Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 11:57:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 12:15:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ελα ομως που μολις μιλησα με το μηχανικο μου και με απογοητευσε.μου ειπε οτι τα αμορτισερ μου δεν παιζουν με τα στενα της APEX.Θελει κατι πιο σκληρο σαν bilstein group N ή peugeot sport!!αρα βλεπω να εγκαταλειπω την ιδεα τουλαχιστον αμεσα για αλλαγη ελατηριων!! γκρρρρ!!!!!
οσο για λαστιχα μου ειπε οτι οντως οπως ειπε ο κασφ τρωγονται πολυ γρηγορα.να με βγαλουν γυρω στα 20000 χιλιομετρα το πολυ!!απο 17000 μεχρι 20000 το πολυ!!
ασε που μου ειπε οτι σε χιονι αν πεσω κολησα!δεν ξεκολας με τιποτα απο κει !!!λογικα δεν πιστευω να πεσω σε τιποτα χιονια.τα διαβαζει ολα στο δρομο και δεν ειναι απαραιτητα σκληρα!!!!μου ειπε εξαρταται απο τον τροπο που οδηγεις!!!
παντως μου τα προτεινε ανεπιφυλακτα!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 12:20:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν??? |
Αυτο ειναι βεβαιο.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 12:23:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά η Peugeot κάτι ξέρει που έχει την συγκεκριμένη ΜΑΜΑ ανάρτηση και την συγκεκριμένη διάσταση ελαστικών στο Rallye. Όταν πειραματίζεσαι χάνει τον χαρακτήρα του...
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 12:29:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
KASFIKIS NIKOS έγραψε: | danielos έγραψε: | με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν??? |
Αυτο ειναι βεβαιο.. |
για πες λιγα ακομα ρε νικο.με το ζορι μου τα λες!!
πλακα ε!!!
δηλαδη αν τα βαλω τι πρεπει να προσεξω??μονο σε λακουβα παιζει να σχιστουν ή και σε αλλη περιπτωση??
δωσε οσες πληροφοριες εχεις για να προσαρμοσω τροπο οδηγησης .
μου ηρθε και μια απορια!!!στις αναβασεις που τα βαζουν και πεφτουν μεσα σε ταφρους γιατι δεν σκιζονται???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 13:35:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε που με εχει πιασει αγχος.μεσα στην εβδομαδα πρεπει να τα παραγγειλω γιατι δεν γινεται να ανεβω στο touring με τα λαστιχα της μανας τουυ θα παω αλλου για αλλου.αυτο πουμε ανησυχει ειναι ποσο θα διαβαζει το δρομο και το ποσο ευκολο ειναι να σχιστουν αν πεσω σε καμια λακουβα!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 13:44:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάλε Michelin Pilot Exalto 185/55/14
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 13:59:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακη συμφωνω μαζι σου.
Ντανι γνωμη μου παντα...Βαλε 285 Lbs και μολις θελησεις κατι παραπανω τα βγαζεις και αγοραζεις αυτο που θες.Ετσι και αλλιως τα ιδια χρηματα κανουν μεταξυ τους ασχετως απο το ποσες Λιμπρες ειναι.Απλα αν αργοτερα τα αλλαξεις να κοιταξεις να ειναι η εσωτερικη διαμετρος η ιδια πχ αν βαλεις 60 χιλ....60 χιλ να ειναι και τα αλλα.Γιατι μετα δεν θα ταιριαζει στο πιατελο.Αυτα εχουν αναγραφωμενα τεχνικα επανω στις σπειρες.Εμενα για παραδειγμα γραφουν 210/60/300.Οπου 210 το υψος του ελατηριου...60...η εσωτερικη διαμετρος,και 300 οι λιμπρες.
Καλο θα ηταν να περιμενεις μεχρι το τουρινγκ να σε κανω μια βολτα να δεις πως ειναι το δικο μου για να εχεις μια ποιο ολοκληρωμενη εικονα.
Θα στο εδεινα να το οδηγησεις αλλα οπως ειπες εισαι 1.90..τοσο και δεν χωρας με τιποτα.Εγω ειμαι 1.74 και οδηγαω τερμα μπροστα.Και οπως καταλαβαινεις τα Bucket ειναι σταθερα.Ουτε μπροστα ουτε πισω ουτε μεση. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 14:00:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | KASFIKIS NIKOS έγραψε: | danielos έγραψε: | με προλαβες παλι νικολη!!!
νικ κασφικης τα ημισλικ εχουν μαλακη γομα???παιζει να σχιστουν??? |
Αυτο ειναι βεβαιο.. |
για πες λιγα ακομα ρε νικο.με το ζορι μου τα λες!!
πλακα ε!!!
δηλαδη αν τα βαλω τι πρεπει να προσεξω??μονο σε λακουβα παιζει να σχιστουν ή και σε αλλη περιπτωση??
δωσε οσες πληροφοριες εχεις για να προσαρμοσω τροπο οδηγησης .
μου ηρθε και μια απορια!!!στις αναβασεις που τα βαζουν και πεφτουν μεσα σε ταφρους γιατι δεν σκιζονται??? |
Πρωτα απο ολα θα μαζευεις απο τον δρομο τα παντα χαλικια ,καρφακια,καπακια απο αναψυκτικα και οτι μπορεις να φανταστεις.
Στο φρεναρισμα θα γινονται και καποια μικρα σκισιματα .
Στους αγωνες τωρα ποιος σου ειπε οτι δεν σκιζονται ,απλως δεν τους νοιαζει.
Οταν τελειωση ο αγωνας ομως , και δεν εχουν προβλημα τα φυλανε σαν τα ματια τους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 14:09:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Θα στο εδεινα να το οδηγησεις αλλα οπως ειπες εισαι 1.90..τοσο και δεν χωρας με τιποτα.Εγω ειμαι 1.74 και οδηγαω τερμα μπροστα.Και οπως καταλαβαινεις τα Bucket ειναι σταθερα.Ουτε μπροστα ουτε πισω ουτε μεση.  |
Εκτός και έχεις βάση με σιδηρόδρομο... 
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 14:12:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω παντως που φοραω τα 720 για βολτα,τα εχω περιπου 20.000 χιλμ και εχουν φαγωθει.Οποτε τι με νοιαζει αν τα Α-032 ειναι το πολυ μεχρι 20.000 χλμ Ενταξει...αν το προσεξεις και λιγο παραπανω θα βγαλει και μερικα ακομα.Ετσι και αλλιως τα 20.000 χιλμ θα τα κανω μεσο ορο σε 1.5 χρονια.Οποτε ουτε γατα ουτε ζημια.
Ντανι αν ειναι οντως μαλακη η αναρτηση σου μην βαζεις ελατηρια γιατι θα γινει οτι να ΄ναι το αμαξι.Γνωμη μου παλι ειναι να τα πυλησεις σε κανεναν γνωστο σου και να βαλεις απο την αρχη αλλη αναρτηση.Ετσι θα μιωσεις και την διαφορα στα χρηματα.Απο οτι μου ειπε ο Ντινος τα μπροστα της PEUGEOTSPORT απο το MINI GROUP A δεν ειναι πολυ ακριβα.Σχεδον τζαμπα.Βαζεις αυτα με τα ελατηρια APEX και πισω βαζεις ενα ζευγαρη BILSTAIN GROUP N που ειναι και ποιο φθηνα απο τα PEUGEOTSPORT.Και ο Ντινος στο αγωνηστηκο ετσι τα ειχε.Οποτε ουτε γατα ουτε ζημια.Απλα μην κανεις καμια βιαστικη κινηση γιατι η αναρτηση ειναι το ζουμη στο 106.Αφου θα βαλεις..Βαλε μια και καλη κατι καλο. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 14:15:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε ALEMAO ουτε σιδηροδρομος.Ειπαμε FULL A,οχι βολτισιο 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 14:22:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστός ο Νίκος
Τα πουλάς και συμπληρώνεις για το καλό setup.Φτιαξτο μια και καλή.Μην βιάζεσαι και κανεις λαθη που κοστίζουν.Τα μπροστά του mini group A εχουν 30 χιλιάρικα το ένα.Τα πίσω έχουν 100 χιλιάρικα το ένα.Βάζεις μπροστά τα Peugeot sport και πίσω BILSTΕIN GROUP N. Να προτιμήσεις πίσω αμορτισερ χωρίς uniball γιατί μετα απο καιρό βγάζουν λίγη φασαρία.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 14:26:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Φιλε ALEMAO ουτε σιδηροδρομος.Ειπαμε FULL A,οχι βολτισιο  |
στο Α απαγορεύονται οι κινούμενες βάσεις;
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 14:38:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Εγω παντως που φοραω τα 720 για βολτα,τα εχω περιπου 20.000 χιλμ και εχουν φαγωθει.Οποτε τι με νοιαζει αν τα Α-032 ειναι το πολυ μεχρι 20.000 χλμ Ενταξει...αν το προσεξεις και λιγο παραπανω θα βγαλει και μερικα ακομα.Ετσι και αλλιως τα 20.000 χιλμ θα τα κανω μεσο ορο σε 1.5 χρονια.Οποτε ουτε γατα ουτε ζημια.
|
το θεμα ομως που με καιει ειναι κυριως το ποσο ασφαλη ειναι ρε νικο.μην ερθω στο τουρ και αντι για να δω την λιμνη παω μεσα.εδω ακουω για ακραια συμπεριφορα και αυτο καπου με ανησυχει οχι λογω των οδηγικων μου ικανοτητων αλλα λογω των απανταχου παλιοδρομων.χθες ημουν αποφασισμενος 200% να τα βαλω και τωρα εχω ενδοιασμους μηπως και παω να σκασω πουθενα!!χτυπα ξυλο.
και αν ειναι στην παραμικρη λακουβα να πρεπει να αλλαζω καινουργιο λαστιχο χεσε μεσα!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Φεβ 2003, 20:10:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτα τα λαστιχα Ντανι εχουν πολλη ποιο σκληρα πλαινα απο οτιδηποτε κυκλοφορει απο λαστιχα δρομου.Δεν υπαρχει περιπτωση να τα φας απο λακουβα.Γι αυτο ειμαι 1000% σιγουρος.
Απο ακραια συμπεριφορα.....Το μονο που θα πρεπει να προσεξεις ειναι αν ξεκολησει......Εχουν και Γ@μω τα κρατηματα 200% καλυτερο απο τα βολτας.Αλλα αν ξεκολησει και ξαναπιασει εκει θελει προσοχη.Για να γινει αυτο ομως θα πρεπει να πας συνεχεια στις στροφες μπαινω-δεν μπαινω,πραγμα αδυνατον λογο του οτι δεν εισαι σε αγωνα.Αρα τα ορια ειναι πολυ ποιο πανω.Στο κατω κατω αν ειναι να φυγει καποιος απο τον δρομο φευγει και με τα οποια λαστιχα φοραει
Εγω στην θεση σου θα τα εβαζα.....Δηλαδη θα τα βαλω ετσι και αλλιως. 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 02:26:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τί τόπικ κι αυτό! Λές και πέρασε βομβαρδιστικό από το Forum!
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Εγω παντως που φοραω τα 720 για βολτα,τα εχω περιπου 20.000 χιλμ και εχουν φαγωθει.Οποτε τι με νοιαζει αν τα Α-032 ειναι το πολυ μεχρι 20.000 χλμ Ενταξει...αν το προσεξεις και λιγο παραπανω θα βγαλει και μερικα ακομα.Ετσι και αλλιως τα 20.000 χιλμ θα τα κανω μεσο ορο σε 1.5 χρονια.Οποτε ουτε γατα ουτε ζημια.
|
Θά 'θελες Νίκο μου! Κι εγώ τα Conti τα είχα φαγωμένα από τα 20000χλμ. Αν με τα Β720 βγάλεις τελικά 30000χλμ (20000χλμ + 10000χλμ της υπομονής μέχρι μα μαζέψεις λεφτά για λάστιχα), πιστεύεις ότι με τα αγωνιστικά θα κάνεις το ίδιο; Τα αγωνιστικά 17-20000χλμ σε δημόσιους δρόμους κάνουν με νορμάλ οδηγούς, όχι με σένα!
pugsang έγραψε: | ...Σκληρή ανάρτηση και σκληρή γόμα ελαστικού δεν πανε μαζί (προσωπική άποψη).Το λάστιχο πρέπει να μαγουλιάζει και λίγο για να δουλέψει.... |
Αναγκαστικά θα διαφωνήσω Μάκη. Μόνο μία σκληρή ανάρτηση θα καταφέρει να μαγουλιάσει επαρκώς ένα σκληρό πλαϊνό ελαστικού. Εξάλλου, μία μαλακή ανάρτηση δεν έχει ελπίδα να δουλέψει σωστά με σκληρές γόμες. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο.
Επικρατεί στον χώρο των βελτιώσεων μία φήμη που θεωρεί τα στενά ελατήρια ανώτερα των φαρδιών. Γιατί τότε στα αγωνιστικά (rally) δεν φορούν στενά ελατήρια;
Προσέξτε το οξύμωρο του σχήματος: Τα αγωνιστικά που τρέχουν σε ράλλυ (ασφάλτου και χώματος αλλά όχι σε πίστα), φοράνε φαρδιά ελατήρια, ΔΕΝ έχουν σκληρή ανάρτηση, θεωρούν τα αμορτισέρ λαδιού ως καλύτερα των αερίου-λαδιού, και δεν είναι χαμηλωμένα (ή είναι ελάχιστα χαμηλωμένα). - Νίκο, κάνω λάθος; -
Μήπως εν αγνοία μας υπερβάλουμε σε κάποια πράγματα; Μήπως υπερβάλλοντας φτιάχνουμε ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για πίστα με τέλεια άσφαλτο και ακατάλληλο για δημόσιους δρόμους με το απρόβλεπτο οδόστρωμα;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 08:03:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Αναγκαστικά θα διαφωνήσω Μάκη. Μόνο μία σκληρή ανάρτηση θα καταφέρει να μαγουλιάσει επαρκώς ένα σκληρό πλαϊνό ελαστικού. Εξάλλου, μία μαλακή ανάρτηση δεν έχει ελπίδα να δουλέψει σωστά με σκληρές γόμες. Εκτός κι αν εννοείς κάτι άλλο.
|
Σωστό αυτό Μίλτο αλλα ισχύει σε πίστες ή σε δρόμους με τέλεια άσφαλτο.Νομίζεις οτι μια σκληρή ανάρτηση θα μπορέσει να μαγουλιάσει ενα σκληρό πλαινό σε γλιστερό καθημερινό δρόμο?Επίσης με σκληρό πλαινό πρέπει να δουλέυεις τις πιέσεις γύρω στα 28psi για δουλέψει το λάστιχο
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 08:33:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγώ νομίζω ότι είναι λάθος να το τοποθετηθούν αγωνιστικά ή ημιαγωνιστικα λάστιχα σε αυτοκίνητο βόλτας.ΤΑ λάστιχα αυτά για να δουλεύουν θέλουν θερμοκρασίες και ειναι δύσκολο να είμαστε συνέχεια τέζα!Η γόμα τουσ σκληραίνει απο τον καιρό και βγαίνει γρήγορα off.Τέλος υπάρχει μια περίπτωση,αν δουλέψουν τέλεια τα λάστιχα΄,να φύγουμε απο υπερκράτημα!!!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Φεβ 2003, 09:01:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Προσέξτε το οξύμωρο του σχήματος: Τα αγωνιστικά που τρέχουν σε ράλλυ (ασφάλτου και χώματος αλλά όχι σε πίστα), φοράνε φαρδιά ελατήρια, ΔΕΝ έχουν σκληρή ανάρτηση, θεωρούν τα αμορτισέρ λαδιού ως καλύτερα των αερίου-λαδιού, και δεν είναι χαμηλωμένα (ή είναι ελάχιστα χαμηλωμένα). - Νίκο, κάνω λάθος; -
|
Δέν με λένε Νίκο, αλλά νομίζω ότι κάνεις λάθος. Το 206 WRC το ασφάλτινο, δεν ξέρω αν φοράει στενά ή φαρδυά ελατήρια, αλλά είναι ένα με το έδαφος!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|