PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εισαγωγή (Σκούπες, φίλτρα κλπ.)...
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 92, 93, 94  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 16:57:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

recife206 έγραψε:
Μετά από μελέτη των όσων έχετε γράψει μέχρι τώρα κατέληξα στο να αλλάξω το εργοστασιακό φιλτρο στο φιλτροκούτι με ένα της green. Όταν όμως δοκίμασαν να το βάλουν μου είπαν οτί δε μπαίνει το κλασσικό, γιατί το δικό μου μοντέλο έχει ίδιο φίλτρο με το citroen C4. Αφού λοιπόν το παρήγγειλαν, πήγα σήμερα όλο κ@υλ@ να το βάλω. Δυστυχώς όμως ούτε αυτό έκανε (ξενέρωμα) και μάλιστα μου είπαν οτί για το δικό μου δε βγάζει ούτε η green, ούτε η k&n, αλλά ούτε και η jr (φοβερό ξενέρωμα!). Το μοντέλο είναι 1.6 16v gti του 2005. Και σας ρωτάω... ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ; Παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας... Crying or Very sad



Ναι sorry.Το έχω αυτό το προβλημα με την επικοινωνία!!
Εννοούσα το θέμα με το φίλτρο! Very happy


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 18:36:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βάλε μια φωτό του χώρου της μηχανής σου να δούμε τί γίνεται με εσένα... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
apostok (Κώστας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 GTi 1.6 16v 2007

Ένταξη: 02 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 21:11:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλησπέρα παιδιά! και καλό μήνα! Να σας πω και εγω την λίγη εμπειρια μου μπας και βοηθησω καποιον, Σήμερα έβαλα μια σκούπα (μάρκα δεν θυμάμαι) αρκετά μεγάλη πάντως, έπιασε σχεδών όλο το μήκος του ψυγείου, χοανη πάντως της green, μπορώ να πω οτι ημουν πολύ διστακτικός στην αρχή αλλά έκατσε πολύ καλά πανω από το ψυγείο, πιάστηκε και με δύο <δεματικά>....Από εντυπώσεις.. 1ον. Όσο οδηγάς <<νορμάλ>> και δεν πατάς βαθειά το γκάζι άσκοπα, δεν κάνει φασαρία, Αρπάγματα από χαμηλά κτλ τα εχουμε πει απείρες φορές τα επιβεβαιωνω και έγω είδα μεγάλη βελτίωση, 2ον. Τώρα όσο βυθίζεις το γκάζι στο πάτωμα εε εκεί ακούγεται κάπως!!! Twisted evil Very happy , Πολλά χλμ δεν έκανα ακόμα αλλά το γούσταρα! η αλήθεια είναι ότι στις πολλές στροφές δεν είδα κανένα στέγνωμα που αναφέρεται συνήθως Confused Ετσι και αλλιώς το μοτερ μου δεν έχει ανοίξει καλά ακόμα έχω μόλις 9000 χλμ... Λοιπόν αρκετά σας ζάλισα εγώ ψηφίζω σκούπα. Α μια ερωτηση την χωανη οπως την εβγαλε απο την ζελατινα την εβαλε στην σκουπα, λαδι δεν προσεξα αν ειχε, λετε να εγινε καμοια μ...κια και να μην εχει απο το εργαστασιο και να πρεπει να βαλω???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
fynos (John)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

Peugeot GT Q2

Ένταξη: 18 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 2574
Τόπος: Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 21:14:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όχι δεν χρειαζόταν τίποτα . . . . λαδάκι μετά το πρώτο καθάρισμα !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
apostok (Κώστας)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 206 GTi 1.6 16v 2007

Ένταξη: 02 Μάρ 2007
Δημοσιεύσεις: 29

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 21:42:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thnnks μου έφυγε ένα βάρος, φαντάσου ούτε καν πέρασε από το μυαλό εκείνη την στιγμή! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 01:53:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στην πρώτη χρήση του φίλτρου (είτε panel, είτε φιλτροχοάνη, είτε βαρελάκι), έρχεται λαδωμένο από την εταιρία. Δεν χρειάζεται κάποια περιοποίηση από μέρους σου.

Αν όμως εσύ (ή ο οποιοσδήποτε) αντιληφθεί πως έχει παραβιαστεί η συσκευασία, ή ζητάει να του δώσουν άλλη άθικτη, ή ζητάει να περαστεί λάδι εκείνη τη στιγμή.

Και μια εγκυκλοπαιδική γνώση: Όλη την δουλειά στην κατακράτηση της σκόνης την κάνει το ειδικό αυτό λάδι. Σκέτο το φίλτρο, είτε από γάζα είτε από σφουγγάρι, δεν κάνει απολύτως κανένα φιλτράρισμα.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
GIANNIS206 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207 RC

Ένταξη: 07 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 1168
Τόπος: Σέρρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:30:08    Θέμα δημοσίευσης: '''' Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνέχεια από εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=219847#219847

Miltellas έγραψε:
0020040300Β - REMUS UNIVERSAL GROUP N BURNED
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσεις φωτό του δικού σου;

Κι αφού όλα πάνε καλύτερα και η ψυχολογία μου πήρε την ανιούσα...
Σε μία γνωστή μου ευθεία είδα σε ένα σημείο σχεδόν 180χαω όταν θυμάμαι δύσκολα έβλεπα εκεί πάνω από 175 πριν τα φρένα...
Αλλά... παράξενο, τώρα που κρύωσε ο καιρός η απόδοση ανέβηκε κι άλλο... είναι αντιληπτό σαν αίσθηση κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες σαλ με 3η και 4η. Έχει κάποια βάση αυτό λόγω ψυχρότερου αέρα, αλλά μιλάμε για αισθητή διαφορά (που δεν την έβλεπα άλλοτε τόσο εύκολα). Να έχει σχέση με το πρόγραμμα; Μήπως με τις νέες δυνατότητες αναπνοής (εξαγωγής) του κινητήρα τα ωφέλη εισαγωγής ψυχρότερου αέρα μετατρέπονται ευκολότερα σε απόδοση; Το δεύτερο το ακούω λογικότερο. Αν ισχύει αυτό τότε... σκέφτομαι ότι εάν βελτιώσω την εισαγωγή αέρα θα έχει πλέον κάποιο νόημα (έχω μόνο βγαλμένο τον πνίχτη αλλά μαμά φίλτρο κλπ). Τί λέτε;

Εγώ πάντως είμαι φουλ μαμά στην εισαγωγή! Whistling Whistling


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 18:32:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκάσε εσύ... μου χαλάς τη νιρβάνα μου! Laughing

Η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία μου (προ ραλλοχτάποδου) από αλλαγές φίλτρων, χοανών κλπ στην εισαγωγή απέδειξε ότι δεν κάναν καθόλου δουλειά παρά μόνο διαφορετικό θόρυβο. Η φιλτροχοάνη ως γνωστόν ρίχνει την απόδοση ενώ η αφαίρεση του πνίχτη βελτιώνει ελαφρώς την απόκριση και ως εκεί. Σκούπα δεν δοκίμασα αλλά είμαι σίγουρος ότι σε μαμά κατάσταση ούτε αυτή θα έκανε δουλειά.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
grpap (Γρηγορης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 529
Τόπος: Αθηνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:03:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
0020040300Β - REMUS UNIVERSAL GROUP N BURNED
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσεις φωτό του δικού σου;

Κι αφού όλα πάνε καλύτερα και η ψυχολογία μου πήρε την ανιούσα...
Σε μία γνωστή μου ευθεία είδα σε ένα σημείο σχεδόν 180χαω όταν θυμάμαι δύσκολα έβλεπα εκεί πάνω από 175 πριν τα φρένα...
Αλλά... παράξενο, τώρα που κρύωσε ο καιρός η απόδοση ανέβηκε κι άλλο... είναι αντιληπτό σαν αίσθηση κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες σαλ με 3η και 4η. Έχει κάποια βάση αυτό λόγω ψυχρότερου αέρα, αλλά μιλάμε για αισθητή διαφορά (που δεν την έβλεπα άλλοτε τόσο εύκολα). Να έχει σχέση με το πρόγραμμα; Μήπως με τις νέες δυνατότητες αναπνοής (εξαγωγής) του κινητήρα τα ωφέλη εισαγωγής ψυχρότερου αέρα μετατρέπονται ευκολότερα σε απόδοση; Το δεύτερο το ακούω λογικότερο. Αν ισχύει αυτό τότε... σκέφτομαι ότι εάν βελτιώσω την εισαγωγή αέρα θα έχει πλέον κάποιο νόημα (έχω μόνο βγαλμένο τον πνίχτη αλλά μαμά φίλτρο κλπ). Τί λέτε;


Να αφησεις το μαμα φιλτρο.Τωρα με τον ψυχροτερο αερα ολα πανε καλυτερα.Χθες επιασα στην ελαφρα κατηφορικη ευθεια πριν τη αριστερη στροφη για την ευθεια του Σειριου 210+.Με μαμα φιλτρο και τον πνιχτη.

ΥΓ Φιλε αν και ειναι εκτος θεματος θα πω οτι με τη 21mm αντιστρεπτικη εχω ξετρελλαθει.Αλλα πλεον θελω αμορτισερ αμεσα και περισσοτερα αλογα η πιο κοντο κ/π.Και λαστιχα γιατι τα Ρ6 για ετσι οπως το παω δεν..............Αν καθυστερησει τα record sp θα παω στα selex μπλε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:25:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Σκάσε εσύ... μου χαλάς τη νιρβάνα μου! Laughing

Η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία μου (προ ραλλοχτάποδου) από αλλαγές φίλτρων, χοανών κλπ στην εισαγωγή απέδειξε ότι δεν κάναν καθόλου δουλειά παρά μόνο διαφορετικό θόρυβο. Η φιλτροχοάνη ως γνωστόν ρίχνει την απόδοση ενώ η αφαίρεση του πνίχτη βελτιώνει ελαφρώς την απόκριση και ως εκεί. Σκούπα δεν δοκίμασα αλλά είμαι σίγουρος ότι σε μαμά κατάσταση ούτε αυτή θα έκανε δουλειά.


Ελεύθερο φίλτρο Green με 60 ευρώ και είσαι έτοιμος Smile



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 20:47:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Ελεύθερο φίλτρο Green με 60 ευρώ και είσαι έτοιμος Smile

Wink Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Mixxx (Μιχάλης)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 1.4 (2006)

Ένταξη: 30 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 92
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 22:17:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
0020040300Β - REMUS UNIVERSAL GROUP N BURNED
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσεις φωτό του δικού σου;

Κι αφού όλα πάνε καλύτερα και η ψυχολογία μου πήρε την ανιούσα...
Σε μία γνωστή μου ευθεία είδα σε ένα σημείο σχεδόν 180χαω όταν θυμάμαι δύσκολα έβλεπα εκεί πάνω από 175 πριν τα φρένα...
Αλλά... παράξενο, τώρα που κρύωσε ο καιρός η απόδοση ανέβηκε κι άλλο... είναι αντιληπτό σαν αίσθηση κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες σαλ με 3η και 4η. Έχει κάποια βάση αυτό λόγω ψυχρότερου αέρα, αλλά μιλάμε για αισθητή διαφορά (που δεν την έβλεπα άλλοτε τόσο εύκολα). Να έχει σχέση με το πρόγραμμα; Μήπως με τις νέες δυνατότητες αναπνοής (εξαγωγής) του κινητήρα τα ωφέλη εισαγωγής ψυχρότερου αέρα μετατρέπονται ευκολότερα σε απόδοση; Το δεύτερο το ακούω λογικότερο. Αν ισχύει αυτό τότε... σκέφτομαι ότι εάν βελτιώσω την εισαγωγή αέρα θα έχει πλέον κάποιο νόημα (έχω μόνο βγαλμένο τον πνίχτη αλλά μαμά φίλτρο κλπ). Τί λέτε;


Αυτό που μου έδειξε έιναι το 002104 0300 δεν το πήρα ακόμα, γιατί θα αντέξει κανά χρόνο ακόμα το παλιό μου τελικό.
Πήγα και άλλαξα όλες τις σωλήνες και πρέπει να παραδεχτώ ότι είδα διαφορά. Τι να πω Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 00:32:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Steve έγραψε:
Ελεύθερο φίλτρο Green με 60 ευρώ και είσαι έτοιμος Smile

Wink Wink

Υπόψιν ότι το είχα δοκιμάσει παλιά (αυτό το περίφημο της Green) και δεν κατάλαβα τίποτα, γι αυτό και δεν το αγόρασα...


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 00:39:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

grpap έγραψε:

Να αφησεις το μαμα φιλτρο.Τωρα με τον ψυχροτερο αερα ολα πανε καλυτερα.Χθες επιασα στην ελαφρα κατηφορικη ευθεια πριν τη αριστερη στροφη για την ευθεια του Σειριου 210+.Με μαμα φιλτρο και τον πνιχτη.

Το άλλο καλό με το μαμά φίλτρο είναι το καλύτερο φιλτράρισμα του αέρα που αγγίζει το 100%.

grpap έγραψε:

ΥΓ Φιλε αν και ειναι εκτος θεματος θα πω οτι με τη 21mm αντιστρεπτικη εχω ξετρελλαθει.Αλλα πλεον θελω αμορτισερ αμεσα και περισσοτερα αλογα η πιο κοντο κ/π.Και λαστιχα γιατι τα Ρ6 για ετσι οπως το παω δεν..............Αν καθυστερησει τα record sp θα παω στα selex μπλε.

Όπως τα είπαμε... Wink


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 09:24:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Το άλλο καλό με το μαμά φίλτρο είναι το καλύτερο φιλτράρισμα του αέρα που αγγίζει το 100%.


Αν καθαρίσεις και λαδώσεις σωστά το ελεύθερο φίλτρο, αγγίζεις το 200% Cool



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 11:56:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το χάρτινο φίλτρο σε όλα τα συγκριτικά τεστς after-market βελτιωτικών φίλτρων αποτελεί το σημείο αναφοράς και εξ ορισμού θεωρείται ότι παρέχει 100% φιλτράρισμα και από κει και πέρα όποιο ελεύθερο προσεγγίσει κοντύτερα το χάρτινο (δηλ. το 100%) βγαίνει νικητής στον τομέα του καλύτερου φιλτραρίσματος (στον άλλον συγκριτικό τομέα μετριέται ο όγκος αέρα που μπορεί να περάσει στην μονάδα του χρόνου). Εννοείται ότι τα τεστς γίνονται με λάδι όταν ο κατασκευαστής προβλέπει χρήση λιπαντικού (νομίζω όλοι το προβλέπουν). Χωρίς λάδι το φιλτράρισμα είναι απλώς άκυρο. Βέβαια μιλάμε για μικρές διαφορές αλλά μετρήσιμες (πχ 95% ή 98% που είναι το καλύτερο που έχω δει κλπ).

Θα ήθελα να είμαι ή να έχω καταλάβει λάθος, αλλά δυστυχώς το επιβεβαίωσα και πρακτικά μετά από τοποθέτηση φιλτροχοανης green που μου βρώμισε σε ένα μήνα την πεταλούδα λίγο λιγότερο από όσο βρωμίζει σε τρείς μήνες το χάρτινο (κάθε τόσο ανοίγω και καθαρίζω την πεταλούδα και τη εισαγωγή γύρω στο στόμιο - τόσο φτάνω να καθαρίσω - οπότε έχω μέτρα σύγκρισης). Άσε που αν σου ξεφύγει και ρίξεις λίγο παραπάνω λάδι αυτό το περίσσευμα λερώνει εύκολα τον αισθητήρα πίεσης-θερμοκρασίας και σου κάνει χαζά μέχρι να τον βγάλεις να τον καθαρίσεις.

*Είμαστε offtopic πλέον. Confused


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Δευ 10 Σεπ 2007, 12:01:12, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 11:58:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μιλτο ο ντινος εχει φιλτρα γκριν για το κουτι μας απο τη πεζο σπορτ....
μου τεδωσε 55 αν θυμαμαι καλα...εδω ζηταγανε 65+++

τραβα παρε το πρεπει να ειχε 2-3 ακομα το κολακαιρι.
ειναι οτι καλυτερο και φτηνοτερο σα λυση!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 12:05:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ξέρω για τον Ντίνο. Wink Περιμένω όμως να μου πεις την άποψή σου για την ποιότητα του φιλτραρίσματος που πρέπει να αναμένω.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 12:10:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δε μας χεζεις ρε μιλτο με το φιλτραρισμα...
εδω το κορσα μου ειχε κανει 170000χλμ με συρματινη χοανη κολομπο και ακομα ζει και βασιλευει....
ακους τις μαλ***ες του καθε παπατζα για να πουλησει τα φιλτρα του.

αν οπως ειπε ο σταυρος το πλενεις καθε 7-10000χλμ και βαζεις λαδακι εισαι καλυτερα και απο μαμα πιθανοτατα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 12:15:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κανα εικονίδιο να χέζει τον Παναγιώτη υπάρχει; Lol


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 92, 93, 94  Επόμενη
Σελίδα 50 από 94

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,194s (PHP: 66% - SQL: 34%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on