Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιαν 2007, 21:03:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σιγά ρε σαχλαμάρες με τα ζαρζαβατικά...
Μανάβικο το κάνατε...
Θέλετε να βάλουμε μερικά πράγματα σε μια σειρά.
1ον
Τα δευτερόλεπτα δεν πέφτουν σαν τα αστέρια... όπως να 'ναι και όπου να 'ναι.
Στο ίδιο αμάξι το να κατέβει ο χρόνος από το πχ 1:18 στο 1:17 είναι κάτι τελείως διαφορετικό με το να κατέβει από το 1:14 στο 1:13.
Από κάποιο σημείο και μετά οι χρόνοι πέφτουν δύσκολα και οι παράγοντες είναι κυρίως το βάρος, η αδράνεια, η κατάσταση της πίστας, τα όρια των ελαστικών και φυσικά η προπόνηση στις λεπτομέρεις του ίδιου το οδηγού.
2ον
Το να οδηγείς ένα αμάξι δυνατό (ακόμα και στημένο) απέχει απείρως με το να οδηγείς ένα αμάξι αδήνατο (επίσης στημένο).
Στο δυνατό αμάξι το παραμικρό ελάχιστο επιπλέον πάτημα του γκαζιού οδηγεί σε χάσιμοτης πρόσφυσης. Ναι με έχεις γκάζι για να διορθώσεις ένα γρύστημα αλλά αυτό το γλύστημα έρχεται πολύ πιο ευκολά. Ιδίως όταν το αμάξι δεν έχει κανένα στήσιμο (ουσιαστικό) και ουσιαστικά είναι μαμά τότε τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι το RC του Δημήτρη το μόνο που έχει διαφορετικό σε σχέση με ένα τελείως μαμά RC είναι το μπλοκέ το ΑΤΒ και τα πίσω ελαστικά SportContact3 (που σε σχέση με τα εμπρός μαμά ψιλοξερά Pirelli P6000) έλεγχαν κάπως το πίσω μέρος.
Ο Λευτέρης παλαιότερα μου είχε πει ότι "ο ιδίος οδηγός χωρίς καθόλου επιπλέον προπόνηση στα Μέγαρα με το ίδιο αυτοκίνητο με τη προσθήκη του μπλοκέ είναι 1sec κάτω χωρίς να κάνει ο ίδιο τίποτα. Επίσης το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με την ανάρτηση και σχεδόν το ίδιο με τα ημισλικ"
Επειδή το συγκεκριμένο RC το οδήγησα στην πίστα (στο τέλος με μηδενικά φρένα τα οποία όμως στην έξοδο των στροφών δεν έχουν καμία σημασία) παρά την ύπαρξη του μπλοκέ σπίνιαρε ηλιθιοδώς εξαιτίας δύναμης/κατάστασης εμπρός ελαστικών (σιγά να μην έβαζε τα ολόφρέσκα και πανάκριβα Contact3 ο Δημήτρης στην πίστα, θα ήταν χαζό τελείως και πεταμένα λεφτά, και ημισλικ δεν έχει πάρει ακόμα)/ανεπαρκούς ανάρτησης (συμπεριφερόταν σαν πιο μαλακιά και από την δικιά μου = δείγμα μάλλον κόπωσης και υπερθέρμανσης και όχι σκληρότητας/συμπεριφοράς στον δρόμο όπου κοπανάει ελαφρώς, έχει και 30000+km άλλωστε..)
Λογικά όταν μπήκε ο Παναγιώτης τα φρένα δεν ήταν τόσο χάλια (όπως όταν το οδήγησα εγώ που απλά δεν σταμάταγε πουθενά και εγώ απλά φοβήθηκα όταν έφτασα με 150 στην Κ6 και χρειάστηκα να πατήσω μέχρι το πάτωμα και μετά να σηκώσω το πόδι μου και να ξαναπατήσω τέρμα για να αρχίσει να κόβει λιιιιίγο.... ) αλλά και πάλι καλά φρένα δεν είχε.
Πως να πιέσεις όταν δεν μπορείς να φρενάρεις?
Πάντως και να πίεζε με αυτά τα λάστιχα/ανάρτηση και χωρίς να ξέρει το αμάξι κάτω από το 14 δύσκολα θα έπεφτε.
Το μόνο που κράταγε το αμάξι ήταν το μπλοκέ που δούλευε υπερορίες και πάλι δεν δούλευε σωστά.
Χωρίς το μπλοκέ κάτω από 15,5 δεν έπεφτε με τίποτα ακόμα και ανάρτηση και φρένα και λάστιχα μαμά σε καλή κατάσταση να είχε.
Και για να επανέλθουμε στα βασικά...
Ένα αδύνατο αυτοκίνητο ναι μεν δεν έχει την δύναμη να πατήσεις ακαι να βγείς από την δύσκολη θέση (πχ σε κατάσταση υπερστροφής) όμως την πρόσφηση των κινητήριων τροχών την χάνει πολύ πιο δύσκολα οπότε στην έξοδο των στροφών (εκεί που κεδρίζεις δευτερόλεπτα) πατάς και φεύγεις (το λέω απλοικά και δεν είναι έτσι ακριβώς όμως η διαφορά ισχύος στο πάτημα του γκαζιού εκεί ακριβώς φαίνεται)
Αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που λένε ότι τα αδύναμα αυτοκίνητα είναι πιο ευκολοδήγητα (και τελικά πιο ασφαλή για τον μη γνώστη...), που λένε ότι ένας αγωνιζόμενος ξεκινάει από micra πχ και όχι από M3 A8 κλπ κλπ . . .
Για την ιστορία οι βιντεοσκοπιμένοι γύροι του Παναγιώτη είναι αυτοί που μέτραγα εγώ απ'έξω βρισκόμενος ακριβώς στην Κ9 (εκεί που έχει το εγκάρσιο μπάλωμα το οδόστρωμα) και ήταν 2 συνεχόμενοι στο 1:14,4
plaketokofths έγραψε: | Road_Runner έγραψε: |
Ερώτηση Αφού είχε μπλοκέ ρε παναγιώτη, γιατί στις περισσότερες στροφές φαινόταν ότι δεν έμπαινες με πολύ γκάζι; όχι όλο ρε παιδί μου, αλλάφαινόταν να πατάς πολύ σταδιακά... |
Πολύ εύστοχη η παρατήρηση σου Νικόλα, ήθελα να το επισημάνω κι εγώ αυτό. Στις γρήγορες καμπές με αυτό το αμάξι και μπλοκέ θα μπορούσες να μπεις "flat out". Άλλωστε ποιος ο λόγος να μπεις με "γκαζιές"?, τι κερδίζεις έτσι? |
1ον
Νίκο επειδή δεν έχεις ουσιαστικά οδηγήσει αμάξι με μπλοκέ μην περιγράφεις κάτι που δεν γνωρήζεις πως ακριβώς λειτουργεί μόνο με βάση όσα έχεις ακούσει.
Ακόμα και με τα 138 δικά μου ps αλλάκ και την ρημάδα την ροπή των 19κιλών όταν πατάς τέρμα γκάζι ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πρόσφυση από τα ελαστικά το αμάξι πάει ευθεία.
Όχι ανεξέλεκτα όπως πάει, με τα ίδια ελαστικά στο ίδιο οδόστρωμα, αν δεν είχε μπλοκέ, αλλά και πάλι ευθεία πάει.
Με τα 190~200ps του Δημήτρη και την λίγο περισσότερη ροπή από το δικό μου το 206 με τα συγκεκριμένα ελαστικά σπίαρε μονίμως στην έξοδο των στροφών αν πάταγες τέρμα γκάζι και γενικώς ήθελε σύνεση.
Επίσης τα Μέγαρα δεν έχουν πουθενά "ανοιχτές καμπές".
ΤΟ μόνο ανοιχτό καμπύλο (ούτε κώλο γκόμενας να περιέγραφα...) κομμάτι είναι η έξοδο της Κ9 στο τελείωμά της.
Όλες οι άλλες στροφες είτε είναι (σχετικά) κλειστές (=Κ1, Κ4, Κ5, Κ6, Κ9) είτε ακριβώς μετά την έξοδό τους έχουν αντίθετης φοράς κλειστή στροφή (=Κ3->Κ4 και Κ8-Κ9) οπότε αναγκαστικά δεν μπορείς να μπεις ακριβώς πατημένος ... ιδίως με 200ps και ιδίως χωρίς σωστά φρένα...
(η Κ2 απουσιάζει από τα παραπάνω γιατί ουσιαστικά είναι το τελείωμα της εξόδου της Κ1 και είναι σχεδόν ευθεία)
Με τις γκαζιές δεν μπαίνεις επίτηδες αλλά ή επειδή δεν ξέρεις πως ακριβώς συμπεριφέρεται το αμάξι (επειδή δεν είναι δικό σου...) και δεν έχεις αποφασίσει τι ακριβώς πρέπει να κάνεις
ή γιατί μειώνεις το γκάζι γιατί υποστρέφεις (λόγω έλλειχης πρόσφυσης πλέον των ελαστικών των κινητήριων τροχών...)
ή γιατί διορθώνεις ένα μικρό γλήστρημα του πίσω μέρους.
Το τελευταίο έπαθα κι εγώ όταν οδήγησα το RC και δεν μπόρεσα να φρενάρω οπότε αναγκαστικάμπήκα με παραπάνω και κράτησα το αμάξι με τσιμπιτό γκάζι... (και ψιλοχέστηκε ο Δημήτρης γιατί νόμιζε ότι εστρίβα συμπλεκταρισμένος ενώ δεν συνέβενε κάτι τέτοιο... (απλά ήμουν στο όριο της υπερστροφής λόγω περισσότερων χιλιομέτρων στην είσοδο και ελάχιστο ξεκόλλημα του πίσω μέρους με το στρίψιμο, είπμε η ουρά του RC δαγκώνει.... και στο όριο της υποστροφής με τα ρημάδια τα πιρελλι μπροστά...) το σκατό στην κάλτσα λέμε του πήγε... πλάκα είχε... (σορρυ Δημήτρη )
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Ιαν 2007, 22:21:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | Σιγά ρε σαχλαμάρες με τα ζαρζαβατικά...
Μανάβικο το κάνατε...
Θέλετε να βάλουμε μερικά πράγματα σε μια σειρά.
.............. πλάκα είχε... (σορρυ Δημήτρη ) |
Τι κατεβατό είναι αυτό!!! 
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιαν 2007, 02:33:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
χτες το βραδυ μου το ειπε και ενα αλλο παιδι οτι ο δευτερος γυρος ηταν καπου στο 14!! |
Αν λέμε τον ίδιο, έχει πήξει με ένα σωρό μ....... και μόλις τώρα σας διάβασε.
Πάντως δε μπορώ παρά ν'αναρωτιέμαι κι εγώ τι χρόνο θα βλέπαμε με σωστά φρένα-αμορτισέρ και ημισλίκ (και βέβαια οδήγηση στο όριο)....
Οι διάφορες σαχλαμάρες διαγράφηκαν
Παρακαλώ να σταματήσει η ανταλλαγή ζαρζαβατικών...
Εκ της MOD Team
MEMsound |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιαν 2007, 17:00:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οτι λεει ο λευτερης στην υπογραφη του...........  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιαν 2007, 19:31:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι εννοείς "σωστά αμορτισερ/φρένα"?
Τα μαμά φρένα ακόμα και τα 266 (πόσο μάλλον τα 283 του RC) είναι μια χαρά αρκεί να μην τα υπερθερμάνεις και να μην έχεις βάλει αυτά που βάζει η peugeot στα service γιατί είναι χειρότερα από αυτά που έχει το RC όταν έρχεται από το εργοστάσιο, λεπτομέρια αλλά σημαντική... Βελτίωση στα τακάκια θα δώσει κυρίως διάρκεια στο φρενάρισμα = καλό φρένο για περισσότερους γύρους και όχι απαραίτητα μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης σε ΜΟΝΟ 1~2 χρονομαετρημένους γύρους, άλλο το 1, άλλο το άλλο )
Για τα αμορτισερ με το "σωστά" εννοείς τα μαμά σε καλή κατάσταση (α) ή βελτιωμένη ανάρτηση (β)?
(με ημισλικ+το ΑΤΒ+τα φρένα μάχημα+όριο) Αν το (α) θεωρώ οριακά 1:13
Αν το (β) θα συμφωνήσω με τον Παναγιώτη, κοντά στο 1:12
(Πάντα για το συγκεκριμένο RC που είναι αισθητά δυνατότερο από το μαμά)[/img]
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Ιαν 2007, 22:25:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα αμορτισέρ του RC ακόμα και σε καλή κατάσταση είναι πιο μαλακά απ' ότι θέλεις για πίστα, ειδικά για το κράτημα που προσφέρει ένα σετ ημισλίκ, οπότε ιδανικά πάμε σε κάτι λίγο πιο σφιχτό [αμορτισέρ και ελατήρια]. Τα φρένα καλά είναι αλλά θέλεις να έχουν διάρκεια για να κυνηγήσεις το χρόνο, οπότε καλό τακάκι, σωληνάκια & υγρά κι όχι απαραίτητα μεγαλύτερους δίσκους. Απο κει και πέρα (1) ημισλίκ (2) μπλοκέ (3) καλή γνώση πίστας και (4) των αντιδράσεων του αυτοκινήτου θα δώσουν το χρόνο και σε μικρότερο βαθμό κατά την άποψή μου η διαφορά σε άλογα από το ΦΠΕ σε μια πίστα όπως τα Μέγαρα.
Αν ο ενδεικτικός χρόνος του μαμά RC είναι 1:15.1 [με Bridgestone S03], αρκετά λογικές τις βρίσκω τις παραπάνω προβλέψεις. Από κει κι έπειτα βέβαια δυσκολεύει το πράγμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Φεβ 2007, 08:46:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
niko το 1.15.1 που το εχεις δει?
εδω οι 4τ με το ζαχο στο τιμονι εκαναν 1.15.6 και με τον τεμπεριδη αν θυμαμαι πιο παλια 1.15.9.......
με το τροπο που ειδα οτι παταει το αμαξι στα μεγαρα τις προαλλες το θεωρω δυσκολο να κανει κατω απο 1.15.5 πολυ δυσκολο...και ειδικα με αυτα τα πιρελλι ρ7000! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Φεβ 2007, 10:19:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
προσοχή στις λεπτομέρειες...
nido έγραψε: | Αν ο ενδεικτικός χρόνος του μαμά RC είναι 1:15.1 [με Bridgestone S03], |
=ότι εννοείται ότι τέτοιος χρόνος με τα μαμά pirelli απλά αποκλείεται... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Φεβ 2007, 10:24:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μπεεεε
νικολακη εχεις μπει πιστα κρυφολουλου?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Φεβ 2007, 12:59:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να τα βάλουμε στη θέση τους:
1:16.0 ο Τεμπερίδης σε ψιλοβρώμικη πίστα με τα P7000 [4T-10/2003]
1:15.1 o Ν.Ζάχος σε άγνωστες συνθήκες με τα S03, σε best of 3 laps [4Τ-5/2005]
Πιθανώς να κατέβαινε κι άλλο ο χρόνος με τα Bridgestone. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Φεβ 2007, 13:06:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επισης νικο σε διαβεβαιωνω οτι περα απο τις οδηγικες ικανοτητες μας που δε συγκρινονται με του ζαχου η πιστα εχει χειροτερεψει αισθητα απο το 05... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος

 206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 01 Φεβ 2007, 13:27:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δε μπορώ παρά να συμφωνήσω Παναγιώτη.
Άντε μετά να εντοπίσεις διαφορές με το χρονόμετρο όταν κάνεις μια σοβαρή αναβάθμιση κάθε χρόνο..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 08:20:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοριτσιαααα
περασε και ο χειμωνας...
μηπως λετε το 07 να εχετε κανα αμαξι ετοιμο??
εγω επειδη καλως εχοντων των πραγματων θα ειμαι μεγαλη βδομαδα χωρις αμαξι λεω να παω καποια απο αυτες τις μερες...
ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΤΣΟΥΤΣΟΥ???
ayrio meta tis 13 einai free... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 09:26:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για βολτα ειμαι μεσα,αλλα δεν τον βαζω γιατι δεν θελω να ειμαι μεγαλη εβδομαδα και εγω χωρις αμαξι! 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 10:09:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...την δουλειά μου μέσα! 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 10:20:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ...ayrio meta tis 13 einai free... |
δεν ξέρω με πόση άνεση μπορείς εσύ να φύγεις από την δουλειά σου αλλά εγώ απλά αδυνατώ...
από σήμερα μάλιστα έχω συνεχές ωράριο... μέχρι το Μ.Σάββατο... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster


 Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 10:23:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | volvos έγραψε: | ...ayrio meta tis 13 einai free... |
δεν ξέρω με πόση άνεση μπορείς εσύ να φύγεις από την δουλειά σου αλλά εγώ απλά αδυνατώ...
από σήμερα μάλιστα έχω συνεχές ωράριο... μέχρι το Μ.Σάββατο...  |
Και εγώ συνεχές... μέχρι τον Ιούλιο... 
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 10:27:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΩΡΑΙΑ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΙΟΥΛΙΟ....
μανθο εχεις ξαναφυγει μεσημερακι απο μαγαζι...μη τα λες αυτα σε μενα!
εκτος αυτου εγω ενας απλος υπαλληλος ειμαι με μερικες μερες αδεια καβατζα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31104 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 10:34:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα είσαι μαλ**ας τελείως?
το ότι κάποια μέρα που είχα πιο χαλαρό πρόγραμμα μπόρεσα και έφυγα δεν σημαίνει ότι μπορώ να το κάνω όποτε μου καυλώσει...
λες να μην θέλω να έρθω?
το θέμα είναι να μπορώ κιόλας. 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Μάρ 2007, 10:35:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Α ΝΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΑ ΦΡΕΝΑ....
χαλαρωσε μανθο σε πειραζω... προσεξε το γιατι γκραλιζεις  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|