Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 08:04:31 Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1.6lt / 110ps - εκκεντροφοροι Mπουμπη |
|
|
ειναι αρκετα διαδεδομενο να κανουν μετατροπη πολλοι τους μαμα εκκεντροφορους τους του 1.6 μοτερ στο μπουμπη...
διατηρειται το ασυυμετρο προφιλ τους και τονιζεται κυριως η μεσσαια περιοχη ισχυος ...
βεβαια το κοστος ειναι μεν χαμηλο αλλα αισθητα παραπανω απο τους εκκεντροφορους του 106... ενω οσο light και να ειναι το προφιλ του μπουμπη δε παυει να ειναι μια μηχανουργικη διαδικασια που σιγουρα ζοριζει καπως ωστηρια κλπ κλπ κλπ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:17:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως επειδη οδηγησα και μαμα 206 με μονο χταποδοραλλοεξατμιση, και ψηλα ειναι σημαντικα πιο ψυχωμενο το δικο μου που δε φοραει και χταποδι.
Θελω να πω δλδ, πως και ψηλα εχει κερδισει κατι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:23:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α. το εφτιαξες?
β. για πες μερικα λογια. κοστος κλπ κλπ που πηρε το αμαξι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:55:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α.οχι ακομα
β.θα πω καποια στιγμη που δε θα βαριεμαι  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
antonios16V (antonios) Νέος χρήστης

Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)
Ένταξη: 31 Αύγ 2005 Δημοσιεύσεις: 57
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:50:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
134.8 Hp στις 6230
16,6 Kg στις 4580
Βελτιωσεις
Reprofill εκκεντοφορων (εισ.262/10mm βυθ. εξ.260/9,5mm βυθ)
Ροικη εξελιξη καπακιου
Αφαιρεση φυλλων απο την φλατζα για συμπιεση 11,3/1
Ρυθμιζομενα γραναζια απο rally 16v
Πολαπλη εξαγωγη απο rally 16v,διχαλο ,καταλυτης,μεσαιο,τελικο,σωληνας Φ 50( Παπαδοπουλος)
Φιλτρο panel Kn
Προγραμμα Powerchips
Η μετατροπη εγινε 5/2005 και κοστισε 2200 ευρω.
Το προγραμμα ειναι ψιλοφολλα,αλλα δεν θελω να ξοδεψω αλλα χρηματα για τετοια.
Εως τωρα εχει διανυσει 35000χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα.
Τα κατα ειναι οτι με 95οκτ 'χτυπαει' πειρακια και υπαρχει μικρο προβλημα στα καυσαερια στο 'ρελαντι' αλλα καρτα βγαζει κανονικα.
Επισης το ειχα μετρηση και με σκουπα simota και εβγαλε τα ιδια και ετσι την καταργησα γιατι μονο θορυβο εκανε.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:13:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
antonios16V έγραψε: |
Τα κατα ειναι οτι με 95οκτ 'χτυπαει' πειρακια και υπαρχει μικρο προβλημα στα καυσαερια στο 'ρελαντι' αλλα καρτα βγαζει κανονικα.
|
πες τα χρυσοστομε κι εχω τρελαθει στα πειρακια, δεν ξερω απο τι ειναι! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:21:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρα εως τωρα εχουμε:
ΘΕΤΙΚΑ
-επιπεδα ιπποδυναμης ιδια με ραλλύ εκκεντροφορους
-κερδος ισχυος και ροπης σε ολο το φασμα στροδων
-διατηρηση ασσυμετρου προφιλ
-δουλευουν και στα μαμα γραναζια με ενα προφιλ 256/252
-σχετικα οικονομικη βελτιωση
-κερδος ιπποδυναμης 8 αλογα χωρις προγραμμα συμφωνα με Μπουμπη
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
-αξιοπιστια-ωστηρια?(παντως τοποθετουνται παστιλιες)
-πειρακια με 95 ΡΟΝ στις 2500-4500 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:27:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 08:30:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αντωνη μας μαμησες τωρα...
εισαι σιγουρος οτι εχεις τοσο μεγαλο βυθισμα?10???
μου φαινεται τελειως κουλο.
τα ελατηρια των βαλβιδων μας ειναι πολυ μαλ**α (πιο πολυ απο 106) και την ακουνε με βυθισματα πανω απο 9 σχετικα.
τα εχουμε πει ακι στο σιτροεν φορουμ(πσκαρμ) (μη γελατε μαλ**ες?)
και θυμαμαι οτι τοτε μου ελεγες για 250κατι και 8κατι βυθισμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206 CC RG (kostadis) Νέος χρήστης

 Peugeot 206 CC Army Edition
Ένταξη: 11 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 91 Τόπος: N.Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 09:24:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | ΑΡΝΗΤΙΚΑ
-αξιοπιστια-ωστηρια?(παντως τοποθετουνται παστιλιες)
-πειρακια με 95 ΡΟΝ στις 2500-4500 |
Πειράκια χτυπάει και το cc με 95άρα που είναι εντελώς μαμά ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 09:31:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ta πειρακια του σπυρου ειναι ενα τελειως αλλο πραμα και αρκετα υποπτο...
μονο αν το μετρησει με wide band θα εχουμε 100% σιγουρια του τι συμβαινει.
παντως και το δικο μου πριν την εξατμιση βαραγε κατι ριπες χαμηλα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 09:54:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | antonios16V έγραψε: | ...Ροικη εξελιξη καπακιου
... |
Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του; |
Οταν λέμε ροική, δεν μιλάμε μόνο για αύξηση ροικότητας με αυτή, καθαυτή την λέξη. Οταν λέμε σωστή ροϊκή, μεγαλώνουν τη διάμετρος του αυλού της βαλβίδας και της έδρα της. Στην ροϊκότητα λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες ενώ τέλος λειαίνονται όλοι οι αυλοί.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 11:05:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Miltellas έγραψε: | antonios16V έγραψε: | ...Ροικη εξελιξη καπακιου
... |
Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του; |
Οταν λέμε ροική, δεν μιλάμε μόνο για αύξηση ροικότητας με αυτή, καθαυτή την λέξη. Οταν λέμε σωστή ροϊκή, μεγαλώνουν τη διάμετρος του αυλού της βαλβίδας και της έδρα της. Στην ροϊκότητα λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες ενώ τέλος λειαίνονται όλοι οι αυλοί. |
Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί ροικής.
Σε κάποια σημεία θέλει ΣΤΕΝΕΜΑ ο αυλός, κάπου θέλει γυάλισμα και κάπου αγρίεμα. Και βεβαίως, τα σπασίματα να εξαφανιστούν. Και τέλος, σε κάποια σημεία πρέπει να φτιάξεις και την κατεύθυνση της ροής!
Δεν είναι δικές μου εφευρέσεις. Από forum για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα έχω μάθει. Στο μοτέρ του 205 απέδωσαν άψογα αν και δεν είχα μέτρο σύγκρισης παρά μόνο με την παλιά απόδωση.
Βασικό λάθος είναι το γυάλισμα της εισαγωγής. Αν τη γυαλίσεις παντού, τότε θέλει δουλεια η βαλβίδα.
Αλλιώς σκότωσες τη ροπή. Από την άλλη, στην εξαγωγή πρέπει να είναι καθρέπτης ο αυλός! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 11:13:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kpsig έγραψε: | Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί ροικής.
Σε κάποια σημεία θέλει ΣΤΕΝΕΜΑ ο αυλός, κάπου θέλει γυάλισμα και κάπου αγρίεμα. Και βεβαίως, τα σπασίματα να εξαφανιστούν. Και τέλος, σε κάποια σημεία πρέπει να φτιάξεις και την κατεύθυνση της ροής!
Δεν είναι δικές μου εφευρέσεις. Από forum για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα έχω μάθει. Στο μοτέρ του 205 απέδωσαν άψογα αν και δεν είχα μέτρο σύγκρισης παρά μόνο με την παλιά απόδωση.
|
Στην ουσία εκεί είναι και το "μυστικό" του κάθε μάστορα, αν φιάχνει σωστά καπάκια. Και δυστυχώς το μόνο που μπορείς να δεις αν είναι σωστό ένα καπάκι είναι μετά. Σπασίματα τα εξαφανίζουν ούτως η άλλως όλοι, και έτσι το πόσο καλό είναι, εξαρτάται από το πως είναι ανοιγμένο και πια η κατεύθυνση της ροής
kpsig έγραψε: | Βασικό λάθος είναι το γυάλισμα της εισαγωγής. Αν τη γυαλίσεις παντού, τότε θέλει δουλεια η βαλβίδα.
Αλλιώς σκότωσες τη ροπή. Από την άλλη, στην εξαγωγή πρέπει να είναι καθρέπτης ο αυλός! |
Απόλυτα σωστό!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 11:55:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση  |
Πως δεν υπάρχει..
Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.
Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση.
www.euphemus.eu
Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Παρ 30 Μάρ 2007, 12:01:22, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!


 206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 12:00:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | Pugobios έγραψε: | Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση  |
Πως δεν υπάρχει..
Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.
Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση. |
Οποτε Πετρο τι προτεινεις?
Εγω δεν εχω πειραξει συμπιεση. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 12:04:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
sps έγραψε: | BTS έγραψε: | Pugobios έγραψε: | Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση  |
Πως δεν υπάρχει..
Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.
Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση. |
Οποτε Πετρο τι προτεινεις?
Εγω δεν εχω πειραξει συμπιεση. |
Σπύρο και η υπερβολική προπορεία επίσης δημιουργεί πρόβλημα.
Προσωπικά θα δοκίμαζα λίγη αργοπορεία στον εκκ εισαγωγής (3-4 μοίρες). Είναι ασφαλές. Θα χάσεις λίγο χαμηλά, αλλά θα το πάρεις ψηλά και θα ησυχάσεις από πειράκια.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pugobios (Costantin) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!
Ένταξη: 25 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 1146 Τόπος: κατω απο τη ραμπα...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 12:10:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέτρο αυτό το είπα επειδή δεν έχει πειράξει συμπίεση Λίγο αβάνς άμα κόψει πιστέυω να είναι οκ 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!

 Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 12:37:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pugobios έγραψε: | Πέτρο αυτό το είπα επειδή δεν έχει πειράξει συμπίεση Λίγο αβάνς άμα κόψει πιστέυω να είναι οκ  |
Γίνεται και αυτό. Αλλά στην ουσία μιλάμε για custom πρόγραμμα πάλι, με ότι κόστος συνεπάγεται.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|