Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
StorM_GmA (Ευριπίδης) Φανατικό μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) Dynamique (2006)
Ένταξη: 21 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 314 Τόπος: Αθήνα - Καλλιθέα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 13:23:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν ήξερα οτι παίζουν τέτοιες γνώμες για την Lion της θεσ/κης! Αν ήξερα και
γω τις διευθύνσεις θα τις έγραφα όπως έκανε ο Γιάννης! Πάντως EFTAPSIXOS
καλό θα είναι να ακούσεις άτομα όπως τον drdino για το πού να το πας στην
θεσ/κη και γενικώς άτομα από κει που ξέρουν ποιοί είναι καλοί και ποιοί όχι!
Για την Lion της αθήνας πάντως έχω ακούσει τα καλύτερα...μου φαίνεται
περίεργο να είναι τόσο διαφορετικά από της θεσ/κης αλλά δεν έχω κανέναν
λόγο να αμφισβιτήσω τον drdino...
...sine Diabolo nullus Dominus...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 13:32:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To πρόβλημα ξέρεις ποιό είναι; Ότι τα περισσότερα παιδιά εκεί πέρα είναι καινούριοι (=άρα χαμηλότερος μισθός) και όπως και να έχει μαθαίνουν στο αμάξι σου. Το φανοποιείο τους είναι εξαιρετικό όμως. Ο αρχιμηχανικός είναι πολύ καλός επίσης, αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν ασχολείται με όλα τα αμάξια. Το τραγικότερο από όλα δε ήταν η τοποθέτηση του φίλτρου βενζίνης ανάποδα (που ανάθεμά με, έχει κατεύθυνση ροής με βέλη, πώς στο καλό τα κατάφεραν), με συνέπεια στις μεσαίες-ψηλές στροφές να έχει ατροφίες το μοτέρ και όταν χρειάστηκε η δύναμη να μείνουμε ξεκρέμαστοι στο αντίθετο.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 15:51:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1oν ξεφευγετε απο το θεμα!
και
2ον γιατι πρεπει ολα να τα περιπλεκετε?!
Ας παει ο ανθρωπος να δει το μοτερακι ρελαντι και αισθητηρες και μετα βλεπουμε!
Μεχρι και οτι θα του καει ο εγκεφαλος του ειπαμε,επειδη πεφτουν οι στροφες!
Δεν ειναι το 1ο Peugeot που υπαρχει με αυτο το προβληματακι!
Τοσα χρονια για τα ιδια προβληματα γραφουμε!
(επειδη δεν ηθελε να το γραψει αλλος,το εγραψα εγω! )
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 15:54:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | To πρόβλημα ξέρεις ποιό είναι; Ότι τα περισσότερα παιδιά εκεί πέρα είναι καινούριοι (=άρα χαμηλότερος μισθός) και όπως και να έχει μαθαίνουν στο αμάξι σου. Το φανοποιείο τους είναι εξαιρετικό όμως. Ο αρχιμηχανικός είναι πολύ καλός επίσης, αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν ασχολείται με όλα τα αμάξια. Το τραγικότερο από όλα δε ήταν η τοποθέτηση του φίλτρου βενζίνης ανάποδα (που ανάθεμά με, έχει κατεύθυνση ροής με βέλη, πώς στο καλό τα κατάφεραν), με συνέπεια στις μεσαίες-ψηλές στροφές να έχει ατροφίες το μοτέρ και όταν χρειάστηκε η δύναμη να μείνουμε ξεκρέμαστοι στο αντίθετο. |
αυτά που αναφέρεις είναι πραγματικά τραγικά, οπως ειπα δεν εχω γνώμη-εμπειρία για την Θεσ, πάντως αφου έγιναν ετσι τα πράγματα πρέπει να το αναφέρεις στην διευθυνση του σερβις στην συγκεκριμένη πεζω. Ασχετα απο τους χαμηλούς μισθούς, κανενα συνεργείο δεν θελει οι μηχανικοί να κάνουν τετοια σφάλματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 16:11:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | 1oν ξεφευγετε απο το θεμα!
και
2ον γιατι πρεπει ολα να τα περιπλεκετε?!
Ας παει ο ανθρωπος να δει το μοτερακι ρελαντι και αισθητηρες και μετα βλεπουμε!
Μεχρι και οτι θα του καει ο εγκεφαλος του ειπαμε,επειδη πεφτουν οι στροφες!
Δεν ειναι το 1ο Peugeot που υπαρχει με αυτο το προβληματακι!
Τοσα χρονια για τα ιδια προβληματα γραφουμε!
(επειδη δεν ηθελε να το γραψει αλλος,το εγραψα εγω! ) |
Καλα εκανες Γιαννη.
Παιδια ας ερθουμε λιγο στο θεμα (που οπως ειπαμε εχει ξανασυζητηθει...) και ας αφησουμε τα off topic περι μηχανικων και αντιπροσωπιων.
Επισης οι συνηθες αιτιες για το σβησημο στο αφημα του γκαζιου ειναι:
Μοτερακι ρελαντι
MAP sensor
Πεσμενη μπαταρια
Η κακη βενζινη παρουσιαζει προβληματα γενικα στη λειτουργεια του κινητηρα και οχι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο ρελαντι η αφημα του γκαζιου.
Επισης ο προβληματικος πολλαπλασιαστης παρουσιαζεται ΚΥΡΙΟΣ οταν ανοιγεις το γκαζι, οπου αντι να επιταχυνει απλα ρεταρει.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
EFTAPSIXOS (GEORGE) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (1999)
Ένταξη: 04 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 18:53:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα που μου το ειπες...Φανταζεσαι να παθω καμια πλακα με τον εγκεφαλο??Απο που το ξερεις??την εχεις παθει??Αυτο συμβαινει μονο με τους συγκεκριμενο πολλαπλασιαστη?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 19:16:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O πολλαπλασιαστης οταν ειναι προβληματιοκς παρουσιαζει ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ σε ολο το φασμα των στροφων, οχι απλα στο αφημα του γκαζιου ουτε μονο στο ρελαντι. Αυτο γινετε γιατι δεν στελενει το σωστο ρευμα ωστε να αναφλεγονται τα μπουζι.
Το ιδιο προβλημα με εσενα το ειχα 2 φορες.
1. Η μπαταρια μου ειχε ψωφησει και εκτως οτι δυσκολευοταν να παρει μπροστα, οταν εφτανα σε φαναρι και πατουσα συμπλεκτη και εσβηνε.
2. Ειχε καει μια ασφαλεια του κοντερ (ταχυμετρο) οποτε οταν πατουσα συμπλεκτη και αφηνα γκαζι, η πεταλουδα εκλεινε (οπως πρεπει δηλαδη) και παραλληλα ο εγκεφαλος δεν διαβαζε ταχυτητα οποτε (ταχυτητα=0) οποτε δεν κρατουσε ρελαντι και εσβηνε. Αλλα τοτε ηξερα οτι υπηρχε καποια βαση για το προβλημα επειδη δεν δουλευε το κοντερ. Με το που αλλαξα ασφαλεια εφτιαξαν ολα.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2007, 21:27:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
EFTAPSIXOS έγραψε: | Καλα που μου το ειπες...Φανταζεσαι να παθω καμια πλακα με τον εγκεφαλο??Απο που το ξερεις??την εχεις παθει??Αυτο συμβαινει μονο με τους συγκεκριμενο πολλαπλασιαστη?? |
Ναι,μόνο με τον συγκεγκριμένο
To ρετάρισμα το κάνει όταν καει το κυκλωμα του πηνιου που έχει ο πολλαπλασιαστής μεσα του.
Τώρα όσον αφορα το αν καεί ο εγκέφαλος εαν το αμάξι φοράεI SAGEM πολλαπλασιαστή εαν θέλεις με ακούς ....
Είπα πιο πάνω οτι μια από τις περιπτώσεις εαν όλα τα αλλα ειναι ok τότε προερχεται απο εκει συνήθως.
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
EFTAPSIXOS (GEORGE) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 1.4 (1999)
Ένταξη: 04 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 24
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 01:30:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη δεν ξερω...Οταν λες map sensor?Εφοσον ομως παιρνει μπροστα με τη πρωτη ειναι δυνατον να φταιει η μπαταρια για το σβησιμο εν κινησει?(στο φαναρι?) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
krostand_21 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 22 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Νοέ 2007, 22:44:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά το rallye μου κάνει σχεδόν τα ίδια κόλπα.. Το πρόβλημα το είχα και πριν 2 χρόνια και τελικά δεν έκανε καλή επαφή ο πολλαπλασιαστής ή κάτι τέτοιο. Πριν μια βδομάδα ξανάρχισε τα ίδια με τη διαφορά οτι μέχρι τις 3000 μουλαρώνει και καμιά φορά σβήνει, ενώ ακούω και πολλά σκασίματα σα να είναι μπουκωμένη η εξάτμιση. Άλλαξα αισθητήρα λ, όμως το πρόβλημα παραμένει. Μήπως να πάω για καθαρισμό τα μπεκ;
Υ.Γ. Παίζει να είναι και κανα καλώδιο που να μην κάνει επαφή πάλι και να τρελαθώ..! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2007, 01:34:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
krostand_21 έγραψε: | Παιδιά το rallye μου κάνει σχεδόν τα ίδια κόλπα.. Το πρόβλημα το είχα και πριν 2 χρόνια και τελικά δεν έκανε καλή επαφή ο πολλαπλασιαστής ή κάτι τέτοιο. Πριν μια βδομάδα ξανάρχισε τα ίδια με τη διαφορά οτι μέχρι τις 3000 μουλαρώνει και καμιά φορά σβήνει, ενώ ακούω και πολλά σκασίματα σα να είναι μπουκωμένη η εξάτμιση. Άλλαξα αισθητήρα λ, όμως το πρόβλημα παραμένει. Μήπως να πάω για καθαρισμό τα μπεκ;
Υ.Γ. Παίζει να είναι και κανα καλώδιο που να μην κάνει επαφή πάλι και να τρελαθώ..! |
Τρύφισο ή μονόφυσο είναι?
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
krostand_21 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 22 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2007, 02:44:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μονόφυσο είναι φίλε μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
106 T16 (BΑΓΓΕΛΗΣ) Δραστήριο μέλος

106 4x4 Τ16...
Ένταξη: 25 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 245 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Νοέ 2007, 00:07:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολλές φορές εχει τυχει να εχουν πρόβλημα στην φύσα του MAP SΕΝSOR.Σε διαγνωστικο το εβαλες?
www.kanteres.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
freaklight (χρηστος) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 1.6 sportpack 120ps
Ένταξη: 27 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Νοέ 2007, 09:57:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
hello παιδες.Ηθελα βλεποντας αυτο το topic να πω για ενα αναλογο προβλημα που εχω και εγω.Οταν ειναι κρυο το αυτοκινητο (και μονο τοτε) στο φρεναρισμα βαζωντας νεκρα και τσουλωντας αργα μεχρι να σταματησει το αυτοκινητο μερικες φορες δεν κραταει στροφες και σβηνει
Υπαγεται αυτο το προβλημα σε ολα τα παραπανω που αναφερονται η ειναι κατι αλλο?
Τπ πηγα σε εξ/μενο συνεργειο και απλα εκαναν τηλεφορτωση ειπαν....αλλα guess what..problem is back
Minds are like parachutes..they only function when they are open
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
cxiro Μόλις έγραψα

peugeot 207 sport pack
Ένταξη: 20 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 5
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάρ 2008, 12:07:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δες την επιστολη στο topic "αρρυθμια σε πορεια" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
setna (ΓΙΑΝΝΗΣ) Μόλις έγραψα

206
Ένταξη: 09 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 2
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Μάϊ 2008, 23:21:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
paidia exo k eg to raly to 3fisoanei akribos to idi agorasa moter relanti to ebal pano abgala pataria k ksana ebala doylepse gi 5 lepa k meta ksana ta idia. kapxei poy eipan pos thelei kompioyer gia na mis mesa k na rthmisis aloi ene pos afo den rithmizei ti isxei? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|