Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Φεβ 2007, 20:00:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλο και κάτι έχουμε στο μυαλό μας...
με πμ...
ακόμα καλύτερα απόκοντά στην Λέσχη
υ.γ. δεν είναι 400τόσα...
του 2,0 είναι 378 ενώ του 1,6 είναι 178 -> 200ευρώ επιπλέον...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KONIORDOS (ΜΑΝΩΛΗΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 cabrio 1,6 01'
Ένταξη: 05 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: SEPOLIA CITY
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Ιούν 2007, 15:15:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
γεια χαρα και εγω εχω προβλημα με τη δυναμη του κινητηρα μου και σκεφτομαι να τον αλλαξω εχω ενα 306 καμπριο του 2001 με τα 100 αλογα βεβαια με τις 17αρες και το ηχοσυστημα το αυτοκινητο εχει γινει τανκσ και με 1.6 απο rallye δεν βλεπω να κανω προκοπη ξερουμε τπτ για 3.0 v6???
ΛΟΞΑ ΓΙΑ ΜΟΣΤΡΑ !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KONIORDOS (ΜΑΝΩΛΗΣ) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 cabrio 1,6 01'
Ένταξη: 05 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 53 Τόπος: SEPOLIA CITY
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 26 Ιούν 2007, 17:43:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωραιο μα θελει πολλη σκεψη και χρημα! παντως ευχαριστω 
ΛΟΞΑ ΓΙΑ ΜΟΣΤΡΑ !!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
306umber_alles (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 1.4 (8v) profil (1997)
Ένταξη: 26 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 26 Ιαν 2008, 16:47:03 Θέμα δημοσίευσης: ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 306 |
|
|
Είμαι ο Χρήστος και είμαι καινούργιος στο forum.Λοιπον,η ερώτηση είναι η εξής.Έχω ένα 306 8βαλβιδο 1400 μονου ψεκασμου χωρις καμια μετατροπη στον κινητηρα αλλα με αρκετά περιφερειακά(χταπόδι-τελικό gr.n,βαρελάκι bmc στην εισαγωγή,αεριζομενους δίσκους μπροστα και αξονα απο 2λιτρο 306 πισω με δισκόφρενα).Έχω βρει ενα μοτερ απο AX 1400 LEMANS πολλαπλου ψεκασμου απο γενικη επισκευή του οποιου ο κορμος ειναι ιδιος με του δικου μου(δηλαδή το χταποδι κουμπώνει ακριβώς),μαζι με 2 εγκεφαλους (ο ενας δικος του και ο άλλος αγωνιστικός) μαζι με ηλεκτρονική και τρόμπα βενζίνης.Το προβλημα είναι οτι δεν εχω τη δικια του πλεξούδα και μου ειπαν οτι δεν γινεται να τον βάλω όπως είναι πάνω(εκτος αν βρω πλεξουδα ή εκτός αν βρω κανα καλό ηλεκτρολόγο).το μονο μου είπαν που μπορεί να γίνει ειναι να βαλω μόνο τον κορμό (χωρίς το καπάκι και τον εγκέφαλο) αλλά πιστεύω οτι δεν θα δω καμια μεγαλη διαφορα μονο με τον κορμο δεδομενου οτι το δικο μου καπακι είναι μονου ψεκασμου ενω το αλλο ειναι πολλαπλου..Τελικά τι απ'όλα ισχύει?Επίσης ισχύει οτι αυτό το μοτέρ βγαζει γύρω στα 100+ αλογα?
Και αν τελικα θελει πλεξούδα πόσο παει περίπου?
Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ προκαταβολικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alekoukos106 (Αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 106 rallye 1.3
Ένταξη: 26 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 731
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 01:31:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
100 αλογα δεν ειχε απο οσο γνωριζω..γυρω στα 90 εβγαζε..καλυτερη μετατροπη για μενα στο αμαξι σου ειναι...ραλλισιο μοτερακι...εχει ενα παιδι στο club ενα 306 με τη συγκεκριμενη μετατροπη...+φιλτρο,εξατμιση και 14/60 κωρονοπηνιο και το αμαξι παει πραγματικα πολυ καλα...ελα καποια πεμπτη απο τη λεσχη να το δεις...θα μπορουσα να σου πω κι αλλα για το συγκεκριμενο αμαξι...αλλα καλυτερα να το δεις live... 
www.apr.gr
Bacci,γαϊδουρια,εκκεντροφόροι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
306umber_alles (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 1.4 (8v) profil (1997)
Ένταξη: 26 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 02:37:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alekoukos106 έγραψε: | 100 αλογα δεν ειχε απο οσο γνωριζω..γυρω στα 90 εβγαζε..καλυτερη μετατροπη για μενα στο αμαξι σου ειναι...ραλλισιο μοτερακι...εχει ενα παιδι στο club ενα 306 με τη συγκεκριμενη μετατροπη...+φιλτρο,εξατμιση και 14/60 κωρονοπηνιο και το αμαξι παει πραγματικα πολυ καλα...ελα καποια πεμπτη απο τη λεσχη να το δεις...θα μπορουσα να σου πω κι αλλα για το συγκεκριμενο αμαξι...αλλα καλυτερα να το δεις live...  |
Το είχα σκεφτεί για το μοτερ του rallye αλλα πάει πολύ(σαν φοιτητής και συ θα με καταλαβαίνεις) δεδομενου ότι το μοτερ απο το AX το βρήκα με 200 ευρώ κομπλέ.Επίσης η αναγκαιότητα της αλλαγής του μοτερ έγκειται στο ότι εχω γύρω στα 260000 χιλ. πανω(δηλ. καίω λαδια και συμπληρωνω βενζινη) και οχι στο οτι θέλω να εχω πολυ παραπανω γκαζια.
Τα πανεπιστήμια δημιουργούν ειδικότητες και όχι προσωπικότητες!!!{Ζώρζ Πιλαλί} |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 18:48:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Του εχεις πιει λιγο το αιμα ε;Αυτο το αμαξι για μενα θελει ροπες.Οποτε ενα μοτερ απο 206 του ταιριαζει καλυτερα.Το ραλυσιο μοτερακι ειναι καλο για αποδοση ψηλα.Αποψη ειναι βεβαια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 20:55:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μια φτηνη μετατροπη που αξιζει τον κοπο ειναι το 8v του ραλλυ μετα 100 αλογα που παει κουτι,αλλα πρεπει να το βρεις με πλεξουδα και εγκεφαλο εφοσον το δικο σου ειναι μονου ψεκασμου!γυρω στα 300 με 400 ευρω
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 10:15:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το μοτερακι του XSi μια χαρα θα ειναι στο 306,μαλιστα αφου ειναι και απο rebuild,μια χαρα θα ειναι.
Βγαζει 94 αλογα στις 6600 και 12,2 ροπη στις 4200.
Με το αναλογο σασμαν θα πηγαινει μια χαρα.
Το μονο ζορι ειναι τα ηλεκτρικα του που ειναι Bosch...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 13:02:32 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ ΣΕ 306 |
|
|
306umber_alles έγραψε: |
Είμαι ο Χρήστος και είμαι καινούργιος στο forum.Λοιπον,η ερώτηση είναι η εξής.Έχω ένα 306 8βαλβιδο 1400 μονου ψεκασμου χωρις καμια μετατροπη στον κινητηρα αλλα με αρκετά περιφερειακά(χταπόδι-τελικό gr.n,βαρελάκι bmc στην εισαγωγή,αεριζομενους δίσκους μπροστα και αξονα απο 2λιτρο 306 πισω με δισκόφρενα).Έχω βρει ενα μοτερ απο AX 1400 LEMANS πολλαπλου ψεκασμου απο γενικη επισκευή του οποιου ο κορμος ειναι ιδιος με του δικου μου(δηλαδή το χταποδι κουμπώνει ακριβώς),μαζι με 2 εγκεφαλους (ο ενας δικος του και ο άλλος αγωνιστικός) μαζι με ηλεκτρονική και τρόμπα βενζίνης.Το προβλημα είναι οτι δεν εχω τη δικια του πλεξούδα και μου ειπαν οτι δεν γινεται να τον βάλω όπως είναι πάνω(εκτος αν βρω πλεξουδα ή εκτός αν βρω κανα καλό ηλεκτρολόγο).το μονο μου είπαν που μπορεί να γίνει ειναι να βαλω μόνο τον κορμό (χωρίς το καπάκι και τον εγκέφαλο) αλλά πιστεύω οτι δεν θα δω καμια μεγαλη διαφορα μονο με τον κορμο δεδομενου οτι το δικο μου καπακι είναι μονου ψεκασμου ενω το αλλο ειναι πολλαπλου..Τελικά τι απ'όλα ισχύει?Επίσης ισχύει οτι αυτό το μοτέρ βγαζει γύρω στα 100+ αλογα?
Και αν τελικα θελει πλεξούδα πόσο παει περίπου?
Αυτά προς το παρόν και ευχαριστώ προκαταβολικά. |
Πρωτα απ'ολα το οτι ο κορμος σου και ο κορμος του LEMANS ειναι σχεδον ιδιοι ΔΕΝ ειναι δειγμα οτι δεχονται το ιδιο χταποδι, γιατι απλα το χταποδι κουμπωνει πανω στη κεφαλη. Στη κεφαλη δηλαδη ΠΡΕΠΕΙ να ταιριαζει ενα χταποδι. Αυτο που ΠΡΕΠΕΙ να κοιταξεις ειναι εαν το χταποδι σου, απο αποψη διαστασεων (μεγεθος αυλων, αποστασεις μεταξυ τους και σημεια που βιδωνει) ταιριαζει στη κεφαλη του LEMANS.
Δευτερον δεν εχει κανενα νοημα να βαλεις ΜΟΝΟ το κορμο του LEMANS, γιατι η ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ διαφορα του LEMANS ειναι στο καπακι, στους κορμους ειστε 99% αν οχι 100% ιδιοι.
Το ιδανικο θα ηταν να μπορεις να βαλεις ολοκληρο το μοτερ LEMAN μαζι με τον εγκεφαλο του και τα ηλεκτρικα του. Αν δεν μπορεις να κανεις αυτο, το επομενοι καλυτερο θα ηταν να βαλεις ΜΟΝΟ τη κεφαλη (με τα απαραιτητα ηλεκτρικα της. Αν δεν μπορεις ουτε αυτο, τοτε ξεχνα το... Σε καμια περιπτωση μην βαλεις μονο το κορμο, θα μπεις σε πολλα εξοδα χωρις κανενα αντικρησμα...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 13:45:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επισης αν βαλεις ενα απο τα δυο(μονο τον κορμο ή μονο την κεφαλη) υπαρχει προβλημα με την συμπιεση που στην μια περιπτωση παει πολυ χαμηλα ενω στην αλλη ανεβαινει στον Θεο...
Κοινως μονο για κομπλε μοτερ συζητας αυτην την λυση.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
306umber_alles (ΧΡΗΣΤΟΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 306 1.4 (8v) profil (1997)
Ένταξη: 26 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 19:53:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ'ότι καταλαβαίνω είναι πολυ δύσκολο να βρω κάποιον που να μου δώσει μόνο την πλεξούδα...
Το ενδεχόμενο να μπορεί με καποια πατέντα να μπεί ολο το μοτέρ με τα δικά μου ηλεκτρικά την αποκλείουμε?Ρωτάω επειδή απ'όσο ξέρω και ο bosch που έχει το lemans μονόφυσος είναι... 
Τα πανεπιστήμια δημιουργούν ειδικότητες και όχι προσωπικότητες!!!{Ζώρζ Πιλαλί} |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 22:35:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ειμαι ηλεκτρολογος αλλα δεν νομιζω να γινετε με την πλεξουδα σου να βαλεις με πολαπλο ψεκασμο,εκτος εαν αλλαξεις εισαγωγη
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 22:45:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα είναι να το βάλλει όπως είναι.
Αν είναι να το κάνει monopoint για μένα είναι άδικος κόπος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 22:54:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
+1000000000000
αλλα ρωτησε εαν μπαινει με την δικια του πλεξουδα!!!!!!
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιαν 2008, 22:57:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι το ξέρω απλά είναι αμαρτία να βάλει αυτό το μοτέρ και να μην δει και καμιά διαφορά γι’ αυτό το είπα.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 15:01:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μην τρεφετε αυταπατες,πλεξουδα για Marelli πως ειναι δυνατον να ταιριαξει σε πλεξουδα για Bosch;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pug306 (θωμας) Νέος χρήστης

 Peugeot 306 1.4 (8v)sp
Ένταξη: 16 Δεκ 2007 Δημοσιεύσεις: 66 Τόπος: κεφαλλονια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιαν 2008, 22:35:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pug306 έγραψε: | αλλα δεν νομιζω να γινετε με την πλεξουδα σου να βαλεις με πολαπλο ψεκασμο |
ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΟΙΟ ΠΙΣΩ!!!!!
Ι ΤURN THE PETALO WITHOUT TOMORROW |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιαν 2008, 07:13:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Μην τρεφετε αυταπατες,πλεξουδα για Marelli πως ειναι δυνατον να ταιριαξει σε πλεξουδα για Bosch;  | Ποιος το είπες αυτό και που?????  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|