PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΝΕΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
Επίσημο Μέλος

999cm

Ένταξη: 18 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1098
Τόπος: επιδαυρος motodrome

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 17:20:31    Θέμα δημοσίευσης: ΝΕΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=72&NEWS_DATA_ID=66463


http://hrisikos-tires.car.gr/contact/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 18:37:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ουσιαστικα μιλαμε για ΕΝΑ ΝΕΟ κινητηρα (1400, 95hp) αφου οι 1600 120-150&175 hp μας ειναι ειδη γνωστοι εδω και καιρο.

Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι στα 1400 οι κινητηρες της Peugeot ειναι παντα χαμηλωτεροι (σε αποδοση) σε σχεση με τον ανταγωνισμο? Σημερα δηλαδη τα περισσοτερα 1400αρια ειναι στα 100-105 hp.
Το παλιο 1400αρι της Peugeot το πρωτο 1.4 16v (που ουσιαστικα ηταν ενα εξεληγμενο 8ν-75hp), ηταν 90 αλογα.
Μπηκε στη διαδικασια να εξεληξει (μαζι με BMW) ενα εντελος καινουριο και καταφερε να το φτασει μονο 95hp???

Τι να πω? Φανταζωμαι στοχευει στην οικονομια/χαμηλη καταναλωση και οχι στην αποδοση...


ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (1.4 lt 95 hp)
Ο κινητήρας «EP3» με 1397 κ.εκ. αναπτύσσει ισχύ 95 ίππων στις 6.000 σαλ και ροπή 136 Nm στις 4.000 σαλ. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, καθώς 86% της μέγιστης ροπής, είναι διαθέσιμη από τις 2.000 σαλ. Το τεχνολογικό περιεχόμενο αυτού του κινητήρα αποτελεί μία πρωτιά σε αυτό το επίπεδο και τον κυβισμό. Ο κινητήρας ενσωματώνει όλα τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται σε έναν κινητήρα 1.6lt, VTi. Περιλαμβάνει ένα σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού στον εκκεντροφόρο εισαγωγής και εξαγωγής και ένα σύστημα μεταβλητής βύθισης των βαλβίδων εισαγωγής (Variable valve lift and Timing injection), που επιτρέπει το άνοιγμα των βαλβίδων εισαγωγής να προσαρμόζεται σταδιακά σε συνάρτηση με τη θέση του πεντάλ γκαζιού. Η χρήση αυτών των δύο συστημάτων VVT και το σύστημα μεταβλητής βύθισης βαλβίδων τελικά βελτιώνουν την θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα, μειώνοντας σημαντικά την κατανάλωση, και επομένως τις εκπομπές CO2, και εξασφαλίζουν βελτιωμένη απόκριση και μεγαλύτερη ελαστικότητα.



ΜΕΓΕΝΘΗΣΗ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 19:14:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλώς για να πληρούν τους νεότερους κανονισμούς περί καυσαερίων, κατανάλωσης κλπ, απλώς υποκυβίσανε τον EP6, και όση δύναμη έβγαλε. Απλώς μειώσανε την διαδρομή Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 19:32:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου αρεσει το αποκλειστικη χρηση απο την Peugeot που υπαρχει μεσα στην παρενθεση.
Γιατι ομως αποκλειστικη χρηση?
Ο 150αρης δεν προοριζοταν για το "S"?
Τα 95 για μενα δεν αποτελει καποιο σημαντικο επιτευμα.Επιτευμα μπορει να θεωριθει ομως το οτι βγαλαν μεγαλυτερη δυναμη με χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων και μικροτερη καταναλωση.
Βεβαια υπαρχουν οπως πολυ σωστα ειπε ο Στελιος εταιριες που παιζουν στα 100+ αλογα στα ιδια κυβικα.
Kia Cee'd ειναι ενα παραδειγμα που μου ερχετε τωρα προχειρα.
Παντως μια συνεργασια μονο καλα μπορει να φερει για μια εταιρια.Σε αυτο συμφωνο απολυτα με το αρθρο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Δεκ 2007, 21:16:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ας έχουν όσα θέλουν. Εγώ ξέρω ότι με τα 90hp του ET3J4 μου δυστυχώς δεν μπορούσε να μου βγεί κάποιο 1.400άρι της κατηγορίας, άσχετα με το αν στα χαρτιά ο κατασκευαστής έδινε άλλα νούμερα Smile

Κάτι Ibiza με 101, Polo, Fabia με 115... ουέ κι αλίμονο Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 00:51:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Ας έχουν όσα θέλουν. Εγώ ξέρω ότι με τα 90hp του ET3J4 μου δυστυχώς δεν μπορούσε να μου βγεί κάποιο 1.400άρι της κατηγορίας, άσχετα με το αν στα χαρτιά ο κατασκευαστής έδινε άλλα νούμερα Smile

Κάτι Ibiza με 101, Polo, Fabia με 115... ουέ κι αλίμονο Smile


Βρήκες περίπτωση και συ τώρα να συγκρίνεις... Ειδικά κάτι παπάτζες του στυλ top gun κτλ κτλ... Laughing

Το μοτέρ πάντως δεν είναι και τόσο καινούριο. Εδώ και κανένα 6μηνο μπαίνει στο 207 έξω. Και όπως προαναφέρθηκε, βασίζεται στον EP6 με μειωμένη διαδρομή. Εξάλλου δεν μετράει μόνο η απόλυτη ιπποδύναμη, αλλά η ποιότητα των καμπύλων του μοτέρ, η απόκριση, η κατανάλωση κτλ. Και αν κρίνω από τον EP6, (θα) είναι μια χαρά μοτέρ. Cool


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:42:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Μου αρεσει το αποκλειστικη χρηση απο την Peugeot που υπαρχει μεσα στην παρενθεση.
Γιατι ομως αποκλειστικη χρηση?
Ο 150αρης δεν προοριζοταν για το "S"?


Η BMW δεν βγαζει κανενα 1400αρι μοντελο.
Ομως στο Αγγλικο site της ΜΙΝΙ εχει το Μini One με κινητηρα 1.4 16ν 95hp, οποτε εγω δεν βελπω καποια αποκλειστικοτητα...
Το Cooper S ειναι με τα 175, το Cooper με 120
(υπαρχει και το John Cooper Works: μεχρι 11/06 ηταν με 210, απο τοτε με 192)


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 12:50:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα η μονη αποκλειστικοτητα θα ειναι αυτη του 150HP στο ΡαλοGT.
Μια εκδοση Works για το RC θα υπαρξει ή να συνεχισω να ονειρευομαι?


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 13:45:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Αρα η μονη αποκλειστικοτητα θα ειναι αυτη του 150HP στο ΡαλοGT.
Μια εκδοση Works για το RC θα υπαρξει ή να συνεχισω να ονειρευομαι?


Ερχεται... κατι σαν ΑΥΤΟ


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 15:13:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ελπιζω να μας αφησει αφωνους οχι μονο στην δυναμη αλλα σε ολα τα σημεια.
Δηλαδη και στο στησιμο αλλα και στα φρενα.
Ενα 100% βελτιωμενο αμαξι.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 15:43:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Κωστα δεν μιλαμε για ενα νεο αμαξι, μιλαμε για τη βλετιωση που κανει το μοτερ του RC (175) να φτανει τα 210.

Sidobre έγραψε:

Πλέον υπάρχει διαθέσιμο και πρόγραμμα για τον THP 175 ίππων (207 RC) το οποίο εκτοξεύει τη δύναμη περίπου στα 210 άλογα με την ίδια τιμή!


Και να πω πως το βλεπεις 1η φορα, αφου το εχεις διαβασει το topic και εχεις απαντησει κιολας...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 17:03:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για το προγραμμα Στελιο το ξερω.
Το εχω διαβασει.
Αλλο ειπα.Σε φρενα και στησιμο θα υπαρχουν αλλαγες?
Μπορεις να απαντησεις με ενα δεν ξερω.

Το προηγουμενο Copper Works απο οσα ειχα διαβασει σε περιοδικα δεν μου εδιχνε οτι ηταν ενα S με προγραμμα αλλα μια καινουργια εκδοση με πιο καλα φρενα και αναρτηση μελετημενη αποκλειστηκα γι'αυτο.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 18:30:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To topic δεν ειναι για τo στησιμο του Cooper Works ουτε για "Ολικα Βελτιωμενες" εκδοσεις του 207 RC.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 06 Δεκ 2007, 20:05:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια ερωτηση καναμε...

Laughing Laughing Laughing

Λεμε τωρα που εχουμε συνεργασια με την BMW μηπως και εποφεληθουμε.

Laughing Laughing Laughing


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,108s (PHP: 82% - SQL: 18%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on