Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών

999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 18:37:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ουσιαστικα μιλαμε για ΕΝΑ ΝΕΟ κινητηρα (1400, 95hp) αφου οι 1600 120-150&175 hp μας ειναι ειδη γνωστοι εδω και καιρο.
Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι στα 1400 οι κινητηρες της Peugeot ειναι παντα χαμηλωτεροι (σε αποδοση) σε σχεση με τον ανταγωνισμο? Σημερα δηλαδη τα περισσοτερα 1400αρια ειναι στα 100-105 hp.
Το παλιο 1400αρι της Peugeot το πρωτο 1.4 16v (που ουσιαστικα ηταν ενα εξεληγμενο 8ν-75hp), ηταν 90 αλογα.
Μπηκε στη διαδικασια να εξεληξει (μαζι με BMW) ενα εντελος καινουριο και καταφερε να το φτασει μονο 95hp???
Τι να πω? Φανταζωμαι στοχευει στην οικονομια/χαμηλη καταναλωση και οχι στην αποδοση...
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (1.4 lt 95 hp)
Ο κινητήρας «EP3» με 1397 κ.εκ. αναπτύσσει ισχύ 95 ίππων στις 6.000 σαλ και ροπή 136 Nm στις 4.000 σαλ. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, καθώς 86% της μέγιστης ροπής, είναι διαθέσιμη από τις 2.000 σαλ. Το τεχνολογικό περιεχόμενο αυτού του κινητήρα αποτελεί μία πρωτιά σε αυτό το επίπεδο και τον κυβισμό. Ο κινητήρας ενσωματώνει όλα τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται σε έναν κινητήρα 1.6lt, VTi. Περιλαμβάνει ένα σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και εξαγωγής και ένα σύστημα μεταβλητής βύθισης των βαλβίδων εισαγωγής (Variable valve lift and Timing injection), που επιτρέπει το άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής να προσαρμόζεται σταδιακά σε συνάρτηση με τη θέση του πεντάλ γκαζιού. Η χρήση αυτών των δύο συστημάτων VVT και το σύστημα μεταβλητής βύθισης βαλβίδων τελικά βελτιώνουν την θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα, μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση, και επομένως τις εκπομπές CO2, και εξασφαλίζουν βελτιωμένη απόκριση και μεγαλύτερη ελαστικότητα.
ΜΕΓΕΝΘΗΣΗ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 19:14:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλώς για να πληρούν τους νεότερους κανονισμούς περί καυσαερίων, κατανάλωσης κλπ, απλώς υποκυβίσανε τον EP6, και όση δύναμη έβγαλε. Απλώς μειώσανε την διαδρομή 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 19:32:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου αρεσει το αποκλειστικη χρηση απο την Peugeot που υπαρχει μεσα στην παρενθεση.
Γιατι ομως αποκλειστικη χρηση?
Ο 150αρης δεν προοριζοταν για το "S"?
Τα 95 για μενα δεν αποτελει καποιο σημαντικο επιτευμα.Επιτευμα μπορει να θεωριθει ομως το οτι βγαλαν μεγαλυτερη δυναμη με χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων και μικροτερη καταναλωση.
Βεβαια υπαρχουν οπως πολυ σωστα ειπε ο Στελιος εταιριες που παιζουν στα 100+ αλογα στα ιδια κυβικα.
Kia Cee'd ειναι ενα παραδειγμα που μου ερχετε τωρα προχειρα.
Παντως μια συνεργασια μονο καλα μπορει να φερει για μια εταιρια.Σε αυτο συμφωνο απολυτα με το αρθρο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 21:16:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας έχουν όσα θέλουν. Εγώ ξέρω ότι με τα 90hp του ET3J4 μου δυστυχώς δεν μπορούσε να μου βγεί κάποιο 1.400άρι της κατηγορίας, άσχετα με το αν στα χαρτιά ο κατασκευαστής έδινε άλλα νούμερα
Κάτι Ibiza με 101, Polo, Fabia με 115... ουέ κι αλίμονο 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 00:51:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Ας έχουν όσα θέλουν. Εγώ ξέρω ότι με τα 90hp του ET3J4 μου δυστυχώς δεν μπορούσε να μου βγεί κάποιο 1.400άρι της κατηγορίας, άσχετα με το αν στα χαρτιά ο κατασκευαστής έδινε άλλα νούμερα
Κάτι Ibiza με 101, Polo, Fabia με 115... ουέ κι αλίμονο  |
Βρήκες περίπτωση και συ τώρα να συγκρίνεις... Ειδικά κάτι παπάτζες του στυλ top gun κτλ κτλ...
Το μοτέρ πάντως δεν είναι και τόσο καινούριο. Εδώ και κανένα 6μηνο μπαίνει στο 207 έξω. Και όπως προαναφέρθηκε, βασίζεται στον EP6 με μειωμένη διαδρομή. Εξάλλου δεν μετράει μόνο η απόλυτη ιπποδύναμη, αλλά η ποιότητα των καμπύλων του μοτέρ, η απόκριση, η κατανάλωση κτλ. Και αν κρίνω από τον EP6, (θα) είναι μια χαρά μοτέρ. 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:42:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Μου αρεσει το αποκλειστικη χρηση απο την Peugeot που υπαρχει μεσα στην παρενθεση.
Γιατι ομως αποκλειστικη χρηση?
Ο 150αρης δεν προοριζοταν για το "S"?
|
Η BMW δεν βγαζει κανενα 1400αρι μοντελο.
Ομως στο Αγγλικο site της ΜΙΝΙ εχει το Μini One με κινητηρα 1.4 16ν 95hp, οποτε εγω δεν βελπω καποια αποκλειστικοτητα...
Το Cooper S ειναι με τα 175, το Cooper με 120
(υπαρχει και το John Cooper Works: μεχρι 11/06 ηταν με 210, απο τοτε με 192)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 12:50:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα η μονη αποκλειστικοτητα θα ειναι αυτη του 150HP στο ΡαλοGT.
Μια εκδοση Works για το RC θα υπαρξει ή να συνεχισω να ονειρευομαι?
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 13:45:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Αρα η μονη αποκλειστικοτητα θα ειναι αυτη του 150HP στο ΡαλοGT.
Μια εκδοση Works για το RC θα υπαρξει ή να συνεχισω να ονειρευομαι? |
Ερχεται... κατι σαν ΑΥΤΟ
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 15:13:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ελπιζω να μας αφησει αφωνους οχι μονο στην δυναμη αλλα σε ολα τα σημεια.
Δηλαδη και στο στησιμο αλλα και στα φρενα.
Ενα 100% βελτιωμενο αμαξι.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 15:43:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Κωστα δεν μιλαμε για ενα νεο αμαξι, μιλαμε για τη βλετιωση που κανει το μοτερ του RC (175) να φτανει τα 210.
Sidobre έγραψε: |
Πλέον υπάρχει διαθέσιμο και πρόγραμμα για τον THP 175 ίππων (207 RC) το οποίο εκτοξεύει τη δύναμη περίπου στα 210 άλογα με την ίδια τιμή! |
Και να πω πως το βλεπεις 1η φορα, αφου το εχεις διαβασει το topic και εχεις απαντησει κιολας...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 17:03:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το προγραμμα Στελιο το ξερω.
Το εχω διαβασει.
Αλλο ειπα.Σε φρενα και στησιμο θα υπαρχουν αλλαγες?
Μπορεις να απαντησεις με ενα δεν ξερω.
Το προηγουμενο Copper Works απο οσα ειχα διαβασει σε περιοδικα δεν μου εδιχνε οτι ηταν ενα S με προγραμμα αλλα μια καινουργια εκδοση με πιο καλα φρενα και αναρτηση μελετημενη αποκλειστηκα γι'αυτο.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 18:30:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To topic δεν ειναι για τo στησιμο του Cooper Works ουτε για "Ολικα Βελτιωμενες" εκδοσεις του 207 RC.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 20:05:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια ερωτηση καναμε...
Λεμε τωρα που εχουμε συνεργασια με την BMW μηπως και εποφεληθουμε.

The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|