PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - 306 αλλαγή μοτέρ!!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 20:00:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλο και κάτι έχουμε στο μυαλό μας...
με πμ... Cool
ακόμα καλύτερα απόκοντά στην Λέσχη

υ.γ. δεν είναι 400τόσα...
του 2,0 είναι 378 ενώ του 1,6 είναι 178 -> 200ευρώ επιπλέον...



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
KONIORDOS (ΜΑΝΩΛΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 cabrio 1,6 01'

Ένταξη: 05 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: SEPOLIA CITY

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:15:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

γεια χαρα και εγω εχω προβλημα με τη δυναμη του κινητηρα μου και σκεφτομαι να τον αλλαξω εχω ενα 306 καμπριο του 2001 με τα 100 αλογα βεβαια με τις 17αρες και το ηχοσυστημα το αυτοκινητο εχει γινει τανκσ και με 1.6 απο rallye δεν βλεπω να κανω προκοπη ξερουμε τπτ για 3.0 v6???


ΛΟΞΑ ΓΙΑ ΜΟΣΤΡΑ !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 01:12:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχουν γίνει τέτοιες μετατροπές στο εξωτερικό
τώρα το αν και για πόσο δουλευουν χωρίς να πάιρνεις το σασί σε τευχη δεν το ξέρω

πάντως υπάρχει αυτό αν σε ενδιαφέρει

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=9973&postdays=0&postorder=asc&start=0


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
KONIORDOS (ΜΑΝΩΛΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 cabrio 1,6 01'

Ένταξη: 05 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 53
Τόπος: SEPOLIA CITY

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 17:43:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ωραιο μα θελει πολλη σκεψη και χρημα! παντως ευχαριστω Very happy


ΛΟΞΑ ΓΙΑ ΜΟΣΤΡΑ !!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
306umber_alles (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.4 (8v) profil (1997)

Ένταξη: 26 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2008, 16:47:03    Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 306 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος


Είμαι ο Χρήστος και είμαι καινούργιος στο forum.Λοιπον,η ερώτηση είναι η εξής.Έχω ένα 306 8βαλβιδο 1400 μονου ψεκασμου χωρις καμια μετατροπη στον κινητηρα αλλα με αρκετά περιφερειακά(χταπόδι-τελικό gr.n,βαρελάκι bmc στην εισαγωγή,αεριζομενους δίσκους μπροστα και αξονα απο 2λιτρο 306 πισω με δισκόφρενα).Έχω βρει ενα μοτερ απο AX 1400 LEMANS πολλαπλου ψεκασμου απο γενικη επισκευή του οποιου ο κορμος ειναι ιδιος με του δικου μου(δηλαδή το χταποδι κουμπώνει ακριβώς),μαζι με 2 εγκεφαλους (ο ενας δικος του και ο άλλος αγωνιστικός) μαζι με ηλεκτρονική και τρόμπα βενζίνης.Το προβλημα είναι οτι δεν εχω τη δικια του πλεξούδα και μου ειπαν οτι δεν γινεται να τον βάλω όπως είναι πάνω(εκτος αν βρω πλεξουδα ή εκτός αν βρω κανα καλό ηλεκτρολόγο).το μονο μου είπαν που μπορεί να γίνει ειναι να βαλω μόνο τον κορμό (χωρίς το καπάκι και τον εγκέφαλο) αλλά πιστεύω οτι δεν θα δω καμια μεγαλη διαφορα μονο με τον κορμο δεδομενου οτι το δικο μου καπακι είναι μονου ψεκασμου ενω το αλλο ειναι πολλαπλου..Τελικά τι απ'όλα ισχύει?Επίσης ισχύει οτι αυτό το μοτέρ βγαζει γύρω στα 100+ αλογα?
Και αν τελικα θελει πλεξούδα πόσο παει περίπου?

Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ προκαταβολικά.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
alekoukos106 (Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 rallye 1.3

Ένταξη: 26 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 731

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 01:31:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

100 αλογα δεν ειχε απο οσο γνωριζω..γυρω στα 90 εβγαζε..καλυτερη μετατροπη για μενα στο αμαξι σου ειναι...ραλλισιο μοτερακι...εχει ενα παιδι στο club ενα 306 με τη συγκεκριμενη μετατροπη...+φιλτρο,εξατμιση και 14/60 κωρονοπηνιο και το αμαξι παει πραγματικα πολυ καλα...ελα καποια πεμπτη απο τη λεσχη να το δεις...θα μπορουσα να σου πω κι αλλα για το συγκεκριμενο αμαξι...αλλα καλυτερα να το δεις live... Wink


www.apr.gr

Bacci,γαϊδουρια,εκκεντροφόροι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
306umber_alles (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.4 (8v) profil (1997)

Ένταξη: 26 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 02:37:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alekoukos106 έγραψε:
100 αλογα δεν ειχε απο οσο γνωριζω..γυρω στα 90 εβγαζε..καλυτερη μετατροπη για μενα στο αμαξι σου ειναι...ραλλισιο μοτερακι...εχει ενα παιδι στο club ενα 306 με τη συγκεκριμενη μετατροπη...+φιλτρο,εξατμιση και 14/60 κωρονοπηνιο και το αμαξι παει πραγματικα πολυ καλα...ελα καποια πεμπτη απο τη λεσχη να το δεις...θα μπορουσα να σου πω κι αλλα για το συγκεκριμενο αμαξι...αλλα καλυτερα να το δεις live... Wink


Το είχα σκεφτεί για το μοτερ του rallye αλλα πάει πολύ(σαν φοιτητής και συ θα με καταλαβαίνεις) δεδομενου ότι το μοτερ απο το AX το βρήκα με 200 ευρώ κομπλέ.Επίσης η αναγκαιότητα της αλλαγής του μοτερ έγκειται στο ότι εχω γύρω στα 260000 χιλ. πανω(δηλ. καίω λαδια και συμπληρωνω βενζινη) και οχι στο οτι θέλω να εχω πολυ παραπανω γκαζια.


Τα πανεπιστήμια δημιουργούν ειδικότητες και όχι προσωπικότητες!!!{Ζώρζ Πιλαλί}
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
grpap (Γρηγορης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 529
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 18:48:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Του εχεις πιει λιγο το αιμα ε;Αυτο το αμαξι για μενα θελει ροπες.Οποτε ενα μοτερ απο 206 του ταιριαζει καλυτερα.Το ραλυσιο μοτερακι ειναι καλο για αποδοση ψηλα.Αποψη ειναι βεβαια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 20:55:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μια φτηνη μετατροπη που αξιζει τον κοπο ειναι το 8v του ραλλυ μετα 100 αλογα που παει κουτι,αλλα πρεπει να το βρεις με πλεξουδα και εγκεφαλο εφοσον το δικο σου ειναι μονου ψεκασμου!γυρω στα 300 με 400 ευρω


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 10:15:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μοτερακι του XSi μια χαρα θα ειναι στο 306,μαλιστα αφου ειναι και απο rebuild,μια χαρα θα ειναι.
Βγαζει 94 αλογα στις 6600 και 12,2 ροπη στις 4200.
Με το αναλογο σασμαν θα πηγαινει μια χαρα.
Το μονο ζορι ειναι τα ηλεκτρικα του που ειναι Bosch... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 13:02:32    Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 306 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

306umber_alles έγραψε:

Είμαι ο Χρήστος και είμαι καινούργιος στο forum.Λοιπον,η ερώτηση είναι η εξής.Έχω ένα 306 8βαλβιδο 1400 μονου ψεκασμου χωρις καμια μετατροπη στον κινητηρα αλλα με αρκετά περιφερειακά(χταπόδι-τελικό gr.n,βαρελάκι bmc στην εισαγωγή,αεριζομενους δίσκους μπροστα και αξονα απο 2λιτρο 306 πισω με δισκόφρενα).Έχω βρει ενα μοτερ απο AX 1400 LEMANS πολλαπλου ψεκασμου απο γενικη επισκευή του οποιου ο κορμος ειναι ιδιος με του δικου μου(δηλαδή το χταποδι κουμπώνει ακριβώς),μαζι με 2 εγκεφαλους (ο ενας δικος του και ο άλλος αγωνιστικός) μαζι με ηλεκτρονική και τρόμπα βενζίνης.Το προβλημα είναι οτι δεν εχω τη δικια του πλεξούδα και μου ειπαν οτι δεν γινεται να τον βάλω όπως είναι πάνω(εκτος αν βρω πλεξουδα ή εκτός αν βρω κανα καλό ηλεκτρολόγο).το μονο μου είπαν που μπορεί να γίνει ειναι να βαλω μόνο τον κορμό (χωρίς το καπάκι και τον εγκέφαλο) αλλά πιστεύω οτι δεν θα δω καμια μεγαλη διαφορα μονο με τον κορμο δεδομενου οτι το δικο μου καπακι είναι μονου ψεκασμου ενω το αλλο ειναι πολλαπλου..Τελικά τι απ'όλα ισχύει?Επίσης ισχύει οτι αυτό το μοτέρ βγαζει γύρω στα 100+ αλογα?
Και αν τελικα θελει πλεξούδα πόσο παει περίπου?

Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ προκαταβολικά.


Πρωτα απ'ολα το οτι ο κορμος σου και ο κορμος του LEMANS ειναι σχεδον ιδιοι ΔΕΝ ειναι δειγμα οτι δεχονται το ιδιο χταποδι, γιατι απλα το χταποδι κουμπωνει πανω στη κεφαλη. Στη κεφαλη δηλαδη ΠΡΕΠΕΙ να ταιριαζει ενα χταποδι. Αυτο που ΠΡΕΠΕΙ να κοιταξεις ειναι εαν το χταποδι σου, απο αποψη διαστασεων (μεγεθος αυλων, αποστασεις μεταξυ τους και σημεια που βιδωνει) ταιριαζει στη κεφαλη του LEMANS.
Δευτερον δεν εχει κανενα νοημα να βαλεις ΜΟΝΟ το κορμο του LEMANS, γιατι η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ διαφορα του LEMANS ειναι στο καπακι, στους κορμους ειστε 99% αν οχι 100% ιδιοι.
Το ιδανικο θα ηταν να μπορεις να βαλεις ολοκληρο το μοτερ LEMAN μαζι με τον εγκεφαλο του και τα ηλεκτρικα του. Αν δεν μπορεις να κανεις αυτο, το επομενοι καλυτερο θα ηταν να βαλεις ΜΟΝΟ τη κεφαλη (με τα απαραιτητα ηλεκτρικα της. Αν δεν μπορεις ουτε αυτο, τοτε ξεχνα το... Σε καμια περιπτωση μην βαλεις μονο το κορμο, θα μπεις σε πολλα εξοδα χωρις κανενα αντικρησμα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 13:45:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επισης αν βαλεις ενα απο τα δυο(μονο τον κορμο ή μονο την κεφαλη) υπαρχει προβλημα με την συμπιεση που στην μια περιπτωση παει πολυ χαμηλα ενω στην αλλη ανεβαινει στον Θεο...

Κοινως μονο για κομπλε μοτερ συζητας αυτην την λυση. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
306umber_alles (ΧΡΗΣΤΟΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 306 1.4 (8v) profil (1997)

Ένταξη: 26 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5
Τόπος: ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 19:53:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απ'ότι καταλαβαίνω είναι πολυ δύσκολο να βρω κάποιον που να μου δώσει μόνο την πλεξούδα...
Το ενδεχόμενο να μπορεί με καποια πατέντα να μπεί ολο το μοτέρ με τα δικά μου ηλεκτρικά την αποκλείουμε?Ρωτάω επειδή απ'όσο ξέρω και ο bosch που έχει το lemans μονόφυσος είναι... Question


Τα πανεπιστήμια δημιουργούν ειδικότητες και όχι προσωπικότητες!!!{Ζώρζ Πιλαλί}
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 22:35:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ειμαι ηλεκτρολογος αλλα δεν νομιζω να γινετε με την πλεξουδα σου να βαλεις με πολαπλο ψεκασμο,εκτος εαν αλλαξεις εισαγωγη


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 22:45:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι να το βάλλει όπως είναι.
Αν είναι να το κάνει monopoint για μένα είναι άδικος κόπος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 22:54:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

+1000000000000


αλλα ρωτησε εαν μπαινει με την δικια του πλεξουδα!!!!!!


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 22:57:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι το ξέρω απλά είναι αμαρτία να βάλει αυτό το μοτέρ και να μην δει και καμιά διαφορά γι’ αυτό το είπα. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 15:01:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μην τρεφετε αυταπατες,πλεξουδα για Marelli πως ειναι δυνατον να ταιριαξει σε πλεξουδα για Bosch; Question
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
pug306 (θωμας)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 306 1.4 (8v)sp

Ένταξη: 16 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 66
Τόπος: κεφαλλονια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 22:35:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pug306 έγραψε:
αλλα δεν νομιζω να γινετε με την πλεξουδα σου να βαλεις με πολαπλο ψεκασμο



ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ!!!!!


Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Touristas (Αργύρης)
Τεχνικός Σύμβουλος


Peugeot Geopolis RS 300

Ένταξη: 15 Φεβ 2004
Δημοσιεύσεις: 3273
Τόπος: Νικαια-Περιστέρι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 07:13:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μην τρεφετε αυταπατες,πλεξουδα για Marelli πως ειναι δυνατον να ταιριαξει σε πλεξουδα για Bosch; Question
Ποιος το είπες αυτό και που????? Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενη
Σελίδα 3 από 4

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2066s (PHP: 45% - SQL: 55%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on