PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

205 cti..Αλλαγή μοτέρ
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 15:01:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
...Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ Wink

Αυτο πως θα το κανει ρε γιατρε; Question
Αντε και εβαλε στον TU του(1400 ειναι,ε!!!! Exclamation ) στροφαλο απο 16αρι,τον κορμο(στην καλυτερη περιπτωση που ειναι μαντεμι) πως θα τον μεγαλωσει;
Και αντε,ειναι μαντεμι και τον μεγαλωσε,πιστονια θα βαλει του 1400;
Γιατι πρεπει να καλυψει και μια μικρη διαφορα στην διαμετρο των πιστονιων μεταξυ 1400 και 1600. Rolling eyes

Εκτος και αν στεγανοποιησει τα κενα των ελατηριων με...παρμπριζοκολλα! Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
STELIOS 
Moderator


Little Bastard

Ένταξη: 18 Οκτ 2003
Δημοσιεύσεις: 2664

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 15:16:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ Wink


Oι μπιελες δεν αλλαζουν τον κιβυσμο στο κινητηρα, το μονο που αλλαζουν ειναι το ανω και κατω νεκρο σημειο της διαδρομης παντα προς την ιδια κατευθηνση. Δηλαδη η διαδρομη μενει ιδια (γιατι εξαρταται απ'την περιστροφη του στροφαλου), απλα αλλαζει το σημειο που αρχιζει και τελειωνει.
Για να αλλαξεις το κιβυσμο θες στροφαλο και πιστονια. Και πες οτι αλλαζεις στροφαλο στο 1400αρι, τα πιστονια του 1600 δεν μπαινουν δυστηχος...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 15:47:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ολα γίνοντε μεράκι και τρέλα να χεις Laughing Laughing


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RALLOS8 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997

Ένταξη: 08 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 46

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 03:44:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι και αναλογα το κοστος που θελεις να φτασεις.
τα λεφτα που θα δωσεις για το 16V μπορεις να τα δωσεις για το 8v αφου ειναι πολυ πιο φθηνο και να σου μεινουν χρηματα να βρεις και μια γεφυρα και πισω αξονα απο 1900gti που κρινονται απαρετητα.
με τα ιδια λεφτα το στηνεις και το κανεις και γρηγορο.

μπορεις βεβαια αν θες να δωσεις αρκετα χρηματα να βαλεις ενα 16v και αξονα και γεφυρα και να εισαι ακομα πιο γρηγορος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 06:07:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tο αμάξι έχει ήδη πίσω άξονα με δισκόφρενα από το gti...!! Cool Smile


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 08:22:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Ολα γίνοντε μεράκι και τρέλα να χεις Laughing Laughing

Μωρε με τρελα και στα λογια,οντως ολα γινονται και μεχρι και replica Ti16 το κανεις. Laughing

Στην πραξη και με λογικη ομως,το 14αρι δεν γινεται κατι αλλο πλην...1400. Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 00:02:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σίγουρα όλη αυτή η έρευνα και σχεδίαση από το εργοστάσιο της PEUGEOT
δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανέναν μάστορα,μηχανικό,ηλεκτρολόγο
με καμία "μετατροπή"...
Γενικά δεν πιστεύω και δεν μου αρέσουν τα πολλά --πειράγματα--,γιατί μετά
είσαι μέρα παρα μέρα στο συνεργείο και ψάχνεις να δεις τι φταίει σε χίλιες
ζημιές που θα πάθεις...Την ίδια άποψη έχω και για τα τρακαρισμένα
αυτοκίνητα..αν το τρακάρεις γερά ίσιο δεν ξαναγίνεται..γιαυτό πάντα
ψάχνω και αγοράζω ατρακάριστα,,το πολύ 1 φτερό....
Smile

Το αμάξι έχει κάποια όρια στην βελτίωση και τις περισσότερες φορές αν
θες "το σωστό" TUNING θα πρέπει να το πληρωσεις ακριβά..

Στην περίπτωσή μου το αυτοκίνητο έχει κάποια προκαθορισμένα περιθώρια
βελτίωσης και ψάχνω να βρω το πιο αξιόλογο.. Exclamation


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 09:20:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis2O5 έγραψε:
Πάντως το όριο του 205 cabrio είναι τα 120-130 άλογα...


Εάν πραγματικά το πιστεύεις αυτό,
και επειδή δε μου φαίνεσαι "κοντράκιας",

με το 1.6 8ν θα είσαι άρχοντας.

Το βρίσκεις με 500-600Ε,
με τοποθέτηση θα σου πάει γύρω στο 1000άρικο,
+ημιαξόνια, τρόμπα βενζίνης 400.

Με 1.500Ε περίπου καθαρίζεις. (Αφού έχεις και πίσω δισκοφρενάτο άξονα).


Επειδή, όμως, είμαστε αχόρταγοι, ένα 16ν είναι καλή βάση για πολλά άλογα.

Εξαρτάται από το τι ζητάς.


Ημιαξόνια να βάλεις πάντως.
Δε θέλεις να σου μείνει στη μέση της Εθνικής.


Α! Και μια φιλική συμβουλή.
Μη νομίζεις ότι βάζοντας ένα μοτέρ τελειώνουν τα βάσανά σου.
Χρειάζεται συντήρηση, δεν ξέρεις σε τι μοτέρ θα πέσεις, θα βγουν στη φόρα και άλλα προβληματάκια μετά.

Γενικά, θα έχεις τρέξιμο.

Πίστεψέ με όμως, όταν κατεβάζεις 7άρες θα τα ξεχνάς όλα αυτά... Very happy Very happy Very happy




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
makis2O5 (Mάκης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)

Ένταξη: 23 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 19
Τόπος: Aθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 17:35:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δίκιο έχεις....δεν είμαι κοντράκιας γιατί μέχρι οι άλλοι να στήσουν
την κόντρα εγώ έχω φτάσει ήδη στον προορισμό μου...!! Laughing Very happy

Δεν ασχολούμε καθόλου πια με φανάρι--φανάρι,,γιατί συνειδητοποίησα
ότι το πραγματικό "rally" είναι με τον ίδιο σου τον εαυτό,,πάνω σε κάτι απλό
και φορτσάτο όμως το 6ταχυτο κάρτ μου,,,,!!! Smile

Από στροφές έχω ξεπεράσει τις 7αρες προ πολλού...πέρα από το κάρτ μου
που έχει αλλαγή στις 15.000 στροφές αν θέλω αμάξι,,,παίρνω του αδερφού
μου το Honda Integra Type R που φτάνει 9.800 στ/λ.... Twisted evil


Too young to die,to fast to live...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31104
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 17:37:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

απλά...

σωστός... Wink Wink Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


PEUGEOT 205

Ένταξη: 10 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 42
Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 20:14:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

λοιπων φιλε μακη επειδει τυχαινει να εχω κανει κ εγω αυτην την μετατροπη(16ν) πριν λιγους μηνες θα σου πω τι χρειαζεται κ διαβασε τα καλα!!!!
χρειαζεσαι μοτερ πλεξουδα εγκεφαλο κ σασμαν,δεν χρειαζεται να αλλαξεις ουτε ημιαξονια ουτε ψυγειο θα χρειαστει μονο να φτιαξεις μια βαση(την επανω που πιανει διπλα στον θολο)!αντλια γιατι γιατι αυτην που εχεις ειναι μικρη κ δεν θα πηγαινει καλα το αυτοκινητο!τον εγκεφαλο εγω τον συνδεσα μονος μου αλλα εσυ καλητερα πηγαινε σε εναν ηλεκτρολογο,λιγο κοψε ραψε την εξατμιση κ αμα παρεις μοτερ απο σαξο θα χρειαστει κ ενα κολαρο με δυο μικροτερες υποδοχες για τα σωληνακια που ερχονται απο το φιλτρο λαδιου!οσο για την βαση του ρουλεμαν του ημιαξονιου θα βγαλεις απο το παλιο σου μοτερ κ θα βαλεις μιας κ τα μπλοκ ειναι σχεδιαστικα σχεδον ιδια!
οσο για κατι υδραυλικα τιμονια,σεβρο κ δεν ξερω κ εγω τι αλλο δεν εχουν καμια σχεση με την μετατροπη!απλα καλο ειναι να βαλεις μια αναρτηση κ να βελτιωσεις τα φρενα βαζοντας απο 106 δαγκανες κ δισκους! Exclamation

παντως αν θελεις παρε με τηλ να σου πω πως μπορεις να κανεις πολυ ευκολα τις λιγες μετατροπες που χρειαζεται!! Wink


PUG 205 1.6 16v
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 205 1,6 (16v)

Ένταξη: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: ΧΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 18:18:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλησπερα.εχω 205...και το εχω 16valve ηλεκτρογκαζο...οτι γουσταρεισ...χωρισ κοψε-ραψε...λιγο στα ρευματα αλλα ολα κομπλε...ραβει το εργαλιο
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 205 1,6 (16v)

Ένταξη: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: ΧΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 18:20:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ακομα και το 2λιτρο...ευκολα μπαινει φτανει να βρεισ τα σωστα μαστορια
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


PEUGEOT 205 1,6 (16v)

Ένταξη: 05 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 75
Τόπος: ΧΙΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 18:28:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

...οσο για το σασμαν βαζεισ το αντιστιχο του μοτερ που θα διαλεξεισ...αλλα θα ειναι λιγο κοντο λογο του βαρουσ του 205.( 750-8ΟΟ ΚΙΛΑ).ΠΙΟ ΟΡΕΞΑΤΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,112s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on