Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 15:29:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σου πω ..ο κωστας δεν ειναι θεος ουτε και νηφαλιος παντα...
42 σε ημισλικ για να μπεις να κανεις χρονο δε βαζουν ουτε οι αλβανοι...
επισης εγω στα χανκοοκ που τα ειχα μετρησει μια φορα μετα απο ξεσκισμα
ηταν στο 46 με αρχικο 36...εσυ πως το εφτασες 55??????????
δε μπορω να καταλαβω!
μαλλον πρεπει να ηταν κουκουρουκου το οργανο του μαγαζιου...
επισης οι αλλαγες που λεμε ειναι του τυπου ειχα 32 και εβαλα 36
δηλαδη +4...
εσυ με τι λογικη εβαλες +15 δε μπορω να το πιασω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 15:30:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ίδιο ακριβώς είχα κάνει κι εγώ
ειχα βαλει 37 νομίζω και τα καημένα εμπρός 032 (ηταν και μαλ**α) εγιναν σλικ στο κεντρο χωρις να το πάρει χαμπαρι και στην περιφερεια ηταν μια χαρα
δεν ειχα και ιδεα και εκανα και καμια 200άρια γύρους συνεχόμενους... σα βλαμμένο και "γεια σας"...
αφού τα κοίταζα μετά και δεν το πίστευα
anyway μαθαίνουμε από τα λάθη μας αλλά καλό είναι να μαθαίνουμε και από τα λάθη των άλλων.
με τις υπάρχουσες συνθήκες ολα γλιστράνε...
και ολα καταστρέφονται ουτως η άλλως
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 15:34:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην ομαδοποιειτε τα παντα...
καθε λαστιχο θελει αλλες πιεσεις ακομα και αναλογα τη γομα...
τα 540 του δημητρη ελεω και 30βαθμων τα πρωινα θα ηθελαν νομιζω ως 36 μαξιμουμ...
το 40 ειναι παρα πολυ .
για π.χ ομως τα χανκοοκ μου τα 40 θα ηταν οτι πρεπει για αυτες τις συνθηκες |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 15:36:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | να σου πω ..ο κωστας δεν ειναι θεος ουτε και νηφαλιος παντα...
42 σε ημισλικ για να μπεις να κανεις χρονο δε βαζουν ουτε οι αλβανοι...
επισης εγω στα χανκοοκ που τα ειχα μετρησει μια φορα μετα απο ξεσκισμα
ηταν στο 46 με αρχικο 36...εσυ πως το εφτασες 55??????????
δε μπορω να καταλαβω!
μαλλον πρεπει να ηταν κουκουρουκου το οργανο του μαγαζιου...
επισης οι αλλαγες που λεμε ειναι του τυπου ειχα 32 και εβαλα 36
δηλαδη +4...
εσυ με τι λογικη εβαλες +15 δε μπορω να το πιασω! |
Βασικά είδα ότι τα άλλα που ήταν κρύα είχαν γύρω στα 25 psi οπότε επαγωγικά δουλεύοντας σε αυτό που είχε φτάσει ''βράζοντας'' 55 έβαλα...
Τέσπα μην ασχολούμαστε με την κουταμάρα που έκανα.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 15:43:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε Δημήτρη δεν ασχολούμαστε για να σε "μαλώσουμε". Ποιοί είμαστε άλλωστε.
Απλά το σχολιάζουμε ώστε και όσοι άλλοι διαβάζουν να μαθαίνουν κάτι από αυτό.
Παναγιώτη έχεις δίκιο περί ομαδοποιησης
Εγώ δεν εξέφρασα καλά.
πάντως τα 195/55-15 032soft και 540gs που έχω δοκιμάσει (οχι σε τοσο "καυτά" Μέγαρα , αλλά με ζέστη πάλι) δεν ήθελαν πάνω από 35.
ιδιως δε σε συνεφιασμένη μέρα που είχα πάει ήθελαν κοντά στο 30.
Ο Θείος του Λεφ μου ειχε πει τότε που τα είχα πάρει (Νοέμβριος ήταν, 28 αν δεν κάνω λάθος να βάλω για αρχή...)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 15:56:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | μην ομαδοποιειτε τα παντα...
καθε λαστιχο θελει αλλες πιεσεις ακομα και αναλογα τη γομα...
τα 540 του δημητρη ελεω και 30βαθμων τα πρωινα θα ηθελαν νομιζω ως 36 μαξιμουμ...
το 40 ειναι παρα πολυ .
για π.χ ομως τα χανκοοκ μου τα 40 θα ηταν οτι πρεπει για αυτες τις συνθηκες |
Παναγιώτη το κάθε ελαστικό είναι μοναδικό, όπως και μοναδική είναι η συμπεριφορά του για κάθε όχημα ξεχωριστά μα και για κάθε γεωμετρία ανάρτησης, αλλά έχει και άλλες πολλές μεταβλητές που θαρρώ γνωρίζεις.
Είμαι βέβαιως πως μόνον με επαναλαμβανόμενες μετρήσεις για πίεση θερμοκρασία- θερμοκρασία τάπητα υπο δεδομένη επαναληψημότητα και χρήση θα μπορέσουμε να βρούμε μια συνάρτηση εξισορρόπησης θερμοκρασιών στη γόμα με πίεση.
Τότε και μόνο τότε για δεδομένο οδηγό και όχημα, θα είμαστε σε θέση να ορίσουμε προσεγγιστικά μια αρχιική κρύα πίεση P όταν ο τάπητας έχει θερμοκρασία Τ, ώστε να δουλέψουν καλά τα ελαστικά στον αριθμό των γύρων που ζητούμε.
Πάντα βέβαια θα έχουμε και το περιθώριο σφάλματος εν περιπτώσει οδηγικού λάθους ή καταστροφής της γομάς ή ...ή...
Αυτό που απασχολεί όμως εμένα, είναι επί του παρόντως να έχω μία μερικώς ορθή πίεση ώστε να μπορέσω να βελτιωθώ οδηγηκά χωρίς να καταστρέφω ελαστικά λόγω εσφαλμένων συνθηκών.
Αμα φτάσω ένα καλό και σταθερό οδηγικό επίπεδο, (όπως(πολύ υψηλό) ο Μάνθος στο Ντράφι )
Αξίζει να κάνει κανείς τις απαιτούμενες μετρήσεις που μόνο τότε θα έχουν σαφές και ορθότερο αποτέλεσμα.
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 16:06:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...ρε που σε βρήκαμε εσένα!!!
Ρε θα μιλήσουμε σοβαρά κάποια στιγμή.???
Λοιπόν.
Όλα όσα αναφέρεις είναι σωστά αλλά μάλλον πολύπλοκά.
επίσης κανένα αμάξι δεν είναι ίδιο οπότε ένα ςτέτοιος πίνακας έχει ας πούμε ατομικό χαρακτήρα.
Γενικώς μια αρχική που λες πίεση είναι κάτι μεταξύ 30~35 μετρημένο ΠΡΙΝ μπεις στην πίστα.
Αφού μπεις και κάνεις μερικούς γύρους ΖΕΣΤΑΜΑΤΟΣ ξαναμετράς.
και βλέπεις που έχει πάει η πίεση (και η θερμοκρασία θα ήταν ενδιαφέρον)
Μεταξύ 30~40 (ανάλογα το λάστιχο) ψάχνεις δοκιμάζοντας, σιγά~σιγά, για λίγους~λίγους γύρους και όχι με τέρμα γκάζι από την αρχή.
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 17:12:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | ...ρε που σε βρήκαμε εσένα!!!
Ρε θα μιλήσουμε σοβαρά κάποια στιγμή.???
Λοιπόν.
Όλα όσα αναφέρεις είναι σωστά αλλά μάλλον πολύπλοκά.
επίσης κανένα αμάξι δεν είναι ίδιο οπότε ένα ςτέτοιος πίνακας έχει ας πούμε ατομικό χαρακτήρα.
Γενικώς μια αρχική που λες πίεση είναι κάτι μεταξύ 30~35 μετρημένο ΠΡΙΝ μπεις στην πίστα.
Αφού μπεις και κάνεις μερικούς γύρους ΖΕΣΤΑΜΑΤΟΣ ξαναμετράς.
και βλέπεις που έχει πάει η πίεση (και η θερμοκρασία θα ήταν ενδιαφέρον)
Μεταξύ 30~40 (ανάλογα το λάστιχο) ψάχνεις δοκιμάζοντας, σιγά~σιγά, για λίγους~λίγους γύρους και όχι με τέρμα γκάζι από την αρχή. |
Συγνώμη που είμαι απόλυτος αλλα στο προκείμενο θέμα, που αφορά το αντικείμενο σπουδών μου, αλλά και έχω διαβάσει αρκέτα εξειδηκευμένα αρθρα θα ειμαι.
Αν και απλές αναφορές σε φόρουμ επιστημονικών δεδομένων που για να κατανοηθούν απαιτούν ανάλυση τόμων, με βρίσκουν αντίθετο και με καθηστούν ελλειπέστατο σε όσα αναφέρω, θα τολμίσω να πώ πως το ζητούμενο ΄για την ορθή λειτουργία των ελαστικών είναι πρακτικά η εξισορρόπηση των θερμοκρασιών σε όλη τη γόμα.
Με βάση αυτό προσπαθούμε να ρυθμίσουμε ότι το επιρεάζει!
Αυτή την εξισορρόπηση θέλουμε για όσο μεγαλύτερο διάστημα γίνεται.
ΔΕΝ ΔΕΝ μπορείς να βρείς μήτε να βγάλεις γενικό ''κανόνα'', για τις αρχικές πιέσεις ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟ
Τα δεδομένα που επειρεάζον τη συμπεριφορά των ελαστικών είναι τόσα πολλά που οι μεταβλητές(μερικές είναι μετρήσημες και προβλέψημες άλλες πάλι όχι) θεωριτικού υπολογισμού έχουν μεγάλο πλήθος που η αρχική θεωριτική συνάρτηση P(T) του ελαστικού έχει πρακτικά μεγάλο εώς πολύ μεγάλο σφάλμα(ομοιάζει μόνο ποιοτικά και δίνει ένα μπούσουλα για να μειώσει το χρόνο δοκιμών) που καθηστά τις εταιρείες κατασκευής ανύμπορες να απαντήσουν στο ερώτημα των πιέσεων.
Για να βρείς κάτι ''μερικώς'' σωστό θα πρέπει να κάνεις μία μεθοδική διαδικασία σάν αυτή που ανέφερα και μόνον όταν έχεις σταθεροποιηθεί οδηγικά.
Οπως προανέφερα μόνο προσεγγιστικά μπορείς να υπολογίσεις και για ορισμένες και ειδικές συνθήκες.
Αυτό που ζητώ είναι από κάποιον με εμπειρία στα σιρκουί και στα μπροστοκίνητα να μου πεί μία εμπειρική μπακάλικη πίεση...
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας

 Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 18:16:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
ΔΕΝ ΔΕΝ μπορείς να βρείς μήτε να βγάλεις γενικό ''κανόνα'', για τις αρχικές πιέσεις ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟ
|
Εχεις απόλυτο δίκιο. Είμαι ίσως ο μοναδικός άνθρωπος στον κόσμο όπου με βολεύει τα πίσω λάστιχα να έχουν παραπάνω πίεση από τα μπροστά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 20:13:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kαθολου και εγω πιρν βαλω ραβδους ετσι ημουν μονιμα...
δημητρη θα σου πω κατι...
2-3 ΠΟΛΥ ΕΜΠΕΙΡΟΙ ανθρωποι απο μεγαρα.... και πιστες στο εξωτερικο (π.χ βλασης απο τρακντει) ψαξε να δεις τι πιεση βαζουν για να κανουν χρονο best lap time?(να σου πω για να μη ψαχνεις?)
εχω δει να βαζουν και 27-25
δηλαδη και το 30-40 που λεει ο μανθος ειναι τελειως σχετικο...
επισης το να δεις θερμοκρασια στο πελμα ελαστικου ειναι αχρηστο αν δε μπορεις να ρυθμισεις καμπερ ωστε να τη φερεις σε ομοιομορφη φθορα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ultra-one (Χάρης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 GTi 2004 Blue Recife :)
Ένταξη: 13 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1792 Τόπος: Αθήνα Κέντρο Σταθμός Λαρίσης
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Ιούν 2007, 20:20:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | εχω δει να βαζουν και 27-25 |
Με τις ζάντες στρίβουν????????? 
Επιτέλους το 206 μου άρχισε να γίνεται αυτοκίνητο  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 23 Ιούν 2007, 10:35:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω το είπα και πιο πριν αλλά δεν με ακούτε...
MEMsound έγραψε: | Ο Θείος του Λεφ μου ειχε πει τότε που τα είχα πάρει (Νοέμβριος ήταν, 28 αν δεν κάνω λάθος να βάλω για αρχή...) |
επίσης το 30~40 που ανέφερα είναι ενδεικτικό
σχετικά με το ευρος πειραματισμού.
= αποκλείεται πχ 20
και αποκλείεται πχ 50.
το αν "ας πούμε ιδανικό" (για δεδομένο όχημα/οδηγό/συνθήκες) είναι το πχ 29 ή 34 ή ή είναι κάτι που μόνο με προσεκτικές δοκιμές μπορείς να βρεις.
= κάνουμε 3~4 γύρους μετρώντας οσο μπορούμε καλήτερα χρόνο (εξετάζουμε και την αίσθηση που μας αφήνει το αμάξι)
βγαίνουμε κρυώνουμε λίγο μοτερ και λάστιχα
αλλάζουμε πίεση
και πάλι το ίδιο
για την αλλαγή πίεσης επειδή όταν ζεσταθεί το λάστιχο θα δείχνει διαφορετική από την αρχική πχ κρύο 30 ζεστό 34
κατα τις αλλαγές σημειώνουμε τι πρόσθεσαμε ή αφαιρεσαμε και όχι την τιμή αυτή καθευτή
πχ ξεκινάς με 30 μετά άπο 5 γύρους μετράς και έχει ζεσταθεί και είναι πχ 32
προσθέτεις/αφαιρείς και δοκιμάζεις.
εκτιμώς / μετράς και πράτεις ανάλογα στην συνέχεια
αν καταλήξεις σε ένα πχ 35 ζεστό (υποθετικά μιλάω) συμαίνει ότι από την αρχή μπορούσες να ξεκινήσεις από πχ 32
αντίθετα αν δεις ότι καταλήγεις σε ενα 30 σημαίνει οτι αρχικά επρεπε να έχεις βάλεις κάτι λιγότερο πχ 28
και πάει λέγοντας
= μόνο με δοκιμές (αρκεί οι δοκιμές να είναι συγκεκριμένες και μικρές για να μην καταστρέψουμε πρώτα τα λάστιχα πριν προλάβουμε να βγάλουμε έστω και ένα μπακάλικο αρχικό συμπέρασμα)
(αυτά από τις λίγες φορές που έχω εγώ πειραματιστεί στην πίστα)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιούν 2007, 07:05:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | http://www.youtube.com/watch?v=HRoPTl0RMxw |
Ιστορικό βίντεο!! Έπαιζε μέχρι και στα ραδιοσιντιά 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 27 Ιούν 2007, 08:34:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thn αλλη βδομαδα μονο πεμπτη ανοιχτη η πιστα
και ισωωωωωως δευτερα απογευμα αλλα δεν ειναι σιγουρο...(το πιθανοτερο οχι..)
επειδη ο φιλος μου που θελει να παμε, φευγει κορεα πεμπτη μαλλον θα ξερω ως παρασκευη τι θα κανουμε.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Ιούν 2007, 08:21:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | kanelj έγραψε: | http://www.youtube.com/watch?v=HRoPTl0RMxw |
Ιστορικό βίντεο!! Έπαιζε μέχρι και στα ραδιοσιντιά  |
χα χα χα!
Το θυμασαι κουφαλιτσα!!! 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 02:17:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν κανονιζετε και καμια βολτουλα προς τα εκει μερια....?
Οχι τιποτα αλλο.απλα οι μερες περνουν και......ΜΠΟΡΕΙ....(λεω εγω τωρα) να κλεισει η πιστα των μεγαρων.......! 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας

 206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 02:48:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kanelj έγραψε: | Δεν κανονιζετε και καμια βολτουλα προς τα εκει μερια....?
Οχι τιποτα αλλο.απλα οι μερες περνουν και......ΜΠΟΡΕΙ....(λεω εγω τωρα) να κλεισει η πιστα των μεγαρων.......!  |
Γιατιιιι?!?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 03:20:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μπορω να σου πω το "γιατι" , επειδη ειναι μυστικο!!!

www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kanelj (Γιαννης) Έχω ξεφύγει !!!

 PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?
Ένταξη: 27 Μάρ 2003 Δημοσιεύσεις: 2206 Τόπος: Γαλατσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Σεπ 2007, 03:21:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως μην ανυχησεις....εχει βρεθει ηδη η λυση!
Υπομονη.....! 
www.secret-rooms.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|