PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Ρυθμιζόμενη ανάρτηση "Μέρος 2ο"
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 60, 61, 62  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 22:41:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να ροτήσω?Γιατί σας χαλάει τόσο πολύ η υπερστροφή Scratch


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 22:42:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίσα ίσα Μπάμπη εγώ χαίρομαι που δοκιμάζουμε διαφοερετικά πράγματα για να έχουμε πολλές απόψεις.
Κάποια στιγμή που θα μπορείς έλα από την λέσχη να το δούμε από κοντά.
Καλοφόρετη και καλοτάξιδη και προσεκτικά τώρα στην αρχή γιατί οι αντιδράσεις του αυτοκίντου είναι πολύ διαφορετικές από πριν.

μεγειά σου Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 23:25:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν άλλαξα τίποτα. Όπως είπα είναι η πρώτη μου επαφή με βελτίωση ανάρτησης και θέλω να τα κάνω ένα ένα( είναι και το οικονομικό στη μέση βέβαια) ώστε να καταλαβαίνω και τι γίνεται αλλά και τι θέλω. Προς το παρόν θα τισ χαρώ έτσι και μετά οι "αλχημείες" και οι πειραματισμοί.


Χαμήλωμα περίπου 4 πόντους και κάτι λιγότερο. Οπτικά όμορφο και κοντά στο reference value που είχε το manual.

Πίστα πιστεύω και γω πως θα δουλέψει. Αλλά χάρηκα που είναι και ανεκτότατη και σινάμα θετική στον ελληνικό κ@λ@δρομο όπου θα κινείται κυρίως το αμάξι.


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 23:31:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
Ίσα ίσα Μπάμπη εγώ χαίρομαι που δοκιμάζουμε διαφοερετικά πράγματα για να έχουμε πολλές απόψεις.
Κάποια στιγμή που θα μπορείς έλα από την λέσχη να το δούμε από κοντά.


μεγειά σου Cool


Mercy! Very happy

Tην πέμπτη μάλλον θα περάσω από κει.

Παράθεση:
Καλοφόρετη και καλοτάξιδη και προσεκτικά τώρα στην αρχή γιατί οι αντιδράσεις του αυτοκίντου είναι πολύ διαφορετικές από πριν.


Το ίδιο συζητήσαμε και με τον Αργύρη και το ίδιο κατάλαβα σε μια προσπάθεια υπερστροφής που κάναμε ,αλλά απέβει άκαρπη Sad !


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2007, 08:39:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πεμπτη θα εχει θεμαααααααα Laughing Laughing

καλοφορετη. αντε να δουμε τι κανει και η τειν σε μας...

α.
4 ποντοι ειναι παρα πολυ.τι εννοω?
αν σκυψεις απο κατω θα δεις οτι τα εμπρος ψαλιδια σχεδον εχουν γυρισει αναποδα δηλαδητο σημειο που πιανει στη ροδα ειναι πιο ψηλα απο αυτο που πιανει στο σασι...αυτο μονο κακο ειναι και εγω δε θα το εκανα ποτε...
β. για να εχεις μια υπερστροφη πρεπει να παιξεις και με πιεσεις ελαστικων.
σκεψουν εμπρος εχεις 330λιμπρες ελατηριο και πισω μαμα ελατηρια(ραβδοι) αρα τι κανουμε? βαζουμε +2 και βαλε πιεση πισω απο εμπρος......
και βεβαια ετοιμασου και για ραβδους.

τα υπολοιπα απο κοντα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάρ 2007, 02:29:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπόν, μετά τις διορθώσεις σε πιέσεις και στη σκληρότητα,επανήλθε μια φυσιολογική υπερστροφη .Τουλαχιστον όχι φουλ υποστροφή όπως πριν αλλά το αμάξι 'εγινε πιο ουδετερο με την υπερστροφή να εμφανιζεται αν την προκαλέσεις.(Επιτέλους ο κώλος ξεκόλησε) Η μούρη δεν φαίνεται βιδωμένη εν ολίγοις, αλλά και αυτή κάνει τα δικά της όταν ζορίζεται αλλά καμία σχέση με πριν που έπαθα ένα πανικό.Very happy
Μercy για την συμβουλή!
(Καλά οι πιέσεις μου ήταν για τον γιούτσο Idea )


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 03 Απρ 2007, 21:15:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταλαβαίνει κάποιος το διάγραμμα που δίνεται..?

http://www.rtec.ch/webshop/product_info.php?products_id=487&osCsid=2d9b4bdecba04b0fc874ef68f994d8d4


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Απρ 2007, 22:31:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εδώ και 3~4 μήνες φοράω 200άρια στενά Proflex (με ρυθμιζόμενα σε ύψος πιατέλα) με μια τετράδα αμορτισερ που δεν έχω ιδέα τι είναι Shocked , πολύ πιθανό proflex "εντόστια", αν και δεν με ενδιαφέρει να μάθω, μιας και είμαι κατα ευχαριστημένος με το πως δουλευει η ανάρτηση, που δεν κοπανάει πουθενά, μα πουθενά όμως Shocked , έχει απίστευτα μεγάλη διαδρομή (=δεν έχει τερματήσει πουθενά, παρά το σχεδόν -4cm που το έχω ρυθμίσει τώρα) και μπορείς να πηγαίνεις τάπα οπουδήποτε χωρίς να γίνεσαι φραπέ, ούτε εσύ, ούτε και το αμάξι...

σημείωση σε σχέση με τα μαμά αμορτισερ/ελατήρια του δίλιτρο απλά δεν υπάρχει καμία επαφή σε τιμόνι αμεσότητα αντιδράσεις κλπ κλπ = είναι σα να οδηγείς άλλο αυτοκίνητο... Wink Wink Cool Cool

σίγουρα κάτι πιο σφικτό θα δουλευει πολύ πιο, ας πούμε, "σωστά" (= πιο άμεσες αντιδράσεις κλπ κλπ) κάτω από "ελεγχόμενες" συνθήκες, πχ εντός Μεγάρων, όμως για κάθε μέρα και στους κωλόδρομους που κυκλοφορω το θεωρώ από περιττό έως κακό για το αμάξι μου... (+σπαστικό/εκνευριστικό να προσέχεις το κάθε πχ κακοτοποθετημένο καπάκι ΕΥΔΑΠ στο δρόμο...)

παρόλα αυτά με
αρκετά φθαρμένα (σχεδόν τελειωμένα...) ημισλικ 540gs εμπ / 032s πίσv 195/55 σε 15άρες με ΕΤ20
+ το ΑΤΒ
+ την ανάρτηση
+ 22mm εμπρός(μαμά) / 22mm πίσω (RC) αντιστρεπτικές +μαμά 19,5mm ραβδ. στρεψ πίσω,
για τελείως μαμά από πλευράς φρένων και μοτερ 2,0 gti 206 (= ας πούμε 135+κάτι ps) το 1,14 στα Μέγαρα (μετρημένο με χρονόμετρο χειρός και φοβιτσιάρη οδηγό...) δείχνει ότι το αμάξι στέκεται ικανοποιητικότατα (και θεωρώ ότι με εμπειρο οδηγό = γνώστη της πίστας, μπορεί να γράψει σαφώς καλήτερο χρόνο)


υ.γ. ρε μήπως είναι χωμάτινη η ανάρτηση και δεν μου το λένε?? Laughing Laughing ...τι να πεις Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2007, 09:03:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και μιας και το συζητάγαμε και στο 4Τ φορουμ

MEMsound έγραψε:
Miltellas έγραψε:
Μάλιστα... Selex vs Proflex...


εεε όχι ακριβώς...
Είπα ελατήρια proflex
Τα αμορτισερ δεν ξέρω τι είναι (μεταχειρισμένη την πήρα αφού πρώτα την δοκίμασα στο αμάξι και "έχασα την μπάλα...", ούτε και ο προυγούμενος ιδιοκτήτης γνώριζε ακριβώς και ούτε αυτός που την έφτιαξε μου είπε το "μυστικό" του αλλά κάποια "μαιμουδιά" έχει κάνει... γαμάτη όμως μαιμουδιά... :iconcool: :iconcool: :iconcool: )

S3 έγραψε:
4000 για 106
5000 για 206 οι τιμες της proflex.
Για μενα η proflex δν ειναι το παν!
Εχει 1252 ρυθμισεις, και αντε να βρεις το σωστο σετ απ!
Οποτε καλυτερα κατι μη ρυθμιζομενο.
Το εχω ξαναγραψει και παλιοτερα:
Το πλεονεκτημα των proflex ειναι η διαρκεια και αντοχη στην αποδοση της(στο max εννοειται) απο την αρχη έως το τελος της ειδικηςή στην πιστα πχ.
Αν κανεις μια φτερη με bilstein Κυρλαγκιτση, στα μεσα της ειδικης στο 8ο χλμ δλδ δε θα εχεις αναρτηση, θα εχει γινει σουπα και θα σε σερνει απο δω κι απο εκει.Αρα θα αναγκαστεις μοιραια να κοψεις ρυθμο και να χασεις χρονο.
Αν εχεις proflex, θα κατεβεις ατσαλακωτος, γιατη η αναρτηση θα δουλευει τελεια εως το τελος.

Αλλο χαρακτηριστικο της ειναι ο τροπος που καταπινει το δρομο.
Στο ενα και μοναδικο σπριντ που εχω κανει ως συνοδηγος σε 106 grA με proflex, ήταν μια κατηφορικη καμπη δεξια ελευθερη, που ερχοσουν με οσα(4η ή 5η δε θυμαμαι) οπου πεφταμε σε κατσαρο οδοστρωμα με ανωμαλιες στο απεξ ας πουμε της καμπης.
Ε περασαμε απο πανω σαν να μην καταλαβαμε τιποτα μενοντας στην τροχια μας.
Χαρακτηριστικα μου λεει ο οδηγος μου, αν δεν ειχαμε την proflex θα ειχαμε βγει απο το δρομο με αυτα τα χιλιομετρα.
Τελος να πω πως η profleχ ειναι καθαρα αγωνιστικη αναρτηση, δεν ξερω αν θα χρησιμευε για καθημερινη χρηση.
Θεωρητικα παντως αυτο που περιγραφει ο Μανθος φανταζει η τελεια αναρτηση για road use!


εχεις απόλυτο δίκιο για τις ρυθμίσεις.
είναι χρήσιμες μόνο αν ξέρεις να τις ρυθμίσεις αν και πιστευω ότι με λίγη φαντασία και αρκετό πειραματισμό και κάμποσες συμβουλές θα την βρεις την άκρη...
anyway τα δικά μου δεν είναι ρυθμιζόμενα σε bount ή rebount.
μόνο σε ύψος είναι.
αν και έχουν μια βίδα από κάτω που από όσο μου είπαν είναι για το λύσιμο (άνοιγμα) του αμορτισερ και όχι για κάποια ρύθμιση.
anyway άλλωστε μια χαρά είναι έτσι όπως είναι (για road use...)

αν κάποιος έχει να δώσει τα λεφτά για την (κανονική) proflex αξίζει με το παραπάνω... το θέμα είναι ότι απλά δεν τα έχουμε οι περισσότεροι...
(εννοώ να μην μας λείψουν από κάπου αλλού)

αυτά...



η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
Επίσημο Μέλος

999cm

Ένταξη: 18 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1098
Τόπος: επιδαυρος motodrome

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 29 Απρ 2007, 22:47:55    Θέμα δημοσίευσης: 206 - kw variant 1 Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τι φοραει κανεις? σε σχεση με την peugeot sport ειναι πιο σκληρη ?


http://hrisikos-tires.car.gr/contact/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 08:32:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε σχέση με την PS, νομίζω πως η KW V1 υστερείται σε ρύθμιση ύψους... Rolling eyes



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 10:51:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

και οι 2 ρυθμιζόμενες σε ύψος είναι.
η kw έχει διπλά ελατήρια = βασικό ελατήριο + helper και επιτρέπει περισσότερο (καγκουρο) χαμήλωμα..

την φοράνε 2~3 2λιτρα 206 του club

από όσο την έχω δει είναι πιο μαλακή από την PS. Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 11:19:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Συνηθως το βοηθιτικο ελατηριο πιεζετε μεχρι κατω και δεν εχει περιθωριο για ταλαντωση.
Αυτο συνβαινει απο τους 3 ποντους και πανω.
Εχει στενα ελατηρια πραγμα που συμαινει οτι ειναι σκληρη αλλα δεν ειναι τοσο οσο η PS και η KonigSport της FK.
Το καλο αυτης της αναρτησης ειναι οτι καταλαβαινεις οτι το ελατηρια της ειναι προδευτικα γιατι στις μικρες ταχυτητες ειναι οσο μαλ**α πρεπει.
Εγω πιστευω ειναι αυτο που χριαζετε ενα ατομο που θελει να μπαινει καλυτερα στις στροφες χωρις το αμαξι του να παει βαρκα γυαλο.Επισης δεν θα χριαζετε για 1 χιλιομετρο δρομο να φορεσει ζωνη για την μεση.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 11:47:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
και οι 2 ρυθμιζόμενες σε ύψος είναι.
η kw έχει διπλά ελατήρια = βασικό ελατήριο + helper και επιτρέπει περισσότερο (καγκουρο) χαμήλωμα..

την φοράνε 2~3 2λιτρα 206 του club

από όσο την έχω δει είναι πιο μαλακή από την PS. Wink


Αυτή δεν είναι η KW V2 ?
brz20 έγραψε:
Συνηθως το βοηθιτικο ελατηριο πιεζετε μεχρι κατω και δεν εχει περιθωριο για ταλαντωση.
Αυτο συνβαινει απο τους 3 ποντους και πανω.
Εχει στενα ελατηρια πραγμα που συμαινει οτι ειναι σκληρη αλλα δεν ειναι τοσο οσο η PS και η KonigSport της FK.
Το καλο αυτης της αναρτησης ειναι οτι καταλαβαινεις οτι το ελατηρια της ειναι προδευτικα γιατι στις μικρες ταχυτητες ειναι οσο μαλ**α πρεπει.

Σβήστα γιατί θα φέρω το καφάσι.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 12:10:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν πα να φερεις και 2 καφασια.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 12:14:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H kw variant 2 είναι ρυθμιζόμενου ύψους και ρυθμιζόμενης σκληρότητας (συμπίεσης = bount)
η kw variant 3 είναι ____>>____ __>>_ και ___>>_____ ____>>___ και ρυθμιζόμενης σκληρότητας επαναφοράς (rebount) αλλά η 3 δεν βγαίνει για 206.

Ακόμα:
H ΚW v1 αλλά και η v2 έχουν ΓΡΑΜΜΙΚΑ ελατήρια και όχι προοδευτικά.
Η KW v2 είναι ότι ακριβώς και η FK Konigsport.
Όλες η variant έχουν ΓΡΑΜΜΙΚΑ ελατήρια και όχι ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ.

Επίσης τα HELPERS ελατήρια υπάρχουν όταν το χρησιμοποιούμενο βασικό ελατήριο είναι τοποθετημένο χωρίς προφόρτισει και για να μην "ξεκεντράρεται" από το πιατέλο όποτε κρεμάνε οι τροχοί.

Στο δρόμο το helper είναι πλήρως συμπιεσμένο και είναι σαν να μην υπάρχει. Wink

αυτά...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
brz20 (Κωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)

Ένταξη: 04 Οκτ 2005
Δημοσιεύσεις: 4519
Τόπος: Τρικαλα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 12:28:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προδευτικα εχω την εντυπωση οτι εχουν διαφορετικες αποστασεις οι σπιρες.Καπου μικρες και καπου μεγαλες.
Επειδη ειχα δει KW Variant1 κατι τετοιο θυμαμαι.
Οκ σορρυ για το λαθος.
Γενικα η KonigSport ειναι πολυ πιο σκληρη απο την Variant1 και Variant2.
Απλα εγω για μια ρυθμηση περισσοτερο πηρα και λιγο πιο σκληρη αναρτηση γιατι Variant2 δεν εβγαινε για 307.
Αλλα και να εβγαινε θα ηταν πολυ πιο ακριβη απο την KonigSport.


The Ubuntu it's a way of life.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2007, 12:26:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρωτωντας πας στη πολη το ξερετε???


λοιπον
οσραβ αζωτου στενοπιατελη με 65αρι ελατηριο αγνωστων στοιχειων σε κιλα 1100ευρω ...

σελεξ η χρυση με 61αρι ελατηριο 6κιλων (330λιμπρες) 930ευρω ετοιμοπαραδοτη...

το θεμα ειναι οτι και οι δυο ειναι με ρυθμιση μονο στο ριμπαουντ...
το μπαουντ μπορει να αλλαχτει μονο αλλαζοντας το αζωτο μεσα ...


αρα τελικα πληρως ρυθμιζομενη αναρτηση σε μπαουν-ριμπαουντ για 206 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....


στην υγιεια μας...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Baby_On_Board (Babis)
Δραστήριο μέλος
Δραστήριο μέλος


206 Gti 1.6

Ένταξη: 23 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 215

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάϊ 2007, 11:46:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τι εννοείς δεν υπάρχει?
Σε αυτά τα λεφτά?
Ή γενικα?
Με ανεξαρτητη ρύθμιση των 2 ή ας είναι και ταυτόχρονη?


rfactor
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31102
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάϊ 2007, 13:01:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=100426#100426
+
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?p=146413#146413

τελείως εξωφρενικές όμως για καθημερινή χρήση δρόμο = εγώ θα τις λυπόμουν για 30.000km/χρόνο...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 60, 61, 62  Επόμενη
Σελίδα 8 από 62

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,157s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on