Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 22:41:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να ροτήσω?Γιατί σας χαλάει τόσο πολύ η υπερστροφή 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 22:42:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ίσα ίσα Μπάμπη εγώ χαίρομαι που δοκιμάζουμε διαφοερετικά πράγματα για να έχουμε πολλές απόψεις.
Κάποια στιγμή που θα μπορείς έλα από την λέσχη να το δούμε από κοντά.
Καλοφόρετη και καλοτάξιδη και προσεκτικά τώρα στην αρχή γιατί οι αντιδράσεις του αυτοκίντου είναι πολύ διαφορετικές από πριν.
μεγειά σου 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 23:25:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν άλλαξα τίποτα. Όπως είπα είναι η πρώτη μου επαφή με βελτίωση ανάρτησης και θέλω να τα κάνω ένα ένα( είναι και το οικονομικό στη μέση βέβαια) ώστε να καταλαβαίνω και τι γίνεται αλλά και τι θέλω. Προς το παρόν θα τισ χαρώ έτσι και μετά οι "αλχημείες" και οι πειραματισμοί.
Χαμήλωμα περίπου 4 πόντους και κάτι λιγότερο. Οπτικά όμορφο και κοντά στο reference value που είχε το manual.
Πίστα πιστεύω και γω πως θα δουλέψει. Αλλά χάρηκα που είναι και ανεκτότατη και σινάμα θετική στον ελληνικό κ@λ@δρομο όπου θα κινείται κυρίως το αμάξι.
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάρ 2007, 23:31:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Ίσα ίσα Μπάμπη εγώ χαίρομαι που δοκιμάζουμε διαφοερετικά πράγματα για να έχουμε πολλές απόψεις.
Κάποια στιγμή που θα μπορείς έλα από την λέσχη να το δούμε από κοντά.
μεγειά σου  |
Mercy!
Tην πέμπτη μάλλον θα περάσω από κει.
Παράθεση: | Καλοφόρετη και καλοτάξιδη και προσεκτικά τώρα στην αρχή γιατί οι αντιδράσεις του αυτοκίντου είναι πολύ διαφορετικές από πριν. |
Το ίδιο συζητήσαμε και με τον Αργύρη και το ίδιο κατάλαβα σε μια προσπάθεια υπερστροφής που κάναμε ,αλλά απέβει άκαρπη !
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάρ 2007, 08:39:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πεμπτη θα εχει θεμαααααααα
καλοφορετη. αντε να δουμε τι κανει και η τειν σε μας...
α.
4 ποντοι ειναι παρα πολυ.τι εννοω?
αν σκυψεις απο κατω θα δεις οτι τα εμπρος ψαλιδια σχεδον εχουν γυρισει αναποδα δηλαδητο σημειο που πιανει στη ροδα ειναι πιο ψηλα απο αυτο που πιανει στο σασι...αυτο μονο κακο ειναι και εγω δε θα το εκανα ποτε...
β. για να εχεις μια υπερστροφη πρεπει να παιξεις και με πιεσεις ελαστικων.
σκεψουν εμπρος εχεις 330λιμπρες ελατηριο και πισω μαμα ελατηρια(ραβδοι) αρα τι κανουμε? βαζουμε +2 και βαλε πιεση πισω απο εμπρος......
και βεβαια ετοιμασου και για ραβδους.
τα υπολοιπα απο κοντα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάρ 2007, 02:29:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν, μετά τις διορθώσεις σε πιέσεις και στη σκληρότητα,επανήλθε μια φυσιολογική υπερστροφη .Τουλαχιστον όχι φουλ υποστροφή όπως πριν αλλά το αμάξι 'εγινε πιο ουδετερο με την υπερστροφή να εμφανιζεται αν την προκαλέσεις.(Επιτέλους ο κώλος ξεκόλησε) Η μούρη δεν φαίνεται βιδωμένη εν ολίγοις, αλλά και αυτή κάνει τα δικά της όταν ζορίζεται αλλά καμία σχέση με πριν που έπαθα ένα πανικό.
Μercy για την συμβουλή!
(Καλά οι πιέσεις μου ήταν για τον γιούτσο )
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Απρ 2007, 22:31:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εδώ και 3~4 μήνες φοράω 200άρια στενά Proflex (με ρυθμιζόμενα σε ύψος πιατέλα) με μια τετράδα αμορτισερ που δεν έχω ιδέα τι είναι , πολύ πιθανό proflex "εντόστια", αν και δεν με ενδιαφέρει να μάθω, μιας και είμαι κατα ευχαριστημένος με το πως δουλευει η ανάρτηση, που δεν κοπανάει πουθενά, μα πουθενά όμως , έχει απίστευτα μεγάλη διαδρομή (=δεν έχει τερματήσει πουθενά, παρά το σχεδόν -4cm που το έχω ρυθμίσει τώρα) και μπορείς να πηγαίνεις τάπα οπουδήποτε χωρίς να γίνεσαι φραπέ, ούτε εσύ, ούτε και το αμάξι...
σημείωση σε σχέση με τα μαμά αμορτισερ/ελατήρια του δίλιτρο απλά δεν υπάρχει καμία επαφή σε τιμόνι αμεσότητα αντιδράσεις κλπ κλπ = είναι σα να οδηγείς άλλο αυτοκίνητο...
σίγουρα κάτι πιο σφικτό θα δουλευει πολύ πιο, ας πούμε, "σωστά" (= πιο άμεσες αντιδράσεις κλπ κλπ) κάτω από "ελεγχόμενες" συνθήκες, πχ εντός Μεγάρων, όμως για κάθε μέρα και στους κωλόδρομους που κυκλοφορω το θεωρώ από περιττό έως κακό για το αμάξι μου... (+σπαστικό/εκνευριστικό να προσέχεις το κάθε πχ κακοτοποθετημένο καπάκι ΕΥΔΑΠ στο δρόμο...)
παρόλα αυτά με
αρκετά φθαρμένα (σχεδόν τελειωμένα...) ημισλικ 540gs εμπ / 032s πίσv 195/55 σε 15άρες με ΕΤ20
+ το ΑΤΒ
+ την ανάρτηση
+ 22mm εμπρός(μαμά) / 22mm πίσω (RC) αντιστρεπτικές +μαμά 19,5mm ραβδ. στρεψ πίσω,
για τελείως μαμά από πλευράς φρένων και μοτερ 2,0 gti 206 (= ας πούμε 135+κάτι ps) το 1,14 στα Μέγαρα (μετρημένο με χρονόμετρο χειρός και φοβιτσιάρη οδηγό...) δείχνει ότι το αμάξι στέκεται ικανοποιητικότατα (και θεωρώ ότι με εμπειρο οδηγό = γνώστη της πίστας, μπορεί να γράψει σαφώς καλήτερο χρόνο)
υ.γ. ρε μήπως είναι χωμάτινη η ανάρτηση και δεν μου το λένε?? ...τι να πεις 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Απρ 2007, 09:03:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και μιας και το συζητάγαμε και στο 4Τ φορουμ
MEMsound έγραψε: | Miltellas έγραψε: | Μάλιστα... Selex vs Proflex... |
εεε όχι ακριβώς...
Είπα ελατήρια proflex
Τα αμορτισερ δεν ξέρω τι είναι (μεταχειρισμένη την πήρα αφού πρώτα την δοκίμασα στο αμάξι και "έχασα την μπάλα...", ούτε και ο προυγούμενος ιδιοκτήτης γνώριζε ακριβώς και ούτε αυτός που την έφτιαξε μου είπε το "μυστικό" του αλλά κάποια "μαιμουδιά" έχει κάνει... γαμάτη όμως μαιμουδιά... :iconcool: :iconcool: :iconcool: )
S3 έγραψε: | 4000 για 106
5000 για 206 οι τιμες της proflex.
Για μενα η proflex δν ειναι το παν!
Εχει 1252 ρυθμισεις, και αντε να βρεις το σωστο σετ απ!
Οποτε καλυτερα κατι μη ρυθμιζομενο.
Το εχω ξαναγραψει και παλιοτερα:
Το πλεονεκτημα των proflex ειναι η διαρκεια και αντοχη στην αποδοση της(στο max εννοειται) απο την αρχη έως το τελος της ειδικηςή στην πιστα πχ.
Αν κανεις μια φτερη με bilstein Κυρλαγκιτση, στα μεσα της ειδικης στο 8ο χλμ δλδ δε θα εχεις αναρτηση, θα εχει γινει σουπα και θα σε σερνει απο δω κι απο εκει.Αρα θα αναγκαστεις μοιραια να κοψεις ρυθμο και να χασεις χρονο.
Αν εχεις proflex, θα κατεβεις ατσαλακωτος, γιατη η αναρτηση θα δουλευει τελεια εως το τελος.
Αλλο χαρακτηριστικο της ειναι ο τροπος που καταπινει το δρομο.
Στο ενα και μοναδικο σπριντ που εχω κανει ως συνοδηγος σε 106 grA με proflex, ήταν μια κατηφορικη καμπη δεξια ελευθερη, που ερχοσουν με οσα(4η ή 5η δε θυμαμαι) οπου πεφταμε σε κατσαρο οδοστρωμα με ανωμαλιες στο απεξ ας πουμε της καμπης.
Ε περασαμε απο πανω σαν να μην καταλαβαμε τιποτα μενοντας στην τροχια μας.
Χαρακτηριστικα μου λεει ο οδηγος μου, αν δεν ειχαμε την proflex θα ειχαμε βγει απο το δρομο με αυτα τα χιλιομετρα.
Τελος να πω πως η profleχ ειναι καθαρα αγωνιστικη αναρτηση, δεν ξερω αν θα χρησιμευε για καθημερινη χρηση.
Θεωρητικα παντως αυτο που περιγραφει ο Μανθος φανταζει η τελεια αναρτηση για road use! |
εχεις απόλυτο δίκιο για τις ρυθμίσεις.
είναι χρήσιμες μόνο αν ξέρεις να τις ρυθμίσεις αν και πιστευω ότι με λίγη φαντασία και αρκετό πειραματισμό και κάμποσες συμβουλές θα την βρεις την άκρη...
anyway τα δικά μου δεν είναι ρυθμιζόμενα σε bount ή rebount.
μόνο σε ύψος είναι.
αν και έχουν μια βίδα από κάτω που από όσο μου είπαν είναι για το λύσιμο (άνοιγμα) του αμορτισερ και όχι για κάποια ρύθμιση.
anyway άλλωστε μια χαρά είναι έτσι όπως είναι (για road use...)
αν κάποιος έχει να δώσει τα λεφτά για την (κανονική) proflex αξίζει με το παραπάνω... το θέμα είναι ότι απλά δεν τα έχουμε οι περισσότεροι...
(εννοώ να μην μας λείψουν από κάπου αλλού)
αυτά... |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών

999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 10:51:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και οι 2 ρυθμιζόμενες σε ύψος είναι.
η kw έχει διπλά ελατήρια = βασικό ελατήριο + helper και επιτρέπει περισσότερο (καγκουρο) χαμήλωμα..
την φοράνε 2~3 2λιτρα 206 του club
από όσο την έχω δει είναι πιο μαλακή από την PS. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 11:19:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συνηθως το βοηθιτικο ελατηριο πιεζετε μεχρι κατω και δεν εχει περιθωριο για ταλαντωση.
Αυτο συνβαινει απο τους 3 ποντους και πανω.
Εχει στενα ελατηρια πραγμα που συμαινει οτι ειναι σκληρη αλλα δεν ειναι τοσο οσο η PS και η KonigSport της FK.
Το καλο αυτης της αναρτησης ειναι οτι καταλαβαινεις οτι το ελατηρια της ειναι προδευτικα γιατι στις μικρες ταχυτητες ειναι οσο μαλ**α πρεπει.
Εγω πιστευω ειναι αυτο που χριαζετε ενα ατομο που θελει να μπαινει καλυτερα στις στροφες χωρις το αμαξι του να παει βαρκα γυαλο.Επισης δεν θα χριαζετε για 1 χιλιομετρο δρομο να φορεσει ζωνη για την μεση.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 11:47:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | και οι 2 ρυθμιζόμενες σε ύψος είναι.
η kw έχει διπλά ελατήρια = βασικό ελατήριο + helper και επιτρέπει περισσότερο (καγκουρο) χαμήλωμα..
την φοράνε 2~3 2λιτρα 206 του club
από όσο την έχω δει είναι πιο μαλακή από την PS.  |
Αυτή δεν είναι η KW V2 ?
brz20 έγραψε: | Συνηθως το βοηθιτικο ελατηριο πιεζετε μεχρι κατω και δεν εχει περιθωριο για ταλαντωση.
Αυτο συνβαινει απο τους 3 ποντους και πανω.
Εχει στενα ελατηρια πραγμα που συμαινει οτι ειναι σκληρη αλλα δεν ειναι τοσο οσο η PS και η KonigSport της FK.
Το καλο αυτης της αναρτησης ειναι οτι καταλαβαινεις οτι το ελατηρια της ειναι προδευτικα γιατι στις μικρες ταχυτητες ειναι οσο μαλ**α πρεπει. |
Σβήστα γιατί θα φέρω το καφάσι.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 12:10:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν πα να φερεις και 2 καφασια.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 12:14:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H kw variant 2 είναι ρυθμιζόμενου ύψους και ρυθμιζόμενης σκληρότητας (συμπίεσης = bount)
η kw variant 3 είναι ____>>____ __>>_ και ___>>_____ ____>>___ και ρυθμιζόμενης σκληρότητας επαναφοράς (rebount) αλλά η 3 δεν βγαίνει για 206.
Ακόμα:
H ΚW v1 αλλά και η v2 έχουν ΓΡΑΜΜΙΚΑ ελατήρια και όχι προοδευτικά.
Η KW v2 είναι ότι ακριβώς και η FK Konigsport.
Όλες η variant έχουν ΓΡΑΜΜΙΚΑ ελατήρια και όχι ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ.
Επίσης τα HELPERS ελατήρια υπάρχουν όταν το χρησιμοποιούμενο βασικό ελατήριο είναι τοποθετημένο χωρίς προφόρτισει και για να μην "ξεκεντράρεται" από το πιατέλο όποτε κρεμάνε οι τροχοί.
Στο δρόμο το helper είναι πλήρως συμπιεσμένο και είναι σαν να μην υπάρχει.
αυτά...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
brz20 (Κωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 307 1.6 (16V) XSi (2004)
Ένταξη: 04 Οκτ 2005 Δημοσιεύσεις: 4519 Τόπος: Τρικαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Απρ 2007, 12:28:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προδευτικα εχω την εντυπωση οτι εχουν διαφορετικες αποστασεις οι σπιρες.Καπου μικρες και καπου μεγαλες.
Επειδη ειχα δει KW Variant1 κατι τετοιο θυμαμαι.
Οκ σορρυ για το λαθος.
Γενικα η KonigSport ειναι πολυ πιο σκληρη απο την Variant1 και Variant2.
Απλα εγω για μια ρυθμηση περισσοτερο πηρα και λιγο πιο σκληρη αναρτηση γιατι Variant2 δεν εβγαινε για 307.
Αλλα και να εβγαινε θα ηταν πολυ πιο ακριβη απο την KonigSport.
The Ubuntu it's a way of life. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 09 Μάϊ 2007, 12:26:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρωτωντας πας στη πολη το ξερετε???
λοιπον
οσραβ αζωτου στενοπιατελη με 65αρι ελατηριο αγνωστων στοιχειων σε κιλα 1100ευρω ...
σελεξ η χρυση με 61αρι ελατηριο 6κιλων (330λιμπρες) 930ευρω ετοιμοπαραδοτη...
το θεμα ειναι οτι και οι δυο ειναι με ρυθμιση μονο στο ριμπαουντ...
το μπαουντ μπορει να αλλαχτει μονο αλλαζοντας το αζωτο μεσα ...
αρα τελικα πληρως ρυθμιζομενη αναρτηση σε μπαουν-ριμπαουντ για 206 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ....
στην υγιεια μας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Baby_On_Board (Babis) Δραστήριο μέλος

206 Gti 1.6
Ένταξη: 23 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 215
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Μάϊ 2007, 11:46:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοείς δεν υπάρχει?
Σε αυτά τα λεφτά?
Ή γενικα?
Με ανεξαρτητη ρύθμιση των 2 ή ας είναι και ταυτόχρονη?
rfactor |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|