Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
andreas206 Μόλις έγραψα

 206 XT,1.4 5 door
Ένταξη: 30 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: Χαλκίδα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 11:03:04 Θέμα δημοσίευσης: Απόψεις για τον 1.6 8Valve... |
|
|
Diavasa ena palaiotero dimosievma gia allagi kinhthra kai pragmatika exeplagin!
Oloi prosanatolizontai stin apktisi toy 2,0 apo Gti ade kai oi ligotero oneiropoloi ston 1,6 16V apo Rallye h apo 206 XS,cc...
Prosopiki ektimish gia ola afta einai h topothetisi toy 1,6 8V,aftoy toy tapeinoy kinithra poy ean den proerxetai apo rallye kai bgazei ta oyk oliga 105 HP alla pithanon einai skismenos mexri ta karter,bgazei 90 HP AKSIOPISTA!!! xvris tsipakia,exatmiseis,filtra kai alles m...
Xvria i timi toy...
Den xreiazetai na ksefragiasteis gia na ton apoktiseis kai oyte kan pleksoyda den xreiazetai n'allakseis.
Isos i pio endiaferoysa metatropi gia 1,1 kai giati oxi kai gia 1,4...
Efoson ton topothethseis apo ekei kai pera thn psachneis gia peraitero alogakia.
To thema einai oti to aytokinito tha metamorphothei xvris ta diafora specialakia amfibolis poiothtas kai aksiopistias.
206 4ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 12:21:20 Θέμα δημοσίευσης: Re: Apopseis gia ton 1,6 8Valve... |
|
|
andreas206 έγραψε: |
Isos i pio endiaferoysa metatropi gia 1,1 kai giati oxi kai gia 1,4...
|
Σωστά, είναι πολύ καλή λύση. Μήπως ξέρεις τιμή στο περίπου;
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 12:54:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια επειδη το εχω ψαξει το θεμα εκτενεστερα,εχω να σας πω το εξεις .Κοιταξτε στο τοπικ που λεει μετατροπη απο 8V σε 16 V.
Εσυ Πετρο πρεπει να το εχεις δει και να εχεις διαβασει αναλυτικοτερα τις ενεργειες μου πανω στο θεμα.
Τελος παντων θα σας αναφερω το εξης.Το 1600 8v το μονο που μπορεις να κανεις για καλο πειραγμα και αξιοπηστο ειναι να κανεις την μηχανη Kitcar απο PEUGEOTSPORT.Δηλαδη.......
Αλλαζεις μπιελες-στροφαλο-πιστονια-εγκεφαλο-και αν χρειαζετε πλεξουδα-και εκκεντροφορους κατευθειαν απο Γαλλια και μαζι με αυτα το κερασακι της τουρτας ενα τετραπεταλουδο συστημα εισαγωγης μαζι με την σκουπα που δινει η μαμα PEUGEOTSPORT.Ετσι ναι θα κανεις καλη δουλεια,αλλα.......
Αν βαλεις εκκεντροφορο μονο απο το εμποριο θα θες και αλλαγη παλι τα πιστονια με σφυριλατα λογο οτι αυτα εχουν πατουρες για τις βαλβιδες (αυτα τιμη κοντα στα 850 ευρο),θα θες πλανισμα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης,αλλιως ο εκκεντροφορος δεν δουλευει,(θα παει χειροτερα χωρις συμπιεση),χωρια που δεν θα βρισκεις προγραμμα με τιποτα για να δουλεψει σωστα.Αρα αν κανεις το σωστο και το κανεις KITCAR θα παει καπου στα 170 αλογα (Περιπου σαν του κυριου Μαραβελη που τρεχει στο πανελληνιο+κατι παραπανω λογο κυβικων,δηλαδη στα 170 οπως ειπα).Βεβαια αυτα ειναι τα Maximum αλογα.Και καποια ανοιποψιαστη στιγμη θα σκασει μυτη απο πισω καποιος σαν τον φιλο μου τον Ντανι που εχει τα ιδια αλογα μονο με εκκεντροφορο και θα ιδρωσεις να τον ξεκωλησεις απο πισω.Τρελαινεσε μετα ή δεν τρελαινεσε........
Οποτε μηπως καλυτερα να δωσεις αλλα 100.000δρχ παραπανω και να παρεις μια 16 βαλβιδη 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 13:19:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Παιδια επειδη το εχω ψαξει το θεμα εκτενεστερα,εχω να σας πω το εξεις .Κοιταξτε στο τοπικ που λεει μετατροπη απο 8V σε 16 V.
Εσυ Πετρο πρεπει να το εχεις δει και να εχεις διαβασει αναλυτικοτερα τις ενεργειες μου πανω στο θεμα.
Τελος παντων θα σας αναφερω το εξης.Το 1600 8v το μονο που μπορεις να κανεις για καλο πειραγμα και αξιοπηστο ειναι να κανεις την μηχανη Kitcar απο PEUGEOTSPORT.Δηλαδη.......
Αλλαζεις μπιελες-στροφαλο-πιστονια-εγκεφαλο-και αν χρειαζετε πλεξουδα-και εκκεντροφορους κατευθειαν απο Γαλλια και μαζι με αυτα το κερασακι της τουρτας ενα τετραπεταλουδο συστημα εισαγωγης μαζι με την σκουπα που δινει η μαμα PEUGEOTSPORT.Ετσι ναι θα κανεις καλη δουλεια,αλλα.......
Αν βαλεις εκκεντροφορο μονο απο το εμποριο θα θες και αλλαγη παλι τα πιστονια με σφυριλατα λογο οτι αυτα εχουν πατουρες για τις βαλβιδες (αυτα τιμη κοντα στα 850 ευρο),θα θες πλανισμα κεφαλης για αυξηση συμπιεσης,αλλιως ο εκκεντροφορος δεν δουλευει,(θα παει χειροτερα χωρις συμπιεση),χωρια που δεν θα βρισκεις προγραμμα με τιποτα για να δουλεψει σωστα.Αρα αν κανεις το σωστο και το κανεις KITCAR θα παει καπου στα 170 αλογα (Περιπου σαν του κυριου Μαραβελη που τρεχει στο πανελληνιο+κατι παραπανω λογο κυβικων,δηλαδη στα 170 οπως ειπα).Βεβαια αυτα ειναι τα Maximum αλογα.Και καποια ανοιποψιαστη στιγμη θα σκασει μυτη απο πισω καποιος σαν τον φιλο μου τον Ντανι που εχει τα ιδια αλογα μονο με εκκεντροφορο και θα ιδρωσεις να τον ξεκωλησεις απο πισω.Τρελαινεσε μετα ή δεν τρελαινεσε........
Οποτε μηπως καλυτερα να δωσεις αλλα 100.000δρχ παραπανω και να παρεις μια 16 βαλβιδη  |
ουτως ή αλλιως ιδρωνουν ακομα και οι αρκετα γληγοροι για να μου ξεκολησουν!!χεχεχεχε!!!!
α νικο ειμαι πολυ γκαντεμης.χθες ειχα παει βολτιτσα με ενα φιλαρακι -οδηγουσε αυτος αν και φανατικος 'Ιταλος'- και επεσα ακουσον ακουσον
1)σε ενα ασπρο nissan sunny 2.0 GTI-R turbo με 260 αλογα στον τροχο.
2)σε ενα μπλε σκουρο seat ibiza χωρις διακριτικα και body kit με 250 τουρμπισια αλογα.
ευτυχως το εμπειρο ματι τα εκοψε και απεφυγα δυσαρεστες καταστασεις για την ψυχικη μου ηρεμια!!
(ωραια το εθεσα ετσι????)
πολυ δυνατα αυτοκινητα!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 13:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να πω και κατι για τον 8V κινητηρα:ολες οι εταιριες προχωραν σε κατασκευη 16,20 και γενικως πολυβαλβιδων κινητηρων.η προοδος και οι κατασκευαστες δειχνουν τον δρομο και αυτος ειναι στους πολυβαλβιδους κινητηρες.
ο 8V ηταν καλος κινητηρας επιδοσεων για την εποχη του.μιλαμε παντα για ατμοσφαιρα γιατι αν μιλησουμε για turbo οτι κινητηρας και να ειναι μπορει να αποδωσει ειτε εχει 8 ειτε εχει 16 βαλβιδες.εξαρταται απο το μεγεθος της τουρμπινας!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 13:35:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντανι μην τρελαθουμε κιολας............
Ειπαμε εχεις γκαζι αλλα μην το ξεφτιλιζεις κιολας..........
Βεβαια το σιγουρο ειναι οτι τα εν λογο αυτοκινητα αν πηγαινανε να σε πιασουν σε στροφες θα τα ξεκολαγαμε απο το απεναντι χαντακι-ντουβαρι 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 16:41:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Παιδια επειδη το εχω ψαξει το θεμα εκτενεστερα,εχω να σας πω το εξεις .Κοιταξτε στο τοπικ που λεει μετατροπη απο 8V σε 16 V.
Εσυ Πετρο πρεπει να το εχεις δει και να εχεις διαβασει αναλυτικοτερα τις ενεργειες μου πανω στο θεμα.
Τελος παντων θα σας αναφερω το εξης.Το 1600 8v το μονο που μπορεις να κανεις για καλο πειραγμα και αξιοπηστο ειναι να κανεις την μηχανη Kitcar απο PEUGEOTSPORT.Δηλαδη.......
Αλλαζεις μπιελες-στροφαλο-πιστονια-εγκεφαλο-και αν χρειαζετε πλεξουδα-και εκκεντροφορους κατευθειαν απο Γαλλια και μαζι με αυτα το κερασακι της τουρτας ενα τετραπεταλουδο συστημα εισαγωγης μαζι με την σκουπα που δινει η μαμα PEUGEOTSPORT.Ετσι ναι θα κανεις καλη δουλεια,αλλα.......
|
Πολλά τα λεφτά Νίκο.....Αν ήθελα τόσα γκάζια, θα έπαιρνα Honda!
Το σκεπτικό μου ήταν κερδίσω λίγο σε δύναμη για να κάνω μια προσπέραση με ασφάλεια, να μην 'ψοφάει' το αυτοκίνητο όταν φορτωθεί κλπ,κλπ. Ήδη από τα 60 άλογα, στα 90 του 1.6 8v, η διαφορά είναι αρκετά μεγάλη και ίσως μετά να μην ακολουθούν οι αναρτήσεις και τα φρένα.
Τέλοσπάντων, για τα 1.1 και 1.4 που θέλουν απλώς αξιοπρεπείς επιδόσεις, ο 1.6 με τα 90 άλογα είναι καλή λύση, ώστε να μην χρειαστεί να πειράξεις τίποτα άλλο.
Με το νόμο, τι γίνεται;
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 17:38:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εσυ BTS παλι καλα να λες που εισαι και λιγοτερα κιλα.....
Τι τιμες παιζουν για εναν 1,6 8V ?
Tι αλλο χρειαζεται αλλαγη εκτος απο μοτερ?
Ποσο υπολογιζετε το τελικο κοστος?
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Rally (Γιάννης) Μέλος

106 RALLYE 16v
Ένταξη: 15 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Καλλιθεα-Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 18:36:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδια ο 8βαλβιδος ειναι φοβερος κινητηρας και τρομερα αξιοπιστος, και μην νομιζεται, οι διαφορες οι μεγαλες απο τον 16βαλιδο φαινονται στην 3η. το προβλημα δεν ειναι ποσο κανει αλλα το ποσο δυσκολο ειναι να τον βρεις!!!!
SPEED AND TURN!!!
DO YOU SPEAK RALLYE??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 21:58:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alexandros έγραψε: | Εσυ BTS παλι καλα να λες που εισαι και λιγοτερα κιλα.....
|
Αυτό σκέφτομαι και παρηγοριέμαι...
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 23:16:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν νομίζω οτι η τοποθέτηση του 1.6 105 ΗΡ, σε 1100 είναι και πολύ καλή λύση, γιατί μην ξεχνάμε την έλλειψη αντιστρεπτικών λόγω κόστους στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Τα λεφτά που γλυτώνεις από τον κινητήρα, τα δίνεις τελικά στο στήσιμο του αυτοκινήτου...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 01:21:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Δεν νομίζω οτι η τοποθέτηση του 1.6 105 ΗΡ, σε 1100 είναι και πολύ καλή λύση, γιατί μην ξεχνάμε την έλλειψη αντιστρεπτικών λόγω κόστους στο συγκεκριμένο μοντέλο.
Τα λεφτά που γλυτώνεις από τον κινητήρα, τα δίνεις τελικά στο στήσιμο του αυτοκινήτου... |
Ετσι και αλλιως καλο ειναι το αυτοκινητο να ειναι σωστα στημενο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 02:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Δεν νομίζω οτι η τοποθέτηση του 1.6 105 ΗΡ, σε 1100 είναι και πολύ καλή λύση, γιατί μην ξεχνάμε την έλλειψη αντιστρεπτικών λόγω κόστους στο συγκεκριμένο μοντέλο.
|
Το δικό μου ήρθε από το εργοστάσιο με μπροστινή αντιστρεπτική 21mm
(το rallye έχει 22mm...) και πίσω 18mm, ίδια με του AX GT, χεχε!
Και είναι και από τα λίγα τετραμπούλονα 106 1100!
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
andreas206 Μόλις έγραψα

 206 XT,1.4 5 door
Ένταξη: 30 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: Χαλκίδα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 09:22:01 Θέμα δημοσίευσης: Re: Apopseis gia ton 1,6 8Valve... |
|
|
BTS έγραψε: | andreas206 έγραψε: |
Isos i pio endiaferoysa metatropi gia 1,1 kai giati oxi kai gia 1,4...
|
Σωστά, είναι πολύ καλή λύση. Μήπως ξέρεις τιμή στο περίπου; |
Δεν νομίζω να κοστίζει παραπάνω από 300 χιλιάρικα.
Δεδομένου ότι αυτός που θα στον πουλήσει θα κρατήσει την πλεξούδα του για ενθύμιο(εφόσον είναι ίδια με του 1,4) οποιοδήποτε ποσό παραπάνω θα ήταν υπερβολική.
Αν υποθέσουμε ότι τον τοποθετούμε τώρα και ΔΕΝ ΤΟΝ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ τι γίνεται στον έλεγχο του ΚΤΕΟ εφόσον οπτικά τουλάχιστον είναι ίδιος οπτικά με τον 1,4;
Ξέρει κανείς;
Παλαιότερα είχα ακούσει για κάτι "μαστόρια" που χτυπούσαν τα παλιά σου νούμερα πάνω και ούτε γάτα ούτε ζημιά!
Υπάρχει κάτι τέτοιο;
Όποιος ξέρει ας απαντήσει...
206 4ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:02:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρηκα 1,6 8ν εδω στη Λαρισα με 300,000 δραχμες! το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να ξεκληδωσει το imompilazer (σωστα το εγραψα?) Αλλα εαν με ενδειαφερει να τον αποκτησω μου ειπε...κατι θα γινει!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:12:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπαααααα...
Προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω το "δεκαεξαβάλβιδο διαμάντι"...
Και άν έχω κ@υλες, του πετάω επάνω ένα τούρμπο και το φτάνω στα 180 ΗΡ απλά...
Αλλά. όπως είπα και σε άλλο topic, "λεφτά να έχεις και όλα γίνονται"...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 10:55:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | Βρηκα 1,6 8ν εδω στη Λαρισα με 300,000 δραχμες! το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να ξεκληδωσει το imompilazer (σωστα το εγραψα?) Αλλα εαν με ενδειαφερει να τον αποκτησω μου ειπε...κατι θα γινει! |
imobiliser
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 13:38:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | alxdr74 έγραψε: | Βρηκα 1,6 8ν εδω στη Λαρισα με 300,000 δραχμες! το μονο προβλημα ειναι οτι δεν μπορει να ξεκληδωσει το imompilazer (σωστα το εγραψα?) Αλλα εαν με ενδειαφερει να τον αποκτησω μου ειπε...κατι θα γινει! |
imobiliser |
immobiliser 
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 14:43:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H λυση του 1.6 8ν ειναι η καλυτερη για αντικατασταση του 1.1 ή 1.4 και ο ιδιοκτητης του δεν θελει περισσοτερα αλογα.
Επισης βρισκεται πιο ευκολα απο το 16ν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Φεβ 2003, 14:55:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βαγγελη αν ειναι να βαλεις TURBO στο PEUGEOT καλυτερα μην κανεις τιποτα Χαλας τον χαρακτηρα του μετα.Αν ειναι για τετραπεταλουδο πρωχορα.
Οσο για δηλωσεις και κτεο τα εχουμε αναφερει παραπανω και σε αλλα τοπικ αναλυτηκα. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|