Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 16:57:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
recife206 έγραψε: | Μετά από μελέτη των όσων έχετε γράψει μέχρι τώρα κατέληξα στο να αλλάξω το εργοστασιακό φιλτρο στο φιλτροκούτι με ένα της green. Όταν όμως δοκίμασαν να το βάλουν μου είπαν οτί δε μπαίνει το κλασσικό, γιατί το δικό μου μοντέλο έχει ίδιο φίλτρο με το citroen C4. Αφού λοιπόν το παρήγγειλαν, πήγα σήμερα όλο κ@υλ@ να το βάλω. Δυστυχώς όμως ούτε αυτό έκανε (ξενέρωμα) και μάλιστα μου είπαν οτί για το δικό μου δε βγάζει ούτε η green, ούτε η k&n, αλλά ούτε και η jr (φοβερό ξενέρωμα!). Το μοντέλο είναι 1.6 16v gti του 2005. Και σας ρωτάω... ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ; Παρακαλώ δώστε μου τα φώτα σας...
|
Ναι sorry.Το έχω αυτό το προβλημα με την επικοινωνία!!
Εννοούσα το θέμα με το φίλτρο! 
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
apostok (Κώστας) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 GTi 1.6 16v 2007
Ένταξη: 02 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 21:11:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλησπέρα παιδιά! και καλό μήνα! Να σας πω και εγω την λίγη εμπειρια μου μπας και βοηθησω καποιον, Σήμερα έβαλα μια σκούπα (μάρκα δεν θυμάμαι) αρκετά μεγάλη πάντως, έπιασε σχεδών όλο το μήκος του ψυγείου, χοανη πάντως της green, μπορώ να πω οτι ημουν πολύ διστακτικός στην αρχή αλλά έκατσε πολύ καλά πανω από το ψυγείο, πιάστηκε και με δύο <δεματικά>....Από εντυπώσεις.. 1ον. Όσο οδηγάς <<νορμάλ>> και δεν πατάς βαθειά το γκάζι άσκοπα, δεν κάνει φασαρία, Αρπάγματα από χαμηλά κτλ τα εχουμε πει απείρες φορές τα επιβεβαιωνω και έγω είδα μεγάλη βελτίωση, 2ον. Τώρα όσο βυθίζεις το γκάζι στο πάτωμα εε εκεί ακούγεται κάπως!!! , Πολλά χλμ δεν έκανα ακόμα αλλά το γούσταρα! η αλήθεια είναι ότι στις πολλές στροφές δεν είδα κανένα στέγνωμα που αναφέρεται συνήθως Ετσι και αλλιώς το μοτερ μου δεν έχει ανοίξει καλά ακόμα έχω μόλις 9000 χλμ... Λοιπόν αρκετά σας ζάλισα εγώ ψηφίζω σκούπα. Α μια ερωτηση την χωανη οπως την εβγαλε απο την ζελατινα την εβαλε στην σκουπα, λαδι δεν προσεξα αν ειχε, λετε να εγινε καμοια μ...κια και να μην εχει απο το εργαστασιο και να πρεπει να βαλω??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών

 Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 21:14:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι δεν χρειαζόταν τίποτα . . . . λαδάκι μετά το πρώτο καθάρισμα ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
apostok (Κώστας) Μόλις έγραψα

 Peugeot 206 GTi 1.6 16v 2007
Ένταξη: 02 Μάρ 2007 Δημοσιεύσεις: 29
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 21:42:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Thnnks μου έφυγε ένα βάρος, φαντάσου ούτε καν πέρασε από το μυαλό εκείνη την στιγμή!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 01:53:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στην πρώτη χρήση του φίλτρου (είτε panel, είτε φιλτροχοάνη, είτε βαρελάκι), έρχεται λαδωμένο από την εταιρία. Δεν χρειάζεται κάποια περιοποίηση από μέρους σου.
Αν όμως εσύ (ή ο οποιοσδήποτε) αντιληφθεί πως έχει παραβιαστεί η συσκευασία, ή ζητάει να του δώσουν άλλη άθικτη, ή ζητάει να περαστεί λάδι εκείνη τη στιγμή.
Και μια εγκυκλοπαιδική γνώση: Όλη την δουλειά στην κατακράτηση της σκόνης την κάνει το ειδικό αυτό λάδι. Σκέτο το φίλτρο, είτε από γάζα είτε από σφουγγάρι, δεν κάνει απολύτως κανένα φιλτράρισμα.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 17:30:08 Θέμα δημοσίευσης: '''' |
|
|
Συνέχεια από εδώ:
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=219847#219847
Miltellas έγραψε: | 0020040300Β - REMUS UNIVERSAL GROUP N BURNED
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσεις φωτό του δικού σου;
Κι αφού όλα πάνε καλύτερα και η ψυχολογία μου πήρε την ανιούσα...
Σε μία γνωστή μου ευθεία είδα σε ένα σημείο σχεδόν 180χαω όταν θυμάμαι δύσκολα έβλεπα εκεί πάνω από 175 πριν τα φρένα...
Αλλά... παράξενο, τώρα που κρύωσε ο καιρός η απόδοση ανέβηκε κι άλλο... είναι αντιληπτό σαν αίσθηση κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες σαλ με 3η και 4η. Έχει κάποια βάση αυτό λόγω ψυχρότερου αέρα, αλλά μιλάμε για αισθητή διαφορά (που δεν την έβλεπα άλλοτε τόσο εύκολα). Να έχει σχέση με το πρόγραμμα; Μήπως με τις νέες δυνατότητες αναπνοής (εξαγωγής) του κινητήρα τα ωφέλη εισαγωγής ψυχρότερου αέρα μετατρέπονται ευκολότερα σε απόδοση; Το δεύτερο το ακούω λογικότερο. Αν ισχύει αυτό τότε... σκέφτομαι ότι εάν βελτιώσω την εισαγωγή αέρα θα έχει πλέον κάποιο νόημα (έχω μόνο βγαλμένο τον πνίχτη αλλά μαμά φίλτρο κλπ). Τί λέτε; |
Εγώ πάντως είμαι φουλ μαμά στην εισαγωγή! 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 18:32:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκάσε εσύ... μου χαλάς τη νιρβάνα μου!
Η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία μου (προ ραλλοχτάποδου) από αλλαγές φίλτρων, χοανών κλπ στην εισαγωγή απέδειξε ότι δεν κάναν καθόλου δουλειά παρά μόνο διαφορετικό θόρυβο. Η φιλτροχοάνη ως γνωστόν ρίχνει την απόδοση ενώ η αφαίρεση του πνίχτη βελτιώνει ελαφρώς την απόκριση και ως εκεί. Σκούπα δεν δοκίμασα αλλά είμαι σίγουρος ότι σε μαμά κατάσταση ούτε αυτή θα έκανε δουλειά.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:03:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | 0020040300Β - REMUS UNIVERSAL GROUP N BURNED
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσεις φωτό του δικού σου;
Κι αφού όλα πάνε καλύτερα και η ψυχολογία μου πήρε την ανιούσα...
Σε μία γνωστή μου ευθεία είδα σε ένα σημείο σχεδόν 180χαω όταν θυμάμαι δύσκολα έβλεπα εκεί πάνω από 175 πριν τα φρένα...
Αλλά... παράξενο, τώρα που κρύωσε ο καιρός η απόδοση ανέβηκε κι άλλο... είναι αντιληπτό σαν αίσθηση κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες σαλ με 3η και 4η. Έχει κάποια βάση αυτό λόγω ψυχρότερου αέρα, αλλά μιλάμε για αισθητή διαφορά (που δεν την έβλεπα άλλοτε τόσο εύκολα). Να έχει σχέση με το πρόγραμμα; Μήπως με τις νέες δυνατότητες αναπνοής (εξαγωγής) του κινητήρα τα ωφέλη εισαγωγής ψυχρότερου αέρα μετατρέπονται ευκολότερα σε απόδοση; Το δεύτερο το ακούω λογικότερο. Αν ισχύει αυτό τότε... σκέφτομαι ότι εάν βελτιώσω την εισαγωγή αέρα θα έχει πλέον κάποιο νόημα (έχω μόνο βγαλμένο τον πνίχτη αλλά μαμά φίλτρο κλπ). Τί λέτε; |
Να αφησεις το μαμα φιλτρο.Τωρα με τον ψυχροτερο αερα ολα πανε καλυτερα.Χθες επιασα στην ελαφρα κατηφορικη ευθεια πριν τη αριστερη στροφη για την ευθεια του Σειριου 210+.Με μαμα φιλτρο και τον πνιχτη.
ΥΓ Φιλε αν και ειναι εκτος θεματος θα πω οτι με τη 21mm αντιστρεπτικη εχω ξετρελλαθει.Αλλα πλεον θελω αμορτισερ αμεσα και περισσοτερα αλογα η πιο κοντο κ/π.Και λαστιχα γιατι τα Ρ6 για ετσι οπως το παω δεν..............Αν καθυστερησει τα record sp θα παω στα selex μπλε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 19:25:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Σκάσε εσύ... μου χαλάς τη νιρβάνα μου!
Η αλήθεια είναι ότι η εμπειρία μου (προ ραλλοχτάποδου) από αλλαγές φίλτρων, χοανών κλπ στην εισαγωγή απέδειξε ότι δεν κάναν καθόλου δουλειά παρά μόνο διαφορετικό θόρυβο. Η φιλτροχοάνη ως γνωστόν ρίχνει την απόδοση ενώ η αφαίρεση του πνίχτη βελτιώνει ελαφρώς την απόκριση και ως εκεί. Σκούπα δεν δοκίμασα αλλά είμαι σίγουρος ότι σε μαμά κατάσταση ούτε αυτή θα έκανε δουλειά. |
Ελεύθερο φίλτρο Green με 60 ευρώ και είσαι έτοιμος 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 20:47:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Ελεύθερο φίλτρο Green με 60 ευρώ και είσαι έτοιμος  |
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Mixxx (Μιχάλης) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 1.4 (2006)
Ένταξη: 30 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 92 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Σεπ 2007, 22:17:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | 0020040300Β - REMUS UNIVERSAL GROUP N BURNED
Υπάρχει τρόπος να ανεβάσεις φωτό του δικού σου;
Κι αφού όλα πάνε καλύτερα και η ψυχολογία μου πήρε την ανιούσα...
Σε μία γνωστή μου ευθεία είδα σε ένα σημείο σχεδόν 180χαω όταν θυμάμαι δύσκολα έβλεπα εκεί πάνω από 175 πριν τα φρένα...
Αλλά... παράξενο, τώρα που κρύωσε ο καιρός η απόδοση ανέβηκε κι άλλο... είναι αντιληπτό σαν αίσθηση κυρίως στις χαμηλές και μεσαίες σαλ με 3η και 4η. Έχει κάποια βάση αυτό λόγω ψυχρότερου αέρα, αλλά μιλάμε για αισθητή διαφορά (που δεν την έβλεπα άλλοτε τόσο εύκολα). Να έχει σχέση με το πρόγραμμα; Μήπως με τις νέες δυνατότητες αναπνοής (εξαγωγής) του κινητήρα τα ωφέλη εισαγωγής ψυχρότερου αέρα μετατρέπονται ευκολότερα σε απόδοση; Το δεύτερο το ακούω λογικότερο. Αν ισχύει αυτό τότε... σκέφτομαι ότι εάν βελτιώσω την εισαγωγή αέρα θα έχει πλέον κάποιο νόημα (έχω μόνο βγαλμένο τον πνίχτη αλλά μαμά φίλτρο κλπ). Τί λέτε; |
Αυτό που μου έδειξε έιναι το 002104 0300 δεν το πήρα ακόμα, γιατί θα αντέξει κανά χρόνο ακόμα το παλιό μου τελικό.
Πήγα και άλλαξα όλες τις σωλήνες και πρέπει να παραδεχτώ ότι είδα διαφορά. Τι να πω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 00:39:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: |
Να αφησεις το μαμα φιλτρο.Τωρα με τον ψυχροτερο αερα ολα πανε καλυτερα.Χθες επιασα στην ελαφρα κατηφορικη ευθεια πριν τη αριστερη στροφη για την ευθεια του Σειριου 210+.Με μαμα φιλτρο και τον πνιχτη.
|
Το άλλο καλό με το μαμά φίλτρο είναι το καλύτερο φιλτράρισμα του αέρα που αγγίζει το 100%.
grpap έγραψε: |
ΥΓ Φιλε αν και ειναι εκτος θεματος θα πω οτι με τη 21mm αντιστρεπτικη εχω ξετρελλαθει.Αλλα πλεον θελω αμορτισερ αμεσα και περισσοτερα αλογα η πιο κοντο κ/π.Και λαστιχα γιατι τα Ρ6 για ετσι οπως το παω δεν..............Αν καθυστερησει τα record sp θα παω στα selex μπλε. |
Όπως τα είπαμε... 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 09:24:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Το άλλο καλό με το μαμά φίλτρο είναι το καλύτερο φιλτράρισμα του αέρα που αγγίζει το 100%. |
Αν καθαρίσεις και λαδώσεις σωστά το ελεύθερο φίλτρο, αγγίζεις το 200% 
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 11:56:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το χάρτινο φίλτρο σε όλα τα συγκριτικά τεστς after-market βελτιωτικών φίλτρων αποτελεί το σημείο αναφοράς και εξ ορισμού θεωρείται ότι παρέχει 100% φιλτράρισμα και από κει και πέρα όποιο ελεύθερο προσεγγίσει κοντύτερα το χάρτινο (δηλ. το 100%) βγαίνει νικητής στον τομέα του καλύτερου φιλτραρίσματος (στον άλλον συγκριτικό τομέα μετριέται ο όγκος αέρα που μπορεί να περάσει στην μονάδα του χρόνου). Εννοείται ότι τα τεστς γίνονται με λάδι όταν ο κατασκευαστής προβλέπει χρήση λιπαντικού (νομίζω όλοι το προβλέπουν). Χωρίς λάδι το φιλτράρισμα είναι απλώς άκυρο. Βέβαια μιλάμε για μικρές διαφορές αλλά μετρήσιμες (πχ 95% ή 98% που είναι το καλύτερο που έχω δει κλπ).
Θα ήθελα να είμαι ή να έχω καταλάβει λάθος, αλλά δυστυχώς το επιβεβαίωσα και πρακτικά μετά από τοποθέτηση φιλτροχοανης green που μου βρώμισε σε ένα μήνα την πεταλούδα λίγο λιγότερο από όσο βρωμίζει σε τρείς μήνες το χάρτινο (κάθε τόσο ανοίγω και καθαρίζω την πεταλούδα και τη εισαγωγή γύρω στο στόμιο - τόσο φτάνω να καθαρίσω - οπότε έχω μέτρα σύγκρισης). Άσε που αν σου ξεφύγει και ρίξεις λίγο παραπάνω λάδι αυτό το περίσσευμα λερώνει εύκολα τον αισθητήρα πίεσης-θερμοκρασίας και σου κάνει χαζά μέχρι να τον βγάλεις να τον καθαρίσεις.
*Είμαστε offtopic πλέον. 
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Δευ 10 Σεπ 2007, 12:01:12, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 11:58:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μιλτο ο ντινος εχει φιλτρα γκριν για το κουτι μας απο τη πεζο σπορτ....
μου τεδωσε 55 αν θυμαμαι καλα...εδω ζηταγανε 65+++
τραβα παρε το πρεπει να ειχε 2-3 ακομα το κολακαιρι.
ειναι οτι καλυτερο και φτηνοτερο σα λυση! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 12:10:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δε μας χεζεις ρε μιλτο με το φιλτραρισμα...
εδω το κορσα μου ειχε κανει 170000χλμ με συρματινη χοανη κολομπο και ακομα ζει και βασιλευει....
ακους τις μαλ***ες του καθε παπατζα για να πουλησει τα φιλτρα του.
αν οπως ειπε ο σταυρος το πλενεις καθε 7-10000χλμ και βαζεις λαδακι εισαι καλυτερα και απο μαμα πιθανοτατα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|