Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 11:09:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
micra_iro έγραψε: | WilDuck έγραψε: | Pughell έγραψε: | Σαν τον εκκεντροφορο δεν εχει...
Ακους εκει 7000 το ΦΠΕ 16αρι.  |
Δηλαδή, φοράω εκκεντροφόρο? |
νομιζω πως ολα τα αυτοκινητα φορανε εκκεντροφορους απλα στα βελτιωμενα οι εκκεντροφοροι αγριευουνε λιγακι |
Χαχαχαχα!!
Καλά ρε Ηρώ, βαλτή είσαι κι εσύ και παίζεις με τον πόνο μου?
Είσαι και Φιλαδελφιώτισσα.
Α ρε μας γκρεμίσανε το γήπεδο οι άχρηστοι.
Και το Joe Weider. 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 11:16:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Οσο για το οτι αποδιδει μεχρι εκεινες τις στροφες,για αυτο λεω οτι φοραει εκκεντροφορο.
Ολα τα μαμα μετα τις 6200-6500 το πολυ εχουν παραδωσει πνευμα και τα ΦΠΕ ακομα πιο χαμηλα απο τις 6500 καθως το ΦΠΕ στο συγκεκριμενο μοτερ ριχνει και αλλο την δυναμη στο φασμα 6000-6500.  |
Σου λέω, 5000-7000 κάνει PARTY το μοτέρ.
Ρε Θωμά, εσένα σου φαινόταν για μαμά δηλαδή?
Θα κανονίσω δυναμομέτρηση.
Καλύτερα να περιμένω Σεπτέμβριο για να μην έχει τόση ζέστη, όμως.
Μπουγατσάκια, πώς θα βεβαιωθώ αν φοράει λεπτότερη φλάντζα κεφαλής?
Και για να σας τρελάνω όλους,
σε 2 απανωτές μετρήσεις χτες βράδυ, έβγαλε 7.6" 0-100.
Οκ, χρονόμετρο χεριού.
Οκ, κλέβει και λίγο το κοντέρ.
Το Golf GT πάντως, από ρολλαριστές 1ες ακόμα με ψάχνει.
Περίεργα πράγματα για ΦΠΕ.
840kg, αλλά και πάλι πάει ΤΡΕΛΑ το αμάξι....
Κοίτα ρε κάτι προβλήματα που μπορεί να έχει ο άνθρωπος, ε?
Μα γιατί να ράβει έτσι το αμάξι μου...?
Αν είναι βλακεία αυτό που είπα για το Κ/Π,
ΟΚ είναι εκκεντροφοράτο το μοτέρ.
Στις 5000 τρώει ΚΛΩΤΣΙΑ!
Αλλά, πώς εξηγείται το ήσυχο ρελαντί? Καμία αρρυθμία!
Επίσης, άλλαξα εγκέφαλο γιατί ο προηγούμενος κάηκε.
Τι στο καλό, το ρελαντί καθόλου δεν επηρεάστηκε?
Μου είπαν ότι είναι μαμά ο εγκέφαλος.[/quote]
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 11:58:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απλα το πιο πιθανο ειναι οτι δεν εχει αυξημενη συμπιεση,για αυτο και "τραβαει" μεχρι τις 7000 και πιθανοτατα φοραει κανεναν εκκεντροφορο σχετικα light,σαν μαμα απο 1300 ας πουμε ή κανεναν Kent PT11.
Αν ειχε συμπιεση θα "κολωνε" ακομα νωριτερα.
Τωρα για το 7,6 0-100,δεν το σχολιαζω...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 12:13:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WilDuck έγραψε: | Σου λέω, 5000-7000 κάνει PARTY το μοτέρ.
Ρε Θωμά, εσένα σου φαινόταν για μαμά δηλαδή?
Θα κανονίσω δυναμομέτρηση.
Καλύτερα να περιμένω Σεπτέμβριο για να μην έχει τόση ζέστη, όμως.
|
Κοίτα εγώ δεν είχα κάνει τίποτα στο μοτέρ, όπως σου είχα πει, αλλά και τόσα χρόνια που το δούλευα ναι μεν μου άρεσε το πώς άνοιγε αλλά δε θεωρούσα ότι έτρεχε και κάτι το συνταρακτικό.
Μάλιστα με άλλο 8v φίλου με ΦΠΕ, εκείνος με έπαιρνε έστω και με μικρή διαφορά.Επίσης με αρκετά 16v έπεφτε ξύλο (πότε από μένα και πότε από αυτούς).
Επίσης σκέψου και το άλλο.Το αμάξι είχε περάσει από 2-3 αρκετά γνωστούς μηχανικούς της Αθήνας και κανένας δεν είπε τίποτα για εκκεντροφόρο κλπ.Δεν μπορεί κανείς από αυτούς να μην το καταλάβαινε αν είχε πάνω του κάτι διαφορετικό.Είτε με άνοιγμα μοτέρ είτε και με τη λειτουργία του.
Να χαίρεσαι που το μοτεράκι μου πάει καλά και να το προσέχεις.
Αυτά από μένα! 
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 12:35:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θωμα ο εκκεντροφορος του 1300 ή ακομα και ο PT11 της Kent(στα μαμα σημαδια) ειναι παρα πολυ δυσκολο να τον ξεχωρισεις καθως πρεπει να τον βγαλεις και να τον συγκρινεις με εναν μαμα για να καταλαβεις τις διαφορες.
Στο ρελαντι δεν εχει καμια παρενεργεια οποτε λογικο το να μην το καταλαβαν.
Ο λογος ειναι απλος.
Η διαφορα βρισκεται κυριως στην εξαγωγη και οχι στην εισαγωγη(στα εκκεντρα εννοω) οποτε για αυτο και δουλευει με το μαμα προγραμμα κιολας.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 11:59:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Τωρα για το 7,6 0-100,δεν το σχολιαζω...  |
Για το 7.9" του Golf GT, το οποίο έφαγε 2-3 αμάξια όμως...? 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:03:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε,ναι,οκ,και εγω θα κατεβασω το 13αρι στην Τριπολη καθως ο Δημητριαδης μου "την μπαινει" ασχημα τωρα τελευταια...
Συνελθε ρεεεεεεεεε! Δεδομενης της ιδανικης περιπτωσης οτι το Golf στην συγκεκριμενη ασφαλτο δεν θα εκανε κατω απο 9,υπολογισε οτι εισαι καπου εκει...
Μετρα με τηλεμετρια και δες ποσο δυσκολο και ποσα αλογα χρειαζεται για να κανει ενα 106 7 sec για τα 100χλμ και μετα πες μου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:16:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Συνελθε ρεεεεεεεεε! Δεδομενης της ιδανικης περιπτωσης οτι το Golf στην συγκεκριμενη ασφαλτο δεν θα εκανε κατω απο 9,υπολογισε οτι εισαι καπου εκει...  |
1. Η άσφαλτος είναι ολοκαίνουρια σε εκείνο το σημείο.
2. Πόσο να "γράψει" από 1ες ρολλαριστές? Σχεδόν καθόλου Στελλάρα.
Παράθεση: | Μετρα με τηλεμετρια και δες ποσο δυσκολο και ποσα αλογα χρειαζεται για να κανει ενα 106 7 sec για τα 100χλμ και μετα πες μου.  |
Το ξέρω.
Με τηλεμετρία θα κάνω κάνα 8άρι, ίσως και λίγο παραπάνω.
GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp
--- Με ένα light εκκεντροφόρο, χταπόδι, φουλ εξάτμιση Φ50 και φίλτρο, δε θα είναι 115hp?
Να λοιπόν πώς μπορεί να μείνει πίσω το Γκολφάκι.
Πάντως, όποιος καλός φίλος έχει GOLF GT, ας στείλει πμ για μια φιλική. 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:29:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη δεν καταλαβαινεις,ενα τελευταιο θα σου πω...
160-165 αλογα,850 κιλα,15αρια σλικ και μπλοκε 40% με 13/59 διαφορικο.
Μετρημενο με τηλεμετρια σε ασφαλτο-γυαλοχαρτο εκανε μολις 6,12...
Συγκρινε και δες...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:34:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως και εμένα το αμάξι που είναι φούλ "καραμαμά"(εκτός της αφαίρεσης του μεσαίου στην εξάτμιση και 50άρα σωλήνα απο καταλύτη και πίσω), εκεί στις 5000 σαλ τρώει μια "κλωτσιά"....
Όσο για το GT, δεν έχω ανοίξει με κάποιο για να σας πω..... 

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το παραδοξο δεν ειναι η κλωτσια αλλα το οτι τραβαει μεχρι τις 7000 σχεδον...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:44:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Το παραδοξο δεν ειναι η κλωτσια αλλα το οτι τραβαει μεχρι τις 7000 σχεδον...  |
Ευχάριστο παράδοξο όμως... 

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Επειδη δεν καταλαβαινεις,ενα τελευταιο θα σου πω...
160-165 αλογα,850 κιλα,15αρια σλικ και μπλοκε 40% με 13/59 διαφορικο.
Μετρημενο με τηλεμετρια σε ασφαλτο-γυαλοχαρτο εκανε μολις 6,12...
Συγκρινε και δες...  |
Παράθεση: | Ε,ναι,οκ,και εγω θα κατεβασω το 13αρι στην Τριπολη καθως ο Δημητριαδης μου "την μπαινει" ασχημα τωρα τελευταια...
Συνελθε ρεεεεεεεεε! Δεδομενης της ιδανικης περιπτωσης οτι το Golf στην συγκεκριμενη ασφαλτο δεν θα εκανε κατω απο 9,υπολογισε οτι εισαι καπου εκει... |
Παράθεση: | GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp |
Για αυτή την αναλογία δεν απάντησες όμως.
6.12??
WOW!!!
Φοβερός ο παίχτης!!!
Ρε συ, τόσο δύσκολο είναι το 8άρι?
Πλάκα με κάνεις?
Το μαμά ραλλύ με 100 κιλά πάνω από εμένα πώς έκανε 8 ψιλά?
Είμαι 100 κιλά κάτω, με 13άρι λάστιχο και 2α που σπάει στα 115 (χρειάζομαι μόνο μια αλλαγή).
Τέσπα, δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν.
Έχω ανοίξει με πάρα πολλά (Leon FR, Ibiza FR, SLK) και πάνω κάτω ξέρω τι ψάρια πιάνω. 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:26:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomakos έγραψε: | Πάντως και εμένα το αμάξι που είναι φούλ "καραμαμά"(εκτός της αφαίρεσης του μεσαίου στην εξάτμιση και 50άρα σωλήνα απο καταλύτη και πίσω), εκεί στις 5000 σαλ τρώει μια "κλωτσιά".... |
Έλα ρε Τομάκο! Που κρυβόσουν τόσο καιρό?
Είναι φυσιολογική δηλαδή αυτή η "κλωτσιά" στις 5000.
Χμμμ...
Τώρα, για το τράβηγμα μέχρι τις 7...
Τραβάει ρε παιδιά.
Δεν τραβάει φυσικά τόσο δυνατά και σπασμωδικά, αλλά τραβάει.
Ίσως παίζει να νομίζω εγώ ότι πυροβολάει, ενώ στην πραγματικότητα έχει αρχίσει και πέφτει η καμπύλη ιπποδύναμης.
Η φουλ δύναμη είναι μέχρι τις 6500.
Από εκεί και πάνω, αρχίζει και χάνει άλογα, αλλά όχι κάτι δραματικό.
Όπως τα λες ρε Στέλιο, έπρεπε να ψοφάει στις 6500, αλλά δε συμβαίνει κάτι τόσο τραγικό.
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:31:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
WilDuck έγραψε: |
Παράθεση: | GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp |
Για αυτή την αναλογία δεν απάντησες όμως. |
Καταρχην δεν εισαι 840...860 ηταν το XSi χωρις A/C μαλιστα(15 κιλα περιπου).
WilDuck έγραψε: | Ρε συ, τόσο δύσκολο είναι το 8άρι?
Πλάκα με κάνεις?
Το μαμά ραλλύ με 100 κιλά πάνω από εμένα πώς έκανε 8 ψιλά? |
Το μαμα 16v rallye κανει 8,5+ με 185/55/14,σχεδον 10 αλογα πανω και περιπου 1 κιλο ροπης.
WilDuck έγραψε: | Είμαι 100 κιλά κάτω, με 13άρι λάστιχο και 2α που σπάει στα 115 (χρειάζομαι μόνο μια αλλαγή).
|
...εισαι χονδρικα 40-50 κιλα κατω απο ενα μαμα 16αρι 8v,με σαφως λιγοτερη προσφυση και με μακρυτερο σασμαν.
Εκτος αυτου η 2α σου σπαει τα 115 στο κοντερ!
Μπες στον υπολογιστη χιλιομετρων του club,βαλε τα απαραιτητα νουμερα και θα δεις οτι στις 7200(με 165/65/13) δεν εχεις ουτε 97 χιλιομετρα γιατρε.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
WilDuck (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 sound of boxer
Ένταξη: 02 Ιούν 2006 Δημοσιεύσεις: 562 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:41:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | WilDuck έγραψε: |
Παράθεση: | GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp |
Για αυτή την αναλογία δεν απάντησες όμως. |
Καταρχην δεν εισαι 840...860 ηταν το XSi χωρις A/C μαλιστα(15 κιλα περιπου). |
840 λέει το βιβλιαράκι.
Α/C δεν έχω.
Και το έχω ζυγίσει σε πλάστιγγα.
840 είναι.
Ρε Στελάρα, σε πάω πολύ ρε φίλε, αλλά ώρες ώρες τρως κολλήματα.
Με την καλή έννοια στο λέω, ε.
Χωρίς παρεξήγηση.
Για να λέω κάτι, το έχω ψάξει λιγάκι.
WilDuck έγραψε: | Είμαι 100 κιλά κάτω, με 13άρι λάστιχο και 2α που σπάει στα 115 (χρειάζομαι μόνο μια αλλαγή).
|
Pughell έγραψε: | ...εισαι χονδρικα 40-50 κιλα κατω απο ενα μαμα 16αρι 8v,με σαφως λιγοτερη προσφυση και με μακρυτερο σασμαν.
Εκτος αυτου η 2α σου σπαει τα 115 στο κοντερ!
Μπες στον υπολογιστη χιλιομετρων του club,βαλε τα απαραιτητα νουμερα και θα δεις οτι στις 7200(με 165/65/13) δεν εχεις ουτε 97 χιλιομετρα γιατρε.  |
Θα σου απαντούσα ότι με 13άρια η 2α ανεβάζει κάπως γρηγορότερα, αλλά δε βαριέσαι.
Επίσης, στον υπολογιστή του club, όταν το είχα υπολογίσει πριν κάτι μήνες μου έβγαζε γύρω στα 106 πραγματικά km/h. Δεν έχω το χαρτάκι κοντά μου.
Επειδή πολλά είπαμε, θα μου βρεις ένα GOLF GT ή τσου? 
Uploaded with ImageShack.us |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:49:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψιιιιτ...
Ε!!!
Μπεεεε,ρε,μπεεεεεε!!!!
Τοσες φορες το εγραψα στο "Κορωνοπηνια",ο υπολογιστης του club δειχνει 4% περισσοτερα απο τα πραγματικα.
Για αυτο σου λεω,με 2α στις 7200,δεεεεεν....
Το γεγονος οτι ανεβαζει πιο γρηγορα με τα 13αρια το δεχομαι,αλλα σπινιαρει και περισσοτερο ομως,ε!
Οσο για τα 840,αν δεν εχεις a/c οντως τοσα...ΘΑ ΗΣΟΥΝ αλλα δυστυχως εισαι και 5θυρος.
Το τι εγραψε η πλαστιγγα δεν μπορεις να το παρεις σαν απολυτο μετρο συγκρισης καθως ξερεις οτι ολα αυτα τα ζυγιστικα μηχανηματα εχουν απωλειες/διαφορες.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tomakos (Γεράσιμος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 16V
Ένταξη: 05 Ιούλ 2005 Δημοσιεύσεις: 510
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 13:53:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικό μου πάντως σε πλάστιγγα έδειξε 885 kg χωρίς A/C, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα, χωρίς ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές....(πετάχτηκα κ γω... )

The italian job.......!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 13:56:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιωργηηηηη!Ακους ρεεεεεεεε;  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
RASTAVIPER (THOMAS) Τρελλαμένο μέλος

 TOP FUELER - 106 1.6(16)V
Ένταξη: 23 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 904 Τόπος: JAMAICA
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 14:41:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tomakos έγραψε: | Το δικό μου πάντως σε πλάστιγγα έδειξε 885 kg χωρίς A/C, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα, χωρίς ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές....(πετάχτηκα κ γω... ) |
Ωχ. πάει το δεδομένο ότι είμασταν 850 κιλά μαμά;;
Τόσο έξω έχει πέσει η Peugeot;
Εκτός αν έχεις βάλει τίποτα ηχοσυστήματα ή λοιπά πράγματα.Με ρεζέρβα δεν είμαστε στα 850;;
ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|