PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Διπλωματική εργασία: Κατασκευή υβριδικού αυτοκινήτου

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 19:33:05    Θέμα δημοσίευσης: Διπλωματική εργασία: Κατασκευή υβριδικού αυτοκινήτου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρει αλλά θα χαρώ να ακούσω γνώμες-σχόλια

Στα πλάισια της διπλωματικής μου εργασίας (τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχ. & Τεχνολογίας Υπολογιστών) θα μετατρέψουμε μαζί με 2 συμφοιτητές μου ένα συμβατικό όχημα σε υβριδικό (με βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα).

Παραλάβαμε ήδη μία τζιπάρα για το σκοπό αυτό, σε τιμή ευκαιρίας! από τον ΟΔΔΥ. Επιλέξαμε το συγκεκριμένο όχημα γιατί έχει πολλούς χώρους για να τοποθετηθούν οι μπαταρίες και ο ηλεκτροκινητήρας. Επίσης ψάχναμε κάποιο όχημα με τετρακίνηση γιατί θα προσέφερε περισσότερες δυνατότητες. Έτσι ψωνίσαμε αυτή την ευκαιρία:

Chevrolet Blazer 2.3L V6 (1985)

Ελπίζω να καταφέρουμε κάτι καλό (δηλαδή να κινηθεί το αμάξι υβριδικά!)

Στη διαδικασία θα εμφανιστούν πολλά μικροπροβλήματα, όπως αυτό εδώ για αρχή:
Το αυτόκινητο διαθέτει μηχανικό γκάζι. Μία διάταξη ηλεκτρόγκαζου θα μας έδινε πολλές περισσότερες δυνατότητες ελέγχου. Και η ερώτηση είανια η εξής: Έχετε υπ' όψιν σας κάποια τέτοια μετατροπή; Πιστεύετε θα είναι εφικτή;

thnx και ελπίζω να μπορώ να συζητάω τις εξελίξεις στη μεταμόρφωση του αυτοκινήτου και εδώ!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 20:35:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πολυ ενδιαφερουσα εργασια και project με πολυ προσπαθεια.

Προσωπικα δεν μπορω να σε βοηθησω μιας και δεν εχω ασχοληθει με το αντικειμενο.(οικονομολογος γαρ).

Παρολα αυτα θα με ενδιεφερε η εξελιξη των εργασιων και αποτελεσματα της ερευνας σας μονο και μονο απο επιστημονικη προσεγγιση και εμπλουτισμο γνωσεων.

Καλη αρχη.



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 21:36:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Kαλή επιτυχία!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 22:01:09    Θέμα δημοσίευσης: Re: Διπλωματική εργασία: Κατασκευή υβριδικού αυτοκινήτου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

abaleo έγραψε:

Στη διαδικασία θα εμφανιστούν πολλά μικροπροβλήματα, όπως αυτό εδώ για αρχή:
Το αυτόκινητο διαθέτει μηχανικό γκάζι. Μία διάταξη ηλεκτρόγκαζου θα μας έδινε πολλές περισσότερες δυνατότητες ελέγχου. Και η ερώτηση είανια η εξής: Έχετε υπ' όψιν σας κάποια τέτοια μετατροπή; Πιστεύετε θα είναι εφικτή;


Πως θα σε βοηθήσει ενα ηλεκτρογκάζο πιο καλα απο το μηχανικό? Νομιζω πιο ευκολο ειναι να φτιάξεις μια ηλεκτρομηχανική-διαταξη για τον ελεγχο τοτ ηλεκτροκινητήρα.

Οι μπαταρίες πως θα φορτίζουν? πχ μεσω φωτοβολταικών στοιχείων το εχεις σκεφτεί?

Η ιδέα αν και οχι πρωτότυπη για διπλωματική εχει πραγματικά ενδιαφέρον. Πιστευω ειναι παααααααρα πολύ δυσκολη τόσο στο θεωρητικό κομμάτι - σχεδίαση του υβρίδιου - αλλα ακόμα περισσότερο στην εφαρμογή του. Τα εξοδα της διπλωματικής είναι απο την τσέπη σας μόνο?

Φιλική συμβουλή: Προσπάθησε, αν ακομα είναι νωρις, να επιλέξεις μια διπλωματική που να εχει μεγάλες πιθανότητες να ερθει εις πέρας. Πιστεύω η συγκεκριμένη είναι ρίσκο μολονότι εχει πραγματικά ενδιαφέρον, θελω δλδ να πω σκέψου λίγο το πτυχίο!

Στην σχόλη μου συνέβει σε μια πτυχιακή το εξής: ανέλαβαν φοιτητές την κατασκευή ενος ελικοπτέρου (τα περισσότερα μερη τα πηραν ετοιμα, το ολο θεμα βασιστηκε στον προγραμματισμο ενος μικροελεγκτη που "οδηγεί" τους κινητηρες του καθε αξονα κίνησης. Ο προγραμματισμος γινεται μεσω matlab και σκοπος του προτζεκτ δεν είναι φυσικα η πτήση του ελικοπτέρου αλλά να ισορροπήσει σε ενα σταθερο ύψος συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών συνθηκων. Τι συνέβει λοιπόν??????? Και γιατι το γράφω????

Η πρωτη ομάδα κατασκεύασε το ελικοπτερο, μονταρισμα κτλ μη καταφέρνοντας λογο χρόνου τπτ παραπάνω.

Η πτυχιακή αυτή προταθηκε να συνεχιστεί απο άλλη ομάδα σπουδαστων οι οποίοι κατάφεραν απλα να σηκωθεί το ελικοπτερο (σε μια ξεφρενη πορεία)

.
.
.
και παει λέγοντας οι τελευταιοι ειχαν για πτυχιακή τον τελικό στοχο αφου ηδη σηκονόταν το ρημάδι αλλα απλα δεν ισορροπούσε. Δεν ξερω αν το κατάφεραν.


Αν λοιπον εχεις την παραπάνω δυνατότητα (δλδ να φερεις σε ενα σημείο το προτζεκτ σου) τότε πραγματικά αξίζει.

Φιλικά Γιάννης

ΥΓ. Αν θες ρωτα τπτ εδώ, ισως κάποιοι μπορούμε να σε βοηθησουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Οκτ 2007, 22:24:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γειά χαρά Στάθη!

Μου αρέσουν πολύ τα τρομερά αυτά θέματα για διπλωματικές, αλλά καλό είναι να γνωρίζετε ότι βουτάτε σε πολύ βαθιά νερά.

Χωρίς να θέλω να σε στεναχωρήσω, ίσως να χρειαστείτε κάποιον Μηχανολόγο στην παρέα γιατί η μετατροπή πέραν του τμήματος των ηλεκτροκινητήρων, είναι κατά βάση μηχανολογική. Κυρίως το χωροταξικό πρόβλημα που δημιουργείται στον κινητήρα.

Το υβριδικό αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά σύνθετο, καθώς εμπλέκει πολλές διαφορετικές τεχνολογίες. Πολύ περισσότερο ένα τζιπ, που είναι τετρακίνητο.

Αν η μνήμη μου είναι στα καλά της ακόμα, θυμάμαι πριν από σχεδόν μια δεκαετία το πρώτο (γιαπωνέζικο και δεξιοτίμονο) Toyota Prius που είχε εμφανιστεί στην Πολυτεχνειούπολη Ζωγράφου, να μας πηγαίνει βόλτες γύρω γύρω κι εμείς να κοιτάζουμε εμβρόντητοι το τρομερό τεχνολογικό επίτευγμα.

Η συναδελφική συμβουλή μου είναι να κοιτάξετε τις λύσεις που έχει ήδη δώσει η αυτοκινητοβιομηχανία και να επωφεληθείτε.
Μην ανακαλύψετε ξανά τον τροχό, είναι παγίδα που έχουν πέσει πολλοί. Αν και υποψιάζομαι ότι η μετατροπή αυτού του θηρίου σε υβριδικό θα είναι παγκόσμια πρωτιά.

Καλή δύναμη και αν χρειαστειτε κάτι μη διστάσετε να ζητήσετε τη βοήθειά μας!


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΠΕΖΟΥΛΑΣ (ΝΤΟΥΚ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


"Peugeot 307 1.4 (8V) XR (2003)

Ένταξη: 08 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 28

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 06:12:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή επιτυχία παιδιά και καλό κουράγιο.Περιμένουμε νέα σας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Voulis (Βασίλης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 XS 1.4 16V

Ένταξη: 26 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 20
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 07:52:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρίξτε και μιά ματιά στο Lexus RX 400 - Μπορεί να σας δώσει ιδέες ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 10:47:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή επιτύχια παιδιά Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Οκτ 2007, 12:08:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να προσθεσω κ'εγω καποιες παρατηρηρσεις ως σχετικος του αντικειμενου ? Εχω σπουδασει Μηχανολογος-Ηλεκτρονικος, δεν εβγαλα μεν ολη τη σχολη αλλα καποιες καλες γνωσεις τις απεκτησα και ως χομπυ ασχολουμαι και μαθαινω ακομη για τεχνολογικα ζητηματα.

Πρωτα απ'ολα η επιλογη του οχηματος ειναι και καλη και κακη. Ναι μεν εχει απλετους χωρους αλλα εχει πολυ βαρος, πραγμα ασχημο για ενα υβριδικο αυτοκινητο που σκοπο εχει την ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Aποψη μου ειναι πως για ενα τετοιο project επρεπε να επιλεξετε ενα μικροτερο/ελαφρητερο οχημα και αν γινετε και λιγο πιο συγχρονο. Αλλα αφου αυτο εχετε, ΟΚ θα το δουλεψετε.
Το θεμα με την ηλεκτρικη πεταλουδα μην σας απασχολησει, μην αναλωθειτε σε κατι ασημαντο και χασετε χρονο και πορους σε κατι ασχετο.
Αυτο που ειναι σημαντικο σε τετοιου ειδους project ειναι η ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΛΕΓΧΟΥ. Δηλαδη ο εγκεφαλος, ή ο υπολογηστης αν θελετε, που θα αποφασιζει πια μορφη κινησης θα επιλεγεται αναλογα με τις συνθικες οδηγησης. Ουσιαστικα εκει ειναι η ουσια του project, το συστημα ελεγχου (hardware & software)!!!
Το αν θα εχει μηχανικη ή ηλεκτρικη ντιζα ο κινητηρας δεν εχει ιδιαιτερη σημασια γιατι και με τους δυο τροπους θα δουλεψει, και χωρις ιδιαιτερες δισκολιες.
Αλλο θεμα ειναι ο κινητηρας που απο τη μια ειναι παλιος, ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ και αντι-οικονομικος, αλλα απο την αλλη μπορειτε να εκμεταλευτειτε την ροπη του στα χαμηλα και το γεγονος οτι λογο μεγαλου κιβησμου παραγει πολυ ενεργεια ωστε να επαναφωρτηζει τις μπαταριες σας (υποθετω θα κινηστε με μπαταριες γιατι οχημα 2 τονων δεν προκειτε ΠΟΤΕ να κινηθει με φωτοβολταϊκα στοιχεια - εκτως και αν ειναι ειναι πανω στον ηλιο Smile ).

Σας ευχομαι καλη τυχη, καλη αρχη και να μας κρατατε ενημερους με τις εξεληξεις.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Ιούλ 2009, 23:53:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

περάσε πολύς καιρός από τότε που άνοιξα το τόπικ, αλλά η δουλειά δεν τελείωσε ακόμα..! δουλεύουμε πανω στη διπλωματική πυρετωδώς, το καλοκαίρι μου θα το φάω πατρα απ ότι φαίνεται, αλλά κάτι πάει να βγει... θα σας δείξω φωτο από το "τέρας" μας ...όταν βρω χρόνο να τις ανεβάσω..!


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mrkaza (Παναγιώτης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 24 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 457

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιούλ 2009, 09:53:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μου αρεσει που χερομαι εγω με το 1.5 KW ηλεκτρικο μοτερακη που δουλευω στο αεροπλανακη μου Razz

http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7071&Product_Name=TGY_AerodriveXp_SK_Series_50-55_580Kv_/_1580w

Σοβαρα τωρα απο μπαταριες με τι θα παιξεις ?
Αν και ειναι μικρες σε χωριτικοτιτα σε σχεση με Αυτοκηνιτου εχουν ΠΟΛΛΑ υπερ που ισως να σας κανουν .

Υπερ
1 Ταχηφορτιζοντε 5c παρακαλω
2) Μπορουν να δωσουν ρευμα ΠΟΛΥ ρευμα 30 c μεχρι να αδειασουν και 60 C Για 10 Sec πχ Ξεκινημα .
3) Δεν σκανε οπως οι LIPO που αν και ποοιο ελαφριες ποιο δυνατες κτλ κτλ ειναι ευκολο να της κανεις πυροτεχνιμα και δεν εχουν ανναγκη απο Balancer .
(Οχι μεγαλη) που σε τοσες μπαταριες θα ειναι αδυνατο

Κατα
1)Ειναι λιγο καπως το πως πρεπει να φωρτιστουν Δεν φορτιζοντε πχ στα 2 Α αλλα ξεκινανε απο τα 10 Α και οσο φορτιζοντε μιωνεις την ενταση ωστε να εχεις σταθερη ταση στοιχειου

2) ΚΟΣΤΟΣ Sad

http://www.enerland.com/upload/product/26650.pdf


Αν τα γράφω κάπως ακαταλαβίστικα συγνώμη αλα είμαι δυσλεκτικός και τα κάνω μαντάρα στον γραπτό λόγο Sad

Οχι I/C δεν αλάζω ακουτε ??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2009, 22:05:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η αναφερθείσα διπλωματική "βαίνει καλώς" επιτέλους!

μια γρήγορη ερώτηση ήθελα να σας κάνω:
Για να κάνουμε δοκιμές έχουμε σηκώσει τους πίσω τροχούς του οχήματος, εκέι πάει η κίνηση, για να λειτουργήσουμε τον ηλεκτροκινητήρα χωρίς φορτίο.
Όταν αυτοί είναι στον αέρα, γυρνάει μόνο ο ένας (λόγω ελεύθερου διαφορικού υποθέτω?). Οι στροφές που κάνει ο ένας τροχός είναι οι διπλάσιες από αυτές που θα κάνανε και οι δύο τροχοί στον δρόμο, με δεδομένες στροφές του άξονα μετάδοσης κίνησης? Όταν γυρίσουμε τον ακινητο τροχό με το χέρι, τοτε απ' ότι φαινεται μειώνονται οι στροφές του τροχού που έχει κίνηση. Ισχύουν αυτά που λέω ή λέω μπαρούφες?

thanks to sinanai για τις υποδείξεις του περί ανέλκυσης άκαμπτων αξόνων!!



---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1140

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 00:00:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

abaleo έγραψε:
η αναφερθείσα διπλωματική "βαίνει καλώς" επιτέλους!

μια γρήγορη ερώτηση ήθελα να σας κάνω:
Για να κάνουμε δοκιμές έχουμε σηκώσει τους πίσω τροχούς του οχήματος, εκέι πάει η κίνηση, για να λειτουργήσουμε τον ηλεκτροκινητήρα χωρίς φορτίο.
Όταν αυτοί είναι στον αέρα, γυρνάει μόνο ο ένας (λόγω ελεύθερου διαφορικού υποθέτω?). Οι στροφές που κάνει ο ένας τροχός είναι οι διπλάσιες από αυτές που θα κάνανε και οι δύο τροχοί στον δρόμο, με δεδομένες στροφές του άξονα μετάδοσης κίνησης? Όταν γυρίσουμε τον ακινητο τροχό με το χέρι, τοτε απ' ότι φαινεται μειώνονται οι στροφές του τροχού που έχει κίνηση. Ισχύουν αυτά που λέω ή λέω μπαρούφες?

thanks to sinanai για τις υποδείξεις του περί ανέλκυσης άκαμπτων αξόνων!!

Μαλλον,δεν ειμαι και πολυ σιγουρος αλλα το ποσο γρηγορα "διαφορικαρει" ενας τροχος ειναι θεμα σχεσης μεταδοσης των δορυφορων και πλανητων του διαφορικου.Αντε φιλε ανεβασε να δουμε καμια φωτο απο την προοδο του προτζεκτ θελω να παρω ιδεες!


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 00:29:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιζει να ισχυει αυτο που λες Σταθη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2009, 00:51:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχει να κάνει μονο με τους δορυφόρους/πλανητες του διαφορικου αυτό
μέτρα τα δοντακια τους αν μπορείς και θα σου λυθουν ολες οι απορίες


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
abaleo (stathis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)

Ένταξη: 04 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 890
Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Οκτ 2009, 21:19:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγινε σήμερα η παρουσιαση της διπλωματικής μου..!
για οποιον ενδιαφέρεται, μπορεί να την κατεβάσει στο ακολουθο λινκ
http://rapidshare.com/files/293460750/hybrid.pps

είναι το τρίτο μέρος της παρουσίασης, τα άλλα δύο μέρη που καλύπτουν τις υπολοιπες επεμβάσεις επι του αυτοκινήτου και παρουσίασαν οι συνάδελφοι μου μπορώ να τα στείλω στους ενδιαφερόμενους

κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο θα περιγράψω και αναλυτικότερα!

να ευχαριστήσω και από εδώ όσους βοήθησαν με οποιονδήποτε τρόπο!!! Smile


---
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 00:01:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Congrats!!!
Την κατεβαζω τωρα και θα την δω αυριο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 09:41:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευγε Στάθη. Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 10:07:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραιοοοοος!! Cool Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 16 Οκτ 2009, 10:37:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συγχαρητήρια Στάθη! Μπράβο για το επίτευγμα και καλή σταδιοδρομία! Άντε, τώρα οι μοντιφιές στον πεζουλάκο θα γίνονται ανετότερα! Wink


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1368s (PHP: 48% - SQL: 52%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on