα το αμαξι φενεται αχρησιμοποιητο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
GeoKa307 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 307 1.4 (2002)

Ένταξη: 22 Φεβ 2008
Δημοσιεύσεις: 8

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 20:24:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Stelios ναι τα γράφει όλα, αριθμούς κυκλοφορίας, αριθμούς πλαισίου και μαζί τα χιλιόμετρα (13.000 συν κάτι ψιλά).
Το αμάξι όντως φαίνεται και είναι αχρησιμοποίητο και ο ιμάντας με την αντλία πρέπει να αλλάχθηκαν λόγω 6ετίας.
Κανόνισα να πάω τη Δευτέρα σε άλλο συνεργείο για να ζητήσω τη γνώμη τους και θα κάνω κι αυτό που προτείνεις με το VIN.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
jimsid (Dimitris)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 307/1.6/16V 2005

Ένταξη: 12 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 87
Τόπος: Piraeus+Kranidi

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 20:26:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

STELIOS έγραψε:
GeoKa307 έγραψε:
Μισό λεπτό γιατί έχουμε εξελίξεις.
Βλέπω την απόδειξη από το τελευταίο σέρβις που πέρασε το αυτοκίνητο (πριν από ενάμιση μήνα) και έχει, εκτός απ' όλα τα υγρά και τα αναλώσιμα, τα εξής: Ιμάντας 307 Κ6-LE1125, κιτ χρονισμού 206, αντλία νερού 206 κλπ.
Στο δεύτερο φύλλο της απόδειξης γράφει: Ε/Τ (εγκατάσταση;) Ιμάντα χρονισμού και Ε/Τ αντλίας νερού.
Τελικά η μόνη λύση είναι να βρω έναν μηχανικό μέσω γνωστού και να του ζητήσω τη γνώμη του που λέει και ο abaleo, αφού του δείξω και την απόδειξη από το σέρβις.
Σημειωτέον το σέρβις έγινε σε επίσημο έμπορο της Πεζό.


Aφου ειναι απο επισημο συνεργειο Peugeot, πρεπει να γραφει και τα στοιχεια του αυτοκινητου (αριθμος κυκλοφοριας και χλμ). Ακομα καλυτερα μπορεις να πας σε καποια κεντρικη Peugeot (πχ Lion) η καλυτερα στη Peugeot που εγινε το service, και με το VIN (αριθμος παραγωγης του αυτοκινητου σου) να δεις την ιστορια του, ΑΝ φυσικα τα service του εχουν γινει στη Peugeot.
Ποτε δεν ξερεις τι θα μαθεις...

jimsid έγραψε:
Ο κατασκευαστης σου λεει σερβις η καλυτερα αλλαγη του ταδε ανταλλακτικου στις τοσες χιλιαδες χιλιομετρα η στα τοσα χρονια, γιαυτο προφανως αλλαχθηκε γιατι ο ιμαντας ειναι πανω στο αυτοκινητο μια πενταετια γεματη


Ναι αλλα 6 χρονια σχεδον ακινησιας δεν χαλανε την αντλια.
Εμεις ειχαμε ενα 504 του 81, ξερεις ποτε αλλαξαμε αντλια νερου ? Οταν τα εφτησε πανω στην 20ετια... λιγο πριν τα 300.000χλμ.
ΟΚ δεν λεω οτι η τυπικη αντλια αντεχει τοσο, αλλα γενικα το αμαξι φενεται αχρησιμοποιητο.



Και εγω μαζι σου φιλε μου αλλα το 504 του 81 μπορει σε τεχνολογια να ηταν μακραν πιο πισω απο τα σημρινα αλλα σε ποιοτητα κατασκευης υλικων και σε αντοχες ηταν σκυλι. Μονο και μονο αν επεφτες σε κολωνα επεφτε η κολωνα τα λεει ολα νομιζω Very happy


106 to 307
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Φεβ 2008, 21:44:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

jimsid έγραψε:

Και εγω μαζι σου φιλε μου αλλα το 504 του 81 μπορει σε τεχνολογια να ηταν μακραν πιο πισω απο τα σημερινα αλλα σε ποιοτητα κατασκευης υλικων και σε αντοχες ηταν σκυλι. Μονο και μονο αν επεφτες σε κολωνα επεφτε η κολωνα τα λεει ολα νομιζω Very happy


Καλα, αυτο δεν ειναι απαραιτητος καλο (απο αποψη ασφαλειας), αλλα I get your point και συμφωνω. Βγηκαμε λιγακι off topic βεβαια τωρα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0731s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on