PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Κινητήρες 206 1,6 16ν και 106 1,6 16ν -Τι σχέση έχουν;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Νοέ 2002, 01:15:03    Θέμα δημοσίευσης: 1.6 16V (206) vs 1.6 16V (106) Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η Peugeot έχει βγάλει (και συνεχίζει να βγάζει) δύο μηχανές 1.6 16V. H μία τοποθετείται στο 106 (TU5J4) και η άλλη στο 206 (TU5JP4).
Θεωρητικά είναι σχεδόν ίδιες και στην πράξη φέρνουν διαφορετικό αποτέλεσμα.

Γνωρίζουμε τις πραγματικές διαφορές των δύο αυτών μηχανών;
Αν ναι, ποιές είναι; H Peugeot δίνει πληροφορίες;
(Πιστόνια-μπιέλλες, εισαγωγή-εξαγωγή, εγκέφαλος, βαλβίδες, στρόφαλος, καπάκι κλπ)
Μήπως με κάποια συγκεκριμένα βήματα,μπορεί ο ένας κινητήρας να γίνει σαν τον άλλο;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 08:31:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Μίλτο, νομίζω τα είχαμε ξανα πεί. Οι βασικές διαφορές τους είναι οι εξείς:

1) Διαφορετική Εισαγωγή
2) Διαφορετική Εξαγωγή (καταπληκτικό χταπόδι)
3) Αγριότερους εκκεντροφόρους

Σε όλα τα παραπάνω "καλύτερο" είναι του rallye!

Το καλύτερο το εννοώ σε απόδοση που φτάνει τα +8 άλογα παραπάνω.


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ivang (Βαγγέλης)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 1.6 16V

Ένταξη: 15 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 230
Τόπος: Θεσ/νίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 09:25:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Άντε και κατάφερες να κάνεις τον έναν κινητήρα ίδιο με τον άλλον !

Απο εγκέφαλο τι κάνεις, μην ξεχνάς ότι θα χρειαστείς περισσότερο καύσιμο
και άλλες ρυθμίσεις, κόφτες κτλ.

Κι εκτός αυτού έχεις και το multiplexing !!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 11:04:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είναι δύο μηχανές κατάλληλες για το κάθε αυτοκίνητο.
Του 206 είναι πιο οικονομική και σαφώς πιο αθόρυβη. Επίσης έχει αρκετά χαμηλότερες εκπομπές καυσαερίων.


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Νοέ 2002, 13:31:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν μόλις το έγραψα αλλά να το ξαναγράψω.

H ευρωπαϊκή ένωση θέτει κάποιους περιορισμούς στην εκπομπή ρύπων. οι κατασκευαστές πρέπει να τους πληρούν για να πάρουν έγκριση κυκλοφορίας (δεν λέγεται έτσι αλλά δεν μπορώ να βρω αυτή τη στιγμή πως λέγεται).

Oι εταιρίες τώρα έχουν δύο δρόμους. Ή σχεδιάζουν νέο κινητήρα (χλωμό από άποψη κόστους) ή εξελίσουν έναν ήδη υπάρχοντα.

Eξού και οι διαφορές των δύο κινητήρων.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Δεκ 2002, 20:18:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΤΑ 206 XS 1.6 16V ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ MULTIPLEX ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ "ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ";
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 01:30:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνοδηγέ Γιάννη206, ας βρούμε καλύτερα ποιά 1.6 16V πειράζονται δύσκολα, γιατί εμείς εδώ δεν μπορούμε να βρούμε ποιά 1.6 16V πειράζονται εύκολα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Δεκ 2002, 02:01:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

θα το δουμε το θεμα φιλε μιλτο την παρασκευη αν κανουμε την συναντηση που λεμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:50:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή δεν φτάνει μόνο να επαναπρογραμματίσεις τον εγκέφαλο του κινητήρα του 206 και να του εγκαταστήσεις το λογισμικό απο αυτόν του 106 Gti όπως νόμιζα Crying or Very sad Κρίμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 15:58:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

GIANNIS206 έγραψε:
ΤΑ 206 XS 1.6 16V ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ MULTIPLEX ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ "ΠΕΙΡΑΖΟΝΤΑΙ";

Απο οσο ξερω απο οσες φορες ρωτησα εαν ο κινητηρας δεν ειναι multiplex "πειραζεται" πολυ ποιο ευκολα!!! Το multiplex δημιουργει καποια προβληματακια...Τωρα τι ακριβως δεν ρωτησα..




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 18:35:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φιλε μου Μιλτο......Ειναι απλο....Αγωραζεις μια μηχανη απο Rallye και βγαζεις τα κοματια και τα βαζεις στην δικια σου.
Οτι ακριβως δηλαδη θα κανω και εγω.Θα βγαλω την 1600 8v θα την κανω βιδες,και θα παει στην αθηνα για μετατροπη σε 16v.Ετσι κραταω τα νουμερα του κινητηρα μου τα οποια ειναι πανω στο μπλοκ και δεν χρειαζετε να την δηλωσω Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Ronin (Πάνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 Grand Tourisme 2.0 16v

Ένταξη: 08 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 1252
Τόπος: ΑΘΗΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 20:37:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλτο ακου με προσοχη Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye

Ωοστηρια βαλβιδων

Σειριακος προγραμματισμος του sagem

Ελευθερη εξατμιση

Σκουπα

Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.

Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)

Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.

Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 20:56:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:

Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)

Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.


Από αξιοπιστία?
Γιατί αυτός είναι μηχανικός. Ότι και να γίνει την επόμενη μέρα το έχει φτιάξει.
Εσύ όμως τι θα κάνεις? Θα τρέχεις κάθε λίγο και λιγάκι σε αυτόν?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 30 Ιαν 2003, 22:09:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Judger έγραψε:
Μιλτο ακου με προσοχη Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye

Ωοστηρια βαλβιδων

Σειριακος προγραμματισμος του sagem

Ελευθερη εξατμιση

Σκουπα

Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.

Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)

Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.

Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!!

δεν νομίζω να φτάσει τα 140 άλογα, μάλλον 130.


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 03:23:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρισκόμαστε πολύ κοντά σε λύση του προβλήματος, αν και τα νέα δεν είναι και τόσο καλά. Το πρόβλημα είναι ο δεύτερος αισθητήρας, ο οποίος καταστρέφει ό,τι "βελτίωση" και να κάνετε. Σκούπα, βαρελάκια, εξατμίσεις, όλα πάνε χαμένα στο βωμό των χαμηλών ρύπων που επιβάλλει ο πολύ αυστηρά ελεγχόμενος δεύτερος "λάμδα". Ο σειριακός προγραμματισμός, εάν είναι πράγματι εφικτός, αποτελεί μεγάλο ρίσκο... Ποιός θα το αναλάβει υπεύθυνα; Ο εγκέφαλος πλέον είναι η "ψυχή" και το πολυπλοκότερο εξάρτημα του αυτοκινήτου..

Λύσεις έχει η Peugeot Sport, ήρθαν μαζί με το νέο 206Cup και είναι 100% αξιόπιστες αλλά είναι πανάκριβες και καταργούν τον δεύτερο "λάμδα", που σημαίνει ΚΤΕΟ δεν θα περνάμε, η ιπποδύναμη ανεβαίνει ατμοσφαιρικά στους 167 ή 200PS ανάλογα, και το κόστος φτάνει μέχρι και τα 6000Ε(!) μόνο για μηχανικά. Δεν υπάρχει ουδεμία παρέμβαση εντός του κινητήρα για τους 167PS! Shocked
Μελετάται και μία φθηνότερη και επίσης αξιόπιστη λύση και χωρίς παρενέργειες, για ανέβασμα στους 130-135PS. Θα ενημερώσω μόλις μάθω περισσότερα.

Νίκο, τα έμαθα (και θα μάθω περισσότερα) από κάποιους που τρέχουν σε αγώνες και σε ξέρουν, μετά από συνάντηση που είχαμε μαζί του μαζί με τον PDuke και τον Γιάννη206 που κανόνισε και την συνάντηση...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 08:36:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΤΕΟ περνας μολις ξανακουμποσεις τον παλιο σου εγκεφαλο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
George 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 1.6 (16V) XS2 (2002)

Ένταξη: 30 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 38
Τόπος: Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:05:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα ειναι τοσο ευκολο να ξανακουμπωσεις τον παλιο εγκεφαλο?
Και παλι αλλαγη στις ρυθμισεις μονο για το ΚΤΕΟ?


giorgio
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:18:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alemao_rallye έγραψε:
Judger έγραψε:
Μιλτο ακου με προσοχη Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation

Αλλαγη εκκεντροφορων του 206 με αυτους του rallye

Ωοστηρια βαλβιδων

Σειριακος προγραμματισμος του sagem

Ελευθερη εξατμιση

Σκουπα

Φτανεις περιπου τα 140 αλογατα με (σχετικα)χαμηλο κοστος.

Ταδε εφη ΠΑΥΛΟΣ ΑΛΕΠΗΣ (φανταζομαι να τον ξερεις...)

Μαλιστα εχει φτιαξει ενα ιδιο με τα δικα μας και μου ειπε οτι το αμαξι πηγαινε ΠΟΛΥ καλα.

Μου ειπε οτι στο συγκεκριμενο μοτερ αυτη θεωρει την πιο καλη λυση,γιατι τα ηλεκτρονικα του ειναι πολυ πακετο!!!!!

δεν νομίζω να φτάσει τα 140 άλογα, μάλλον 130.


Σε γνωστό βελτιωτή στο Περιστέρι που ρώτησα, μου είπε 1ο Στάδιο εξέλιξης 137 άλογα!! Δυναμομέτρηση πρίν (μαμά) και μετά! Άν βγάλει κάτω από 137 το παίρνω τσάμπα!! Α! 2 χρόνια εγγύηση!!


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:23:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

George έγραψε:
Καλα ειναι τοσο ευκολο να ξανακουμπωσεις τον παλιο εγκεφαλο?
Και παλι αλλαγη στις ρυθμισεις μονο για το ΚΤΕΟ?



Οι ρυθμισεις ειναι μεσα στον εγκεφαλο εσυ δεν ρυθμιζεις τιποτα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 31 Ιαν 2003, 09:34:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλτο περημενω νεα σου.

Παντως και τα 106 τα τελευτεα εχουν μου φαινετε 2 λαμδα αλλα αγοραζωντας τον εγεφαλο απο το MINI GROUP A επειδη η πλεξουδα ειναι τρυφυση περνεις και πλεξουδα PEUGEOTSPORT και ξεμπερδευεις μια και καλη.

Οταν φτασει η ωρα για ΚΤΕΟ περνας παλι τα μαμα εγκεφαλο-πλεξουδα και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εεεε ενταξει εχει διαδικασια αλλα και τι να κανεις...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1208s (PHP: 81% - SQL: 19%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on