PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - 1.6lt / 110ps - εκκεντροφοροι Mπουμπη
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 08:04:31    Θέμα δημοσίευσης: 206 - 1.6lt / 110ps - εκκεντροφοροι Mπουμπη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειναι αρκετα διαδεδομενο να κανουν μετατροπη πολλοι τους μαμα εκκεντροφορους τους του 1.6 μοτερ στο μπουμπη...

διατηρειται το ασυυμετρο προφιλ τους και τονιζεται κυριως η μεσσαια περιοχη ισχυος ...

βεβαια το κοστος ειναι μεν χαμηλο αλλα αισθητα παραπανω απο τους εκκεντροφορους του 106... ενω οσο light και να ειναι το προφιλ του μπουμπη δε παυει να ειναι μια μηχανουργικη διαδικασια που σιγουρα ζοριζει καπως ωστηρια κλπ κλπ κλπ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:17:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως επειδη οδηγησα και μαμα 206 με μονο χταποδοραλλοεξατμιση, και ψηλα ειναι σημαντικα πιο ψυχωμενο το δικο μου που δε φοραει και χταποδι.
Θελω να πω δλδ, πως και ψηλα εχει κερδισει κατι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:23:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

α. το εφτιαξες?
β. για πες μερικα λογια. κοστος κλπ κλπ που πηρε το αμαξι?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:55:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

α.οχι ακομα
β.θα πω καποια στιγμη που δε θα βαριεμαι Rolling eyes Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
antonios16V (antonios)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Citroen Xsara 1.6 Vts (2002)

Ένταξη: 31 Αύγ 2005
Δημοσιεύσεις: 57

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 19:50:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος




134.8 Hp στις 6230
16,6 Kg στις 4580

Βελτιωσεις

Reprofill εκκεντοφορων (εισ.262/10mm βυθ. εξ.260/9,5mm βυθ)
Ροικη εξελιξη καπακιου
Αφαιρεση φυλλων απο την φλατζα για συμπιεση 11,3/1
Ρυθμιζομενα γραναζια απο rally 16v
Πολαπλη εξαγωγη απο rally 16v,διχαλο ,καταλυτης,μεσαιο,τελικο,σωληνας Φ 50( Παπαδοπουλος)
Φιλτρο panel Kn
Προγραμμα Powerchips

Η μετατροπη εγινε 5/2005 και κοστισε 2200 ευρω.
Το προγραμμα ειναι ψιλοφολλα,αλλα δεν θελω να ξοδεψω αλλα χρηματα για τετοια.
Εως τωρα εχει διανυσει 35000χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα.
Τα κατα ειναι οτι με 95οκτ 'χτυπαει' πειρακια και υπαρχει μικρο προβλημα στα καυσαερια στο 'ρελαντι' αλλα καρτα βγαζει κανονικα.
Επισης το ειχα μετρηση και με σκουπα simota και εβγαλε τα ιδια και ετσι την καταργησα γιατι μονο θορυβο εκανε.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:13:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

antonios16V έγραψε:


Τα κατα ειναι οτι με 95οκτ 'χτυπαει' πειρακια και υπαρχει μικρο προβλημα στα καυσαερια στο 'ρελαντι' αλλα καρτα βγαζει κανονικα.



πες τα χρυσοστομε κι εχω τρελαθει στα πειρακια, δεν ξερω απο τι ειναι!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:21:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα εως τωρα εχουμε:

ΘΕΤΙΚΑ
-επιπεδα ιπποδυναμης ιδια με ραλλύ εκκεντροφορους
-κερδος ισχυος και ροπης σε ολο το φασμα στροδων
-διατηρηση ασσυμετρου προφιλ
-δουλευουν και στα μαμα γραναζια με ενα προφιλ 256/252
-σχετικα οικονομικη βελτιωση
-κερδος ιπποδυναμης 8 αλογα χωρις προγραμμα συμφωνα με Μπουμπη

ΑΡΝΗΤΙΚΑ
-αξιοπιστια-ωστηρια?(παντως τοποθετουνται παστιλιες)
-πειρακια με 95 ΡΟΝ στις 2500-4500
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 20:27:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Rolling eyes Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση Rolling eyes


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 00:58:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

antonios16V έγραψε:
...Ροικη εξελιξη καπακιου
...

Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 08:30:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αντωνη μας μαμησες τωρα...
εισαι σιγουρος οτι εχεις τοσο μεγαλο βυθισμα?10???
μου φαινεται τελειως κουλο.
τα ελατηρια των βαλβιδων μας ειναι πολυ μαλ**α (πιο πολυ απο 106) και την ακουνε με βυθισματα πανω απο 9 σχετικα.

τα εχουμε πει ακι στο σιτροεν φορουμ(πσκαρμ) (μη γελατε μαλ**ες?)
και θυμαμαι οτι τοτε μου ελεγες για 250κατι και 8κατι βυθισμα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
206 CC RG (kostadis)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 CC Army Edition

Ένταξη: 11 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 91
Τόπος: N.Ερυθραία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 09:24:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
ΑΡΝΗΤΙΚΑ
-αξιοπιστια-ωστηρια?(παντως τοποθετουνται παστιλιες)
-πειρακια με 95 ΡΟΝ στις 2500-4500


Πειράκια χτυπάει και το cc με 95άρα που είναι εντελώς μαμά Confused !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 09:31:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ta πειρακια του σπυρου ειναι ενα τελειως αλλο πραμα και αρκετα υποπτο...
μονο αν το μετρησει με wide band θα εχουμε 100% σιγουρια του τι συμβαινει.

παντως και το δικο μου πριν την εξατμιση βαραγε κατι ριπες χαμηλα....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 09:54:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
antonios16V έγραψε:
...Ροικη εξελιξη καπακιου
...

Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του;


Οταν λέμε ροική, δεν μιλάμε μόνο για αύξηση ροικότητας με αυτή, καθαυτή την λέξη. Οταν λέμε σωστή ροϊκή, μεγαλώνουν τη διάμετρος του αυλού της βαλβίδας και της έδρα της. Στην ροϊκότητα λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες ενώ τέλος λειαίνονται όλοι οι αυλοί.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
kpsig 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 23 Οκτ 2004
Δημοσιεύσεις: 438

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 11:05:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Miltellas έγραψε:
antonios16V έγραψε:
...Ροικη εξελιξη καπακιου
...

Δηλαδή τί εξέλιξη χρειάζεται το καπάκι μας για να βελτιωθεί η ροϊκότητά του;


Οταν λέμε ροική, δεν μιλάμε μόνο για αύξηση ροικότητας με αυτή, καθαυτή την λέξη. Οταν λέμε σωστή ροϊκή, μεγαλώνουν τη διάμετρος του αυλού της βαλβίδας και της έδρα της. Στην ροϊκότητα λειαίνονται ολες οι απότομες γωνίες ενώ τέλος λειαίνονται όλοι οι αυλοί.

Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί ροικής.
Σε κάποια σημεία θέλει ΣΤΕΝΕΜΑ ο αυλός, κάπου θέλει γυάλισμα και κάπου αγρίεμα. Και βεβαίως, τα σπασίματα να εξαφανιστούν. Και τέλος, σε κάποια σημεία πρέπει να φτιάξεις και την κατεύθυνση της ροής!
Δεν είναι δικές μου εφευρέσεις. Από forum για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα έχω μάθει. Στο μοτέρ του 205 απέδωσαν άψογα αν και δεν είχα μέτρο σύγκρισης παρά μόνο με την παλιά απόδωση.
Βασικό λάθος είναι το γυάλισμα της εισαγωγής. Αν τη γυαλίσεις παντού, τότε θέλει δουλεια η βαλβίδα.
Αλλιώς σκότωσες τη ροπή. Από την άλλη, στην εξαγωγή πρέπει να είναι καθρέπτης ο αυλός!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 11:13:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

kpsig έγραψε:
Εγώ πάλι έχω άλλη άποψη περί ροικής.
Σε κάποια σημεία θέλει ΣΤΕΝΕΜΑ ο αυλός, κάπου θέλει γυάλισμα και κάπου αγρίεμα. Και βεβαίως, τα σπασίματα να εξαφανιστούν. Και τέλος, σε κάποια σημεία πρέπει να φτιάξεις και την κατεύθυνση της ροής!
Δεν είναι δικές μου εφευρέσεις. Από forum για αγωνιστικές μοτοσυκλέτες τα έχω μάθει. Στο μοτέρ του 205 απέδωσαν άψογα αν και δεν είχα μέτρο σύγκρισης παρά μόνο με την παλιά απόδωση.


Στην ουσία εκεί είναι και το "μυστικό" του κάθε μάστορα, αν φιάχνει σωστά καπάκια. Και δυστυχώς το μόνο που μπορείς να δεις αν είναι σωστό ένα καπάκι είναι μετά. Σπασίματα τα εξαφανίζουν ούτως η άλλως όλοι, και έτσι το πόσο καλό είναι, εξαρτάται από το πως είναι ανοιγμένο και πια η κατεύθυνση της ροής Wink


kpsig έγραψε:
Βασικό λάθος είναι το γυάλισμα της εισαγωγής. Αν τη γυαλίσεις παντού, τότε θέλει δουλεια η βαλβίδα.
Αλλιώς σκότωσες τη ροπή. Από την άλλη, στην εξαγωγή πρέπει να είναι καθρέπτης ο αυλός!


Απόλυτα σωστό!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 11:55:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Rolling eyes Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση Rolling eyes


Πως δεν υπάρχει..

Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.

Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση.


www.euphemus.eu


Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Παρ 30 Μάρ 2007, 12:01:22, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 12:00:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Rolling eyes Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση Rolling eyes


Πως δεν υπάρχει..

Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.

Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση.


Οποτε Πετρο τι προτεινεις?
Εγω δεν εχω πειραξει συμπιεση.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 12:04:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sps έγραψε:
BTS έγραψε:
Pugobios έγραψε:
Τ πειράκια πρέπει να είναι απο το πρόγραμα Rolling eyes Δεν υπάρχη άλλη λογική εξήγηση Rolling eyes


Πως δεν υπάρχει..

Αν ο δυναμική σχέση συμπίεσης είναι πολύ μεγάλη, συμβαίνει πιο εύκολα προανάφλεξη.

Τυπικό φαινόμενο όταν κάποιος βάζει λίγο πιο άγριο εκκεντροφόρο από τον εργοστασιακό και αυξάνει παραπάνω απ' όσο χρειάζεται την συμπίεση.


Οποτε Πετρο τι προτεινεις?
Εγω δεν εχω πειραξει συμπιεση.


Σπύρο και η υπερβολική προπορεία επίσης δημιουργεί πρόβλημα.

Προσωπικά θα δοκίμαζα λίγη αργοπορεία στον εκκ εισαγωγής (3-4 μοίρες). Είναι ασφαλές. Θα χάσεις λίγο χαμηλά, αλλά θα το πάρεις ψηλά και θα ησυχάσεις από πειράκια.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 12:10:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πέτρο αυτό το είπα επειδή δεν έχει πειράξει συμπίεση Wink Λίγο αβάνς άμα κόψει πιστέυω να είναι οκ Confused


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 30 Μάρ 2007, 12:37:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pugobios έγραψε:
Πέτρο αυτό το είπα επειδή δεν έχει πειράξει συμπίεση Wink Λίγο αβάνς άμα κόψει πιστέυω να είναι οκ Confused


Γίνεται και αυτό. Wink Αλλά στην ουσία μιλάμε για custom πρόγραμμα πάλι, με ότι κόστος συνεπάγεται.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1429s (PHP: 86% - SQL: 14%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on