PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

VW Golf GT 1.4 170HP!!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 13:40:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα η τουρμινα εχει υπερπληρωση 1,5 bar.Ενταξει αρα μεσα στον κυλινδρο πιεζετε αερας 2,5 bar.
Εξηγισε λιγο τις τελευταιες γραμμες.Εχει ανακοινωθει εκδοση GT με 140 αλογα και 18 χιλιαρικα.Μεχρι τωρα ξερω μονο για το Polo με τα 150 απο 18αρι τουρμπο κινητηρα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 15:32:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

max έγραψε:
Tiesto έγραψε:
Στο θεμα για την πιεση δεν αποκλειεται να χεις δικιο. Μαλλον παρερμηνευσαμε μερικα πραγματα. Ο TSI ειχε κανει δοκιμη για 300000 km με το turbo στα 2.5 bar (πανω σε παγκο εννοειται) και δεν εσπασε.



Ρε παιδιά ο κινητήρας δεν δουλευεί στα 2,5 bar.

To 2,5 ερμηνεύεται ως εξης:

1,5 Bar είναι η max πίεση των turbo + 1 bar ατμοσφαιρική πίεση


Η πιο light εκδοχή του κινητήρα με τα 140 άλογα πως σας φαίνεται?
Με τιμή στα 18.000 ευρώ Shocked
no bad Smile


Εγω νομιζω πως 2.5 bar ειναι η πιεση του turbo και του κομπρεσορα μαζι.

Καλο με τα 140 αλλα με χαλαει πολυ που εξωτερικα ειναι ιδιο με το 1.6 Sportline. Q car θα μου πεις αλλα το παρακανανε Laughing


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 15:53:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας κι έχει ο θείος μου golf gt 170 μπορώ να πω τα εξής και από τη θέση του οδηγού μιας και το έχω οδηγήσει αρκετές φορές:
1. η πίεση υπερπλήρωσης είναι 1,5bar

2. άθροιση των πιέσεων δεν υφίσταται μιας και πότε δεν λειτουργούν και οι 2 συμπιεστές ταυτόχρονο λόγω ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που συμπλέκει και αποσυμπλέκει κάθε φορά εκείνο των συμπιεστή βάσει των στροφών του κινητήρα.

3. Η κατανάλωση σε νορμάλ είναι πολύ φυσιολογική αγγίζοντας τις τιμές ενός 1.6 ατμπσφαιρικού, έτσι εντός πόλης έχει τιμές γύρω στο 9 και σε εθνική στο 7,5. Αν το πόδι σου είναι βαρύ τότε τα νούμερα αυτά αλλάζουν εκθετικά προς τα πάνω.

4. Το αμάξι έχει περιθώρια βελτίωσης απ' οτι έχω διαβάσει κι επώνυμος οίκος βελτίωσης γερμανικών αυτοκ έχει βγάλει 3 stages, θυμάμαι το 2ο το οποίο περιλαμβάνει περιφερειακή βελτίωση με στοκ μοτέρ ενάντι 2000Ε και 230hp με 38kg ροπής Exclamation Exclamation . Η τιμή της ροπής κατά τη γνώμη μου είναι όλα τα λεφτά, η μετατροπή καλύπτεται από γραπτή εγγύηση!

5. Οδηγικά αυτό που μπορώ να πω είναι οτι ο κινητήρας είναι πολύ γραμμικός χωρίς το παραμικρό lag-αρισμα, δεν νιώθεις ιδιαίτερη επιτάχυνση αλλά τα km/h ανεβαίνουν σαν τρελλά. Αίσθηση στο τιμόνι αλλά και κράτημα πάρα πολύ καλό για βαρύ αυτοκ και πάρα πολύ καλά φρένα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 15:55:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

brz20 έγραψε:
Αρα η τουρμινα εχει υπερπληρωση 1,5 bar.Ενταξει αρα μεσα στον κυλινδρο πιεζετε αερας 2,5 bar.
Εξηγισε λιγο τις τελευταιες γραμμες.Εχει ανακοινωθει εκδοση GT με 140 αλογα και 18 χιλιαρικα.Μεχρι τωρα ξερω μονο για το Polo με τα 150 απο 18αρι τουρμπο κινητηρα.


Δεν είμαι σίγουρος για την τιμή αλλά κάπου εκεί παίζει, το σίγουρο είναι ότι θα κυκλοφορήσει αν δεν εχει ήδη, golf gt με 140hp.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 16:48:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κυκλοφορει ηδη η εκδοση με τα 140 και λεγεται απλα 1.4 TSI και οχι GT.

Εχω την εντυπωση πως υπαρχει ενα σταδιο που λειτουργουν συχρονως το turbo και ο κομπρεσορας. Εκει που γινεται η μεταβαση απο τον εναν στον αλλο.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 17:21:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως εμενα με εχει τρελανει απο την πληθωρα τον επιλογων αυτη η εταιρια.Βγαζει ενα μοντελο με χιλιους δυο κινητηρες για ολα τα γουστα.

Off Topic Καλη η καινουργια μου υπογραφη?Μιλαμε τρελαινομαι.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Tiesto (Vassilis)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Opel Astra GTC 1.8 Cosmo

Ένταξη: 02 Ιούν 2005
Δημοσιεύσεις: 758
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 17:58:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πιστευω πως θα μειωθουν πολυ οι πωλησεις του 1.6 λογω του 1.4 tsi.


"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002

www.tiesto.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
max 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


206 1.1 XT

Ένταξη: 16 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 94

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 14:02:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:


2. άθροιση των πιέσεων δεν υφίσταται μιας και πότε δεν λειτουργούν και οι 2 συμπιεστές ταυτόχρονο λόγω ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που συμπλέκει και αποσυμπλέκει κάθε φορά εκείνο των συμπιεστή βάσει των στροφών του κινητήρα



Οι 2 συμπιεστές λειτουργουν ταυτόχρονα απο τις 2500-3500 RPM που η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα αρχίζει να ανοιγει μεχρι να ανοιξει πληρως και να απεμπλακει ο μηχανικος συμπιεστής.

Το μοντέλο κυκλοφορεί ηδη στην αγορα με ονομασια GOLF TSI όπως σωστα ειπωθηκε και με τιμεσ που αρχίζουν απο 17.990 μεχρι 20.900 (sportline)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 14:34:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

max έγραψε:
plaketokofths έγραψε:


2. άθροιση των πιέσεων δεν υφίσταται μιας και πότε δεν λειτουργούν και οι 2 συμπιεστές ταυτόχρονο λόγω ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που συμπλέκει και αποσυμπλέκει κάθε φορά εκείνο των συμπιεστή βάσει των στροφών του κινητήρα



Οι 2 συμπιεστές λειτουργουν ταυτόχρονα απο τις 2500-3500 RPM που η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα αρχίζει να ανοιγει μεχρι να ανοιξει πληρως και να απεμπλακει ο μηχανικος συμπιεστής.

Το μοντέλο κυκλοφορεί ηδη στην αγορα με ονομασια GOLF TSI όπως σωστα ειπωθηκε και με τιμεσ που αρχίζουν απο 17.990 μεχρι 20.900 (sportline)


Έχεις απόλυτο δίκιο και στα 2!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Spyros_L 
Μέλος
Μέλος


Old school

Ένταξη: 25 Σεπ 2005
Δημοσιεύσεις: 140
Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 08:23:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά τι γίνεται με αυτό το αμάξι? Σε διάφορα φορουμ διαβάζω απίστευτες ιστορίες, για σπασμένα μοτέρ απο τον πρώτο μήνα και τα σχετικά. Έχετε ακούσει τίποτα απο γνωστό σας που να είναι ιδιοκτήτης του? Δεν μπορεί λαός σαν τον γερμανό να έχει πέσει τόσο έξω και να εκτεθεί! Υποτίθεται οτι το μοτέρ αυτό έχει περάσει απο τεράστια τεστ αντοχής σε βάθος χρόνου.


Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα

Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 12:15:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κοιταξε να δεις.Υπαρχουν 2 ομαδες ανθρωπων.Αυτη που λενε οτι αργα ή γρηγορα θα σπασει και αυτοι που λενε οτι ειναι αξιοπιστο.
Εγω θα σου μιλησω με γεγονοτα.
Το εχουν 3 παιδια απο τα οποια με τον εναν ειμαι πολυ φιλος και το εχω παρει και βολτα.
Ενταξει 24 κιλα ροπης ειναι μια καλη υποθεση.Τα νιωθεις.
Μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις η σφιχτη αναρτηση.
Το εσωτερικο του ειναι κλασικο Golf και δεν το πιανω καθολου αυτο το θεμα.
Ειναι κατι παραπανω απο λιτο,πραγμα που δεν θα επρεπε γιατι 24000 ευρω ειναι πολλα λεφτα.
Λοιπον τα παιδια δεν εχουν κανενα προβλημα με τα αμαξια του εκτος του οτι τσιμπαει λιγο λαδι καθε 5000 χιλιομετρα.
Παντως και οι τρεις δεν θελουν να του βαλουν χερι στον κινητηρα οχι γιατι τους φτανουν αυτα που εχει αλλα γιατι φοβουνται οτι ειναι πολυ πουσαρισμενο.Εχουν και ενα δικιο εδω που τα λεμε.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
COOL ALEXIS (Aleki)
Τμήμα Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

C3 Cowmooflage

Ένταξη: 10 Μάϊ 2004
Δημοσιεύσεις: 2776
Τόπος: Fathercare

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 12:57:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ θέλω να δω όταν θ'αρχίσει ο χορός των service τι θα κάνουν Cool


Θέλω ένα και ένα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 13:21:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει υπεύθυνα να πει,
το TSi με το GT μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, για την ακρίβεια τα μέταλλα είναι τα ίδια? Ρωτάω επειδή άκουσα πως το μόνο που αλλάζει είναι χαρτογράφηση του εγεκφάλου Exclamation

Όσο για το εσωτερικό του πιστεύω πως είναι πολύ καλό( όχι λιτό, τι του λείπει δλδ) με τα απαραίτητα και όχι με υπερβολές που να μετατρέπουν το αυτοκ σε διαστημόπλοιο με υπερβολικές καμπύλες και φρου φρου. Κάποιες παραπάνω ενδείξης ίσως θα ήταν επιθυμητές, όπως θερμοκρασία νερού και λαδιού...

Όσο για την αξιοπιστία ενας turbo κινητήρας θέλει καθημερινή φροντίδα και στα χέρια ενός αδαή είναι λογικό να παρουσιάσει ζημίες (πχ κρύος κινητήρας και κοφτες Twisted evil κατά τ' άλλα απ'οτι έχουν γράψει είναι "σκυλί"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 13:23:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξερω τι θα γινει τοτε αλλα πιστευω οτι θα παθουν μια μικρη πλακα.
Ειναι και τοσα μερη που πρεπει να κοιταχτουν και αν εχουν δυο τρεια απο αυτα μικροπροβληματακια τοτε θα τους κοστιζει ο κουκος αηδονι σε καθε σερβις.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
vinman 
Γεν. Γραμματέας


407 2.0

Ένταξη: 21 Φεβ 2005
Δημοσιεύσεις: 4577

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 09:05:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μία νέα έκδοση του TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων παρουσίασε η VW. Η διαφορά του με γνωστό μηχανικό σύνολο με τους δύο υπερσυμπιεστές εντοπίζεταί στην…απουσία του ενός από αυτούς και συγκεκριμένα του μηχανικού (compressor). Η απόδοσή του ανέρχεται στους 122 ίππους.

Η ροπή του μηχανικού συνόλου παραμένει σε υψηλά επίπεδα καθώς ανέρχεται στα 200 Nm. Σε σύγκριση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού της εταιρείας αποδίδει 7% και 30% περισσότερη ισχύ και ροπή αντίστοιχα, ενώ, σύμφωνα με την VW καταναλώνει και 6% λιγότερη βενζίνη.

Η νέα παραλλαγή του TSI κινητήρα με τον ένα υπερσυμπιεστή θα εφοδιάζεται με μία καινούρια έκδοση του αυτόματου σειριακού κιβωτίου DSG, με το διπλό συμπλέκτη το οποίο θα διαθέτει 7 σχέσεις. Η κατανάλωση του συνόλο σε συνδυασμό με το παραπάνω κιβώτιο θα ανέρχεται στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. Shocked

Θα μας τρελάνει η vw με τους κινητήρες.....
TSI με 170,140,122...... Shocked
...και όλοι 1,4..... Shocked
....και λογικά θα φορεθεί απο πολλά μοντέλα του group vw...
...και στην ουσία καθιστά άχρηστο τον 1,6 fsi αφού ακόμα και ο 122άρης είναι πολύ καλύτερος σε απόλυτες τιμές....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 10:10:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

erxetai kai 1.2t me 100ps Shocked
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 12:14:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μπορω να καταλαβω τι παει να κανει.

Οι κινητηρες μεχρι τωρα στα 1.4,1.6,1.8 εχουν ως εξης:

1.4 με 75 και 100 αλογα ατμοσφαιρικα.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Polo,VW Golf,SEAT León,Skoda Roomster,Skoda Fabia

1.4 με 86 εως 105 αλογα ατμοσφαιρικα FSI.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Polo,VW Golf,VW Lupo

1.4 με 122 εως 170 αλογα Turbo FSI.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Golf,VW Turan

1.6 με 100 εως 105 αλογα ατμοσφαιρικα FSI.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Polo,VW Golf,VW Fox

1.6 με 105 αλογα ατμοσφαιρικα FSI.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Golf,VW Jetta,VW Touran,VW Passat,Audi A3,Skoda Octavia

1.8 με 150 εως 240 αλογα Turbo.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Beetle,VW Bora,VW Golf,Audi A3,Audi A4,Skoda Octavia,Seat Ibiza,Seat Leon,Audi TT και μερικα ακομα.

Οπως βλεπετε μονο τα 16αρια εχουν μεινει στην ατμοσφαιρα ενω απο τα μεχρι τωρα δεδομενα διχνουν και πολυ πιο ζημιαρικα στην καταναλωση απο τα 1.4T.
Προσωπικα θα επελεγα καποιο 14αρι Turbo παρα ενα 16αρι.Για πολλους και διαφορους λογους.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 14:04:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι ατμοσφαιρικοι FSI 1.6 ειναι 115 στα χαρτια και 130 δυναμομετρημενα.
Ατμοσφαιρικο FSI 1.4 με 105 δεν υπαρχει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 14:37:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ασχολείστε ακόμα με τρακτέρ, βρε γεωργοί?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 15:10:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
Οι ατμοσφαιρικοι FSI 1.6 ειναι 115 στα χαρτια και 130 δυναμομετρημενα.
Ατμοσφαιρικο FSI 1.4 με 105 δεν υπαρχει.


15 αλογα διαφορα????Πολλα ειναι ρε συ.Να ηταν 3-5 αλογα να πω οκ αλλα 15.
Wikipedia έγραψε:
86-105 HP 1.4 FSI
Is no longer assembled in any VW and is reverted by the new 85hp 1.4-16V
Configuration
76.5 bore × 75.6 mm stroke, 1.01 ratio, 347.5 cm³ per cylinder, 1390 cm³ inline four
Head
Aluminium, DOHC, four valves per cylinder, 12:1 compression
Block
Aluminium, five bearings
Fuel
FSI direct petrol injection, up to 110 bar high-pressure pump and common rail, stratified-charge combustion at partial load
Aspiration
Two-position tumble flap in the intake port controlling the turbulence
Exhaust
Up to 35% exhaust gas recirculation, NOx storage-type catalytic converter
Management
Bosch Motronic MED7

Output
63 kW (86 PS) at 5000 rpm, 130 N·m (95 ft·lbf) at 3750 rpm in VW Polo
66 kW (90 PS) at 5200 rpm, 130 N·m (95 ft·lbf) at 3750 rpm in VW Golf (-05/05)
77 kW (105 PS) at 6200 rpm, 131 N·m (96 ft·lbf) at 4250 rpm in VW Lupo FSI


Η αληθεια ειναι οτι ουτε και εγω εχω δει κατι τετοιο τοσο καιρο.
Μπορει να ειναι και λαθος αλλα ειναι υποχρεωση μου να παραθεσω αυτο που ειδα.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Νέα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Επόμενη
Σελίδα 8 από 10

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3074s (PHP: 64% - SQL: 36%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on