Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 13:40:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα η τουρμινα εχει υπερπληρωση 1,5 bar.Ενταξει αρα μεσα στον κυλινδρο πιεζετε αερας 2,5 bar.
Εξηγισε λιγο τις τελευταιες γραμμες.Εχει ανακοινωθει εκδοση GT με 140 αλογα και 18 χιλιαρικα.Μεχρι τωρα ξερω μονο για το Polo με τα 150 απο 18αρι τουρμπο κινητηρα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 15:32:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
max έγραψε: | Tiesto έγραψε: | Στο θεμα για την πιεση δεν αποκλειεται να χεις δικιο. Μαλλον παρερμηνευσαμε μερικα πραγματα. Ο TSI ειχε κανει δοκιμη για 300000 km με το turbo στα 2.5 bar (πανω σε παγκο εννοειται) και δεν εσπασε. |
Ρε παιδιά ο κινητήρας δεν δουλευεί στα 2,5 bar.
To 2,5 ερμηνεύεται ως εξης:
1,5 Bar είναι η max πίεση των turbo + 1 bar ατμοσφαιρική πίεση
Η πιο light εκδοχή του κινητήρα με τα 140 άλογα πως σας φαίνεται?
Με τιμή στα 18.000 ευρώ
no bad  |
Εγω νομιζω πως 2.5 bar ειναι η πιεση του turbo και του κομπρεσορα μαζι.
Καλο με τα 140 αλλα με χαλαει πολυ που εξωτερικα ειναι ιδιο με το 1.6 Sportline. Q car θα μου πεις αλλα το παρακανανε 
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 15:53:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιας κι έχει ο θείος μου golf gt 170 μπορώ να πω τα εξής και από τη θέση του οδηγού μιας και το έχω οδηγήσει αρκετές φορές:
1. η πίεση υπερπλήρωσης είναι 1,5bar
2. άθροιση των πιέσεων δεν υφίσταται μιας και πότε δεν λειτουργούν και οι 2 συμπιεστές ταυτόχρονο λόγω ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που συμπλέκει και αποσυμπλέκει κάθε φορά εκείνο των συμπιεστή βάσει των στροφών του κινητήρα.
3. Η κατανάλωση σε νορμάλ είναι πολύ φυσιολογική αγγίζοντας τις τιμές ενός 1.6 ατμπσφαιρικού, έτσι εντός πόλης έχει τιμές γύρω στο 9 και σε εθνική στο 7,5. Αν το πόδι σου είναι βαρύ τότε τα νούμερα αυτά αλλάζουν εκθετικά προς τα πάνω.
4. Το αμάξι έχει περιθώρια βελτίωσης απ' οτι έχω διαβάσει κι επώνυμος οίκος βελτίωσης γερμανικών αυτοκ έχει βγάλει 3 stages, θυμάμαι το 2ο το οποίο περιλαμβάνει περιφερειακή βελτίωση με στοκ μοτέρ ενάντι 2000Ε και 230hp με 38kg ροπής . Η τιμή της ροπής κατά τη γνώμη μου είναι όλα τα λεφτά, η μετατροπή καλύπτεται από γραπτή εγγύηση!
5. Οδηγικά αυτό που μπορώ να πω είναι οτι ο κινητήρας είναι πολύ γραμμικός χωρίς το παραμικρό lag-αρισμα, δεν νιώθεις ιδιαίτερη επιτάχυνση αλλά τα km/h ανεβαίνουν σαν τρελλά. Αίσθηση στο τιμόνι αλλά και κράτημα πάρα πολύ καλό για βαρύ αυτοκ και πάρα πολύ καλά φρένα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 15:55:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
brz20 έγραψε: | Αρα η τουρμινα εχει υπερπληρωση 1,5 bar.Ενταξει αρα μεσα στον κυλινδρο πιεζετε αερας 2,5 bar.
Εξηγισε λιγο τις τελευταιες γραμμες.Εχει ανακοινωθει εκδοση GT με 140 αλογα και 18 χιλιαρικα.Μεχρι τωρα ξερω μονο για το Polo με τα 150 απο 18αρι τουρμπο κινητηρα. |
Δεν είμαι σίγουρος για την τιμή αλλά κάπου εκεί παίζει, το σίγουρο είναι ότι θα κυκλοφορήσει αν δεν εχει ήδη, golf gt με 140hp. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 16:48:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κυκλοφορει ηδη η εκδοση με τα 140 και λεγεται απλα 1.4 TSI και οχι GT.
Εχω την εντυπωση πως υπαρχει ενα σταδιο που λειτουργουν συχρονως το turbo και ο κομπρεσορας. Εκει που γινεται η μεταβαση απο τον εναν στον αλλο.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 17:21:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως εμενα με εχει τρελανει απο την πληθωρα τον επιλογων αυτη η εταιρια.Βγαζει ενα μοντελο με χιλιους δυο κινητηρες για ολα τα γουστα.
Καλη η καινουργια μου υπογραφη?Μιλαμε τρελαινομαι.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Tiesto (Vassilis) Τρελλαμένο μέλος

 Opel Astra GTC 1.8 Cosmo
Ένταξη: 02 Ιούν 2005 Δημοσιεύσεις: 758 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Σεπ 2006, 17:58:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστευω πως θα μειωθουν πολυ οι πωλησεις του 1.6 λογω του 1.4 tsi.
"The world's best Dj! Dj Tiesto!" - Cream Amnesia Ibiza 10/08/2002
www.tiesto.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
max Νέος χρήστης

 206 1.1 XT
Ένταξη: 16 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 94
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 14:02:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
2. άθροιση των πιέσεων δεν υφίσταται μιας και πότε δεν λειτουργούν και οι 2 συμπιεστές ταυτόχρονο λόγω ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που συμπλέκει και αποσυμπλέκει κάθε φορά εκείνο των συμπιεστή βάσει των στροφών του κινητήρα
|
Οι 2 συμπιεστές λειτουργουν ταυτόχρονα απο τις 2500-3500 RPM που η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα αρχίζει να ανοιγει μεχρι να ανοιξει πληρως και να απεμπλακει ο μηχανικος συμπιεστής.
Το μοντέλο κυκλοφορεί ηδη στην αγορα με ονομασια GOLF TSI όπως σωστα ειπωθηκε και με τιμεσ που αρχίζουν απο 17.990 μεχρι 20.900 (sportline) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Σεπ 2006, 14:34:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
max έγραψε: | plaketokofths έγραψε: |
2. άθροιση των πιέσεων δεν υφίσταται μιας και πότε δεν λειτουργούν και οι 2 συμπιεστές ταυτόχρονο λόγω ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που συμπλέκει και αποσυμπλέκει κάθε φορά εκείνο των συμπιεστή βάσει των στροφών του κινητήρα
|
Οι 2 συμπιεστές λειτουργουν ταυτόχρονα απο τις 2500-3500 RPM που η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα αρχίζει να ανοιγει μεχρι να ανοιξει πληρως και να απεμπλακει ο μηχανικος συμπιεστής.
Το μοντέλο κυκλοφορεί ηδη στην αγορα με ονομασια GOLF TSI όπως σωστα ειπωθηκε και με τιμεσ που αρχίζουν απο 17.990 μεχρι 20.900 (sportline) |
Έχεις απόλυτο δίκιο και στα 2! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Spyros_L Μέλος

Old school
Ένταξη: 25 Σεπ 2005 Δημοσιεύσεις: 140 Τόπος: Κορυδαλλός-Κεφαλονιά
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 08:23:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδιά τι γίνεται με αυτό το αμάξι? Σε διάφορα φορουμ διαβάζω απίστευτες ιστορίες, για σπασμένα μοτέρ απο τον πρώτο μήνα και τα σχετικά. Έχετε ακούσει τίποτα απο γνωστό σας που να είναι ιδιοκτήτης του? Δεν μπορεί λαός σαν τον γερμανό να έχει πέσει τόσο έξω και να εκτεθεί! Υποτίθεται οτι το μοτέρ αυτό έχει περάσει απο τεράστια τεστ αντοχής σε βάθος χρόνου.
Πίστευε και μη, ερεύνα
Πίστευε και μη ερεύνα
Ένα απλό κόμμα αλλάζει τα πάντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 12:15:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιταξε να δεις.Υπαρχουν 2 ομαδες ανθρωπων.Αυτη που λενε οτι αργα ή γρηγορα θα σπασει και αυτοι που λενε οτι ειναι αξιοπιστο.
Εγω θα σου μιλησω με γεγονοτα.
Το εχουν 3 παιδια απο τα οποια με τον εναν ειμαι πολυ φιλος και το εχω παρει και βολτα.
Ενταξει 24 κιλα ροπης ειναι μια καλη υποθεση.Τα νιωθεις.
Μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις η σφιχτη αναρτηση.
Το εσωτερικο του ειναι κλασικο Golf και δεν το πιανω καθολου αυτο το θεμα.
Ειναι κατι παραπανω απο λιτο,πραγμα που δεν θα επρεπε γιατι 24000 ευρω ειναι πολλα λεφτα.
Λοιπον τα παιδια δεν εχουν κανενα προβλημα με τα αμαξια του εκτος του οτι τσιμπαει λιγο λαδι καθε 5000 χιλιομετρα.
Παντως και οι τρεις δεν θελουν να του βαλουν χερι στον κινητηρα οχι γιατι τους φτανουν αυτα που εχει αλλα γιατι φοβουνται οτι ειναι πολυ πουσαρισμενο.Εχουν και ενα δικιο εδω που τα λεμε.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών

 C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 12:57:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θέλω να δω όταν θ'αρχίσει ο χορός των service τι θα κάνουν 
Θέλω ένα και ένα  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 13:21:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος ξέρει υπεύθυνα να πει,
το TSi με το GT μοιράζονται τον ίδιο κινητήρα, για την ακρίβεια τα μέταλλα είναι τα ίδια? Ρωτάω επειδή άκουσα πως το μόνο που αλλάζει είναι χαρτογράφηση του εγεκφάλου
Όσο για το εσωτερικό του πιστεύω πως είναι πολύ καλό( όχι λιτό, τι του λείπει δλδ) με τα απαραίτητα και όχι με υπερβολές που να μετατρέπουν το αυτοκ σε διαστημόπλοιο με υπερβολικές καμπύλες και φρου φρου. Κάποιες παραπάνω ενδείξης ίσως θα ήταν επιθυμητές, όπως θερμοκρασία νερού και λαδιού...
Όσο για την αξιοπιστία ενας turbo κινητήρας θέλει καθημερινή φροντίδα και στα χέρια ενός αδαή είναι λογικό να παρουσιάσει ζημίες (πχ κρύος κινητήρας και κοφτες κατά τ' άλλα απ'οτι έχουν γράψει είναι "σκυλί" |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Οκτ 2006, 13:23:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω τι θα γινει τοτε αλλα πιστευω οτι θα παθουν μια μικρη πλακα.
Ειναι και τοσα μερη που πρεπει να κοιταχτουν και αν εχουν δυο τρεια απο αυτα μικροπροβληματακια τοτε θα τους κοστιζει ο κουκος αηδονι σε καθε σερβις.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
vinman Γεν. Γραμματέας
407 2.0
Ένταξη: 21 Φεβ 2005 Δημοσιεύσεις: 4577
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 09:05:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μία νέα έκδοση του TSI κινητήρα των 1,4 λίτρων παρουσίασε η VW. Η διαφορά του με γνωστό μηχανικό σύνολο με τους δύο υπερσυμπιεστές εντοπίζεταί στην…απουσία του ενός από αυτούς και συγκεκριμένα του μηχανικού (compressor). Η απόδοσή του ανέρχεται στους 122 ίππους.
Η ροπή του μηχανικού συνόλου παραμένει σε υψηλά επίπεδα καθώς ανέρχεται στα 200 Nm. Σε σύγκριση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη κινητήρα άμεσου ψεκασμού της εταιρείας αποδίδει 7% και 30% περισσότερη ισχύ και ροπή αντίστοιχα, ενώ, σύμφωνα με την VW καταναλώνει και 6% λιγότερη βενζίνη.
Η νέα παραλλαγή του TSI κινητήρα με τον ένα υπερσυμπιεστή θα εφοδιάζεται με μία καινούρια έκδοση του αυτόματου σειριακού κιβωτίου DSG, με το διπλό συμπλέκτη το οποίο θα διαθέτει 7 σχέσεις. Η κατανάλωση του συνόλο σε συνδυασμό με το παραπάνω κιβώτιο θα ανέρχεται στα 5,9 λίτρα/100 χλμ.
Θα μας τρελάνει η vw με τους κινητήρες.....
TSI με 170,140,122......
...και όλοι 1,4.....
....και λογικά θα φορεθεί απο πολλά μοντέλα του group vw...
...και στην ουσία καθιστά άχρηστο τον 1,6 fsi αφού ακόμα και ο 122άρης είναι πολύ καλύτερος σε απόλυτες τιμές.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 10:10:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
erxetai kai 1.2t me 100ps  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 12:14:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν μπορω να καταλαβω τι παει να κανει.
Οι κινητηρες μεχρι τωρα στα 1.4,1.6,1.8 εχουν ως εξης:
1.4 με 75 και 100 αλογα ατμοσφαιρικα.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Polo,VW Golf,SEAT León,Skoda Roomster,Skoda Fabia
1.4 με 86 εως 105 αλογα ατμοσφαιρικα FSI.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Polo,VW Golf,VW Lupo
1.4 με 122 εως 170 αλογα Turbo FSI.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Golf,VW Turan
1.6 με 100 εως 105 αλογα ατμοσφαιρικα FSI.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Polo,VW Golf,VW Fox
1.6 με 105 αλογα ατμοσφαιρικα FSI.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Golf,VW Jetta,VW Touran,VW Passat,Audi A3,Skoda Octavia
1.8 με 150 εως 240 αλογα Turbo.
Αυτους τους βρησκουμε στα VW Beetle,VW Bora,VW Golf,Audi A3,Audi A4,Skoda Octavia,Seat Ibiza,Seat Leon,Audi TT και μερικα ακομα.
Οπως βλεπετε μονο τα 16αρια εχουν μεινει στην ατμοσφαιρα ενω απο τα μεχρι τωρα δεδομενα διχνουν και πολυ πιο ζημιαρικα στην καταναλωση απο τα 1.4T.
Προσωπικα θα επελεγα καποιο 14αρι Turbo παρα ενα 16αρι.Για πολλους και διαφορους λογους.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 14:04:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι ατμοσφαιρικοι FSI 1.6 ειναι 115 στα χαρτια και 130 δυναμομετρημενα.
Ατμοσφαιρικο FSI 1.4 με 105 δεν υπαρχει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Μάϊ 2007, 15:10:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | Οι ατμοσφαιρικοι FSI 1.6 ειναι 115 στα χαρτια και 130 δυναμομετρημενα.
Ατμοσφαιρικο FSI 1.4 με 105 δεν υπαρχει. |
15 αλογα διαφορα????Πολλα ειναι ρε συ.Να ηταν 3-5 αλογα να πω οκ αλλα 15.
Wikipedia έγραψε: | 86-105 HP 1.4 FSI
Is no longer assembled in any VW and is reverted by the new 85hp 1.4-16V
Configuration
76.5 bore × 75.6 mm stroke, 1.01 ratio, 347.5 cm³ per cylinder, 1390 cm³ inline four
Head
Aluminium, DOHC, four valves per cylinder, 12:1 compression
Block
Aluminium, five bearings
Fuel
FSI direct petrol injection, up to 110 bar high-pressure pump and common rail, stratified-charge combustion at partial load
Aspiration
Two-position tumble flap in the intake port controlling the turbulence
Exhaust
Up to 35% exhaust gas recirculation, NOx storage-type catalytic converter
Management
Bosch Motronic MED7
Output
63 kW (86 PS) at 5000 rpm, 130 N·m (95 ft·lbf) at 3750 rpm in VW Polo
66 kW (90 PS) at 5200 rpm, 130 N·m (95 ft·lbf) at 3750 rpm in VW Golf (-05/05)
77 kW (105 PS) at 6200 rpm, 131 N·m (96 ft·lbf) at 4250 rpm in VW Lupo FSI |
Η αληθεια ειναι οτι ουτε και εγω εχω δει κατι τετοιο τοσο καιρο.
Μπορει να ειναι και λαθος αλλα ειναι υποχρεωση μου να παραθεσω αυτο που ειδα.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|