Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
106S16 Μόλις έγραψα

Ένταξη: 14 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 13
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 09:30:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα παιδιά,εδώ και ένα εξάμηνο παρακουλουθώ το πολύ ενδιαφέρον από κάθε άποψη site,είμαι από Θεσ/νίκη και έχω ένα rallye 16v,από τα μέλη του site γνωρίζω τον Νικο από Κοζάνη,στο θέμα μας τώρα:
danielos Λόγω του ότι και το δικό μου rallye είναι δευτέρου σταδίου με μπουμπίσιους εκεντροφόρους 270 μοίρες/9,3mm βύθισμα και είμαι και παθών και μαθών,αν πριν ''φτιάξεις'' το πεζάκι σου δεν υπήρχε πρόβλημα με άγριο ρελαντί ανεβοκατεβάσματα και σβυσίματα τότε το πρόβλημα είναι 100% το πρόγραμμα που σε περάσανε στην ECU(ή δεν έκατσε καλά το τσιπάκι στον αντάπτορα ή ο αντάπτορας έχει κάποια ''ψυχρή'' κόλληση ή κάποια παράμετρος του προγράμματος είναι λάθος),πάντως να ξέρεις ότι ο κινητήρας με εκεντροφόρους πάνω από 260 μοίρες δουλεύει άρυθμα και με στιγμιαία κολλήματα στις 1100-1300 στρ./λεπ. Εγω μια βδομάδα μετά το προγραμμα είχα ''μείνει'' από ECU(Μ.Μ 1ΑP) ευτηχώς δεν ''κλείδωσε'' τον επαναπρογραμμάτισε και μέχρις στιγμής δεν έχω πρόβλημα (3,5 μήνες).Μπορεί να οφείλεται (αν είχες προβλημα και πριν τον επαναπρογραμματισμό της ECU) στο βηματικό μοτεράκι του ρελαντί όπως αναφέρθηκε ή ακόμη στον πολλαπλασιαστή,κάνε ένα reset (βγάλε τον αρνητικό πόλο 15 λεπτά και μετά οδήγα κανένα μησάωρο στρωτά) μπάς και στρώσει και κάτι που πρέπει να προσέξεις ΜΗΝ ΤΟ ΜΠΡΙΖΩΣΕΙΣ γιατί η ECU θα ''πάει'' σε ''πρόγραμμα ασφαλείας'' και θα έχεις μεγαλύτερα προβλήματα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 11:25:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το θεμα ειναι οτι εγω δεν εχω αγριο ρελαντι.ο προγραμματιστης δεν εχει ακουμπησει καθολου το χαρτη του ρελαντι.γωριζω οτι στους αρκετα αγριους εκκεντροφορους ανεβαζουν το ρελαντι κοντα στις 1000-1100 στροφες.σε εμενα εχει μεινει μαμα.τα σκορτσαρισματα που κανει οταν αφηνω το γκαζι με ανησυχουν.ενα κοληταρι ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα με παιξιμο ρελαντι και σβησιμο και σε αφημα του γκαζιου σκορτσαρισματα .(διαδοχικα κοψιματα του κινητηρα ) κατω απο τις 4000 στροφες!του καθαρισαν αυτο το μοτερακι του ρελαντι σε ενα συνεργειο και εδω και ενα χρονο και κατι κανενα απολυτως προβλημα!!!!!μακαρι να το κανω και να βρω την υγεια μου και εγω!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 16:48:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | PoLiThS έγραψε: | KASFIKIS NIKOS έγραψε: | Φιλε DANIELO γεια σου.
Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες. |
Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω.... |
στο 206 o πολλαπλασ. ειναι ενας με 4 αποληξεις/υποδοχες για τα μπουζι.
κοστος περι τα 40 χιλιαρικα (δρχ). και δεν εχει μπουζοκαλωδια
Στο 106 δεν ξερω, αλλα μαλλον θα ειναι 4 χωριστοι. |
Ενας ειναι και στο 106 με 4 αποληξεις και μαλλον ο ιδιος.Αν και στο cd εχει και 106 με μπουζοκαλωδια!!
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιαν 2003, 11:25:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειχα νεα επι του θεματος.εκτος απο το ρελαντι προεκυψαν και αλλα.εκει που πηγαινα με καμια κατοσταρα χιλιομετρα παταω συμπλεκτη να αλλαξω ταχυτητα και οι στροφες αντι να πεσουν εμειναν εκει που ηταν!!!λες και εκανα την αλλαγη με πατημενο γκαζι!λεω μηπως εκανα καμια μαλ@@@@ και δοκιμασα το εξης:γκαζωνω,βγαζω ταχυτητα και μαζευω τα ποδια μου απο ολα τα πενταλ.με νεκρο και το στροφομετρο εκτινασσεται απο τις 3000 στις 5500 στροφες .το εργαλειο αρχισε να μαρσαρει απο μονο του.απο τη μια βεβαια λεω οτι ειναι καλο για τα ταξιδια που δεν θα κουραζομαι να παταω το γκαζι αλλα απο την αλλη καμια ωρα θα φαω τα μουτρα μου ετσι.πηγα στο διαγνωστικο της peugeot και εβγαλε: προβλημα στην πεταλουδα του γκαζιου(σποραδικα εγραψε) στο ποτενσιομετρο .το βλεπει ο μηχανικος και μου λεει οτι κατα 99% φταιει αυτο και αν το αλλαξουμε θα λυθει το προβλημα.αντε του λεω γιατι ετσι οπως παει θα πουληθω στη βενζινη.ειχα σταθερο ρελαντι στις 3000 στροφες για να καταλαβετε στα περισσοτερα φαναρια.ψαρωναν ολοι.λες να ειναι κανενα group A?? 
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος

 106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιαν 2003, 13:33:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
του εχει τυχει κανενος η ιδια περιπτωση??
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 01:47:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα εμενα μου συμβαινει συνεχεια οταν τρεχω πανω απο 130 και με παρομοια ενταση με αυτη που περιγραφεις γυρω στα 170 οταν αλλαζω απο 4η σε 5η....
Χαρακτηριστικα συμπλεκταρω και οι στροφες εκτινασονται.. Αυτο συμβαινει επειδη εχω εισαγωγη αερα που σπρωχνει τον αερα στην πεταλουδα με αποτελεσμα οταν τα χιλιομετρα ειναι πολλα, ο αερας που μπαινει να ειναι τοσο πολυς ωστε να τροφοδοτειται αερας και στην τρυπα του ρελαντι αλλα ταυτοχρονα κρατιεται και ανοιχτη η πεταλουδα (με το ποδι σηκωμενο) που δινει και απο κει γκαζι...
Μαλιστα ο εγκεφαλος εχει "συνηθισει" τον επιπλεον αερα και κραταει παντα ψηλες στροφες οταν αλλαζω ταχυτητα.. Μονο οταν κανω reset την ECU επανερχεται στο νορμάλ, αλλα και παλι για λιγο καθως ξαναπροσαρμοζεται στον αυξημενο εισερχομενο αερα (το οποιο εξομοιωνει πατημα γκαζιου)...
Καμια σχεση βεβαια με το δικο σου προβλημα αλλα τα συμπτωματα ειναι ιδια, οποτε σε κατανοω  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
147 gr Μόλις έγραψα

Ένταξη: 07 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 6
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιαν 2003, 04:43:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια καλησπερα,συγνωμη που δεν εχω ευχαριστησει τοσο καιρο αλλα επεσε κοκα κολα στο πληκ/γιο
Μετα απο τις πολυτιμες συμβουλες σας,πηγα στον ντασιο ο οπου και αλλαχτηκε ο πολλαπλασιαστης,(εγινε 40%εκπτωση αν δεν κανω λαθος,το κοστος μαζι με την αλλαγη τακακιων ηταν περιπου 150ευρα]την επομενη μερα ξανα τα ιδια,ομως σε μικροτερο βαθμο,δηλ. ειχε φτιαξει το ρελαντι
οταν ημουν σταματημενος,αλλα στις αλλαγες οταν παταγα συμπλεκτη εκανε κατι τρελα.ξανα πισω οποτε και καθαριστηκε η πεταλουδα,χωρις χρεωση,και το προβλημα εξαφανιστηκε.το παιδι μου ειπε οτι εφταιγε η βενζινη,μιας και τη τελευταιο γεμισμα εγινε απο διανυκτερευων σε μια σελλ στον δρομο που παει απο πεντελης/σταυρο.
Στον ντασιο ηταν εξυπηρετικοτατοι,μας δεχτηκαν και μας εφτιαξαν ταμαξι χωρις ραντεβου,αν και θα μπορουσαν να κανουν και τον καθαρισμο απο τη πρωτη φορα.οταν του ειπα να το κανει μου ειπε δες πως θα παει με τον νεο πολλ/στη και αν ξαναεμφανιστει μου το φερνεις.
Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και για την αμεση βοηθεια σας
Να δωσω και παλι συγχαρητηρια για το τρομερο σαιτ!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 02:45:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα το ξαναπώ με άλλα λόγια για να το εμπεδώσετε όλοι:
Ο Νο1 ύποπτος για τις αστάθειες του ρελαντί (και όχι μόνο) είναι η κακή βενζίνη και η βρωμιά στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (που οφείλεται σε κακές βενζίνες). Αφού ξεκαθαρίσετε με το Νο1 ύποπτο τότε να ψάξετε για άλλους υπαίτιους. Το πρόβλημα είναι σαφώς εντονότερο και συχνότερο σε όσους έχουν μοντέλα χωρίς φίλτρο βενζίνης (>2001).
Την εύκολη λύση την έχω πει άπειρες φορές: ProTec Fuel Line Cleaner.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|