Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 19:33:05 Θέμα δημοσίευσης: Διπλωματική εργασία: Κατασκευή υβριδικού αυτοκινήτου |
|
|
Δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει αλλά θα χαρώ να ακούσω γνώμες-σχόλια
Στα πλάισια της διπλωματικής μου εργασίας (τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχ. & Τεχνολογίας Υπολογιστών) θα μετατρέψουμε μαζί με 2 συμφοιτητές μου ένα συμβατικό όχημα σε υβριδικό (με βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα).
Παραλάβαμε ήδη μία τζιπάρα για το σκοπό αυτό, σε τιμή ευκαιρίας! από τον ΟΔΔΥ. Επιλέξαμε το συγκεκριμένο όχημα γιατί έχει πολλούς χώρους για να τοποθετηθούν οι μπαταρίες και ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης ψάχναμε κάποιο όχημα με τετρακίνηση γιατί θα προσέφερε περισσότερες δυνατότητες. Έτσι ψωνίσαμε αυτή την ευκαιρία:
Chevrolet Blazer 2.3L V6 (1985)
Ελπίζω να καταφέρουμε κάτι καλό (δηλαδή να κινηθεί το αμάξι υβριδικά!)
Στη διαδικασία θα εμφανιστούν πολλά μικροπροβλήματα, όπως αυτό εδώ για αρχή:
Το αυτόκινητο διαθέτει μηχανικό γκάζι. Μία διάταξη ηλεκτρόγκαζου θα μας έδινε πολλές περισσότερες δυνατότητες ελέγχου. Και η ερώτηση είανια η εξής: Έχετε υπ' όψιν σας κάποια τέτοια μετατροπή; Πιστεύετε θα είναι εφικτή;
thnx και ελπίζω να μπορώ να συζητάω τις εξελίξεις στη μεταμόρφωση του αυτοκινήτου και εδώ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!


 Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 20:35:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πολυ ενδιαφερουσα εργασια και project με πολυ προσπαθεια.
Προσωπικα δεν μπορω να σε βοηθησω μιας και δεν εχω ασχοληθει με το αντικειμενο.(οικονομολογος γαρ).
Παρολα αυτα θα με ενδιεφερε η εξελιξη των εργασιων και αποτελεσματα της ερευνας σας μονο και μονο απο επιστημονικη προσεγγιση και εμπλουτισμο γνωσεων.
Καλη αρχη.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 21:36:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Kαλή επιτυχία!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 22:01:09 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διπλωματική εργασία: Κατασκευή υβριδικού αυτοκινήτου |
|
|
abaleo έγραψε: |
Στη διαδικασία θα εμφανιστούν πολλά μικροπροβλήματα, όπως αυτό εδώ για αρχή:
Το αυτόκινητο διαθέτει μηχανικό γκάζι. Μία διάταξη ηλεκτρόγκαζου θα μας έδινε πολλές περισσότερες δυνατότητες ελέγχου. Και η ερώτηση είανια η εξής: Έχετε υπ' όψιν σας κάποια τέτοια μετατροπή; Πιστεύετε θα είναι εφικτή; |
Πως θα σε βοηθήσει ενα ηλεκτρογκάζο πιο καλα απο το μηχανικό? Νομιζω πιο ευκολο ειναι να φτιάξεις μια ηλεκτρομηχανική-διαταξη για τον ελεγχο τοτ ηλεκτροκινητήρα.
Οι μπαταρίες πως θα φορτίζουν? πχ μεσω φωτοβολταικών στοιχείων το εχεις σκεφτεί?
Η ιδέα αν και οχι πρωτότυπη για διπλωματική εχει πραγματικά ενδιαφέρον. Πιστευω ειναι παααααααρα πολύ δυσκολη τόσο στο θεωρητικό κομμάτι - σχεδίαση του υβρίδιου - αλλα ακόμα περισσότερο στην εφαρμογή του. Τα εξοδα της διπλωματικής είναι απο την τσέπη σας μόνο?
Φιλική συμβουλή: Προσπάθησε, αν ακομα είναι νωρις, να επιλέξεις μια διπλωματική που να εχει μεγάλες πιθανότητες να ερθει εις πέρας. Πιστεύω η συγκεκριμένη είναι ρίσκο μολονότι εχει πραγματικά ενδιαφέρον, θελω δλδ να πω σκέψου λίγο το πτυχίο!
Στην σχόλη μου συνέβει σε μια πτυχιακή το εξής: ανέλαβαν φοιτητές την κατασκευή ενος ελικοπτέρου (τα περισσότερα μερη τα πηραν ετοιμα, το ολο θεμα βασιστηκε στον προγραμματισμο ενος μικροελεγκτη που "οδηγεί" τους κινητηρες του καθε αξονα κίνησης. Ο προγραμματισμος γινεται μεσω matlab και σκοπος του προτζεκτ δεν είναι φυσικα η πτήση του ελικοπτέρου αλλά να ισορροπήσει σε ενα σταθερο ύψος συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών συνθηκων. Τι συνέβει λοιπόν??????? Και γιατι το γράφω????
Η πρωτη ομάδα κατασκεύασε το ελικοπτερο, μονταρισμα κτλ μη καταφέρνοντας λογο χρόνου τπτ παραπάνω.
Η πτυχιακή αυτή προταθηκε να συνεχιστεί απο άλλη ομάδα σπουδαστων οι οποίοι κατάφεραν απλα να σηκωθεί το ελικοπτερο (σε μια ξεφρενη πορεία)
.
.
.
και παει λέγοντας οι τελευταιοι ειχαν για πτυχιακή τον τελικό στοχο αφου ηδη σηκονόταν το ρημάδι αλλα απλα δεν ισορροπούσε. Δεν ξερω αν το κατάφεραν.
Αν λοιπον εχεις την παραπάνω δυνατότητα (δλδ να φερεις σε ενα σημείο το προτζεκτ σου) τότε πραγματικά αξίζει.
Φιλικά Γιάννης
ΥΓ. Αν θες ρωτα τπτ εδώ, ισως κάποιοι μπορούμε να σε βοηθησουμε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 22:24:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γειά χαρά Στάθη!
Μου αρέσουν πολύ τα τρομερά αυτά θέματα για διπλωματικές, αλλά καλό είναι να γνωρίζετε ότι βουτάτε σε πολύ βαθιά νερά.
Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, ίσως να χρειαστείτε κάποιον Μηχανολόγο στην παρέα γιατί η μετατροπή πέραν του τμήματος των ηλεκτροκινητήρων, είναι κατά βάση μηχανολογική. Κυρίως το χωροταξικό πρόβλημα που δημιουργείται στον κινητήρα.
Το υβριδικό αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά σύνθετο, καθώς εμπλέκει πολλές διαφορετικές τεχνολογίες. Πολύ περισσότερο ένα τζιπ, που είναι τετρακίνητο.
Αν η μνήμη μου είναι στα καλά της ακόμα, θυμάμαι πριν από σχεδόν μια δεκαετία το πρώτο (γιαπωνέζικο και δεξιοτίμονο) Toyota Prius που είχε εμφανιστεί στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου, να μας πηγαίνει βόλτες γύρω γύρω κι εμείς να κοιτάζουμε εμβρόντητοι το τρομερό τεχνολογικό επίτευγμα.
Η συναδελφική συμβουλή μου είναι να κοιτάξετε τις λύσεις που έχει ήδη δώσει η αυτοκινητοβιομηχανία και να επωφεληθείτε.
Μην ανακαλύψετε ξανά τον τροχό, είναι παγίδα που έχουν πέσει πολλοί. Αν και υποψιάζομαι ότι η μετατροπή αυτού του θηρίου σε υβριδικό θα είναι παγκόσμια πρωτιά.
Καλή δύναμη και αν χρειαστειτε κάτι μη διστάσετε να ζητήσετε τη βοήθειά μας!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΠΕΖΟΥΛΑΣ (ΝΤΟΥΚ) Μόλις έγραψα

 "Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2003)
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 28
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 06:12:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλή επιτυχία παιδιά και καλό κουράγιο.Περιμένουμε νέα σας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Voulis (Βασίλης) Μόλις έγραψα

 206 XS 1.4 16V
Ένταξη: 26 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 07:52:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρίξτε και μιά ματιά στο Lexus RX 400 - Μπορεί να σας δώσει ιδέες ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 10:47:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλή επιτύχια παιδιά 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 12:08:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να προσθεσω κ'εγω καποιες παρατηρηρσεις ως σχετικος του αντικειμενου ? Εχω σπουδασει Μηχανολογος-Ηλεκτρονικος, δεν εβγαλα μεν ολη τη σχολη αλλα καποιες καλες γνωσεις τις απεκτησα και ως χομπυ ασχολουμαι και μαθαινω ακομη για τεχνολογικα ζητηματα.
Πρωτα απ'ολα η επιλογη του οχηματος ειναι και καλη και κακη. Ναι μεν εχει απλετους χωρους αλλα εχει πολυ βαρος, πραγμα ασχημο για ενα υβριδικο αυτοκινητο που σκοπο εχει την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Aποψη μου ειναι πως για ενα τετοιο project επρεπε να επιλεξετε ενα μικροτερο/ελαφρητερο οχημα και αν γινετε και λιγο πιο συγχρονο. Αλλα αφου αυτο εχετε, ΟΚ θα το δουλεψετε.
Το θεμα με την ηλεκτρικη πεταλουδα μην σας απασχολησει, μην αναλωθειτε σε κατι ασημαντο και χασετε χρονο και πορους σε κατι ασχετο.
Αυτο που ειναι σημαντικο σε τετοιου ειδους project ειναι η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ. Δηλαδη ο εγκεφαλος, ή ο υπολογηστης αν θελετε, που θα αποφασιζει πια μορφη κινησης θα επιλεγεται αναλογα με τις συνθικες οδηγησης. Ουσιαστικα εκει ειναι η ουσια του project, το συστημα ελεγχου (hardware & software)!!!
Το αν θα εχει μηχανικη ή ηλεκτρικη ντιζα ο κινητηρας δεν εχει ιδιαιτερη σημασια γιατι και με τους δυο τροπους θα δουλεψει, και χωρις ιδιαιτερες δισκολιες.
Αλλο θεμα ειναι ο κινητηρας που απο τη μια ειναι παλιος, ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ και αντι-οικονομικος, αλλα απο την αλλη μπορειτε να εκμεταλευτειτε την ροπη του στα χαμηλα και το γεγονος οτι λογο μεγαλου κιβησμου παραγει πολυ ενεργεια ωστε να επαναφωρτηζει τις μπαταριες σας (υποθετω θα κινηστε με μπαταριες γιατι οχημα 2 τονων δεν προκειτε ΠΟΤΕ να κινηθει με φωτοβολταϊκα στοιχεια - εκτως και αν ειναι ειναι πανω στον ηλιο ).
Σας ευχομαι καλη τυχη, καλη αρχη και να μας κρατατε ενημερους με τις εξεληξεις.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούλ 2009, 23:53:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περάσε πολύς καιρός από τότε που άνοιξα το τόπικ, αλλά η δουλειά δεν τελείωσε ακόμα..! δουλεύουμε πανω στη διπλωματική πυρετωδώς, το καλοκαίρι μου θα το φάω πατρα απ ότι φαίνεται, αλλά κάτι πάει να βγει... θα σας δείξω φωτο από το "τέρας" μας ...όταν βρω χρόνο να τις ανεβάσω..!
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mrkaza (Παναγιώτης) Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 24 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 457
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούλ 2009, 09:53:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου αρεσει που χερομαι εγω με το 1.5 KW ηλεκτρικο μοτερακη που δουλευω στο αεροπλανακη μου
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7071&Product_Name=TGY_AerodriveXp_SK_Series_50-55_580Kv_/_1580w
Σοβαρα τωρα απο μπαταριες με τι θα παιξεις ?
Αν και ειναι μικρες σε χωριτικοτιτα σε σχεση με Αυτοκηνιτου εχουν ΠΟΛΛΑ υπερ που ισως να σας κανουν .
Υπερ
1 Ταχηφορτιζοντε 5c παρακαλω
2) Μπορουν να δωσουν ρευμα ΠΟΛΥ ρευμα 30 c μεχρι να αδειασουν και 60 C Για 10 Sec πχ Ξεκινημα .
3) Δεν σκανε οπως οι LIPO που αν και ποοιο ελαφριες ποιο δυνατες κτλ κτλ ειναι ευκολο να της κανεις πυροτεχνιμα και δεν εχουν ανναγκη απο Balancer .
(Οχι μεγαλη) που σε τοσες μπαταριες θα ειναι αδυνατο
Κατα
1)Ειναι λιγο καπως το πως πρεπει να φωρτιστουν Δεν φορτιζοντε πχ στα 2 Α αλλα ξεκινανε απο τα 10 Α και οσο φορτιζοντε μιωνεις την ενταση ωστε να εχεις σταθερη ταση στοιχειου
2) ΚΟΣΤΟΣ
http://www.enerland.com/upload/product/26650.pdf
Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο
Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ?? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 22:05:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η αναφερθείσα διπλωματική "βαίνει καλώς" επιτέλους!
μια γρήγορη ερώτηση ήθελα να σας κάνω:
Για να κάνουμε δοκιμές έχουμε σηκώσει τους πίσω τροχούς του οχήματος, εκέι πάει η κίνηση, για να λειτουργήσουμε τον ηλεκτροκινητήρα χωρίς φορτίο.
Όταν αυτοί είναι στον αέρα, γυρνάει μόνο ο ένας (λόγω ελεύθερου διαφορικού υποθέτω?). Οι στροφές που κάνει ο ένας τροχός είναι οι διπλάσιες από αυτές που θα κάνανε και οι δύο τροχοί στον δρόμο, με δεδομένες στροφές του άξονα μετάδοσης κίνησης? Όταν γυρίσουμε τον ακινητο τροχό με το χέρι, τοτε απ' ότι φαινεται μειώνονται οι στροφές του τροχού που έχει κίνηση. Ισχύουν αυτά που λέω ή λέω μπαρούφες?
thanks to sinanai για τις υποδείξεις του περί ανέλκυσης άκαμπτων αξόνων!!
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
geo106xs (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 106 s16 (2000)
Ένταξη: 26 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 1140
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 00:00:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
abaleo έγραψε: | η αναφερθείσα διπλωματική "βαίνει καλώς" επιτέλους!
μια γρήγορη ερώτηση ήθελα να σας κάνω:
Για να κάνουμε δοκιμές έχουμε σηκώσει τους πίσω τροχούς του οχήματος, εκέι πάει η κίνηση, για να λειτουργήσουμε τον ηλεκτροκινητήρα χωρίς φορτίο.
Όταν αυτοί είναι στον αέρα, γυρνάει μόνο ο ένας (λόγω ελεύθερου διαφορικού υποθέτω?). Οι στροφές που κάνει ο ένας τροχός είναι οι διπλάσιες από αυτές που θα κάνανε και οι δύο τροχοί στον δρόμο, με δεδομένες στροφές του άξονα μετάδοσης κίνησης? Όταν γυρίσουμε τον ακινητο τροχό με το χέρι, τοτε απ' ότι φαινεται μειώνονται οι στροφές του τροχού που έχει κίνηση. Ισχύουν αυτά που λέω ή λέω μπαρούφες?
thanks to sinanai για τις υποδείξεις του περί ανέλκυσης άκαμπτων αξόνων!! |
Μαλλον,δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αλλα το ποσο γρηγορα "διαφορικαρει" ενας τροχος ειναι θεμα σχεσης μεταδοσης των δορυφορων και πλανητων του διαφορικου.Αντε φιλε ανεβασε να δουμε καμια φωτο απο την προοδο του προτζεκτ θελω να παρω ιδεες!
....Αλλοτινές μου εποχές... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 00:29:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιζει να ισχυει αυτο που λες Σταθη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 00:51:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εχει να κάνει μονο με τους δορυφόρους/πλανητες του διαφορικου αυτό
μέτρα τα δοντακια τους αν μπορείς και θα σου λυθουν ολες οι απορίες
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος

 Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Οκτ 2009, 21:19:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγινε σήμερα η παρουσιαση της διπλωματικής μου..!
για οποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να την κατεβάσει στο ακολουθο λινκ
http://rapidshare.com/files/293460750/hybrid.pps
είναι το τρίτο μέρος της παρουσίασης, τα άλλα δύο μέρη που καλύπτουν τις υπολοιπες επεμβάσεις επι του αυτοκινήτου και παρουσίασαν οι συνάδελφοι μου μπορώ να τα στείλω στους ενδιαφερόμενους
κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο θα περιγράψω και αναλυτικότερα!
να ευχαριστήσω και από εδώ όσους βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο!!! 
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 00:01:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Congrats!!!
Την κατεβαζω τωρα και θα την δω αυριο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 09:41:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευγε Στάθη. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 10:07:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραιοοοοος!!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 10:37:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγχαρητήρια Στάθη! Μπράβο για το επίτευγμα και καλή σταδιοδρομία! Άντε, τώρα οι μοντιφιές στον πεζουλάκο θα γίνονται ανετότερα! 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|