PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - ΒΕΛΤΙΩΣΗ 2ου ΣΤΑΔΙΟΥ σε Rallye 1.6 8v
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 11:09:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

micra_iro έγραψε:
WilDuck έγραψε:
Pughell έγραψε:
Σαν τον εκκεντροφορο δεν εχει... Rolling eyes Laughing Laughing Laughing
Ακους εκει 7000 το ΦΠΕ 16αρι. Rotfl


Δηλαδή, φοράω εκκεντροφόρο?


νομιζω πως ολα τα αυτοκινητα φορανε εκκεντροφορους απλα στα βελτιωμενα οι εκκεντροφοροι αγριευουνε λιγακι


Χαχαχαχα!! Laughing Laughing Laughing

Καλά ρε Ηρώ, βαλτή είσαι κι εσύ και παίζεις με τον πόνο μου? Very happy

Είσαι και Φιλαδελφιώτισσα.

Α ρε μας γκρεμίσανε το γήπεδο οι άχρηστοι. Sad

Και το Joe Weider. Shocked Laughing




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 11:16:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Οσο για το οτι αποδιδει μεχρι εκεινες τις στροφες,για αυτο λεω οτι φοραει εκκεντροφορο.
Ολα τα μαμα μετα τις 6200-6500 το πολυ εχουν παραδωσει πνευμα και τα ΦΠΕ ακομα πιο χαμηλα απο τις 6500 καθως το ΦΠΕ στο συγκεκριμενο μοτερ ριχνει και αλλο την δυναμη στο φασμα 6000-6500. Confused


Σου λέω, 5000-7000 κάνει PARTY το μοτέρ.

Ρε Θωμά, εσένα σου φαινόταν για μαμά δηλαδή?

Θα κανονίσω δυναμομέτρηση.
Καλύτερα να περιμένω Σεπτέμβριο για να μην έχει τόση ζέστη, όμως.

Μπουγατσάκια, πώς θα βεβαιωθώ αν φοράει λεπτότερη φλάντζα κεφαλής?


Και για να σας τρελάνω όλους,

σε 2 απανωτές μετρήσεις χτες βράδυ, έβγαλε 7.6" 0-100.

Οκ, χρονόμετρο χεριού.
Οκ, κλέβει και λίγο το κοντέρ.

Το Golf GT πάντως, από ρολλαριστές 1ες ακόμα με ψάχνει.

Περίεργα πράγματα για ΦΠΕ.
840kg, αλλά και πάλι πάει ΤΡΕΛΑ το αμάξι.... Rolling eyes


Κοίτα ρε κάτι προβλήματα που μπορεί να έχει ο άνθρωπος, ε?
Μα γιατί να ράβει έτσι το αμάξι μου...? Laughing Laughing Laughing


Αν είναι βλακεία αυτό που είπα για το Κ/Π,
ΟΚ είναι εκκεντροφοράτο το μοτέρ.

Στις 5000 τρώει ΚΛΩΤΣΙΑ!

Αλλά, πώς εξηγείται το ήσυχο ρελαντί? Καμία αρρυθμία!

Επίσης, άλλαξα εγκέφαλο γιατί ο προηγούμενος κάηκε.
Τι στο καλό, το ρελαντί καθόλου δεν επηρεάστηκε?
Μου είπαν ότι είναι μαμά ο εγκέφαλος.[/quote]




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 11:58:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα το πιο πιθανο ειναι οτι δεν εχει αυξημενη συμπιεση,για αυτο και "τραβαει" μεχρι τις 7000 και πιθανοτατα φοραει κανεναν εκκεντροφορο σχετικα light,σαν μαμα απο 1300 ας πουμε ή κανεναν Kent PT11. Confused
Αν ειχε συμπιεση θα "κολωνε" ακομα νωριτερα. Wink

Τωρα για το 7,6 0-100,δεν το σχολιαζω... Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 12:13:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WilDuck έγραψε:
Σου λέω, 5000-7000 κάνει PARTY το μοτέρ.

Ρε Θωμά, εσένα σου φαινόταν για μαμά δηλαδή?

Θα κανονίσω δυναμομέτρηση.
Καλύτερα να περιμένω Σεπτέμβριο για να μην έχει τόση ζέστη, όμως.


Κοίτα εγώ δεν είχα κάνει τίποτα στο μοτέρ, όπως σου είχα πει, αλλά και τόσα χρόνια που το δούλευα ναι μεν μου άρεσε το πώς άνοιγε αλλά δε θεωρούσα ότι έτρεχε και κάτι το συνταρακτικό.
Μάλιστα με άλλο 8v φίλου με ΦΠΕ, εκείνος με έπαιρνε έστω και με μικρή διαφορά.Επίσης με αρκετά 16v έπεφτε ξύλο (πότε από μένα και πότε από αυτούς).
Επίσης σκέψου και το άλλο.Το αμάξι είχε περάσει από 2-3 αρκετά γνωστούς μηχανικούς της Αθήνας και κανένας δεν είπε τίποτα για εκκεντροφόρο κλπ.Δεν μπορεί κανείς από αυτούς να μην το καταλάβαινε αν είχε πάνω του κάτι διαφορετικό.Είτε με άνοιγμα μοτέρ είτε και με τη λειτουργία του.

Να χαίρεσαι που το μοτεράκι μου πάει καλά και να το προσέχεις.
Αυτά από μένα! Very happy


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Ιούλ 2007, 12:35:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θωμα ο εκκεντροφορος του 1300 ή ακομα και ο PT11 της Kent(στα μαμα σημαδια) ειναι παρα πολυ δυσκολο να τον ξεχωρισεις καθως πρεπει να τον βγαλεις και να τον συγκρινεις με εναν μαμα για να καταλαβεις τις διαφορες.
Στο ρελαντι δεν εχει καμια παρενεργεια οποτε λογικο το να μην το καταλαβαν.

Ο λογος ειναι απλος. Smile
Η διαφορα βρισκεται κυριως στην εξαγωγη και οχι στην εισαγωγη(στα εκκεντρα εννοω) οποτε για αυτο και δουλευει με το μαμα προγραμμα κιολας. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 11:59:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Τωρα για το 7,6 0-100,δεν το σχολιαζω... Laughing


Για το 7.9" του Golf GT, το οποίο έφαγε 2-3 αμάξια όμως...? Rolling eyes Twisted evil




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:03:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ε,ναι,οκ,και εγω θα κατεβασω το 13αρι στην Τριπολη καθως ο Δημητριαδης μου "την μπαινει" ασχημα τωρα τελευταια... Laughing

Συνελθε ρεεεεεεεεε! Very happy Δεδομενης της ιδανικης περιπτωσης οτι το Golf στην συγκεκριμενη ασφαλτο δεν θα εκανε κατω απο 9,υπολογισε οτι εισαι καπου εκει... Wink

Μετρα με τηλεμετρια και δες ποσο δυσκολο και ποσα αλογα χρειαζεται για να κανει ενα 106 7 sec για τα 100χλμ και μετα πες μου. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:16:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Συνελθε ρεεεεεεεεε! Very happy Δεδομενης της ιδανικης περιπτωσης οτι το Golf στην συγκεκριμενη ασφαλτο δεν θα εκανε κατω απο 9,υπολογισε οτι εισαι καπου εκει... Wink


1. Η άσφαλτος είναι ολοκαίνουρια σε εκείνο το σημείο.
2. Πόσο να "γράψει" από 1ες ρολλαριστές? Σχεδόν καθόλου Στελλάρα.

Παράθεση:
Μετρα με τηλεμετρια και δες ποσο δυσκολο και ποσα αλογα χρειαζεται για να κανει ενα 106 7 sec για τα 100χλμ και μετα πες μου. Confused


Το ξέρω.
Με τηλεμετρία θα κάνω κάνα 8άρι, ίσως και λίγο παραπάνω.

GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp

--- Με ένα light εκκεντροφόρο, χταπόδι, φουλ εξάτμιση Φ50 και φίλτρο, δε θα είναι 115hp?

Να λοιπόν πώς μπορεί να μείνει πίσω το Γκολφάκι. Wink


Πάντως, όποιος καλός φίλος έχει GOLF GT, ας στείλει πμ για μια φιλική. Wink




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:29:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδη δεν καταλαβαινεις,ενα τελευταιο θα σου πω...

160-165 αλογα,850 κιλα,15αρια σλικ και μπλοκε 40% με 13/59 διαφορικο.
Μετρημενο με τηλεμετρια σε ασφαλτο-γυαλοχαρτο εκανε μολις 6,12... Confused

Συγκρινε και δες... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Tomakos (Γεράσιμος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 510

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:34:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως και εμένα το αμάξι που είναι φούλ "καραμαμά"(εκτός της αφαίρεσης του μεσαίου στην εξάτμιση και 50άρα σωλήνα απο καταλύτη και πίσω), εκεί στις 5000 σαλ τρώει μια "κλωτσιά"....

Όσο για το GT, δεν έχω ανοίξει με κάποιο για να σας πω..... Laughing Laughing Wink



The italian job.......!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:37:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το παραδοξο δεν ειναι η κλωτσια αλλα το οτι τραβαει μεχρι τις 7000 σχεδον... Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Tomakos (Γεράσιμος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 510

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Αύγ 2007, 12:44:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Το παραδοξο δεν ειναι η κλωτσια αλλα το οτι τραβαει μεχρι τις 7000 σχεδον... Sad


Ευχάριστο παράδοξο όμως... Wink



The italian job.......!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:21:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Επειδη δεν καταλαβαινεις,ενα τελευταιο θα σου πω...

160-165 αλογα,850 κιλα,15αρια σλικ και μπλοκε 40% με 13/59 διαφορικο.
Μετρημενο με τηλεμετρια σε ασφαλτο-γυαλοχαρτο εκανε μολις 6,12... Confused

Συγκρινε και δες... Wink


Παράθεση:
Ε,ναι,οκ,και εγω θα κατεβασω το 13αρι στην Τριπολη καθως ο Δημητριαδης μου "την μπαινει" ασχημα τωρα τελευταια...

Συνελθε ρεεεεεεεεε! Δεδομενης της ιδανικης περιπτωσης οτι το Golf στην συγκεκριμενη ασφαλτο δεν θα εκανε κατω απο 9,υπολογισε οτι εισαι καπου εκει...


Παράθεση:
GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp


Για αυτή την αναλογία δεν απάντησες όμως. Rolling eyes


6.12??

WOW!!! Shocked Shocked Shocked

Φοβερός ο παίχτης!!! Wink

Ρε συ, τόσο δύσκολο είναι το 8άρι?
Πλάκα με κάνεις? Laughing

Το μαμά ραλλύ με 100 κιλά πάνω από εμένα πώς έκανε 8 ψιλά?

Είμαι 100 κιλά κάτω, με 13άρι λάστιχο και 2α που σπάει στα 115 (χρειάζομαι μόνο μια αλλαγή).

Τέσπα, δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν.

Έχω ανοίξει με πάρα πολλά (Leon FR, Ibiza FR, SLK) και πάνω κάτω ξέρω τι ψάρια πιάνω. Wink




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:26:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tomakos έγραψε:
Πάντως και εμένα το αμάξι που είναι φούλ "καραμαμά"(εκτός της αφαίρεσης του μεσαίου στην εξάτμιση και 50άρα σωλήνα απο καταλύτη και πίσω), εκεί στις 5000 σαλ τρώει μια "κλωτσιά"....



Έλα ρε Τομάκο! Που κρυβόσουν τόσο καιρό? Very happy
Είναι φυσιολογική δηλαδή αυτή η "κλωτσιά" στις 5000. Rolling eyes

Χμμμ...

Τώρα, για το τράβηγμα μέχρι τις 7...
Τραβάει ρε παιδιά.
Δεν τραβάει φυσικά τόσο δυνατά και σπασμωδικά, αλλά τραβάει.
Ίσως παίζει να νομίζω εγώ ότι πυροβολάει, ενώ στην πραγματικότητα έχει αρχίσει και πέφτει η καμπύλη ιπποδύναμης.

Η φουλ δύναμη είναι μέχρι τις 6500.
Από εκεί και πάνω, αρχίζει και χάνει άλογα, αλλά όχι κάτι δραματικό.

Όπως τα λες ρε Στέλιο, έπρεπε να ψοφάει στις 6500, αλλά δε συμβαίνει κάτι τόσο τραγικό.




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:31:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

WilDuck έγραψε:

Παράθεση:
GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp


Για αυτή την αναλογία δεν απάντησες όμως. Rolling eyes


Καταρχην δεν εισαι 840...860 ηταν το XSi χωρις A/C μαλιστα(15 κιλα περιπου). Rolling eyes

WilDuck έγραψε:
Ρε συ, τόσο δύσκολο είναι το 8άρι?
Πλάκα με κάνεις? Laughing

Το μαμά ραλλύ με 100 κιλά πάνω από εμένα πώς έκανε 8 ψιλά?


Το μαμα 16v rallye κανει 8,5+ με 185/55/14,σχεδον 10 αλογα πανω και περιπου 1 κιλο ροπης. Wink

WilDuck έγραψε:
Είμαι 100 κιλά κάτω, με 13άρι λάστιχο και 2α που σπάει στα 115 (χρειάζομαι μόνο μια αλλαγή).

...εισαι χονδρικα 40-50 κιλα κατω απο ενα μαμα 16αρι 8v,με σαφως λιγοτερη προσφυση και με μακρυτερο σασμαν. Wink
Εκτος αυτου η 2α σου σπαει τα 115 στο κοντερ!
Μπες στον υπολογιστη χιλιομετρων του club,βαλε τα απαραιτητα νουμερα και θα δεις οτι στις 7200(με 165/65/13) δεν εχεις ουτε 97 χιλιομετρα γιατρε. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
WilDuck (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


sound of boxer

Ένταξη: 02 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 562
Τόπος: ΡΟΔΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:41:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
WilDuck έγραψε:

Παράθεση:
GOLF GT 1300/170 = 7.64 kg/hp
106 840/115 = 7.30 kg/hp


Για αυτή την αναλογία δεν απάντησες όμως. Rolling eyes


Καταρχην δεν εισαι 840...860 ηταν το XSi χωρις A/C μαλιστα(15 κιλα περιπου). Rolling eyes


840 λέει το βιβλιαράκι.
Α/C δεν έχω.
Και το έχω ζυγίσει σε πλάστιγγα.
840 είναι. Very happy

Ρε Στελάρα, σε πάω πολύ ρε φίλε, αλλά ώρες ώρες τρως κολλήματα. Big wink
Με την καλή έννοια στο λέω, ε.
Χωρίς παρεξήγηση. Love

Για να λέω κάτι, το έχω ψάξει λιγάκι.


WilDuck έγραψε:
Είμαι 100 κιλά κάτω, με 13άρι λάστιχο και 2α που σπάει στα 115 (χρειάζομαι μόνο μια αλλαγή).

Pughell έγραψε:
...εισαι χονδρικα 40-50 κιλα κατω απο ενα μαμα 16αρι 8v,με σαφως λιγοτερη προσφυση και με μακρυτερο σασμαν. Wink
Εκτος αυτου η 2α σου σπαει τα 115 στο κοντερ!
Μπες στον υπολογιστη χιλιομετρων του club,βαλε τα απαραιτητα νουμερα και θα δεις οτι στις 7200(με 165/65/13) δεν εχεις ουτε 97 χιλιομετρα γιατρε. Cool


Θα σου απαντούσα ότι με 13άρια η 2α ανεβάζει κάπως γρηγορότερα, αλλά δε βαριέσαι.

Επίσης, στον υπολογιστή του club, όταν το είχα υπολογίσει πριν κάτι μήνες μου έβγαζε γύρω στα 106 πραγματικά km/h. Δεν έχω το χαρτάκι κοντά μου.



Επειδή πολλά είπαμε, θα μου βρεις ένα GOLF GT ή τσου? Hunter




Uploaded with ImageShack.us
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 12:49:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ψιιιιτ...
Ε!!!
Μπεεεε,ρε,μπεεεεεε!!!! Laughing Laughing Laughing

Τοσες φορες το εγραψα στο "Κορωνοπηνια",ο υπολογιστης του club δειχνει 4% περισσοτερα απο τα πραγματικα. Wink
Για αυτο σου λεω,με 2α στις 7200,δεεεεεν.... Laughing

Το γεγονος οτι ανεβαζει πιο γρηγορα με τα 13αρια το δεχομαι,αλλα σπινιαρει και περισσοτερο ομως,ε! Rolling eyes

Οσο για τα 840,αν δεν εχεις a/c οντως τοσα...ΘΑ ΗΣΟΥΝ αλλα δυστυχως εισαι και 5θυρος. Laughing Laughing Laughing
Το τι εγραψε η πλαστιγγα δεν μπορεις να το παρεις σαν απολυτο μετρο συγκρισης καθως ξερεις οτι ολα αυτα τα ζυγιστικα μηχανηματα εχουν απωλειες/διαφορες. Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Tomakos (Γεράσιμος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V

Ένταξη: 05 Ιούλ 2005
Δημοσιεύσεις: 510

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 13:53:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το δικό μου πάντως σε πλάστιγγα έδειξε 885 kg χωρίς A/C, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα, χωρίς ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές....(πετάχτηκα κ γω... Laughing )



The italian job.......!!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 13:56:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιωργηηηηη!Ακους ρεεεεεεεε; Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RASTAVIPER (THOMAS)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


TOP FUELER - 106 1.6(16)V

Ένταξη: 23 Νοέ 2004
Δημοσιεύσεις: 904
Τόπος: JAMAICA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 02 Αύγ 2007, 14:41:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tomakos έγραψε:
Το δικό μου πάντως σε πλάστιγγα έδειξε 885 kg χωρίς A/C, χωρίς ηλεκτρικά παράθυρα, χωρίς ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές....(πετάχτηκα κ γω... Laughing )


Ωχ. πάει το δεδομένο ότι είμασταν 850 κιλά μαμά;;
Τόσο έξω έχει πέσει η Peugeot;
Εκτός αν έχεις βάλει τίποτα ηχοσυστήματα ή λοιπά πράγματα.Με ρεζέρβα δεν είμαστε στα 850;;


ViPeR RaCiNg 2 > featuring Rallye 106, 1.6, 8V, NOW IN 16V EDITION!
www.tfrc.gr "ΠΟΙΑ ΠΙΣΤΑ,ΠΑΡΑΛΙΑ!"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Επόμενη
Σελίδα 8 από 9

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,192s (PHP: 87% - SQL: 13%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on