PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Επείγον: το ρελαντί τρελλάθηκε!!!
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
106S16 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 14 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 13

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 09:30:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλημέρα παιδιά,εδώ και ένα εξάμηνο παρακουλουθώ το πολύ ενδιαφέρον από κάθε άποψη site,είμαι από Θεσ/νίκη και έχω ένα rallye 16v,από τα μέλη του site γνωρίζω τον Νικο από Κοζάνη,στο θέμα μας τώρα:
danielos Λόγω του ότι και το δικό μου rallye είναι δευτέρου σταδίου με μπουμπίσιους εκεντροφόρους 270 μοίρες/9,3mm βύθισμα και είμαι και παθών και μαθών,αν πριν ''φτιάξεις'' το πεζάκι σου δεν υπήρχε πρόβλημα με άγριο ρελαντί ανεβοκατεβάσματα και σβυσίματα τότε το πρόβλημα είναι 100% το πρόγραμμα που σε περάσανε στην ECU(ή δεν έκατσε καλά το τσιπάκι στον αντάπτορα ή ο αντάπτορας έχει κάποια ''ψυχρή'' κόλληση ή κάποια παράμετρος του προγράμματος είναι λάθος),πάντως να ξέρεις ότι ο κινητήρας με εκεντροφόρους πάνω από 260 μοίρες δουλεύει άρυθμα και με στιγμιαία κολλήματα στις 1100-1300 στρ./λεπ. Εγω μια βδομάδα μετά το προγραμμα είχα ''μείνει'' από ECU(Μ.Μ 1ΑP) ευτηχώς δεν ''κλείδωσε'' τον επαναπρογραμμάτισε και μέχρις στιγμής δεν έχω πρόβλημα (3,5 μήνες).Μπορεί να οφείλεται (αν είχες προβλημα και πριν τον επαναπρογραμματισμό της ECU) στο βηματικό μοτεράκι του ρελαντί όπως αναφέρθηκε ή ακόμη στον πολλαπλασιαστή,κάνε ένα reset (βγάλε τον αρνητικό πόλο 15 λεπτά και μετά οδήγα κανένα μησάωρο στρωτά) μπάς και στρώσει και κάτι που πρέπει να προσέξεις ΜΗΝ ΤΟ ΜΠΡΙΖΩΣΕΙΣ γιατί η ECU θα ''πάει'' σε ''πρόγραμμα ασφαλείας'' και θα έχεις μεγαλύτερα προβλήματα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 11:25:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το θεμα ειναι οτι εγω δεν εχω αγριο ρελαντι.ο προγραμματιστης δεν εχει ακουμπησει καθολου το χαρτη του ρελαντι.γωριζω οτι στους αρκετα αγριους εκκεντροφορους ανεβαζουν το ρελαντι κοντα στις 1000-1100 στροφες.σε εμενα εχει μεινει μαμα.τα σκορτσαρισματα που κανει οταν αφηνω το γκαζι με ανησυχουν.ενα κοληταρι ειχε ακριβως το ιδιο προβλημα με παιξιμο ρελαντι και σβησιμο και σε αφημα του γκαζιου σκορτσαρισματα .(διαδοχικα κοψιματα του κινητηρα ) κατω απο τις 4000 στροφες!του καθαρισαν αυτο το μοτερακι του ρελαντι σε ενα συνεργειο και εδω και ενα χρονο και κατι κανενα απολυτως προβλημα!!!!!μακαρι να το κανω και να βρω την υγεια μου και εγω!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Ιαν 2003, 16:48:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
PoLiThS έγραψε:
KASFIKIS NIKOS έγραψε:
Φιλε DANIELO γεια σου.

Το προβλημα σου μπορει να ειναι σε εναν απο τους 4 πολλαπλασιαστες.


Στο Rallye αλλαζει ο καθε ενας ξεχωριστά ? δεν ξερω....


στο 206 o πολλαπλασ. ειναι ενας με 4 αποληξεις/υποδοχες για τα μπουζι.
κοστος περι τα 40 χιλιαρικα (δρχ). και δεν εχει μπουζοκαλωδια
Στο 106 δεν ξερω, αλλα μαλλον θα ειναι 4 χωριστοι.

Ενας ειναι και στο 106 με 4 αποληξεις και μαλλον ο ιδιος.Αν και στο cd εχει και 106 με μπουζοκαλωδια!!


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιαν 2003, 11:25:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ειχα νεα επι του θεματος.εκτος απο το ρελαντι προεκυψαν και αλλα.εκει που πηγαινα με καμια κατοσταρα χιλιομετρα παταω συμπλεκτη να αλλαξω ταχυτητα και οι στροφες αντι να πεσουν εμειναν εκει που ηταν!!!λες και εκανα την αλλαγη με πατημενο γκαζι!λεω μηπως εκανα καμια μαλ@@@@ και δοκιμασα το εξης:γκαζωνω,βγαζω ταχυτητα και μαζευω τα ποδια μου απο ολα τα πενταλ.με νεκρο και το στροφομετρο εκτινασσεται απο τις 3000 στις 5500 στροφες .το εργαλειο αρχισε να μαρσαρει απο μονο του.απο τη μια βεβαια λεω οτι ειναι καλο για τα ταξιδια που δεν θα κουραζομαι να παταω το γκαζι Confused Shocked Very happy αλλα απο την αλλη καμια ωρα θα φαω τα μουτρα μου ετσι.πηγα στο διαγνωστικο της peugeot και εβγαλε: Rolling eyes προβλημα στην πεταλουδα του γκαζιου(σποραδικα εγραψε) στο ποτενσιομετρο .το βλεπει ο μηχανικος και μου λεει οτι κατα 99% φταιει αυτο και αν το αλλαξουμε θα λυθει το προβλημα.αντε του λεω γιατι ετσι οπως παει θα πουληθω στη βενζινη.ειχα σταθερο ρελαντι στις 3000 στροφες για να καταλαβετε στα περισσοτερα φαναρια.ψαρωναν ολοι.λες να ειναι κανενα group A?? Razz Very happy Laughing Twisted evil Evil


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 15 Ιαν 2003, 13:33:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

του εχει τυχει κανενος η ιδια περιπτωση??


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Ιαν 2003, 01:47:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικα εμενα μου συμβαινει συνεχεια οταν τρεχω πανω απο 130 και με παρομοια ενταση με αυτη που περιγραφεις γυρω στα 170 οταν αλλαζω απο 4η σε 5η....

Χαρακτηριστικα συμπλεκταρω και οι στροφες εκτινασονται.. Αυτο συμβαινει επειδη εχω εισαγωγη αερα που σπρωχνει τον αερα στην πεταλουδα με αποτελεσμα οταν τα χιλιομετρα ειναι πολλα, ο αερας που μπαινει να ειναι τοσο πολυς ωστε να τροφοδοτειται αερας και στην τρυπα του ρελαντι αλλα ταυτοχρονα κρατιεται και ανοιχτη η πεταλουδα (με το ποδι σηκωμενο) που δινει και απο κει γκαζι...

Μαλιστα ο εγκεφαλος εχει "συνηθισει" τον επιπλεον αερα και κραταει παντα ψηλες στροφες οταν αλλαζω ταχυτητα.. Μονο οταν κανω reset την ECU επανερχεται στο νορμάλ, αλλα και παλι για λιγο καθως ξαναπροσαρμοζεται στον αυξημενο εισερχομενο αερα (το οποιο εξομοιωνει πατημα γκαζιου)...

Καμια σχεση βεβαια με το δικο σου προβλημα αλλα τα συμπτωματα ειναι ιδια, οποτε σε κατανοω Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
147 gr 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 07 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Ιαν 2003, 04:43:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια καλησπερα,συγνωμη που δεν εχω ευχαριστησει τοσο καιρο αλλα επεσε κοκα κολα στο πληκ/γιο Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes
Μετα απο τις πολυτιμες συμβουλες σας,πηγα στον ντασιο ο οπου και αλλαχτηκε ο πολλαπλασιαστης,(εγινε 40%εκπτωση αν δεν κανω λαθος,το κοστος μαζι με την αλλαγη τακακιων ηταν περιπου 150ευρα]την επομενη μερα ξανα τα ιδια,ομως σε μικροτερο βαθμο,δηλ. ειχε φτιαξει το ρελαντι
οταν ημουν σταματημενος,αλλα στις αλλαγες οταν παταγα συμπλεκτη εκανε κατι τρελα.ξανα πισω οποτε και καθαριστηκε η πεταλουδα,χωρις χρεωση,και το προβλημα εξαφανιστηκε.το παιδι μου ειπε οτι εφταιγε η βενζινη,μιας και τη τελευταιο γεμισμα εγινε απο διανυκτερευων σε μια σελλ στον δρομο που παει απο πεντελης/σταυρο.
Στον ντασιο ηταν εξυπηρετικοτατοι,μας δεχτηκαν και μας εφτιαξαν ταμαξι χωρις ραντεβου,αν και θα μπορουσαν να κανουν και τον καθαρισμο απο τη πρωτη φορα.οταν του ειπα να το κανει μου ειπε δες πως θα παει με τον νεο πολλ/στη και αν ξαναεμφανιστει μου το φερνεις.

Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας και για την αμεση βοηθεια σας Very happy Very happy Very happy
Να δωσω και παλι συγχαρητηρια για το τρομερο σαιτ!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 26 Ιαν 2003, 02:45:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα το ξαναπώ με άλλα λόγια για να το εμπεδώσετε όλοι:
Ο Νο1 ύποπτος για τις αστάθειες του ρελαντί (και όχι μόνο) είναι η κακή βενζίνη και η βρωμιά στο κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου (που οφείλεται σε κακές βενζίνες). Αφού ξεκαθαρίσετε με το Νο1 ύποπτο τότε να ψάξετε για άλλους υπαίτιους. Το πρόβλημα είναι σαφώς εντονότερο και συχνότερο σε όσους έχουν μοντέλα χωρίς φίλτρο βενζίνης (>2001).
Την εύκολη λύση την έχω πει άπειρες φορές: ProTec Fuel Line Cleaner.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0479s (PHP: 72% - SQL: 28%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on