Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 01:15:03 Θέμα δημοσίευσης: 1.6 16V (206) vs 1.6 16V (106) |
|
|
Η Peugeot έχει βγάλει (και συνεχίζει να βγάζει) δύο μηχανές 1.6 16V. H μία τοποθετείται στο 106 (TU5J4) και η άλλη στο 206 (TU5JP4).
Θεωρητικά είναι σχεδόν ίδιες και στην πράξη φέρνουν διαφορετικό αποτέλεσμα.
Γνωρίζουμε τις πραγματικές διαφορές των δύο αυτών μηχανών;
Αν ναι, ποιές είναι; H Peugeot δίνει πληροφορίες;
(Πιστόνια-μπιέλλες, εισαγωγή-εξαγωγή, εγκέφαλος, βαλβίδες, στρόφαλος, καπάκι κλπ)
Μήπως με κάποια συγκεκριμένα βήματα,μπορεί ο ένας κινητήρας να γίνει σαν τον άλλο;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 08:31:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Μίλτο, νομίζω τα είχαμε ξανα πεί. Οι βασικές διαφορές τους είναι οι εξείς:
1) Διαφορετική Εισαγωγή
2) Διαφορετική Εξαγωγή (καταπληκτικό χταπόδι)
3) Αγριότερους εκκεντροφόρους
Σε όλα τα παραπάνω "καλύτερο" είναι του rallye!
Το καλύτερο το εννοώ σε απόδοση που φτάνει τα +8 άλογα παραπάνω.
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ivang (Βαγγέλης) Δραστήριο μέλος

 206 1.6 16V
Ένταξη: 15 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 230 Τόπος: Θεσ/νίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 09:25:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Άντε και κατάφερες να κάνεις τον έναν κινητήρα ίδιο με τον άλλον !
Απο εγκέφαλο τι κάνεις, μην ξεχνάς ότι θα χρειαστείς περισσότερο καύσιμο
και άλλες ρυθμίσεις, κόφτες κτλ.
Κι εκτός αυτού έχεις και το multiplexing !!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 11:04:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είναι δύο μηχανές κατάλληλες για το κάθε αυτοκίνητο.
Του 206 είναι πιο οικονομική και σαφώς πιο αθόρυβη. Επίσης έχει αρκετά χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!

 Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 13:31:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν μόλις το έγραψα αλλά να το ξαναγράψω.
H ευρωπαϊκή ένωση θέτει κάποιους περιορισμούς στην εκπομπή ρύπων. οι κατασκευαστές πρέπει να τους πληρούν για να πάρουν έγκριση κυκλοφορίας (δεν λέγεται έτσι αλλά δεν μπορώ να βρω αυτή τη στιγμή πως λέγεται).
Oι εταιρίες τώρα έχουν δύο δρόμους. Ή σχεδιάζουν νέο κινητήρα (χλωμό από άποψη κόστους) ή εξελίσουν έναν ήδη υπάρχοντα.
Eξού και οι διαφορές των δύο κινητήρων.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Δεκ 2002, 20:18:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΤΑ 206 XS 1.6 16V ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ MULTIPLEX ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ "ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ"; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 02:01:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
θα το δουμε το θεμα φιλε μιλτο την παρασκευη αν κανουμε την συναντηση που λεμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:50:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δηλαδή δεν φτάνει μόνο να επαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο του κινητήρα του 206 και να του εγκαταστήσεις το λογισμικό απο αυτόν του 106 Gti όπως νόμιζα Κρίμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:58:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | ΤΑ 206 XS 1.6 16V ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ MULTIPLEX ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ "ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ"; |
Απο οσο ξερω απο οσες φορες ρωτησα εαν ο κινητηρας δεν ειναι multiplex "πειραζεται" πολυ ποιο ευκολα!!! Το multiplex δημιουργει καποια προβληματακια...Τωρα τι ακριβως δεν ρωτησα..
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 18:35:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μου Μιλτο......Ειναι απλο....Αγωραζεις μια μηχανη απο Rallye και βγαζεις τα κοματια και τα βαζεις στην δικια σου.
Οτι ακριβως δηλαδη θα κανω και εγω.Θα βγαλω την 1600 8v θα την κανω βιδες,και θα παει στην αθηνα για μετατροπη σε 16v.Ετσι κραταω τα νουμερα του κινητηρα μου τα οποια ειναι πανω στο μπλοκ και δεν χρειαζετε να την δηλωσω 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ronin (Πάνος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 Grand Tourisme 2.0 16v
Ένταξη: 08 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 1252 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 20:37:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο ακου με προσοχη
Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye
Ωοστηρια βαλβιδων
Σειριακος προγραμματισμος του sagem
Ελευθερη εξατμιση
Σκουπα
Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.
Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)
Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.
Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 20:56:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: |
Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)
Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.
|
Από αξιοπιστία?
Γιατί αυτός είναι μηχανικός. Ότι και να γίνει την επόμενη μέρα το έχει φτιάξει.
Εσύ όμως τι θα κάνεις? Θα τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι σε αυτόν?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 22:09:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Judger έγραψε: | Μιλτο ακου με προσοχη
Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye
Ωοστηρια βαλβιδων
Σειριακος προγραμματισμος του sagem
Ελευθερη εξατμιση
Σκουπα
Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.
Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)
Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.
Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!! |
δεν νομίζω να φτάσει τα 140 άλογα, μάλλον 130.
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 03:23:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρισκόμαστε πολύ κοντά σε λύση του προβλήματος, αν και τα νέα δεν είναι και τόσο καλά. Το πρόβλημα είναι ο δεύτερος αισθητήρας, ο οποίος καταστρέφει ό,τι "βελτίωση" και να κάνετε. Σκούπα, βαρελάκια, εξατμίσεις, όλα πάνε χαμένα στο βωμό των χαμηλών ρύπων που επιβάλλει ο πολύ αυστηρά ελεγχόμενος δεύτερος "λάμδα". Ο σειριακός προγραμματισμός, εάν είναι πράγματι εφικτός, αποτελεί μεγάλο ρίσκο... Ποιός θα το αναλάβει υπεύθυνα; Ο εγκέφαλος πλέον είναι η "ψυχή" και το πολυπλοκότερο εξάρτημα του αυτοκινήτου..
Λύσεις έχει η Peugeot Sport, ήρθαν μαζί με το νέο 206Cup και είναι 100% αξιόπιστες αλλά είναι πανάκριβες και καταργούν τον δεύτερο "λάμδα", που σημαίνει ΚΤΕΟ δεν θα περνάμε, η ιπποδύναμη ανεβαίνει ατμοσφαιρικά στους 167 ή 200PS ανάλογα, και το κόστος φτάνει μέχρι και τα 6000Ε(!) μόνο για μηχανικά. Δεν υπάρχει ουδεμία παρέμβαση εντός του κινητήρα για τους 167PS!
Μελετάται και μία φθηνότερη και επίσης αξιόπιστη λύση και χωρίς παρενέργειες, για ανέβασμα στους 130-135PS. Θα ενημερώσω μόλις μάθω περισσότερα.
Νίκο, τα έμαθα (και θα μάθω περισσότερα) από κάποιους που τρέχουν σε αγώνες και σε ξέρουν, μετά από συνάντηση που είχαμε μαζί του μαζί με τον PDuke και τον Γιάννη206 που κανόνισε και την συνάντηση...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 08:36:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΤΕΟ περνας μολις ξανακουμποσεις τον παλιο σου εγκεφαλο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
George Μόλις έγραψα

 206 1.6 (16V) XS2 (2002)
Ένταξη: 30 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 38 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:05:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα ειναι τοσο ευκολο να ξανακουμπωσεις τον παλιο εγκεφαλο?
Και παλι αλλαγη στις ρυθμισεις μονο για το ΚΤΕΟ?
giorgio |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:18:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alemao_rallye έγραψε: | Judger έγραψε: | Μιλτο ακου με προσοχη
Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye
Ωοστηρια βαλβιδων
Σειριακος προγραμματισμος του sagem
Ελευθερη εξατμιση
Σκουπα
Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.
Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)
Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.
Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!! |
δεν νομίζω να φτάσει τα 140 άλογα, μάλλον 130. |
Σε γνωστό βελτιωτή στο Περιστέρι που ρώτησα, μου είπε 1ο Στάδιο εξέλιξης 137 άλογα!! Δυναμομέτρηση πρίν (μαμά) και μετά! Άν βγάλει κάτω από 137 το παίρνω τσάμπα!! Α! 2 χρόνια εγγύηση!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης

 106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:23:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
George έγραψε: | Καλα ειναι τοσο ευκολο να ξανακουμπωσεις τον παλιο εγκεφαλο?
Και παλι αλλαγη στις ρυθμισεις μονο για το ΚΤΕΟ? |
Οι ρυθμισεις ειναι μεσα στον εγκεφαλο εσυ δεν ρυθμιζεις τιποτα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:34:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο περημενω νεα σου.
Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.
Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.
Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|