Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 15:01:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | ...Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ  |
Αυτο πως θα το κανει ρε γιατρε;
Αντε και εβαλε στον TU του(1400 ειναι,ε!!!! ) στροφαλο απο 16αρι,τον κορμο(στην καλυτερη περιπτωση που ειναι μαντεμι) πως θα τον μεγαλωσει;
Και αντε,ειναι μαντεμι και τον μεγαλωσε,πιστονια θα βαλει του 1400;
Γιατι πρεπει να καλυψει και μια μικρη διαφορα στην διαμετρο των πιστονιων μεταξυ 1400 και 1600.
Εκτος και αν στεγανοποιησει τα κενα των ελατηριων με...παρμπριζοκολλα!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 15:16:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | Τεσπα επειδή είπατε για 16 8v που για μένα είναι μαλ***α γιατι μπορεί κάλιστα να κάνει το δικό του 16άρι βάζοντας μπιέλες στρόφαλο απο το 16άρι του κάνει κ ένα ολικό ρεβθιλδ κ έχει ολοκαινούργιο 16άρι μοτέρ  |
Oι μπιελες δεν αλλαζουν τον κιβυσμο στο κινητηρα, το μονο που αλλαζουν ειναι το ανω και κατω νεκρο σημειο της διαδρομης παντα προς την ιδια κατευθηνση. Δηλαδη η διαδρομη μενει ιδια (γιατι εξαρταται απ'την περιστροφη του στροφαλου), απλα αλλαζει το σημειο που αρχιζει και τελειωνει.
Για να αλλαξεις το κιβυσμο θες στροφαλο και πιστονια. Και πες οτι αλλαζεις στροφαλο στο 1400αρι, τα πιστονια του 1600 δεν μπαινουν δυστηχος...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2007, 15:47:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ολα γίνοντε μεράκι και τρέλα να χεις 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RALLOS8 Μόλις έγραψα

peugeot 106 rallye 1.6(8v)1997
Ένταξη: 08 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 46
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 03:44:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειναι και αναλογα το κοστος που θελεις να φτασεις.
τα λεφτα που θα δωσεις για το 16V μπορεις να τα δωσεις για το 8v αφου ειναι πολυ πιο φθηνο και να σου μεινουν χρηματα να βρεις και μια γεφυρα και πισω αξονα απο 1900gti που κρινονται απαρετητα.
με τα ιδια λεφτα το στηνεις και το κανεις και γρηγορο.
μπορεις βεβαια αν θες να δωσεις αρκετα χρηματα να βαλεις ενα 16v και αξονα και γεφυρα και να εισαι ακομα πιο γρηγορος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 06:07:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tο αμάξι έχει ήδη πίσω άξονα με δισκόφρενα από το gti...!! 
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2007, 08:22:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | Ολα γίνοντε μεράκι και τρέλα να χεις  |
Μωρε με τρελα και στα λογια,οντως ολα γινονται και μεχρι και replica Ti16 το κανεις.
Στην πραξη και με λογικη ομως,το 14αρι δεν γινεται κατι αλλο πλην...1400.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 00:02:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σίγουρα όλη αυτή η έρευνα και σχεδίαση από το εργοστάσιο της PEUGEOT
δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανέναν μάστορα,μηχανικό,ηλεκτρολόγο
με καμία "μετατροπή"...
Γενικά δεν πιστεύω και δεν μου αρέσουν τα πολλά --πειράγματα--,γιατί μετά
είσαι μέρα παρα μέρα στο συνεργείο και ψάχνεις να δεις τι φταίει σε χίλιες
ζημιές που θα πάθεις...Την ίδια άποψη έχω και για τα τρακαρισμένα
αυτοκίνητα..αν το τρακάρεις γερά ίσιο δεν ξαναγίνεται..γιαυτό πάντα
ψάχνω και αγοράζω ατρακάριστα,,το πολύ 1 φτερό....
Το αμάξι έχει κάποια όρια στην βελτίωση και τις περισσότερες φορές αν
θες "το σωστό" TUNING θα πρέπει να το πληρωσεις ακριβά..
Στην περίπτωσή μου το αυτοκίνητο έχει κάποια προκαθορισμένα περιθώρια
βελτίωσης και ψάχνω να βρω το πιο αξιόλογο.. 
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 09:20:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
makis2O5 έγραψε: | Πάντως το όριο του 205 cabrio είναι τα 120-130 άλογα... |
Εάν πραγματικά το πιστεύεις αυτό,
και επειδή δε μου φαίνεσαι "κοντράκιας",
με το 1.6 8ν θα είσαι άρχοντας.
Το βρίσκεις με 500-600Ε,
με τοποθέτηση θα σου πάει γύρω στο 1000άρικο,
+ημιαξόνια, τρόμπα βενζίνης 400.
Με 1.500Ε περίπου καθαρίζεις. (Αφού έχεις και πίσω δισκοφρενάτο άξονα).
Επειδή, όμως, είμαστε αχόρταγοι, ένα 16ν είναι καλή βάση για πολλά άλογα.
Εξαρτάται από το τι ζητάς.
Ημιαξόνια να βάλεις πάντως.
Δε θέλεις να σου μείνει στη μέση της Εθνικής.
Α! Και μια φιλική συμβουλή.
Μη νομίζεις ότι βάζοντας ένα μοτέρ τελειώνουν τα βάσανά σου.
Χρειάζεται συντήρηση, δεν ξέρεις σε τι μοτέρ θα πέσεις, θα βγουν στη φόρα και άλλα προβληματάκια μετά.
Γενικά, θα έχεις τρέξιμο.
Πίστεψέ με όμως, όταν κατεβάζεις 7άρες θα τα ξεχνάς όλα αυτά... 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
makis2O5 (Mάκης) Μόλις έγραψα

 Peugeot 205 1.4 (8V) CTi (1993)
Ένταξη: 23 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 19 Τόπος: Aθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 17:35:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δίκιο έχεις....δεν είμαι κοντράκιας γιατί μέχρι οι άλλοι να στήσουν
την κόντρα εγώ έχω φτάσει ήδη στον προορισμό μου...!!
Δεν ασχολούμε καθόλου πια με φανάρι--φανάρι,,γιατί συνειδητοποίησα
ότι το πραγματικό "rally" είναι με τον ίδιο σου τον εαυτό,,πάνω σε κάτι απλό
και φορτσάτο όμως το 6ταχυτο κάρτ μου,,,,!!!
Από στροφές έχω ξεπεράσει τις 7αρες προ πολλού...πέρα από το κάρτ μου
που έχει αλλαγή στις 15.000 στροφές αν θέλω αμάξι,,,παίρνω του αδερφού
μου το Honda Integra Type R που φτάνει 9.800 στ/λ.... 
Too young to die,to fast to live... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Σεπ 2007, 17:37:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απλά...
σωστός... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
oresths (ΟΡΕΣΤΗΣ) Μόλις έγραψα

 PEUGEOT 205
Ένταξη: 10 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 42 Τόπος: ΓΡΕΒΕΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Οκτ 2007, 20:14:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπων φιλε μακη επειδει τυχαινει να εχω κανει κ εγω αυτην την μετατροπη(16ν) πριν λιγους μηνες θα σου πω τι χρειαζεται κ διαβασε τα καλα!!!!
χρειαζεσαι μοτερ πλεξουδα εγκεφαλο κ σασμαν,δεν χρειαζεται να αλλαξεις ουτε ημιαξονια ουτε ψυγειο θα χρειαστει μονο να φτιαξεις μια βαση(την επανω που πιανει διπλα στον θολο)!αντλια γιατι γιατι αυτην που εχεις ειναι μικρη κ δεν θα πηγαινει καλα το αυτοκινητο!τον εγκεφαλο εγω τον συνδεσα μονος μου αλλα εσυ καλητερα πηγαινε σε εναν ηλεκτρολογο,λιγο κοψε ραψε την εξατμιση κ αμα παρεις μοτερ απο σαξο θα χρειαστει κ ενα κολαρο με δυο μικροτερες υποδοχες για τα σωληνακια που ερχονται απο το φιλτρο λαδιου!οσο για την βαση του ρουλεμαν του ημιαξονιου θα βγαλεις απο το παλιο σου μοτερ κ θα βαλεις μιας κ τα μπλοκ ειναι σχεδιαστικα σχεδον ιδια!
οσο για κατι υδραυλικα τιμονια,σεβρο κ δεν ξερω κ εγω τι αλλο δεν εχουν καμια σχεση με την μετατροπη!απλα καλο ειναι να βαλεις μια αναρτηση κ να βελτιωσεις τα φρενα βαζοντας απο 106 δαγκανες κ δισκους!
παντως αν θελεις παρε με τηλ να σου πω πως μπορεις να κανεις πολυ ευκολα τις λιγες μετατροπες που χρειαζεται!! 
PUG 205 1.6 16v |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης

PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 18:18:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπερα.εχω 205...και το εχω 16valve ηλεκτρογκαζο...οτι γουσταρεισ...χωρισ κοψε-ραψε...λιγο στα ρευματα αλλα ολα κομπλε...ραβει το εργαλιο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης

PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 18:20:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ακομα και το 2λιτρο...ευκολα μπαινει φτανει να βρεισ τα σωστα μαστορια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sfikas205 (ΓΙΑΝΝΗΣ) Νέος χρήστης

PEUGEOT 205 1,6 (16v)
Ένταξη: 05 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 75 Τόπος: ΧΙΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 02 Νοέ 2007, 18:28:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...οσο για το σασμαν βαζεισ το αντιστιχο του μοτερ που θα διαλεξεισ...αλλα θα ειναι λιγο κοντο λογο του βαρουσ του 205.( 750-8ΟΟ ΚΙΛΑ).ΠΙΟ ΟΡΕΞΑΤΟ ΘΑ ΕΛΕΓΑ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|